Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ranska: maahanmuuttajajengi hakkasi 17-vuotiaan ranskalaispojan kuoliaaksi

Vierailija
25.06.2026 |

Taas mennään. Kuinka paljon me vielä tätä siedämme Euroopassa? 

https://x.com/europa/status/2070117543541375394

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkit tekevät tuollaista ihan naaman väristä riippumatta.

Vierailija
2/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tunnu ottavan vastuuta ettei vaarallisia jengejä ole kaduilla. Tai laumoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei tunnu ottavan vastuuta ettei vaarallisia jengejä ole kaduilla. Tai laumoja.

Onneksi Suomessa ei ole jengejä eikä niitä voi kovin helposti syntyäkään. Näinhän poliisi kertoi aikoinaan.

Vierailija
4/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestä solidaarisuutta, saa solidaarisuutta. 
Kanada pisteyttää tulijat ja emme kuule tämänlaisia uutisia kanadasta.

Mietinnän ja valinnan paikka.

Vierailija
5/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eurooppa on ajautumassa sisällissotaan. Eikä syy ole venäjä vaan islamistit.

Vierailija
6/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saa antaa pelolle valtaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eurooppa on ajautumassa sisällissotaan. Eikä syy ole venäjä vaan islamistit.

Se on sisällisodassa ollut jo parikymmentä vuotta. Kuinka paljon suomessakin on jo tunkeilijoiden uhreja, ja täällä ollaan vasta pääsemässä alkuun kun vertaa.

Vierailija
8/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

tääki johtuu persuista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei tunnu ottavan vastuuta ettei vaarallisia jengejä ole kaduilla. Tai laumoja.

Onneksi Suomessa ei ole jengejä eikä niitä voi kovin helposti syntyäkään. Näinhän poliisi kertoi aikoinaan.

Ei edes tarvita jengejä mihinkään; riittää että on kasvavia yhteisöjä, joissa vihataan kantaväestöä ja nähdään se saaliina.

Vierailija
10/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein ja luonnollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigori taas kaivaa ihanaa X- paskakasaa? Voittaako hajussa kaalisopan? 

Vierailija
12/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä suvaitsee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs se menikään meillä Suomessa Koskelan poikien kanssa 🤔

Vierailija
14/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs olette heikkoja? Ihmiskunnan historiassa on aina käynyt niin että toiset kansat alistaa tai tuhoaa lopulta toisen. Mahavat korkeakulttuurit ovat tuhoutuneet villien käsissä kun heitä on alkanut kiinnostaa vain hedonismi ja tapainturmellus eikä maidensa ja elämäntapansa puolustaminen. Eikä m muuttajat ole kieltäneet länsimaisia ihmisiä lisääntymästä, vaan senkin olette valineet ihan itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä väkivaltaa ei Stubb tuomitse.

Miksi Stubbin pitäisi kommentoida toisen maan huumeidenkäyttäjien välienselvittelyjä?

Vierailija
16/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs se menikään meillä Suomessa Koskelan poikien kanssa 🤔

Eli Koskelan pojat eivät sinulle riittäneet, joten halusit tilata lisää rikollisuutta ulkomailta? 

Viiraako sulla?

Vierailija
17/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä väkivaltaa ei Stubb tuomitse.

Ei tietenkään, sillä hänen mielestä monikulttuurisuus on rikkaus. Sitä paitsi hänen tytär seurustelee myös afrikkalaistaustaisen miehen kanssa.

Niin ja tuo afrikkalaistaustainen tyyppi on ollut mukana avustamassa pakolaisia eurooppaan eri järjestöjen kautta. Mahtavaa rikkautta tosiaan tuhota eurooppa sisältäpäin.

Vierailija
18/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä väkivaltaa ei Stubb tuomitse.

Miksi Stubbin pitäisi kommentoida toisen maan huumeidenkäyttäjien välienselvittelyjä?

Stubbi kommentoi ainoastaan asioita, joissa pitää arvostella negatiivisesti valkoista miesväestöä. Siinä hän on innokas, koska monikulttuurisuus on rikkautta ja valkoinen mies on rasisti. 

Vierailija
19/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon siedetään! Kansa saa äänestää vapaissa vaaleissa. Vaaleissa kansa päättää haluavatko tällaista enemmän vai vähemmän. Nyt kansa haluaa jatkaa samaan malliin, joten pulinat pois.

Vierailija
20/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs olette heikkoja? Ihmiskunnan historiassa on aina käynyt niin että toiset kansat alistaa tai tuhoaa lopulta toisen. Mahavat korkeakulttuurit ovat tuhoutuneet villien käsissä kun heitä on alkanut kiinnostaa vain hedonismi ja tapainturmellus eikä maidensa ja elämäntapansa puolustaminen. Eikä m muuttajat ole kieltäneet länsimaisia ihmisiä lisääntymästä, vaan senkin olette valineet ihan itse.

Täällähän ei saa asiasta/asioista edes puhua oikeilla nimillä. heti on vähintään rasisti ellei pahempaakin. Mitä tässä voi tehdä tilanteen parantamiseksi/muuttamiseksi?