Ranska: maahanmuuttajajengi hakkasi 17-vuotiaan ranskalaispojan kuoliaaksi
Taas mennään. Kuinka paljon me vielä tätä siedämme Euroopassa?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs olette heikkoja? Ihmiskunnan historiassa on aina käynyt niin että toiset kansat alistaa tai tuhoaa lopulta toisen. Mahavat korkeakulttuurit ovat tuhoutuneet villien käsissä kun heitä on alkanut kiinnostaa vain hedonismi ja tapainturmellus eikä maidensa ja elämäntapansa puolustaminen. Eikä m muuttajat ole kieltäneet länsimaisia ihmisiä lisääntymästä, vaan senkin olette valineet ihan itse.
Täällähän ei saa asiasta/asioista edes puhua oikeilla nimillä. heti on vähintään rasisti ellei pahempaakin. Mitä tässä voi tehdä tilanteen parantamiseksi/muuttamiseksi?
Mitä ihmeen väliä sillä on jos joku huutaa sinua rasistiksi? Olisiko joku muinainen euroopalainen mennyt maahan makaamaan häpeästä kun joku Eurooppaa valtaava ottomaani sanoo häntä rasistiksi? Miksi annatte tehdä yhdestä sanasta tehokkaan aseen teitä vastaan?
Niin kerro nyt mitä pitää tehdä? Tulla huutelullahan on vaiennettu totuuden puhujat. Sanoilla ei ole painoarvoa koska (muka) on aina rasistinen mielipide. Minä esim naisena en oikein keksi keinoa, en usko että voimani riittäisivät väkivaltaiseen vastahyökkäykseen ja luuletko että oikeudessa se olisin minä joka en olisi syyllinen?
Naisten ääntä juuri kaivataan. Miehet on helppo sivuuttaa juntteina takapajuisina rasiteina. Harva nainen puhuu väestönvaihdosta ja pelosta vieraita kulttuureja kohtaan, joilla ei ole naisille loipulta tarjolla kuin synnyttäjän rooli. Tavan ihmisellä kuten minulla ei ole keinoja avata keskustelua, mutta naisen ääni kiinnostaa medioitakin enemmän. Johan moni m muuttaja nainenkin on syyttänyt meitä länsimmaalaisia hyväuskoisuudesta ja vaikenemisesta.
Minulla on perhe työt ja asuntolaina. Olen kyllä huolissani Euroopan tulevaisuudesta, mutten halua aiheuttaa itselleni enempää päänvaivaa alkamalla arvostella m muuttoa. Saisin ikävän leiman joka voisi haitata myös imagon takia työnantajaani ja vaikeuttaa työllistymistäni tulevaisuudessa. Se voisi myös kaventaa kaveripiiriäni.
Valitan, mutta minulla on ihan tarpeeksi harteillani nytkin.
Tuohan se lopulta on. Ihmisillä on vaikeuksia selvitä arjestaan jo nyt että ottaisi vielä lisää taakkaa niskaansa asioista jotka ei vielä näy konkreettisesti heidän elämässään. Tavallisen ihmisen ääni ei muutenkaan yksin merkitse mitään, vaan tuo luultavasti vain harmia hänelle itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei tunnu ottavan vastuuta ettei vaarallisia jengejä ole kaduilla. Tai laumoja.
Onneksi Suomessa ei ole jengejä eikä niitä voi kovin helposti syntyäkään. Näinhän poliisi kertoi aikoinaan.
Ei edes tarvita jengejä mihinkään; riittää että on kasvavia yhteisöjä, joissa vihataan kantaväestöä ja nähdään se saaliina.
Pieni maa jolla salliva ja hyysäävä hallitus, mikäpä on ollessa ja mahtaillessa. Kansan katoamistakin rummutetaan, vaikka täällä on pärjäilty 3-4:llä miljoonallakin. Pärjättäisiin nytkin ilman ylimääräisiä elättejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eurooppa on ajautumassa sisällissotaan. Eikä syy ole venäjä vaan islamistit.
Kotoperäisiä eurooppalaisia on vielä reilusti enemmän kuin tulijoita joten ne on helposti hoideltavissa jos tahtoa on.
Mutta kauaa ei ole aikaa hukattavaksi, sillä musliminaiset lisääntyy hurjaa vauhtia. Kuusi tai kahdeksan lasta yhdessä perheessä on aika normi.
Montako lasta sinä olet tehnyt? Minulla on kolme ja ikä on tullut vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Narkit tekevät tuollaista ihan naaman väristä riippumatta.
Silläkö puolustat tuota tekoa?
Se tahto pitäisi saada päättäjille.