Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En edes tiennyt että pk-seudun ostoskeskuksissa pitää maksaa pysäköinnistä. Älytöntä!

Vierailija
26.06.2026 |

Maksatteko jossain Cittarissa tai Prismassakin? 

 

Me turkulaiset pysäköidään ilmaiseksi vaikka koko päiväksi Skanssiin tai Myllyyn. Enemmän ostoskeskus siitä hyötyy kun asiakas voi spontaanisti ostosten lomassa mennä vaikka syömään tai leffaan, eikä tarvitse pysäköintiä miettiä. 

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan kaikissa saa muutaman tunnnin pysäköidä ilmaiseksi. 

Vierailija
22/52 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan Kaaressa, Jumbossa, Sellossa tai Myyrmannissa maksa mitään pysäköinnistä. 

Näissäkin on aikaraja 

Niin on Skanssissakin

Pysäköinti on silti aina maksuton (5h parkkikiekolla). 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä varmaan kaikissa saa muutaman tunnnin pysäköidä ilmaiseksi. 

Iso Omena 1 h

Tripla 1 h

Lippulaiva 2 h

Sello 3 h

Ainoa 1 h

Vierailija
24/52 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä saa tunniksi ajaa s marketin alle parkkiin, on vain asiakkaille, valkeassa maksaa, mutta muistelen että Sokoksen kuitilla on ilmainen. Ideaparkissa on ilmainen mutta ei ole mitään hallia. 

Vierailija
25/52 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoolaisena on tullut eniten käytyä juuri Iso Omenassa, mutta Ainoaa välttelen koska heti maksullinen. Nyt varmaan siirtyy shoppailut pääasiassa Lippulaivaan ja Selloon.


Tunti riittää joo perusruokaostoksiin, mutta ei, jos haluaa samalla jotain puraista tai vaikka katsella jotain vaatteita. Ihan älytön muutos.

Vierailija
26/52 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä varmaan kaikissa saa muutaman tunnnin pysäköidä ilmaiseksi. 

Iso Omena 1 h

Tripla 1 h

Lippulaiva 2 h

Sello 3 h

Ainoa 1 h

Kiitoksia! Olin juuri aikeissa korjata että ilmainen pysäköinti on Omenassa 2h mutta tarkistin asian ja se on pudotettu yhteen tuntiin vuorokaudessa vain kaksi päivää sitten.

Eipä tarvitse käydä tuollakaan enää syömässä, kahvilla tai ihan vaan erikoisliikkeitä katselemasaa markettireissun yhteydessä. Onnea yrityksille. Kun on auto alla niin vaihtoehdoista ei ole pulaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/52 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingin joukkoliikennekin on ihan kökkö. Miksei esimerkiksi opiskelija-alennusta saa muista kuin kausilipuista?

 

Fölissä yksi matka (arvokortti) maksaa opiskelijalle 1,9 € (ei vyöhykkeitä, voi mennä vaikka Naantalista Paimioon samalla hinnalla), vaihtoaika aina kaksi tuntia 

HSL: 3,3 - 6,1 €! 

Se on aivan totta. Tuettu liikenne pitää muuttaa joukkoliikenteeksi siten, että jokainen maksaa oikean hinnan matkastaan, joka on vähintään kolminkertainen nykyiseen tasoon.

Vierailija
28/52 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinne pitäisi mennä autolla?

Kyllähän niissä pyörii jotain julkisillakin tullutta porukkaa joka kantaa vain santaa sisään kauppoihin ja notkuu isolla porukalla varaamassa puolet kahvilasta yhden kupillisen hinnalla.

Jostain syystä tuota ei ole estetty ja keskitytty vain ostovoimaiseen autolla liikkuvaan väkeen kuten Raision Myllyssä.

Yleensä noista ei osteta samalla niin paljon ettei saisi reppuun tai kärryyn mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/52 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 tuntia on ilmaista pysäköintiHALLEISSA. Ulkona ilmaista

Vierailija
30/52 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä varmaan kaikissa saa muutaman tunnnin pysäköidä ilmaiseksi. 

Iso Omena 1 h

Tripla 1 h

Lippulaiva 2 h

Sello 3 h

Ainoa 1 h

Kiitoksia! Olin juuri aikeissa korjata että ilmainen pysäköinti on Omenassa 2h mutta tarkistin asian ja se on pudotettu yhteen tuntiin vuorokaudessa vain kaksi päivää sitten.

Eipä tarvitse käydä tuollakaan enää syömässä, kahvilla tai ihan vaan erikoisliikkeitä katselemasaa markettireissun yhteydessä. Onnea yrityksille. Kun on auto alla niin vaihtoehdoista ei ole pulaa.

Jumbossa 5h.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/52 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtaosassa on jonkin verran ilmaista pysäköintiaikaa.

Yleensä vain tunti. Mitä siinä ehtii? 

Suurinosa on 3 tuntia

Vierailija
32/52 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 tuntia on ilmaista pysäköintiHALLEISSA. Ulkona ilmaista

Iso-Omenassa ei ole 300m säteellä ilmaisia paikkoja. Aika kauas pitää auto jättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/52 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä varmaan kaikissa saa muutaman tunnnin pysäköidä ilmaiseksi. 

Iso Omena 1 h

Tripla 1 h

Lippulaiva 2 h

Sello 3 h

Ainoa 1 h

Kiitoksia! Olin juuri aikeissa korjata että ilmainen pysäköinti on Omenassa 2h mutta tarkistin asian ja se on pudotettu yhteen tuntiin vuorokaudessa vain kaksi päivää sitten.

Eipä tarvitse käydä tuollakaan enää syömässä, kahvilla tai ihan vaan erikoisliikkeitä katselemasaa markettireissun yhteydessä. Onnea yrityksille. Kun on auto alla niin vaihtoehdoista ei ole pulaa.

Jumbo 2 tuntia

Vierailija
34/52 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa on se rekkaris tunnistus ja 3 tuntia ilmaista, ei tarvi kiekkoa eikä mitään lappuja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/52 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtaosassa on jonkin verran ilmaista pysäköintiaikaa.

Yleensä vain tunti. Mitä siinä ehtii? 

Emäntä menee kauppaan ja minä siirtelen autoa ruudusta toiseen tai välillä ulos hallista. 

Vierailija
36/52 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2 tuntia on ilmaista pysäköintiHALLEISSA. Ulkona ilmaista

Iso-Omenassa ei ole 300m säteellä ilmaisia paikkoja. Aika kauas pitää auto jättää.

Kaksi tuntia on niin lyhyt aika että sen ehtii käyttää vain johonkin mistä Isossa omenassa toimivat liikkeet saavat rahaa. Nyt tämä aika leikattiin puoleen mikä taatusti näkyy vuokralaisten liikevaihdossa.

Ei Ison Omenan lähistöllä ole mitään sellaista mihin juurikaan nollasta poikkeava määrä kävijöitä ehtisi kahdessa tunnissa jätettyään auton ilmaiseen parkkiin.

Siinä tunnissakin ehtii niihin muutamaan ravintolaan ja torikioskiin jotka ovat tien toisella puolella.

Vierailija
37/52 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtaosassa on jonkin verran ilmaista pysäköintiaikaa.

Yleensä vain tunti. Mitä siinä ehtii? 

Emäntä menee kauppaan ja minä siirtelen autoa ruudusta toiseen tai välillä ulos hallista. 

Se on tunti vuorokaudessa ja valvonta perustuu rekisterinumeroon joten siinäs siirtelet ruudusta toiseen tai käyt kääntymässä ulkona. Muista vaihtaa autoon kilvet joka kerta niin sitten onnistuu.

Vierailija
38/52 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinne pitäisi mennä autolla?

Kyllähän niissä pyörii jotain julkisillakin tullutta porukkaa joka kantaa vain santaa sisään kauppoihin ja notkuu isolla porukalla varaamassa puolet kahvilasta yhden kupillisen hinnalla.

Jostain syystä tuota ei ole estetty ja keskitytty vain ostovoimaiseen autolla liikkuvaan väkeen kuten Raision Myllyssä.

Yleensä noista ei osteta samalla niin paljon ettei saisi reppuun tai kärryyn mukaan.

En tiedä pk-seudusta mutta Myllyssä on Prisma ja Skanssissa CM joten usein vaateostosten ym. jälkeen tulee tehtyä myös ruokaostokset. 

Vierailija
39/52 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä varmaan kaikissa saa muutaman tunnnin pysäköidä ilmaiseksi. 

Iso Omena 1 h

Tripla 1 h

Lippulaiva 2 h

Sello 3 h

Ainoa 1 h

Kiitoksia! Olin juuri aikeissa korjata että ilmainen pysäköinti on Omenassa 2h mutta tarkistin asian ja se on pudotettu yhteen tuntiin vuorokaudessa vain kaksi päivää sitten.

Eipä tarvitse käydä tuollakaan enää syömässä, kahvilla tai ihan vaan erikoisliikkeitä katselemasaa markettireissun yhteydessä. Onnea yrityksille. Kun on auto alla niin vaihtoehdoista ei ole pulaa.

Jumbo 2 tuntia

5h on

Vierailija
40/52 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Espoolaisena on tullut eniten käytyä juuri Iso Omenassa, mutta Ainoaa välttelen koska heti maksullinen. Nyt varmaan siirtyy shoppailut pääasiassa Lippulaivaan ja Selloon.


Tunti riittää joo perusruokaostoksiin, mutta ei, jos haluaa samalla jotain puraista tai vaikka katsella jotain vaatteita. Ihan älytön muutos.

Nyt ampui Iso Omena itseään jalkaan.

Jos keskellä ei-mitään sijaitseva espoolainen ostoskeskus aikoo ryhtyä palvomaan julkisilla liikkuvia ja karkoittaa autoilijoiden ostovoiman niin voivat rakentaa minareetit valmiiksi joka nurkkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme