Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tanssii Tähtien kanssa 2026

Vierailija
25.06.2026 |

Kesä menee nopeasti ja pian alkaa TTK millaisia tyyppejä toivotte syksyn ohjelmaan.

Kommentit (5670)

Vierailija
5561/5670 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Podcast: Veronica Verhon mitta täyttyi – Puhuu nyt suunsa puhtaaksi saamastaan kritiikistä

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/ed020c61-76c1-4cc2-bb79-e26553…

Vierailija
5562/5670 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ihmettelee tatuoinneista noussutta keskustelua. Verhon mielestä ihmiset kuvittelevat, että tatuoinnit tai vaikkapa täyteaineet antavat joidenkin mielestä oikeuden kommentoida toisten kehoja. Verho on tästä kuitenkin eri mieltä.

– Alun perin keskusteltiin siitä, etten ole sopiva juontaja ohjelmaan, koska minulla on tatuointeja. Nyt puhutaan, miksi minulla on niin peittävät vaatteet, että eikö niiden tatuointien vain annettaisi näkyä, Verho summaa.

– En osannut odottaa tätä.

Hän oli varma, että asia unohtuisi jossakin kohtaa, kun huomio kiinnittyisi tähtioppilaisiin.

– Minä en ole ohjelman päähahmo, vaan ne upeat tähtiparit. Ohjelmassa seurataan heidän kehityskaartaan ja miten he omaksuvat kaikki tanssit.

– Nyt keskustelun aihe on se, että minulla pitäisi olla pienemmät vaatteet, Verho toteaa hämmentyneenä.

Juontaja huomauttaa, että hän pukeutuu harvoin vaatteisiin, joissa käsivarret ovat esillä. Samalla hän painottaa, ettei ohjelman tuotanto pakota häntä pukeutumaan tietyllä tavalla.

– Kukaan ei päätä puolestani mitä puen päälleni.

Verho perustelee Suomen talvikelien vaikuttavan pukeutumiseensa.

– Lähtökohtaisesti minulla on aina pitkät hihat johtuen siitä, että minulla on saatana kylmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5563/5670 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikkarilta tulee uusintana Koko Suomi leipoo,Veronica on siinä juontajana ja välillä tatskat käsissä näkyvät.

Ohjelma on nauhoitettu kesällä teltoissa ja varmasti kaikilla on lämmin,ketä ihan oikeasti nämä häiritsevät.

Nyt eletään 2026 vuotta ja mikään ei ole hyvä,ihan sama kuka olisi valittu TTK juontakaksi sama soopa

olisi jatkunut.

Monta kertaa on todettu Maikkari teki mokan kun,vedätti paljastusta niin pitkälle jopa Jorma Uotinen on sen

todennut.

Hän ei ole nyt esitellyt millään tavalla tatskoja,hän itse päättää pukeutumisesta ja niitä ei hänen ihosta kukaan pois saa.

Varmasti keskustelu on häntä jollain tavalla häirinnyt,mutta upeasti on juonnot hoitanut kiitos siitä.

Kanavat on täynnä ihan onnettomia visailuja jne,missä on aina samat tyypit annetaan nyt TTK loistaa.

Vierailija
5564/5670 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maikkarilta tulee uusintana Koko Suomi leipoo,Veronica on siinä juontajana ja välillä tatskat käsissä näkyvät.

Ohjelma on nauhoitettu kesällä teltoissa ja varmasti kaikilla on lämmin,ketä ihan oikeasti nämä häiritsevät.

Nyt eletään 2026 vuotta ja mikään ei ole hyvä,ihan sama kuka olisi valittu TTK juontakaksi sama soopa

olisi jatkunut.

Monta kertaa on todettu Maikkari teki mokan kun,vedätti paljastusta niin pitkälle jopa Jorma Uotinen on sen

todennut.

Hän ei ole nyt esitellyt millään tavalla tatskoja,hän itse päättää pukeutumisesta ja niitä ei hänen ihosta kukaan pois saa.

Varmasti keskustelu on häntä jollain tavalla häirinnyt,mutta upeasti on juonnot hoitanut kiitos siitä.

Kanavat on täynnä ihan onnettomia visailuja jne,missä on aina samat tyypit annetaan nyt TTK loistaa.

Upeasti, no ei todellakaan ole.

Vierailija
5565/5670 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Claudia ansaitsee vaikean työn lisää, ihan selkeästi 👍🏻

Vierailija
5566/5670 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nico on tippunut lapsena maalitynnyriin.
T.Jamppa

Vierailija
5567/5670 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos uudella TTK juontajalla olisi ollut vaikka proteesi jalka tai käsi,mitä siihen olisitte sanoneet tai vouhkaneet täällä kuukausia.

Minkään ohjelman juontajan tatskat eivät ole varmasti koskaan,herättäneet näin paljon negatiivistä keskustelua.

Kertokaa nyt ihmeessä kuka teille olisi kelvannut ja täydet perustelut,minä sitten vastaan miksi hän ei olisi 

ollut sopiva valinta.

Hommatkaa ihan oikeasti ELÄMÄ ja hypätkää vaikka voltti lehti kasaan.

Vierailija
5568/5670 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos uudella TTK juontajalla olisi ollut vaikka proteesi jalka tai käsi,mitä siihen olisitte sanoneet tai vouhkaneet täällä kuukausia.

Minkään ohjelman juontajan tatskat eivät ole varmasti koskaan,herättäneet näin paljon negatiivistä keskustelua.

Kertokaa nyt ihmeessä kuka teille olisi kelvannut ja täydet perustelut,minä sitten vastaan miksi hän ei olisi 

ollut sopiva valinta.

Hommatkaa ihan oikeasti ELÄMÄ ja hypätkää vaikka voltti lehti kasaan.

Proteesikäsi-tai jalka ei ole oma valinta. Tatuoinnit sen sijaan on. 

Vierailija
5569/5670 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmaan ei tule ottaa yhtään sellaista tyyppiä ja kuuluisuutta, jota ihmiset alkavat roikottamaan huvin vuoksi ohjelmassa muiden rytmitajuisempien kustannuksella. Tuomareille oikeus puuttua ilmiselviin vääryyksiin.

Todennäköisesti on kärsimys tanssinopettajillekin joutua kerrasta toiseen tuollaisten vetäjiksi. Se on tanssinopettajan aliarvostamista.

Kyseisen avuttoman/toivottoman hyppelijän tulisi itse vetäytyä kisasta. Sopii varmasti johonkin muuhun ohjelmaan, jossa on oikein hyvä.

Vierailija
5570/5670 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veronika Verho on ok. 

Vierailija
5571/5670 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jani on mieluummin hauska kuin hyvä.

Vierailija
5572/5670 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jani luultavasti yritti tanssia niin huonosti, että varmasti putoaisi, mutta nolot äänestäjät äänestivät hänet jatkoon. Tosi noloa.

Vierailija
5573/5670 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Podcast: Veronica Verhon mitta täyttyi – Puhuu nyt suunsa puhtaaksi saamastaan kritiikistä

Ei kestä kritiikkiä.

Vierailija
5574/5670 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keltainen media yrittää pakkosyöttää häntä kansalle ja saada katsojat MTV:n tavoin väkisin hänestä pitämään ja hyväksymään itsensä tuhoamisen ja harkintakyvyttömyyden, siis ne tatuoinnit.

Vierailija
5575/5670 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoi jopa ruman sanan tuossa haastattelussa.

Vierailija
5576/5670 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valehtelee silmät päästään, kun aikaisemmin väitti, että saa vain kannustavaa palautetta: "Veronica Verhon mitta täyttyi – Puhuu nyt suunsa puhtaaksi saamastaan kritiikistä Viihdeuutiset 8:59" (ja vaatii keltaista mediaa markkinoimaan itseään).

Vierailija
5577/5670 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoi jopa ruman sanan tuossa haastattelussa.

Tarpeeksi alkeellinen ja sivistymätön kun on. Tai niillähän sitä haetaan kansan syvien rivien suosiota, huumorissakin, kun muuhun ei pystytä.

Vierailija
5578/5670 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jani luultavasti yritti tanssia niin huonosti, että varmasti putoaisi, mutta nolot äänestäjät äänestivät hänet jatkoon. Tosi noloa.

Oli hankalaa uskoa, että oliko hän tosiaan aivan tosissaan lavalla. Chaplin olisi tehnyt sen "huumorin" valovuosia paremmi. Tai Ohukainen ja Paksukainen ( <

> ).

Vierailija
5579/5670 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jani on mieluummin hauska kuin hyvä.

"... Minua tuskastuttaa, että nykymaailman aikaan joka iikka katsoo asiakseen tanssia, vaikka jalat olisivat puusta." Tuu jo tangoon... suvereenin esimerkillistä, jos pitäisi ujuttaa mukaan huumorinäkökulma (kohdasta 6:37 ->, <

>). Kun sen viihdyttämisen taidon osaa, niin sen osaa ja Uotinenkin varmaan olisi samaa mieltä.

Vierailija
5580/5670 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ne musiikit päättää? Jos ei opettajat, niin miksi ei?!?! Miten joku ulkopuolinen toimikunta voi niitä tulla sorvaamaan?? Olen sitä mieltä, että ehdottomasti tanssinopettaja katsoo kappaleen oppilaan kanssa. 

Ei ikinä enää mitään typerää Ultra Brata mitä ei voi kukaan edes tanssia!! Esimerkkejä on muitakin kuten rokkikappaleet tungettu pasoon. Ei ei ja ei. Oikea musiikki oikeaan tanssiin. Jokaikisellä kaudella sitä on pyydetty pelkästään katsojien toimesta!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän