Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aika uskomatonta että Alankomaissa perutaan festareita hirmuhelteiden vuoksi, mutta Suomessa eletään normaalia kesää.

Vierailija
26.06.2026 |

Lyhyt matka sinne, mutta ilmasto muttuu sillä matkalla täysin erilaiseksi. Saa nähdä tuleeko nuo vielä Suomeen tänä kesänä. Onhan noi 40 asteen helteet kyllä varmasti jokaisella liikaa.

 

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000012103591.html

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta?!

Miten yksinkertainen sä oletkaan...!

2. viesti on haukkumisviesti.. 😂 Tähän palstaan voi luottaa, katkerien ihmisten palsta.

Vierailija
22/65 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä usko että täälläkään järjestetään mitään megafestareita 40 asteen helteessä. 30 astetta Tuskassa ei tosin tuntunut yhtään miltään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset kestää aika hyvin kuumaa ja kylmää.

Vierailija
24/65 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jossain on poikkeavaa säätä, kyseessä on ilmastonmuutos ja todiste maailmanlopusta. Kun keli on normaali, kyseessä on sää, eikä se vaikuta ilmastoon. Näin on opetettu, joten jos sää on ollut melko samanlaista viimeiset 25 vuotta, sillä ei ole mitään tekemistä ilmaston kanssa. 

Vierailija
25/65 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se hämmästyttää kummastuttaa elämän koulun kävijää...

Millaisia tyyppäjä nämä palstalla muita päivät pitkät haukkuvat mahtaa olla? Miehiä todennäköisesti, päihdeongelma varmasti eikä seksiä ole saatu pitkään aikaan jos koskaan.

Vierailija
26/65 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, Haarlemissa oli eilen iso bussikolari, jonka epäillään johtuneen helteestä. Kuski/kuskit ajaa puolitajuttomina.

Ette ehkä ole huomanneet, mutta nuo on Pohjois-Afrikan lämpötiloja. Paahde ulottuu joka vuosi pohjoisemmaksi. On ohitettu keikahduspiste.

Kannattaa sijoittaa aurinkopaneeleihin,  ilmalämpumppuun ja vesivarastoihin.

Ja tieteeseen, persunpöljät. 

Eivät nuo öyhöt tieteeseen usko, vaikka mitä tapahtuisi. Muutos on ollut nopeampi kuin mikään tutkimusmalli on osannut ennustaa. Nyt ei ole edes kesän kuumin aika vielä. Näiden Sahara-kesien vaikutus eteläisen ja keskisen Euroopan ekosysteemiin ja ihmisten elämään siellä tulee nopeasti olemaan hyvin dramaattinen. 

Oli totta tai ei, ei Suomi voi tehdä asialle mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/65 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta?!

Miten yksinkertainen sä oletkaan...!

Uskomattoman.

Vierailija
28/65 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kannalta isompi riski on ilmaston kylmeneminen. Ja sehän meillä on ilmeisesti edessä. Tosin siinä tapauksessa, että Etelä-Eurooppa kuumenee, me saadaan varmaan jollain välillä coolcation-matkailijoita entistä enemmän. Siihen markkinaan pitäisi nyt jo iskeä, mut ei, kun Suomessa ollaan aina kesät lomilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/65 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väedtönkasvu pysähtyy, kun ihmiset saavuttavat turvallisen elämäntason. Lapsenteon estäminen ei onnistunut edes Kiinassa. Syntyvyys romahti, kun ihmisillä ei ollut enää tarvetta tehdä lapsia oman perheen tulevaisuutta ajatellen ( työvoimaa, vanhustenhoitoa)

Vierailija
30/65 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on melkein pohjoisnavalla ja 20 asteen lämpötiloissa ollaan. Chile paljon etelämpänä ja siellä pyöritään melkein pakkaslukemissa.

 

https://www.foreca.fi/Chile/Punta_Arenas/10vrk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/65 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ymmärrätkö ylipäätään mistään mitään, mutta kerron nyt totuuden Helsinki on maailman pohjoisin pääkaupunki. Amsterdamiin on 1550 km linnuntietä eli suorinta tietä. Helsingistä Utsjoelle on 1280 km 

Vierailija
32/65 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se hämmästyttää kummastuttaa elämän koulun kävijää...

Millaisia tyyppäjä nämä palstalla muita päivät pitkät haukkuvat mahtaa olla? Miehiä todennäköisesti, päihdeongelma varmasti eikä seksiä ole saatu pitkään aikaan jos koskaan.

Sinun kaltaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/65 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, Haarlemissa oli eilen iso bussikolari, jonka epäillään johtuneen helteestä. Kuski/kuskit ajaa puolitajuttomina.

Ette ehkä ole huomanneet, mutta nuo on Pohjois-Afrikan lämpötiloja. Paahde ulottuu joka vuosi pohjoisemmaksi. On ohitettu keikahduspiste.

Kannattaa sijoittaa aurinkopaneeleihin,  ilmalämpumppuun ja vesivarastoihin.

Ja tieteeseen, persunpöljät. 

Eivät nuo öyhöt tieteeseen usko, vaikka mitä tapahtuisi. Muutos on ollut nopeampi kuin mikään tutkimusmalli on osannut ennustaa. Nyt ei ole edes kesän kuumin aika vielä. Näiden Sahara-kesien vaikutus eteläisen ja keskisen Euroopan ekosysteemiin ja ihmisten elämään siellä tulee nopeasti olemaan hyvin dramaattinen. 

Oli totta tai ei, ei Suomi voi tehdä asialle mitään. 

En minäkään sitten varmaan voi maksaa veroja, koska minun verojeni osuus kokonaisuudessa on niin häviävän pieni, että turha minun on kärsiä ja kurjistaa elämääni. Maksakoot ne, jotka tienaavat sata kertaa enemmän. 

Vierailija
34/65 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väedtönkasvu pysähtyy, kun ihmiset saavuttavat turvallisen elämäntason. Lapsenteon estäminen ei onnistunut edes Kiinassa. Syntyvyys romahti, kun ihmisillä ei ollut enää tarvetta tehdä lapsia oman perheen tulevaisuutta ajatellen ( työvoimaa, vanhustenhoitoa)

Niin se pysähtyy nopeammin, kun ei avusteta enää väestöräjähdys-maita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/65 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on melkein pohjoisnavalla ja 20 asteen lämpötiloissa ollaan. Chile paljon etelämpänä ja siellä pyöritään melkein pakkaslukemissa.

 

https://www.foreca.fi/Chile/Punta_Arenas/10vrk

Siellä on talvi.

Vierailija
36/65 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on niin uskomatonta? Sahara puhaltaa kesäisin Keski-Eurooppaan reippaasti lämpöä. Täällä +20 kesällä on ihan normaalia. Isä kertoili että hänen nuoruusaikanaan hyvä että oli 20 astetta heinäkuussa 50-70-luvuilla. Eikä kukaan valittanut kuumasta tai kylmästä. Nykyiset helleaallot alkoi täällä noin 10 vuotta sitten. Ihan kiva että tämä kesä vaikuttaa taas tutulta normaalilta.

Vierailija
37/65 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, Haarlemissa oli eilen iso bussikolari, jonka epäillään johtuneen helteestä. Kuski/kuskit ajaa puolitajuttomina.

Ette ehkä ole huomanneet, mutta nuo on Pohjois-Afrikan lämpötiloja. Paahde ulottuu joka vuosi pohjoisemmaksi. On ohitettu keikahduspiste.

Kannattaa sijoittaa aurinkopaneeleihin,  ilmalämpumppuun ja vesivarastoihin.

Ja tieteeseen, persunpöljät. 

Erityisesti kannattaa panostaa siihen, että ylikansoitusta p-läpimaissa torjutaan lähettämällä sinne kehitysapua vain ehkäisyvälineinä. Tällä ratkeaa suurin osa maapallon ilmasto- ja muistakin ongelmista.

Väestönkasvu on jo pysähtynyt ja ei ne siellä sitä ilmastoa pilaa, vaan Kiina, Intia, Pakistan, USA ja Venäjä.

Ja vitut. "YK ennustaa väkiluvun ylittävän 8,5 miljardia vuoteen 2030 mennessä ja 9,7 miljardia vuoteen 2050 mennessä."

Kehitysapu vain ehkäisyvälineinä.

"Maapallon väestönkasvu ei ole vielä pysähtynyt, mutta se on hidastunut merkittävästi ja tulee ennusteiden mukaan pysähtymään 2080-luvulle mennessä."

Vierailija
38/65 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika uskomatonta että Venezuelassa maa järisee ja talot sortuu mutta Suomessa ei. Mikähän siinäkin on?

Vierailija
39/65 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väedtönkasvu pysähtyy, kun ihmiset saavuttavat turvallisen elämäntason. Lapsenteon estäminen ei onnistunut edes Kiinassa. Syntyvyys romahti, kun ihmisillä ei ollut enää tarvetta tehdä lapsia oman perheen tulevaisuutta ajatellen ( työvoimaa, vanhustenhoitoa)

Ihmisen olemassaolo maapallolla ei vaikuta lämpöön tai kylmyyteen yhtään mitenkään.

Vierailija
40/65 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä ymmärrätkö ylipäätään mistään mitään, mutta kerron nyt totuuden Helsinki on maailman pohjoisin pääkaupunki. Amsterdamiin on 1550 km linnuntietä eli suorinta tietä. Helsingistä Utsjoelle on 1280 km 

80-luvulla maailman pohjoisin pääkaupunki oli Reykjavik. Paljon on muuttunut niistä ajoista.

 

M54

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän