Ranska: maahanmuuttajajengi hakkasi 17-vuotiaan ranskalaispojan kuoliaaksi
Taas mennään. Kuinka paljon me vielä tätä siedämme Euroopassa?
Kommentit (45)
Mitä uutta tossa on? Persu vaan haluaa olla rasisti.
5.4.2024 17:08
Saana Uosukainen
Ranskassa 15-vuotias poika kuoli vakavan väkivallan seurauksena
Pariisin eteläpuolella 15-vuotias poika kuoli jouduttuaan vakavan väkivallan kohteeksi koulupäivän jälkeen.
Poliisin mukaan useampi ihminen oli hyökännyt pojan kimppuun lähellä koulua Viry-Chatillon alueella torstaina.
Poliisi tutkii tapausta murhana ja jengiväkivaltana, kertoi alueen syyttäjä Gregoire Dulin.
Tapaus on nostanut huolta lasten väkivaltaisista hyökkäyksista toisia lapsia vastaan Ranskassa.
Aiemmin tällä viikolla teini-ikäinen tyttö oli hetkellisesti koomatilassa, kun häntä oli pahoinpidelty koulunsa ulkopuolella Ranskan eteläosassa, kertoo brittiläinen Guardian-lehti.
Vierailija kirjoitti:
Narkit tekevät tuollaista ihan naaman väristä riippumatta.
Eli kun asetelma on toisin päin ja kantikset käy joukolla jonkun m a m un kimppuun, olet samaa mieltä? Ei missään nimessä r a sistinen vihar ikos? Kumma kyllä silloin on toinen ääni kellossa.
Vierailija kirjoitti:
Narkit tekevät tuollaista ihan naaman väristä riippumatta.
No eihän tuossa sitten mitään. Vai?
Onhan tämä nyt todella huolestuttavaa. Joka puolella Eurooppaa kytee ja leimahteleekin jo. Kansa alkaa saada tarpeekseen. Oikeastiko historia kohta toistaa itseään? En olisi voinut vielä 10 vuotta sitten ikimaailmassa kuvitellakaan. Nyt ei ees tunnu niin kaukaiselta skenaariota. On painostava ilmapiiri ja mellakat roikkuu ilmassa. Harmittaa kun ennen niin rauhallinen Eurooppa on ihan sekaisin:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs olette heikkoja? Ihmiskunnan historiassa on aina käynyt niin että toiset kansat alistaa tai tuhoaa lopulta toisen. Mahavat korkeakulttuurit ovat tuhoutuneet villien käsissä kun heitä on alkanut kiinnostaa vain hedonismi ja tapainturmellus eikä maidensa ja elämäntapansa puolustaminen. Eikä m muuttajat ole kieltäneet länsimaisia ihmisiä lisääntymästä, vaan senkin olette valineet ihan itse.
Täällähän ei saa asiasta/asioista edes puhua oikeilla nimillä. heti on vähintään rasisti ellei pahempaakin. Mitä tässä voi tehdä tilanteen parantamiseksi/muuttamiseksi?
Mitä ihmeen väliä sillä on jos joku huutaa sinua rasistiksi? Olisiko joku muinainen euroopalainen mennyt maahan makaamaan häpeästä kun joku Eurooppaa valtaava ottomaani sanoo häntä rasistiksi? Miksi annatte tehdä yhdestä sanasta tehokkaan aseen teitä vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narkit tekevät tuollaista ihan naaman väristä riippumatta.
Eli kun asetelma on toisin päin ja kantikset käy joukolla jonkun m a m un kimppuun, olet samaa mieltä? Ei missään nimessä r a sistinen vihar ikos? Kumma kyllä silloin on toinen ääni kellossa.
Mikä asetelma? Ei missään ole sanottu ettei uhri olisi ollut mm-taustainen hänkin. Paitsi jossain x:ssä mutta sehän on täynnä valheita
Me olemme vasta alussa tämän tilanteen kanssa. Todella erilaiset kulttuurit eivät vain kerta kaikkiaan voi elää yhdessä. Eurooppa tulee olemaan tilanteessa, jossa valitsemme alistumisen vai taistelun. Ja se tulee tätä menoa koskemaan myös Suomea.
Vierailija kirjoitti:
Me olemme vasta alussa tämän tilanteen kanssa. Todella erilaiset kulttuurit eivät vain kerta kaikkiaan voi elää yhdessä. Eurooppa tulee olemaan tilanteessa, jossa valitsemme alistumisen vai taistelun. Ja se tulee tätä menoa koskemaan myös Suomea.
Todennäköisempää on jakautuminen ja lopulta uusien valtioiden syntyminen vanhojen Euroopan maiden alueelle. Vähän kuten Jugoslavian hajoamisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä väkivaltaa ei Stubb tuomitse.
Ei tietenkään, sillä hänen mielestä monikulttuurisuus on rikkaus. Sitä paitsi hänen tytär seurustelee myös afrikkalaistaustaisen miehen kanssa.
Niin ja tuo afrikkalaistaustainen tyyppi on ollut mukana avustamassa pakolaisia eurooppaan eri järjestöjen kautta. Mahtavaa rikkautta tosiaan tuhota eurooppa sisältäpäin.
Suoraan putinin pelikirjasta.
Ei tarvita Putinia mihinkään kun meillä on vasemmistodesantit etuoikeuskehineen ja niiden hallinnoima valtamedia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narkit tekevät tuollaista ihan naaman väristä riippumatta.
Eli kun asetelma on toisin päin ja kantikset käy joukolla jonkun m a m un kimppuun, olet samaa mieltä? Ei missään nimessä r a sistinen vihar ikos? Kumma kyllä silloin on toinen ääni kellossa.
Mikä asetelma? Ei missään ole sanottu ettei uhri olisi ollut mm-taustainen hänkin. Paitsi jossain x:ssä mutta sehän on täynnä valheita
X:ssä on tuhansia videoita, joissa voi omin silmin nähdä mitä niissä tapahtuu. Ei tarvita valheita yhtään mihinkään. X-tilin kannattaa jokaisen hommata kun sellainen optio on vielä olemassa.
X:sä on enää yhden aatteen propaganda torvi omalle agendalleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs olette heikkoja? Ihmiskunnan historiassa on aina käynyt niin että toiset kansat alistaa tai tuhoaa lopulta toisen. Mahavat korkeakulttuurit ovat tuhoutuneet villien käsissä kun heitä on alkanut kiinnostaa vain hedonismi ja tapainturmellus eikä maidensa ja elämäntapansa puolustaminen. Eikä m muuttajat ole kieltäneet länsimaisia ihmisiä lisääntymästä, vaan senkin olette valineet ihan itse.
Täällähän ei saa asiasta/asioista edes puhua oikeilla nimillä. heti on vähintään rasisti ellei pahempaakin. Mitä tässä voi tehdä tilanteen parantamiseksi/muuttamiseksi?
Mitä ihmeen väliä sillä on jos joku huutaa sinua rasistiksi? Olisiko joku muinainen euroopalainen mennyt maahan makaamaan häpeästä kun joku Eurooppaa valtaava ottomaani sanoo häntä rasistiksi? Miksi annatte tehdä yhdestä sanasta tehokkaan aseen teitä vastaan?
Niin kerro nyt mitä pitää tehdä? Tulla huutelullahan on vaiennettu totuuden puhujat. Sanoilla ei ole painoarvoa koska (muka) on aina rasistinen mielipide. Minä esim naisena en oikein keksi keinoa, en usko että voimani riittäisivät väkivaltaiseen vastahyökkäykseen ja luuletko että oikeudessa se olisin minä joka en olisi syyllinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs olette heikkoja? Ihmiskunnan historiassa on aina käynyt niin että toiset kansat alistaa tai tuhoaa lopulta toisen. Mahavat korkeakulttuurit ovat tuhoutuneet villien käsissä kun heitä on alkanut kiinnostaa vain hedonismi ja tapainturmellus eikä maidensa ja elämäntapansa puolustaminen. Eikä m muuttajat ole kieltäneet länsimaisia ihmisiä lisääntymästä, vaan senkin olette valineet ihan itse.
Täällähän ei saa asiasta/asioista edes puhua oikeilla nimillä. heti on vähintään rasisti ellei pahempaakin. Mitä tässä voi tehdä tilanteen parantamiseksi/muuttamiseksi?
Mitä ihmeen väliä sillä on jos joku huutaa sinua rasistiksi? Olisiko joku muinainen euroopalainen mennyt maahan makaamaan häpeästä kun joku Eurooppaa valtaava ottomaani sanoo häntä rasistiksi? Miksi annatte tehdä yhdestä sanasta tehokkaan aseen teitä vastaan?
No anna nyt se toimiva keino mitä "meidän" pitäisi tehdä, kiitos. Mitä itse teet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs olette heikkoja? Ihmiskunnan historiassa on aina käynyt niin että toiset kansat alistaa tai tuhoaa lopulta toisen. Mahavat korkeakulttuurit ovat tuhoutuneet villien käsissä kun heitä on alkanut kiinnostaa vain hedonismi ja tapainturmellus eikä maidensa ja elämäntapansa puolustaminen. Eikä m muuttajat ole kieltäneet länsimaisia ihmisiä lisääntymästä, vaan senkin olette valineet ihan itse.
Täällähän ei saa asiasta/asioista edes puhua oikeilla nimillä. heti on vähintään rasisti ellei pahempaakin. Mitä tässä voi tehdä tilanteen parantamiseksi/muuttamiseksi?
Mitä ihmeen väliä sillä on jos joku huutaa sinua rasistiksi? Olisiko joku muinainen euroopalainen mennyt maahan makaamaan häpeästä kun joku Eurooppaa valtaava ottomaani sanoo häntä rasistiksi? Miksi annatte tehdä yhdestä sanasta tehokkaan aseen teitä vastaan?
Muinaiset eurooppalaiset taistelivat yhtenä rintamana ottomaaneja vastaan. Nyt omasta kansasta on tehty lainsuojattomia ja muualta tulleille kumarrellaan, ihan valtiovaltaa myöten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narkit tekevät tuollaista ihan naaman väristä riippumatta.
Eli kun asetelma on toisin päin ja kantikset käy joukolla jonkun m a m un kimppuun, olet samaa mieltä? Ei missään nimessä r a sistinen vihar ikos? Kumma kyllä silloin on toinen ääni kellossa.
Mikä asetelma? Ei missään ole sanottu ettei uhri olisi ollut mm-taustainen hänkin. Paitsi jossain x:ssä mutta sehän on täynnä valheita
X:ssä on tuhansia videoita, joissa voi omin silmin nähdä mitä niissä tapahtuu. Ei tarvita valheita yhtään mihinkään. X-tilin kannattaa jokaisen hommata kun sellainen optio on vielä olemassa.
X:sä on enää yhden aatteen propaganda torvi omalle agendalleen.
Ei se ihan noin mene, on siellä paljon vassareitakin vaikuttamassa - eikä ketään heitä siellä estämässä. Se että myös ns. "oikeisto" saa olla siellä vapaammin äänessä, saa vassarit raivoihinsa kun ei ole ketään canceloimassa asioita, joista vassarit eivät soisi edes puhuttavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs olette heikkoja? Ihmiskunnan historiassa on aina käynyt niin että toiset kansat alistaa tai tuhoaa lopulta toisen. Mahavat korkeakulttuurit ovat tuhoutuneet villien käsissä kun heitä on alkanut kiinnostaa vain hedonismi ja tapainturmellus eikä maidensa ja elämäntapansa puolustaminen. Eikä m muuttajat ole kieltäneet länsimaisia ihmisiä lisääntymästä, vaan senkin olette valineet ihan itse.
Täällähän ei saa asiasta/asioista edes puhua oikeilla nimillä. heti on vähintään rasisti ellei pahempaakin. Mitä tässä voi tehdä tilanteen parantamiseksi/muuttamiseksi?
Mitä ihmeen väliä sillä on jos joku huutaa sinua rasistiksi? Olisiko joku muinainen euroopalainen mennyt maahan makaamaan häpeästä kun joku Eurooppaa valtaava ottomaani sanoo häntä rasistiksi? Miksi annatte tehdä yhdestä sanasta tehokkaan aseen teitä vastaan?
Pointti oli varmaan se että vähissä on keinot kun jo asiallinen puhe torpataan alkuunsa. Mitä se hyödyttää että joku puhuu ja puhuu kun toiset kieltäytyvät kuuntelemasta/lopettavat yrityksen vaikuttaa taikasanalla rasisti, ei ole kyse siitä ettei kohde sitä kestäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs olette heikkoja? Ihmiskunnan historiassa on aina käynyt niin että toiset kansat alistaa tai tuhoaa lopulta toisen. Mahavat korkeakulttuurit ovat tuhoutuneet villien käsissä kun heitä on alkanut kiinnostaa vain hedonismi ja tapainturmellus eikä maidensa ja elämäntapansa puolustaminen. Eikä m muuttajat ole kieltäneet länsimaisia ihmisiä lisääntymästä, vaan senkin olette valineet ihan itse.
Täällähän ei saa asiasta/asioista edes puhua oikeilla nimillä. heti on vähintään rasisti ellei pahempaakin. Mitä tässä voi tehdä tilanteen parantamiseksi/muuttamiseksi?
Mitä ihmeen väliä sillä on jos joku huutaa sinua rasistiksi? Olisiko joku muinainen euroopalainen mennyt maahan makaamaan häpeästä kun joku Eurooppaa valtaava ottomaani sanoo häntä rasistiksi? Miksi annatte tehdä yhdestä sanasta tehokkaan aseen teitä vastaan?
Niin kerro nyt mitä pitää tehdä? Tulla huutelullahan on vaiennettu totuuden puhujat. Sanoilla ei ole painoarvoa koska (muka) on aina rasistinen mielipide. Minä esim naisena en oikein keksi keinoa, en usko että voimani riittäisivät väkivaltaiseen vastahyökkäykseen ja luuletko että oikeudessa se olisin minä joka en olisi syyllinen?
Naisten ääntä juuri kaivataan. Miehet on helppo sivuuttaa juntteina takapajuisina rasiteina. Harva nainen puhuu väestönvaihdosta ja pelosta vieraita kulttuureja kohtaan, joilla ei ole naisille loipulta tarjolla kuin synnyttäjän rooli. Tavan ihmisellä kuten minulla ei ole keinoja avata keskustelua, mutta naisen ääni kiinnostaa medioitakin enemmän. Johan moni m muuttaja nainenkin on syyttänyt meitä länsimmaalaisia hyväuskoisuudesta ja vaikenemisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs olette heikkoja? Ihmiskunnan historiassa on aina käynyt niin että toiset kansat alistaa tai tuhoaa lopulta toisen. Mahavat korkeakulttuurit ovat tuhoutuneet villien käsissä kun heitä on alkanut kiinnostaa vain hedonismi ja tapainturmellus eikä maidensa ja elämäntapansa puolustaminen. Eikä m muuttajat ole kieltäneet länsimaisia ihmisiä lisääntymästä, vaan senkin olette valineet ihan itse.
Täällähän ei saa asiasta/asioista edes puhua oikeilla nimillä. heti on vähintään rasisti ellei pahempaakin. Mitä tässä voi tehdä tilanteen parantamiseksi/muuttamiseksi?
Mitä ihmeen väliä sillä on jos joku huutaa sinua rasistiksi? Olisiko joku muinainen euroopalainen mennyt maahan makaamaan häpeästä kun joku Eurooppaa valtaava ottomaani sanoo häntä rasistiksi? Miksi annatte tehdä yhdestä sanasta tehokkaan aseen teitä vastaan?
Sillä on sillä lailla väliä etten saa näkökantaani esitettyä koska rasisti*. Joten ole hyvä ja sano miten tulisi toimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs olette heikkoja? Ihmiskunnan historiassa on aina käynyt niin että toiset kansat alistaa tai tuhoaa lopulta toisen. Mahavat korkeakulttuurit ovat tuhoutuneet villien käsissä kun heitä on alkanut kiinnostaa vain hedonismi ja tapainturmellus eikä maidensa ja elämäntapansa puolustaminen. Eikä m muuttajat ole kieltäneet länsimaisia ihmisiä lisääntymästä, vaan senkin olette valineet ihan itse.
Täällähän ei saa asiasta/asioista edes puhua oikeilla nimillä. heti on vähintään rasisti ellei pahempaakin. Mitä tässä voi tehdä tilanteen parantamiseksi/muuttamiseksi?
Mitä ihmeen väliä sillä on jos joku huutaa sinua rasistiksi? Olisiko joku muinainen euroopalainen mennyt maahan makaamaan häpeästä kun joku Eurooppaa valtaava ottomaani sanoo häntä rasistiksi? Miksi annatte tehdä yhdestä sanasta tehokkaan aseen teitä vastaan?
Niin kerro nyt mitä pitää tehdä? Tulla huutelullahan on vaiennettu totuuden puhujat. Sanoilla ei ole painoarvoa koska (muka) on aina rasistinen mielipide. Minä esim naisena en oikein keksi keinoa, en usko että voimani riittäisivät väkivaltaiseen vastahyökkäykseen ja luuletko että oikeudessa se olisin minä joka en olisi syyllinen?
Naisten ääntä juuri kaivataan. Miehet on helppo sivuuttaa juntteina takapajuisina rasiteina. Harva nainen puhuu väestönvaihdosta ja pelosta vieraita kulttuureja kohtaan, joilla ei ole naisille loipulta tarjolla kuin synnyttäjän rooli. Tavan ihmisellä kuten minulla ei ole keinoja avata keskustelua, mutta naisen ääni kiinnostaa medioitakin enemmän. Johan moni m muuttaja nainenkin on syyttänyt meitä länsimmaalaisia hyväuskoisuudesta ja vaikenemisesta.
Minulla on perhe työt ja asuntolaina. Olen kyllä huolissani Euroopan tulevaisuudesta, mutten halua aiheuttaa itselleni enempää päänvaivaa alkamalla arvostella m muuttoa. Saisin ikävän leiman joka voisi haitata myös imagon takia työnantajaani ja vaikeuttaa työllistymistäni tulevaisuudessa. Se voisi myös kaventaa kaveripiiriäni.
Valitan, mutta minulla on ihan tarpeeksi harteillani nytkin.
Vierailija kirjoitti:
Eurooppa on ajautumassa sisällissotaan. Eikä syy ole venäjä vaan islamistit.
Kotoperäisiä eurooppalaisia on vielä reilusti enemmän kuin tulijoita joten ne on helposti hoideltavissa jos tahtoa on.
Miksi valehtelet? Rasistinen jengihyökkäys yksittäisen ihmisen kimppuun ja tämän murhaaminen ei ole välienselvittelyä.