Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ranska: maahanmuuttajajengi hakkasi 17-vuotiaan ranskalaispojan kuoliaaksi

Vierailija
25.06.2026 |

Taas mennään. Kuinka paljon me vielä tätä siedämme Euroopassa? 

https://x.com/europa/status/2070117543541375394

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä väkivaltaa ei Stubb tuomitse.

Miksi Stubbin pitäisi kommentoida toisen maan huumeidenkäyttäjien välienselvittelyjä?

Miksi valehtelet? Rasistinen jengihyökkäys yksittäisen ihmisen kimppuun ja tämän murhaaminen ei ole välienselvittelyä.

Vierailija
22/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä uutta tossa on? Persu vaan haluaa olla rasisti.

 

5.4.2024 17:08

Saana Uosukainen

 

Ranskassa 15-vuotias poika kuoli vakavan väkivallan seurauksena

Pariisin eteläpuolella 15-vuotias poika kuoli jouduttuaan vakavan väkivallan kohteeksi koulupäivän jälkeen. 

Poliisin mukaan useampi ihminen oli hyökännyt pojan kimppuun lähellä koulua Viry-Chatillon alueella torstaina. 

Poliisi tutkii tapausta murhana ja jengiväkivaltana, kertoi alueen syyttäjä Gregoire Dulin.

Tapaus on nostanut huolta lasten väkivaltaisista hyökkäyksista toisia lapsia vastaan Ranskassa. 

Aiemmin tällä viikolla teini-ikäinen tyttö oli hetkellisesti koomatilassa, kun häntä oli pahoinpidelty koulunsa ulkopuolella Ranskan eteläosassa, kertoo brittiläinen Guardian-lehti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narkit tekevät tuollaista ihan naaman väristä riippumatta.

Eli kun asetelma on toisin päin ja kantikset käy joukolla jonkun m a m un kimppuun, olet samaa mieltä? Ei missään nimessä r a sistinen vihar ikos? Kumma kyllä silloin on toinen ääni kellossa. 

Vierailija
24/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narkit tekevät tuollaista ihan naaman väristä riippumatta.

No eihän tuossa sitten mitään. Vai?

Vierailija
25/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä nyt todella huolestuttavaa. Joka puolella Eurooppaa kytee ja leimahteleekin jo. Kansa alkaa saada tarpeekseen. Oikeastiko historia kohta toistaa itseään? En olisi voinut vielä 10 vuotta sitten ikimaailmassa kuvitellakaan. Nyt ei ees tunnu niin kaukaiselta skenaariota.  On painostava ilmapiiri ja mellakat roikkuu ilmassa. Harmittaa kun ennen niin rauhallinen Eurooppa on ihan sekaisin:( 

Vierailija
26/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs olette heikkoja? Ihmiskunnan historiassa on aina käynyt niin että toiset kansat alistaa tai tuhoaa lopulta toisen. Mahavat korkeakulttuurit ovat tuhoutuneet villien käsissä kun heitä on alkanut kiinnostaa vain hedonismi ja tapainturmellus eikä maidensa ja elämäntapansa puolustaminen. Eikä m muuttajat ole kieltäneet länsimaisia ihmisiä lisääntymästä, vaan senkin olette valineet ihan itse.

Täällähän ei saa asiasta/asioista edes puhua oikeilla nimillä. heti on vähintään rasisti ellei pahempaakin. Mitä tässä voi tehdä tilanteen parantamiseksi/muuttamiseksi?

Mitä ihmeen väliä sillä on jos joku huutaa sinua rasistiksi? Olisiko joku muinainen euroopalainen mennyt maahan makaamaan häpeästä kun joku Eurooppaa valtaava ottomaani sanoo häntä rasistiksi? Miksi annatte tehdä yhdestä sanasta tehokkaan aseen teitä vastaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narkit tekevät tuollaista ihan naaman väristä riippumatta.

Eli kun asetelma on toisin päin ja kantikset käy joukolla jonkun m a m un kimppuun, olet samaa mieltä? Ei missään nimessä r a sistinen vihar ikos? Kumma kyllä silloin on toinen ääni kellossa. 

Mikä asetelma? Ei missään ole sanottu ettei uhri olisi ollut mm-taustainen hänkin. Paitsi jossain x:ssä mutta sehän on täynnä valheita

Vierailija
28/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme vasta alussa tämän tilanteen kanssa. Todella erilaiset kulttuurit eivät vain kerta kaikkiaan voi elää yhdessä. Eurooppa tulee olemaan tilanteessa, jossa valitsemme alistumisen vai taistelun. Ja se tulee tätä menoa koskemaan myös Suomea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me olemme vasta alussa tämän tilanteen kanssa. Todella erilaiset kulttuurit eivät vain kerta kaikkiaan voi elää yhdessä. Eurooppa tulee olemaan tilanteessa, jossa valitsemme alistumisen vai taistelun. Ja se tulee tätä menoa koskemaan myös Suomea.

Todennäköisempää on jakautuminen ja lopulta uusien valtioiden syntyminen vanhojen Euroopan maiden alueelle. Vähän kuten Jugoslavian hajoamisen jälkeen.

Vierailija
30/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä väkivaltaa ei Stubb tuomitse.

Ei tietenkään, sillä hänen mielestä monikulttuurisuus on rikkaus. Sitä paitsi hänen tytär seurustelee myös afrikkalaistaustaisen miehen kanssa.

Niin ja tuo afrikkalaistaustainen tyyppi on ollut mukana avustamassa pakolaisia eurooppaan eri järjestöjen kautta. Mahtavaa rikkautta tosiaan tuhota eurooppa sisältäpäin.

Suoraan putinin pelikirjasta.

Ei tarvita Putinia mihinkään kun meillä on vasemmistodesantit etuoikeuskehineen ja niiden hallinnoima valtamedia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narkit tekevät tuollaista ihan naaman väristä riippumatta.

Eli kun asetelma on toisin päin ja kantikset käy joukolla jonkun m a m un kimppuun, olet samaa mieltä? Ei missään nimessä r a sistinen vihar ikos? Kumma kyllä silloin on toinen ääni kellossa. 

Mikä asetelma? Ei missään ole sanottu ettei uhri olisi ollut mm-taustainen hänkin. Paitsi jossain x:ssä mutta sehän on täynnä valheita

X:ssä on tuhansia videoita, joissa voi omin silmin nähdä mitä niissä tapahtuu. Ei tarvita valheita yhtään mihinkään. X-tilin kannattaa jokaisen hommata kun sellainen optio on vielä olemassa.

X:sä on enää yhden aatteen propaganda torvi omalle agendalleen.

Vierailija
32/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs olette heikkoja? Ihmiskunnan historiassa on aina käynyt niin että toiset kansat alistaa tai tuhoaa lopulta toisen. Mahavat korkeakulttuurit ovat tuhoutuneet villien käsissä kun heitä on alkanut kiinnostaa vain hedonismi ja tapainturmellus eikä maidensa ja elämäntapansa puolustaminen. Eikä m muuttajat ole kieltäneet länsimaisia ihmisiä lisääntymästä, vaan senkin olette valineet ihan itse.

Täällähän ei saa asiasta/asioista edes puhua oikeilla nimillä. heti on vähintään rasisti ellei pahempaakin. Mitä tässä voi tehdä tilanteen parantamiseksi/muuttamiseksi?

Mitä ihmeen väliä sillä on jos joku huutaa sinua rasistiksi? Olisiko joku muinainen euroopalainen mennyt maahan makaamaan häpeästä kun joku Eurooppaa valtaava ottomaani sanoo häntä rasistiksi? Miksi annatte tehdä yhdestä sanasta tehokkaan aseen teitä vastaan?

Niin kerro nyt mitä pitää tehdä? Tulla huutelullahan on vaiennettu totuuden puhujat. Sanoilla ei ole painoarvoa koska (muka) on aina rasistinen mielipide. Minä esim naisena en oikein keksi keinoa, en usko että voimani riittäisivät väkivaltaiseen vastahyökkäykseen ja luuletko että oikeudessa se olisin minä joka en olisi syyllinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs olette heikkoja? Ihmiskunnan historiassa on aina käynyt niin että toiset kansat alistaa tai tuhoaa lopulta toisen. Mahavat korkeakulttuurit ovat tuhoutuneet villien käsissä kun heitä on alkanut kiinnostaa vain hedonismi ja tapainturmellus eikä maidensa ja elämäntapansa puolustaminen. Eikä m muuttajat ole kieltäneet länsimaisia ihmisiä lisääntymästä, vaan senkin olette valineet ihan itse.

Täällähän ei saa asiasta/asioista edes puhua oikeilla nimillä. heti on vähintään rasisti ellei pahempaakin. Mitä tässä voi tehdä tilanteen parantamiseksi/muuttamiseksi?

Mitä ihmeen väliä sillä on jos joku huutaa sinua rasistiksi? Olisiko joku muinainen euroopalainen mennyt maahan makaamaan häpeästä kun joku Eurooppaa valtaava ottomaani sanoo häntä rasistiksi? Miksi annatte tehdä yhdestä sanasta tehokkaan aseen teitä vastaan?

No anna nyt se toimiva keino mitä "meidän" pitäisi tehdä, kiitos. Mitä itse teet?

Vierailija
34/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs olette heikkoja? Ihmiskunnan historiassa on aina käynyt niin että toiset kansat alistaa tai tuhoaa lopulta toisen. Mahavat korkeakulttuurit ovat tuhoutuneet villien käsissä kun heitä on alkanut kiinnostaa vain hedonismi ja tapainturmellus eikä maidensa ja elämäntapansa puolustaminen. Eikä m muuttajat ole kieltäneet länsimaisia ihmisiä lisääntymästä, vaan senkin olette valineet ihan itse.

Täällähän ei saa asiasta/asioista edes puhua oikeilla nimillä. heti on vähintään rasisti ellei pahempaakin. Mitä tässä voi tehdä tilanteen parantamiseksi/muuttamiseksi?

Mitä ihmeen väliä sillä on jos joku huutaa sinua rasistiksi? Olisiko joku muinainen euroopalainen mennyt maahan makaamaan häpeästä kun joku Eurooppaa valtaava ottomaani sanoo häntä rasistiksi? Miksi annatte tehdä yhdestä sanasta tehokkaan aseen teitä vastaan?

Muinaiset eurooppalaiset taistelivat yhtenä rintamana ottomaaneja vastaan. Nyt omasta kansasta on tehty lainsuojattomia ja muualta tulleille kumarrellaan, ihan valtiovaltaa myöten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narkit tekevät tuollaista ihan naaman väristä riippumatta.

Eli kun asetelma on toisin päin ja kantikset käy joukolla jonkun m a m un kimppuun, olet samaa mieltä? Ei missään nimessä r a sistinen vihar ikos? Kumma kyllä silloin on toinen ääni kellossa. 

Mikä asetelma? Ei missään ole sanottu ettei uhri olisi ollut mm-taustainen hänkin. Paitsi jossain x:ssä mutta sehän on täynnä valheita

X:ssä on tuhansia videoita, joissa voi omin silmin nähdä mitä niissä tapahtuu. Ei tarvita valheita yhtään mihinkään. X-tilin kannattaa jokaisen hommata kun sellainen optio on vielä olemassa.

X:sä on enää yhden aatteen propaganda torvi omalle agendalleen.

Ei se ihan noin mene, on siellä paljon vassareitakin vaikuttamassa - eikä ketään heitä siellä estämässä. Se että myös ns. "oikeisto" saa olla siellä vapaammin äänessä, saa vassarit raivoihinsa kun ei ole ketään canceloimassa asioita, joista vassarit eivät soisi edes puhuttavan.

Vierailija
36/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs olette heikkoja? Ihmiskunnan historiassa on aina käynyt niin että toiset kansat alistaa tai tuhoaa lopulta toisen. Mahavat korkeakulttuurit ovat tuhoutuneet villien käsissä kun heitä on alkanut kiinnostaa vain hedonismi ja tapainturmellus eikä maidensa ja elämäntapansa puolustaminen. Eikä m muuttajat ole kieltäneet länsimaisia ihmisiä lisääntymästä, vaan senkin olette valineet ihan itse.

Täällähän ei saa asiasta/asioista edes puhua oikeilla nimillä. heti on vähintään rasisti ellei pahempaakin. Mitä tässä voi tehdä tilanteen parantamiseksi/muuttamiseksi?

Mitä ihmeen väliä sillä on jos joku huutaa sinua rasistiksi? Olisiko joku muinainen euroopalainen mennyt maahan makaamaan häpeästä kun joku Eurooppaa valtaava ottomaani sanoo häntä rasistiksi? Miksi annatte tehdä yhdestä sanasta tehokkaan aseen teitä vastaan?

Pointti oli varmaan se että vähissä on keinot kun jo asiallinen puhe torpataan alkuunsa. Mitä se hyödyttää että joku puhuu ja puhuu kun toiset kieltäytyvät kuuntelemasta/lopettavat yrityksen vaikuttaa taikasanalla rasisti, ei ole kyse siitä ettei kohde sitä kestäisi.

Vierailija
37/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs olette heikkoja? Ihmiskunnan historiassa on aina käynyt niin että toiset kansat alistaa tai tuhoaa lopulta toisen. Mahavat korkeakulttuurit ovat tuhoutuneet villien käsissä kun heitä on alkanut kiinnostaa vain hedonismi ja tapainturmellus eikä maidensa ja elämäntapansa puolustaminen. Eikä m muuttajat ole kieltäneet länsimaisia ihmisiä lisääntymästä, vaan senkin olette valineet ihan itse.

Täällähän ei saa asiasta/asioista edes puhua oikeilla nimillä. heti on vähintään rasisti ellei pahempaakin. Mitä tässä voi tehdä tilanteen parantamiseksi/muuttamiseksi?

Mitä ihmeen väliä sillä on jos joku huutaa sinua rasistiksi? Olisiko joku muinainen euroopalainen mennyt maahan makaamaan häpeästä kun joku Eurooppaa valtaava ottomaani sanoo häntä rasistiksi? Miksi annatte tehdä yhdestä sanasta tehokkaan aseen teitä vastaan?

Niin kerro nyt mitä pitää tehdä? Tulla huutelullahan on vaiennettu totuuden puhujat. Sanoilla ei ole painoarvoa koska (muka) on aina rasistinen mielipide. Minä esim naisena en oikein keksi keinoa, en usko että voimani riittäisivät väkivaltaiseen vastahyökkäykseen ja luuletko että oikeudessa se olisin minä joka en olisi syyllinen?

Naisten ääntä juuri kaivataan. Miehet on helppo sivuuttaa juntteina takapajuisina rasiteina. Harva nainen puhuu väestönvaihdosta ja pelosta vieraita kulttuureja kohtaan, joilla ei ole naisille loipulta tarjolla kuin synnyttäjän rooli. Tavan ihmisellä kuten minulla ei ole keinoja avata keskustelua, mutta naisen ääni kiinnostaa medioitakin enemmän. Johan moni m muuttaja nainenkin on syyttänyt meitä länsimmaalaisia hyväuskoisuudesta ja vaikenemisesta.

Vierailija
38/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs olette heikkoja? Ihmiskunnan historiassa on aina käynyt niin että toiset kansat alistaa tai tuhoaa lopulta toisen. Mahavat korkeakulttuurit ovat tuhoutuneet villien käsissä kun heitä on alkanut kiinnostaa vain hedonismi ja tapainturmellus eikä maidensa ja elämäntapansa puolustaminen. Eikä m muuttajat ole kieltäneet länsimaisia ihmisiä lisääntymästä, vaan senkin olette valineet ihan itse.

Täällähän ei saa asiasta/asioista edes puhua oikeilla nimillä. heti on vähintään rasisti ellei pahempaakin. Mitä tässä voi tehdä tilanteen parantamiseksi/muuttamiseksi?

Mitä ihmeen väliä sillä on jos joku huutaa sinua rasistiksi? Olisiko joku muinainen euroopalainen mennyt maahan makaamaan häpeästä kun joku Eurooppaa valtaava ottomaani sanoo häntä rasistiksi? Miksi annatte tehdä yhdestä sanasta tehokkaan aseen teitä vastaan?

Sillä on sillä lailla väliä etten saa näkökantaani esitettyä koska rasisti*. Joten ole hyvä ja sano miten tulisi toimia. 

Vierailija
39/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs olette heikkoja? Ihmiskunnan historiassa on aina käynyt niin että toiset kansat alistaa tai tuhoaa lopulta toisen. Mahavat korkeakulttuurit ovat tuhoutuneet villien käsissä kun heitä on alkanut kiinnostaa vain hedonismi ja tapainturmellus eikä maidensa ja elämäntapansa puolustaminen. Eikä m muuttajat ole kieltäneet länsimaisia ihmisiä lisääntymästä, vaan senkin olette valineet ihan itse.

Täällähän ei saa asiasta/asioista edes puhua oikeilla nimillä. heti on vähintään rasisti ellei pahempaakin. Mitä tässä voi tehdä tilanteen parantamiseksi/muuttamiseksi?

Mitä ihmeen väliä sillä on jos joku huutaa sinua rasistiksi? Olisiko joku muinainen euroopalainen mennyt maahan makaamaan häpeästä kun joku Eurooppaa valtaava ottomaani sanoo häntä rasistiksi? Miksi annatte tehdä yhdestä sanasta tehokkaan aseen teitä vastaan?

Niin kerro nyt mitä pitää tehdä? Tulla huutelullahan on vaiennettu totuuden puhujat. Sanoilla ei ole painoarvoa koska (muka) on aina rasistinen mielipide. Minä esim naisena en oikein keksi keinoa, en usko että voimani riittäisivät väkivaltaiseen vastahyökkäykseen ja luuletko että oikeudessa se olisin minä joka en olisi syyllinen?

Naisten ääntä juuri kaivataan. Miehet on helppo sivuuttaa juntteina takapajuisina rasiteina. Harva nainen puhuu väestönvaihdosta ja pelosta vieraita kulttuureja kohtaan, joilla ei ole naisille loipulta tarjolla kuin synnyttäjän rooli. Tavan ihmisellä kuten minulla ei ole keinoja avata keskustelua, mutta naisen ääni kiinnostaa medioitakin enemmän. Johan moni m muuttaja nainenkin on syyttänyt meitä länsimmaalaisia hyväuskoisuudesta ja vaikenemisesta.

Minulla on perhe työt ja asuntolaina. Olen kyllä huolissani Euroopan tulevaisuudesta, mutten halua aiheuttaa itselleni enempää päänvaivaa alkamalla arvostella m muuttoa. Saisin ikävän leiman joka voisi haitata myös imagon takia työnantajaani ja vaikeuttaa työllistymistäni tulevaisuudessa. Se voisi myös kaventaa kaveripiiriäni.

Valitan, mutta minulla on ihan tarpeeksi harteillani nytkin.

Vierailija
40/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eurooppa on ajautumassa sisällissotaan. Eikä syy ole venäjä vaan islamistit.

Kotoperäisiä eurooppalaisia on vielä reilusti enemmän kuin tulijoita joten ne on helposti hoideltavissa jos tahtoa on.