Milloin kesä tulee. Seuraavan 10 päivän säätiedot sanoo että just voi olla +20.
Jos ei pian tule +25.6 niin lähdemme avovaimon kanssa Espanjaan jossa on +37.
Ei näin kylmässä säässä voi kesää viettää.
Kommentit (21)
Huvittavaa kun seuraa sääennusteita ja alkuviikolla viikonlopuksi lupailtiin jotain +25 helteitä mutta nyt nuo hellepäivät näyttää karkaavan aina vaan eteenpäin....
Parikymmentä astetta on just sopiva. En todellakaan kaipaa mitään tappohelteitä.
Tuo on justiin hyvä ja itse olen tykännyt kub eka kesälomaviikko 👍
M39
Plus 20 ON ihan normaalia kesäsäätä Suomessa. Viime vuosina on vain totuttu poikkeuksellisiin helleputkiin.
Kesää on ollut jo reilu kolme viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa kun seuraa sääennusteita ja alkuviikolla viikonlopuksi lupailtiin jotain +25 helteitä mutta nyt nuo hellepäivät näyttää karkaavan aina vaan eteenpäin....
Huvittavaa myös se, että joka päivälle oli luvattu sadetta mutta ei meillä päin ole satanut pitkään aikaan, +20 astetta tänäänkin ja aurinko paistaa.
Ja taas yksi aivoton, joka ei ymmärrä eroa pohjoisen ja eteläisen maan välillä. Suomen NORMAALI kesäsää on just tällasta kun on ollut.
Tää on just hyvä kesäsää. Just eilen tuli kaveri Englannista niitä heidän tappohelteitä pakoon, tarkoitus oli tulla vasta ens kuun puolella. Mökillä täs lämmittelen meille saunaa, kamu tekee etätöitä laiturin nokassa :)
Menkää sinne lomalle, minulle tämä riittää lämpötilaksi hyvin, kakrana olin heinätöissä päivät pitkä Heinäkuun helteissä ja myöhemmin raksalla vuosia säitten armoilla, jokainen voi koittaa mennä julkisivua muuraamaan kun seinän vierellä lämpö paukuttaa 70 astetta koko päivän, kypärä ja suojalasit päähän, en kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa kun seuraa sääennusteita ja alkuviikolla viikonlopuksi lupailtiin jotain +25 helteitä mutta nyt nuo hellepäivät näyttää karkaavan aina vaan eteenpäin....
Nämä samat jantterit ennustaa meille ilmastonmuutokset kymmenien vuosien päähän:)
70-luvulla oli normaalia +17...+22 C. Oli kesiä jolloin ei ollut aina yhtään +25 C päivää.
Nythän on ihan täydellinen kesäsää.
Tänäänkin ajelin skuutilla shortseissa ja hihattomassa. Ei ollut kylmä.
Kesää ei katsota lämpömittarista, vaan kalenterista...
Nyt on kesä. Ja sitten jos tulee samanlainen helleputki kuin viime kesänä heinäkuussa, pääset valittamaan vauvapalstalle ettet kestä kun on niin saatanan kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Nythän on ihan täydellinen kesäsää.
Niin on, mutta suomalaiset idiootit kaipaavat samanlaista pätsiä kuin Espanjassa ja Ranskassa juuri nyt on. Lapset kuolevat kuumaan autoon, nuoret hukkuvat ja vanhukset läkähtyvät.
Huomenna on jo syksy!!! :(
ap