Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Espoon kauppakeskus Iso Omena muuttui maksulliseksi

Vierailija
26.06.2026 |

Hinta alkavilta maksullisilta tunneilta on 2,80 €/tunti. EasyParkin ja Parkmanin mobiilisovelluksia käytettäessä pysäköinnin hintaan lisätään sovelluskohtainen palvelumaksu jokaista aloitettua pysäköintiä kohden. 

Kommentit (205)

Vierailija
201/205 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on vihervasemmiston märkä toiveuni: kerätään rahaa rikkailta autoilijoilta! Minja Koskela ilahtuu.

Höpö höpö, kyllä tämä on ihan msrkkinatalouden perusperiaatteiden mukaista. 

Vierailija
202/205 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinne ei ole pakko mennä autolla, idiootti.

Sinne ei ole pakko menmä ollenkasn. Miksipä menisikään? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/205 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menis tuonne vaikka maksettaisiin.

Onneksi on mistä valita.

Vierailija
204/205 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika koomista miten oman auton omistajat kuvitellaan jotenkin rikkaiksi joilta voidaan rahastaa ihan kaikesta.

Kun suomalainen menee autoliikkeeseen ja ostaa sieltä käytetyn, 500 euron romun kolmella neljällä tonnilla, niin kyseessä on pakko olla rikas ihminen, jolla on niin hyvin talous vatupassissa, että ylimääräistä rahaa on taskut täynnä. Kun tilanne on se, että on varaa maksella satasten autoista tuhansia, niin siinä on mistä riittää maksella muustakin. 

Ja miten tuo liittyy Isoon Omenaan? Ehkä kaipaavat asiakkaiksi vaan rikkaita kalliilla,autoilla. Omapa on asiansa. 

Vierailija
205/205 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

huomaa hyvin autottomien köyhien kateuden

Menen kyllä ksuppakeskukseen autolla ostoksille. Korkeintaan tunti pari siihen menee ja sitten heti ulos siitä helvetistä. Teini-iän jälkeen en ole hengsillut ostoskeskuksissa, joten aivan sama mulle, jos nostavat hintoja.