Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroopassa muualla ihanat helteet ja Suomessa joudutaan kärsimään n. +20 asteessa

Vierailija
25.06.2026 |

surullista. saisi se ilmastonmuutos jo tulla tännekkin

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

+20 on aika lailla paras kesälämpötila. Tai no alle +24 ainakin.

Vierailija
42/43 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse makaan kotona kaikki päivät, ikkunat ja ikkunaluukut kiinni. +26 on sisällä, yölläkään ei viilene. Ulos ei voi mennä. No, keskiyöllä kävelylle.


Ulkona on päivisin +36.

 

Meillä on ollut nyt 5 viikkoa 33-38 astetta (yöllä 21-24, sisällä 24), ei ole vaikuttanut elämään juurikaan. Nyt alamme tekemään terassia ja pergolaa eli auringossa monta tuntia päivässä. Näillä mennään, kyllä tällaisen 60+v:n kunto vielä kestää. Vain kevyttä ruokaa, hedelmiä, ei alkoholia, vettä ja suolaa tarpeeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualta Euroopasta tulisivat tänne kiljuen, jos olisi mahdollisuus.

 

Kuulun kodinvaihtoryhmään ja tarjolla on tasokas okt järvien ja meren läheltä eikä mitään ryntäystä ole vielä näkynyt. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän