Euroopassa muualla ihanat helteet ja Suomessa joudutaan kärsimään n. +20 asteessa
surullista. saisi se ilmastonmuutos jo tulla tännekkin
Kommentit (43)
Itse makaan kotona kaikki päivät, ikkunat ja ikkunaluukut kiinni. +26 on sisällä, yölläkään ei viilene. Ulos ei voi mennä. No, keskiyöllä kävelylle.
Ulkona on päivisin +36.
Meillä on ollut nyt 5 viikkoa 33-38 astetta (yöllä 21-24, sisällä 24), ei ole vaikuttanut elämään juurikaan. Nyt alamme tekemään terassia ja pergolaa eli auringossa monta tuntia päivässä. Näillä mennään, kyllä tällaisen 60+v:n kunto vielä kestää. Vain kevyttä ruokaa, hedelmiä, ei alkoholia, vettä ja suolaa tarpeeksi.
Muualta Euroopasta tulisivat tänne kiljuen, jos olisi mahdollisuus.
Kuulun kodinvaihtoryhmään ja tarjolla on tasokas okt järvien ja meren läheltä eikä mitään ryntäystä ole vielä näkynyt.
+20 on aika lailla paras kesälämpötila. Tai no alle +24 ainakin.