Euroopassa muualla ihanat helteet ja Suomessa joudutaan kärsimään n. +20 asteessa
surullista. saisi se ilmastonmuutos jo tulla tännekkin
Kommentit (40)
Terveiset keskisestä Saksasta. Istun varjossa, teen ristikkoa ja nautin kylmästä juomasta ja miellyttävän pehmeästä Lämmöstä joka voitelee vanhat nivelet.
Vierailija kirjoitti:
Terveiset keskisestä Saksasta. Istun varjossa, teen ristikkoa ja nautin kylmästä juomasta ja miellyttävän pehmeästä Lämmöstä joka voitelee vanhat nivelet.
Mene sinäkin kåvelylle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveiset keskisestä Saksasta. Istun varjossa, teen ristikkoa ja nautin kylmästä juomasta ja miellyttävän pehmeästä Lämmöstä joka voitelee vanhat nivelet.
Mene sinäkin kåvelylle.
Miksi menisin? Patikoin pitkiä vuoristolenkkejä silloin kunnon viileämpää. Nyt nautin lämmöstä (ja edullisista juomista).
No mee sinne ihanaan 40 asteen Pariisiin kärtsähtänään.
Suomen kesän normaali lämpötila vaihtelee alueittain, mutta yleisesti ottaen kesäkuukausien (kesäkuu, heinäkuu, elokuu) keskilämpötila on noin 15 - 17 astetta. Etelä-Suomessa keskilämpötila on tyypillisesti hieman korkeampi kuin Pohjois-Suomessa.
Suomen kesäsää on tyypillisesti lämmin, mutta voi vaihdella paljonkin eri puolilla maata ja eri vuosina.
Kesäkuukaudet (kesäkuu, heinäkuu, elokuu) ovat yleensä aurinkoisia, ja lämpötilat voivat nousta jopa yli 30 asteen sisämaassa, mutta meren läheisyydessä on viileämpää.
Heinäkuu on usein kesän lämpimin kuukausi, ja keskilämpötilat vaihtelevat etelän noin 17 asteesta pohjoisen noin 15 asteeseen.
Miksi et ulise siinä toisessa ulinaketjussa?
Vierailija kirjoitti:
Terveiset keskisestä Saksasta. Istun varjossa, teen ristikkoa ja nautin kylmästä juomasta ja miellyttävän pehmeästä Lämmöstä joka voitelee vanhat nivelet.
Itse makaan kotona kaikki päivät, ikkunat ja ikkunaluukut kiinni. +26 on sisällä, yölläkään ei viilene. Ulos ei voi mennä. No, keskiyöllä kävelylle.
Ulkona on päivisin +36.
Mikä estää lähtemästä sinne muualle Eurooppaan? Vai oletko KÖYHÄ?
Osta lentolippu Pariisiin niin ei tarvitse kitistä. Ota pelkkä meno, koska kesähän on täällä jo ohikin ja talvi se vasta kamala vuodenaika on.
Nää tappohelteet on pepusta. Ulos ei voi mennä kun asfaltti hohkaa 50 astetta ja koiran tassut palaa.
Onneksi voin tehdä kotoa töitä. Ilmoitin etten tule toimistolle koska se matka sinne on liian pitkä ja kuuma. Ymmärsivät kyllä. Ensi viikkoon mennään tällä.
Huoneissa on hämärää koska kaikki ikkunat on kiinni. Tuuletin tuo helpotusta. Katselen illalla elokuvia ja käyn yöllä uimassa.
Vierailija kirjoitti:
Nää tappohelteet on pepusta. Ulos ei voi mennä kun asfaltti hohkaa 50 astetta ja koiran tassut palaa.
Onneksi voin tehdä kotoa töitä. Ilmoitin etten tule toimistolle koska se matka sinne on liian pitkä ja kuuma. Ymmärsivät kyllä. Ensi viikkoon mennään tällä.
Huoneissa on hämärää koska kaikki ikkunat on kiinni. Tuuletin tuo helpotusta. Katselen illalla elokuvia ja käyn yöllä uimassa.
Tämä siis Keski-Euroopassa.
Eli watch what you hope for.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveiset keskisestä Saksasta. Istun varjossa, teen ristikkoa ja nautin kylmästä juomasta ja miellyttävän pehmeästä Lämmöstä joka voitelee vanhat nivelet.
Mene sinäkin kåvelylle.
Vaikee mennä kävelylle jos ulkona on 40 asteen helle.
Tää on ihan dystooppista.
Istuin tänään pitkään pihalla lukemassa, lämpötila oli noin 20 astetta ja sopivan pilvistä, ei aurinko paahtanut. Ihan riittävän lämmin oli minulle.
Ei kyllä ole edes +20 asteeseen päästy hetkeen tänään taisi käväistä ylimmillään jopa +17.
20 ºC on just hyvä kesäsää. Espanjasta ja Ranskasta tulkaa Suomeen vilvottelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveiset keskisestä Saksasta. Istun varjossa, teen ristikkoa ja nautin kylmästä juomasta ja miellyttävän pehmeästä Lämmöstä joka voitelee vanhat nivelet.
Mene sinäkin kåvelylle.
Vaikee mennä kävelylle jos ulkona on 40 asteen helle.
Tää on ihan dystooppista.
no mitäs siellä sitten olet? Suomeen niin ei tarvi kärvistellä
Ihanaa, nautin viileästä Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveiset keskisestä Saksasta. Istun varjossa, teen ristikkoa ja nautin kylmästä juomasta ja miellyttävän pehmeästä Lämmöstä joka voitelee vanhat nivelet.
Mene sinäkin kåvelylle.
Vaikee mennä kävelylle jos ulkona on 40 asteen helle.
Tää on ihan dystooppista.no mitäs siellä sitten olet? Suomeen niin ei tarvi kärvistellä
Täällä on työ, elämä ja perhe. Vaikee täältä on irrota. Ehkä eläkkeellä muutan Islantiin.
Kesäksi tullaan lomalle ihanaan takuuviileään Suomeen.
Aloitus on trollausta mutta oikeesti Suomen 20- asteen kesä on kadehdittavaa. Samaan aikaan Ranskassa joudutaan pysäyttämään ydinvoimalat helteen takia. Ei kannata nitistä kun kaikki on meillä hyvin.
Kyllä on väsynyttä. Mene ulos kävelylle häpeämään.