Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
En tiennyt että itseruskettajissa on paljonkaan eroja
25.06.2026 |
Mä en ole koskaan ollut säännöllinen ir käyttäjä. Oon kokeillut joitakin merkkejä esim st tropez ja joitain muita. En hirveesti, kun aina tulis ollut oranssi. Nyt vihdoin taisin löytää itselleni sopivan tuotteen. B. tan insanely dark. Mä ilmeisesti tarviin tarpeeksi tumman itseruskettajan että tulee hyvä. Ja ei ole mainos. Ei vaan ole ketään kelle hehkuttaa tätä löytöä
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa