En edes tiennyt että pk-seudun ostoskeskuksissa pitää maksaa pysäköinnistä. Älytöntä!
Maksatteko jossain Cittarissa tai Prismassakin?
Me turkulaiset pysäköidään ilmaiseksi vaikka koko päiväksi Skanssiin tai Myllyyn. Enemmän ostoskeskus siitä hyötyy kun asiakas voi spontaanisti ostosten lomassa mennä vaikka syömään tai leffaan, eikä tarvitse pysäköintiä miettiä.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä ainakaan Kaaressa, Jumbossa, Sellossa tai Myyrmannissa maksa mitään pysäköinnistä.
Näissäkin on aikaraja
Niin on Skanssissakin
Pysäköinti on silti aina maksuton (5h parkkikiekolla).
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmaan kaikissa saa muutaman tunnnin pysäköidä ilmaiseksi.
Iso Omena 1 h
Tripla 1 h
Lippulaiva 2 h
Sello 3 h
Ainoa 1 h
Kyllä täällä saa tunniksi ajaa s marketin alle parkkiin, on vain asiakkaille, valkeassa maksaa, mutta muistelen että Sokoksen kuitilla on ilmainen. Ideaparkissa on ilmainen mutta ei ole mitään hallia.
Espoolaisena on tullut eniten käytyä juuri Iso Omenassa, mutta Ainoaa välttelen koska heti maksullinen. Nyt varmaan siirtyy shoppailut pääasiassa Lippulaivaan ja Selloon.
Tunti riittää joo perusruokaostoksiin, mutta ei, jos haluaa samalla jotain puraista tai vaikka katsella jotain vaatteita. Ihan älytön muutos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmaan kaikissa saa muutaman tunnnin pysäköidä ilmaiseksi.
Iso Omena 1 h
Tripla 1 h
Lippulaiva 2 h
Sello 3 h
Ainoa 1 h
Kiitoksia! Olin juuri aikeissa korjata että ilmainen pysäköinti on Omenassa 2h mutta tarkistin asian ja se on pudotettu yhteen tuntiin vuorokaudessa vain kaksi päivää sitten.
Eipä tarvitse käydä tuollakaan enää syömässä, kahvilla tai ihan vaan erikoisliikkeitä katselemasaa markettireissun yhteydessä. Onnea yrityksille. Kun on auto alla niin vaihtoehdoista ei ole pulaa.
Vierailija kirjoitti:
Helsingin joukkoliikennekin on ihan kökkö. Miksei esimerkiksi opiskelija-alennusta saa muista kuin kausilipuista?
Fölissä yksi matka (arvokortti) maksaa opiskelijalle 1,9 € (ei vyöhykkeitä, voi mennä vaikka Naantalista Paimioon samalla hinnalla), vaihtoaika aina kaksi tuntia
HSL: 3,3 - 6,1 €!
Se on aivan totta. Tuettu liikenne pitää muuttaa joukkoliikenteeksi siten, että jokainen maksaa oikean hinnan matkastaan, joka on vähintään kolminkertainen nykyiseen tasoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinne pitäisi mennä autolla?
Kyllähän niissä pyörii jotain julkisillakin tullutta porukkaa joka kantaa vain santaa sisään kauppoihin ja notkuu isolla porukalla varaamassa puolet kahvilasta yhden kupillisen hinnalla.
Jostain syystä tuota ei ole estetty ja keskitytty vain ostovoimaiseen autolla liikkuvaan väkeen kuten Raision Myllyssä.
Yleensä noista ei osteta samalla niin paljon ettei saisi reppuun tai kärryyn mukaan.
2 tuntia on ilmaista pysäköintiHALLEISSA. Ulkona ilmaista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmaan kaikissa saa muutaman tunnnin pysäköidä ilmaiseksi.
Iso Omena 1 h
Tripla 1 h
Lippulaiva 2 h
Sello 3 h
Ainoa 1 h
Kiitoksia! Olin juuri aikeissa korjata että ilmainen pysäköinti on Omenassa 2h mutta tarkistin asian ja se on pudotettu yhteen tuntiin vuorokaudessa vain kaksi päivää sitten.
Eipä tarvitse käydä tuollakaan enää syömässä, kahvilla tai ihan vaan erikoisliikkeitä katselemasaa markettireissun yhteydessä. Onnea yrityksille. Kun on auto alla niin vaihtoehdoista ei ole pulaa.
Jumbossa 5h.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtaosassa on jonkin verran ilmaista pysäköintiaikaa.
Yleensä vain tunti. Mitä siinä ehtii?
Suurinosa on 3 tuntia
Vierailija kirjoitti:
2 tuntia on ilmaista pysäköintiHALLEISSA. Ulkona ilmaista
Iso-Omenassa ei ole 300m säteellä ilmaisia paikkoja. Aika kauas pitää auto jättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmaan kaikissa saa muutaman tunnnin pysäköidä ilmaiseksi.
Iso Omena 1 h
Tripla 1 h
Lippulaiva 2 h
Sello 3 h
Ainoa 1 h
Kiitoksia! Olin juuri aikeissa korjata että ilmainen pysäköinti on Omenassa 2h mutta tarkistin asian ja se on pudotettu yhteen tuntiin vuorokaudessa vain kaksi päivää sitten.
Eipä tarvitse käydä tuollakaan enää syömässä, kahvilla tai ihan vaan erikoisliikkeitä katselemasaa markettireissun yhteydessä. Onnea yrityksille. Kun on auto alla niin vaihtoehdoista ei ole pulaa.
Jumbo 2 tuntia
Monessa on se rekkaris tunnistus ja 3 tuntia ilmaista, ei tarvi kiekkoa eikä mitään lappuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtaosassa on jonkin verran ilmaista pysäköintiaikaa.
Yleensä vain tunti. Mitä siinä ehtii?
Emäntä menee kauppaan ja minä siirtelen autoa ruudusta toiseen tai välillä ulos hallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2 tuntia on ilmaista pysäköintiHALLEISSA. Ulkona ilmaista
Iso-Omenassa ei ole 300m säteellä ilmaisia paikkoja. Aika kauas pitää auto jättää.
Kaksi tuntia on niin lyhyt aika että sen ehtii käyttää vain johonkin mistä Isossa omenassa toimivat liikkeet saavat rahaa. Nyt tämä aika leikattiin puoleen mikä taatusti näkyy vuokralaisten liikevaihdossa.
Ei Ison Omenan lähistöllä ole mitään sellaista mihin juurikaan nollasta poikkeava määrä kävijöitä ehtisi kahdessa tunnissa jätettyään auton ilmaiseen parkkiin.
Siinä tunnissakin ehtii niihin muutamaan ravintolaan ja torikioskiin jotka ovat tien toisella puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtaosassa on jonkin verran ilmaista pysäköintiaikaa.
Yleensä vain tunti. Mitä siinä ehtii?
Emäntä menee kauppaan ja minä siirtelen autoa ruudusta toiseen tai välillä ulos hallista.
Se on tunti vuorokaudessa ja valvonta perustuu rekisterinumeroon joten siinäs siirtelet ruudusta toiseen tai käyt kääntymässä ulkona. Muista vaihtaa autoon kilvet joka kerta niin sitten onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinne pitäisi mennä autolla?
Kyllähän niissä pyörii jotain julkisillakin tullutta porukkaa joka kantaa vain santaa sisään kauppoihin ja notkuu isolla porukalla varaamassa puolet kahvilasta yhden kupillisen hinnalla.
Jostain syystä tuota ei ole estetty ja keskitytty vain ostovoimaiseen autolla liikkuvaan väkeen kuten Raision Myllyssä.
Yleensä noista ei osteta samalla niin paljon ettei saisi reppuun tai kärryyn mukaan.
En tiedä pk-seudusta mutta Myllyssä on Prisma ja Skanssissa CM joten usein vaateostosten ym. jälkeen tulee tehtyä myös ruokaostokset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmaan kaikissa saa muutaman tunnnin pysäköidä ilmaiseksi.
Iso Omena 1 h
Tripla 1 h
Lippulaiva 2 h
Sello 3 h
Ainoa 1 h
Kiitoksia! Olin juuri aikeissa korjata että ilmainen pysäköinti on Omenassa 2h mutta tarkistin asian ja se on pudotettu yhteen tuntiin vuorokaudessa vain kaksi päivää sitten.
Eipä tarvitse käydä tuollakaan enää syömässä, kahvilla tai ihan vaan erikoisliikkeitä katselemasaa markettireissun yhteydessä. Onnea yrityksille. Kun on auto alla niin vaihtoehdoista ei ole pulaa.
Jumbo 2 tuntia
5h on
Vierailija kirjoitti:
Espoolaisena on tullut eniten käytyä juuri Iso Omenassa, mutta Ainoaa välttelen koska heti maksullinen. Nyt varmaan siirtyy shoppailut pääasiassa Lippulaivaan ja Selloon.
Tunti riittää joo perusruokaostoksiin, mutta ei, jos haluaa samalla jotain puraista tai vaikka katsella jotain vaatteita. Ihan älytön muutos.
Nyt ampui Iso Omena itseään jalkaan.
Jos keskellä ei-mitään sijaitseva espoolainen ostoskeskus aikoo ryhtyä palvomaan julkisilla liikkuvia ja karkoittaa autoilijoiden ostovoiman niin voivat rakentaa minareetit valmiiksi joka nurkkaan.
Kyllä varmaan kaikissa saa muutaman tunnnin pysäköidä ilmaiseksi.