Espoon kauppakeskus Iso Omena muuttui maksulliseksi
Hinta alkavilta maksullisilta tunneilta on 2,80 €/tunti. EasyParkin ja Parkmanin mobiilisovelluksia käytettäessä pysäköinnin hintaan lisätään sovelluskohtainen palvelumaksu jokaista aloitettua pysäköintiä kohden.
Kommentit (205)
Vierailija kirjoitti:
Sinne ei ole pakko mennä autolla, idiootti.
Sinne ei ole pakko menmä ollenkasn. Miksipä menisikään?
En menis tuonne vaikka maksettaisiin.
Onneksi on mistä valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika koomista miten oman auton omistajat kuvitellaan jotenkin rikkaiksi joilta voidaan rahastaa ihan kaikesta.
Kun suomalainen menee autoliikkeeseen ja ostaa sieltä käytetyn, 500 euron romun kolmella neljällä tonnilla, niin kyseessä on pakko olla rikas ihminen, jolla on niin hyvin talous vatupassissa, että ylimääräistä rahaa on taskut täynnä. Kun tilanne on se, että on varaa maksella satasten autoista tuhansia, niin siinä on mistä riittää maksella muustakin.
Ja miten tuo liittyy Isoon Omenaan? Ehkä kaipaavat asiakkaiksi vaan rikkaita kalliilla,autoilla. Omapa on asiansa.
Vierailija kirjoitti:
huomaa hyvin autottomien köyhien kateuden
Menen kyllä ksuppakeskukseen autolla ostoksille. Korkeintaan tunti pari siihen menee ja sitten heti ulos siitä helvetistä. Teini-iän jälkeen en ole hengsillut ostoskeskuksissa, joten aivan sama mulle, jos nostavat hintoja.
Höpö höpö, kyllä tämä on ihan msrkkinatalouden perusperiaatteiden mukaista.