Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En edes tiennyt että pk-seudun ostoskeskuksissa pitää maksaa pysäköinnistä. Älytöntä!

Vierailija
26.06.2026 |

Maksatteko jossain Cittarissa tai Prismassakin? 

Me turkulaiset pysäköidään ilmaiseksi vaikka koko päiväksi Skanssiin tai Myllyyn. Enemmän ostoskeskus siitä hyötyy kun asiakas voi spontaanisti ostosten lomassa mennä vaikka syömään tai leffaan, eikä tarvitse pysäköintiä miettiä. 

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan Kaaressa, Jumbossa, Sellossa tai Myyrmannissa maksa mitään pysäköinnistä. 

Olen melkoisen varma että ainakaan Sellossa ei ole kuin kaksi tuntia ilmaista parkkiaikaa samoin kuin Omenassa.

Tapiolan Ainoassa ei ole lainkaan ilmaista parkkiaikaa ellet ole ladannut jotain appia ja rekisteröitynyt johonkin.

Aika usein noissa maksullisissa parkkihalleissa on myös liittymäparkit metroon yms. julkiseen liikenteeseen siitymismahdollisuutta. Joten siinä iso syy miksi ovat maksullisia. Jos ei olisi, niin voisivat olla muutkin kuin ns. liittymäparkit täynnä metrolla matkaa jatkavia. 

Turun ostareissa ei ole muita asiakkaita kuin ostariin menevät, sama Jumbossa. 

Vierailija
62/65 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pitkäaikaispysäköinti olisi ilmaista, kauppakeskusten pysäköintipaikoista 

tulisi romu-autojen loppusijoituspaikka.

M60

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtaosassa on jonkin verran ilmaista pysäköintiaikaa.

Yleensä vain tunti. Mitä siinä ehtii? 

Yleensä se pk-seudulla on 3 tuntia.

Vierailija
64/65 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan Kaaressa, Jumbossa, Sellossa tai Myyrmannissa maksa mitään pysäköinnistä. 

Olen melkoisen varma että ainakaan Sellossa ei ole kuin kaksi tuntia ilmaista parkkiaikaa samoin kuin Omenassa.

Tapiolan Ainoassa ei ole lainkaan ilmaista parkkiaikaa ellet ole ladannut jotain appia ja rekisteröitynyt johonkin.

Aika usein noissa maksullisissa parkkihalleissa on myös liittymäparkit metroon yms. julkiseen liikenteeseen siitymismahdollisuutta. Joten siinä iso syy miksi ovat maksullisia. Jos ei olisi, niin voisivat olla muutkin kuin ns. liittymäparkit täynnä metrolla matkaa jatkavia. 

Turun ostareissa ei ole muita asiakkaita kuin ostariin menevät, sama Jumbossa. 

Liittymäpysäköinti on maksutonta ainakin osassa liityntäpaikoista, tai sitten on joku tosi halpa 2 euron maksu vuorokaudelta

Vierailija
65/65 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näissäkin on aikaraja 

Kaaressa 3 tuntia, Myyrmannissa 2. Riittää ylenpalttisesti.