Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järjestörälssi haluaa pitää kiinni omista eduistaan veronmaksajien kustannuksella.

Vierailija
26.06.2026 |

Saamarin ahneet verenimijät vinkuvat nyt kilpaa, kun helppo raha ei ehkä olisikaan niin löysässä. Itse pidän jokaista järjestöjen avustusten leikkauksia kritisoijista oman edun tavoittelijoina. Järjestöt ovat toki tärkeitä, mutta niitä ei pidä käyttää jonkun verenimijän hyvinvointiin.

Kommentit (162)

Vierailija
1/162 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkujat koittavat saada huomion pois omista saaduista eduistaan ja puhuvat vain siitä, että kuinka paljon leikkaukset heikentävät heikompiosaisten asemaa. Heitä niinkään nuo avustettavat kiinnosta vaan oma rahapussi.

Vierailija
2/162 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rydman tekee hyvää työtä kun joka paikassa älähtää 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/162 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rydman tekee hyvää työtä kun joka paikassa älähtää 

Hyvä Wille!

Vierailija
4/162 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli se järjestö, joka oli nyt heti lakkautettu ? Kun selvisi, että muhkean palkan päälle johtajan asunnon vuokra oli myös vuosia maksettu järjestön rahoista. 

Vierailija
5/162 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä Hitas-kämppiä muuten saa jos ei ole suojatyötä kampaviinerien kera.

Vierailija
6/162 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkujien puheita kuunnellessa tuntuu siltä, että järjestötoiminta ajetaan kokonaan alas. Se tietenkään pidä paikkaansa, mutta ehkäpä rahan lypsäminen voi vähän vaikeutua. Ihmekkös että heitä harmittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/162 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rydman tekee hyvää työtä kun joka paikassa älähtää 

Rydmanin listasta unohtui puolueet.

Vierailija
8/162 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mikä oli se järjestö, joka oli nyt heti lakkautettu ?"

 

Esim. Suomen Pakolaisapu on ollut ajamassa koko toimintaansa alas jos tuki loppuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/162 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti.

 Sitä vartenhan Suomi korkeakouluttaa ihmisiä. Että ne jotka eivät pääse huippuvirkoihin yksityiselle ja julkiselle. Saavat sentään lohtuviran veronmaksajien rahoilla järjestökentältä. 

Vierailija
10/162 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu Eveliina Heinäluoma ja Tytti Tuppurainen on kipeästi tarvinneet Hitas-asunnoilla saadut rahat. Että ne kehtaa ! 

No demareilla on puolueen sisäinen valtakamppailu meneillään, saamme nauttia siitä näinä vuodettuina tietoina..Mitä vielä paljastuukaan, popparit esille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/162 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vinkujien puheita kuunnellessa tuntuu siltä, että järjestötoiminta ajetaan kokonaan alas. Se tietenkään pidä paikkaansa"

 

Mutta kukaan ei tiedä mitkä asiat tulevat loppumaan, mitkä asiat tulevat suuresti supistumaan ja mikä tärkeintä, mitkä vaikutukset näillä on. Mennään siis ihan laput silmillä eteenpäin.

Vierailija
12/162 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Suomen Golfliitto saa edelleen valtiolta 600.000 euroa, Jääkiekkoliitto 1.5 miljoonaa jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/162 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mikä oli se järjestö, joka oli nyt heti lakkautettu ?"

 

Esim. Suomen Pakolaisapu on ollut ajamassa koko toimintaansa alas jos tuki loppuu.

Joutaa pois, tuollakin aatteelle omistautuneita järjestöjä on muitakin, ihan liikaa.

Vierailija
14/162 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mikä oli se järjestö, joka oli nyt heti lakkautettu ?"

 

Esim. Suomen Pakolaisapu on ollut ajamassa koko toimintaansa alas jos tuki loppuu.

Suomen Pakolaisavun rahaliikenne olis kiva selvittää. Toimittajat? Anyone?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/162 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joutaa pois, tuollakin aatteelle omistautuneita järjestöjä on muitakin, ihan liikaa."

 

Pointti oli se että järjestöjä kyllä ihan oikeasti tulee lakkaamaan. Ja sinäkin ihan täysin mutulla osasit mielestäsi kertoa onko se tarpeellinen vai ei vaikka oikeasti et tiedä sen toiminnasta mitään.

Juuri tuo on nykypäivän ongelma. Ihmiset luulevat tietävänsä ja heillä on vahvoja mielipiteitä vaikka oikeasti heillä ei ole hajuakaan asioista.

Vierailija
16/162 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suomen Pakolaisavun rahaliikenne olis kiva selvittää. Toimittajat? Anyone?"

 

Tietenkin asioita voidaan selvittää. Nyt vain järjestöjen tarpeellisuus on arvioitu ihan mutulla ilman mitään oikeita selvityksiä.

Vierailija
17/162 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottalai haluaa, siellä on pöydät täynnä lihavia suomalaisia johtajia, isoilla palkoilla. Korkeastikoulutettuja ylipainosia jotka sormet rasvaisina syövät rasvaisia ankan koipia. 

Vierailija
18/162 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tottalai haluaa, siellä on pöydät täynnä lihavia suomalaisia johtajia, isoilla palkoilla. Korkeastikoulutettuja ylipainosia jotka sormet rasvaisina syövät rasvaisia ankan koipia. "

 

Onneksi sinä pohjaat mielipiteesi tiukkoihin faktoihin etkä lainkaan tunnepitoisiin mielikuviin.

Vierailija
19/162 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi Suomen Golfliitto saa edelleen valtiolta 600.000 euroa, Jääkiekkoliitto 1.5 miljoonaa jne.

Jääkiekko on suomen kansallislaji. Joten siltä ei saa leikata.

Vierailija
20/162 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Suomen Pakolaisavun rahaliikenne olis kiva selvittää. Toimittajat? Anyone?"

 

Tietenkin asioita voidaan selvittää. Nyt vain järjestöjen tarpeellisuus on arvioitu ihan mutulla ilman mitään oikeita selvityksiä.

Oletko itse menettämässä paljonkin? Onko tuttuja jonkun järjestön päättävässä asemassa? Järjestörälssin on annettu kupata rahoja jo ikuisuuden. Hyvä, että edes jotain tehdään. Eiköhän rahan kuppaaminen jatku jatkossakin, mutta jos se edes vähän vaikeutuu niin hyvä niin. Hyvässä lykyssä avustettavatkin saavat isomman prosenttiosuuden varoista mitä nyt. Eikä ”kaikki” mene hallintokuluihin ja vastaaviin toiminnan pyörittäjien hyväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän