Tanssii Tähtien kanssa 2026
Kesä menee nopeasti ja pian alkaa TTK millaisia tyyppejä toivotte syksyn ohjelmaan.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4070)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohjelman taso laskenut pohjamutiin. Juontajaksi ja kilpailijoiksi ei löydy juuri enää muita kuin rumasti tatuoituja ihmisiä, jotka jotenkin liittyvät Youtubeen ja podcasteihin.
Mun mielestä eilinen jakso oli taas osoitus siitä, että TTK on menossa parempaan suuntaan. Huima parannus oli orkesterin ja toisen juontajan vaihtuminen.
Tästä eikun vaan ylöspäin.
Jennie Storbacka oli ihana. Aivan upea. Ernest on todella hyvä eikä Veronicakaan huono ollut. Kaunis, ihana tukka eikä sekoillut kertaakaan sanoissaan, ei takellellut, vaikka paikka paikoin en saanutkaan selvää, ehkä kuulon alenema. Mutta toivottavasti hän ei kaiva niitä eskarilaisten piirtämiä leijonankuvisia käsivarsiansa esiin. Asu oli todella kaunis hänelle. Toivottavasti jatkaa samaa linjaa. Suosittelen myös nipsukorviksia, että saa korvanlehdet peittoon.
Ne nipsut menee niistä rei'istä läpi.
Totta. Mutta joku ratkaisu glamour tiimin tulisi löytää.
Tallensin ensimmäisen syksyn TTK jakson ja Janne tanssi niin vapautuneesti ja iloinen hymy kasvoilla.
Vaikea on uskoa että on ensimmäinen tanssi kyseessä,super lahjakkuus mutta niin on myös hänen opettaja.
Bändi on loistava ja solisti tästä tulee ihana syksy,on jotain mitä voi odottaa viikolla.
Veronica pärjää ihan hyvin ja kun jännitys helpottaa hyvä siitä tulee,tanssin iloa meille kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kastanjan tansseja aina odotan koska hän tekee erilaisia ja mielenkiintoisia koreografioita mutta Jormakin sanoi, että olisi kaivannut enemmän perinteisiä tanssiliikkeitä. Kastanjan pari ei pysynyt mukana ja heti alkuun liian vaikeat liikkeet ovat kenelle tahansa aloittelijalle haastavia. Turhan korkealle siis riman pistivät heti alkuun.
Luuli oppilastaan liikoja, selvästi. Ehkei olekaan niin synnynnäinen tanssija.
No onhan hänellä ollut kahtena edellisenä kautena aivan upeat tanssitettavat, ehkä luuli että sama meno jatkuu tälläkin kaudella.
Isaacista ja Lakosta voi sanoa täysin samat asiat kuin tänä vuonna Janne Saarisesta. Kaikki ovat olleet upeita tanssijoita ja luonnonlahjakkuuksia. Ei voi kuin ihailla tuota synnynnäistä rytmitajua ja tanssinlahjaa. 😍
Toivottavasti Janne pääsee tänä vuonna yhtä pitkälle (jollei pidemmällekin) kuin Kastanja parina viime vuotena parinsa kanssa.
Jaakko Parkkalista odotin enemmän, mutta taitaa joutua kankeiden listoille.
Parhaat: Ellinoora, Puhakka, Matti Leino, Puhakka...oli joku muukin kyllä..
Kiva, että tänä vuonna sellaisilla on lahjakas tanssipari, joilla on aiempina vuosina ollut vähän heikompi, esim Marko Ellinooran kanssa ja taas sellaiset, jotka ovat viime vuosina saaneet loistaa, heillä onkin vähän heikkotasoisempi pari tänä vuonna, kuten Kastanja ja Jaakko.
Mutta toisaalta, voihan Jaakkokin tuosta vielä petrata, toivon ainakin näin. Jos näin käy, luvassa voi olla aika uskomattomiakin esityksiä, molemmat niin iloisia ja pirtsakoita persoonia. Ja Kastanja tekee upeita koreografioita. Jos vaan Jaakko pysyy perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohjelman taso laskenut pohjamutiin. Juontajaksi ja kilpailijoiksi ei löydy juuri enää muita kuin rumasti tatuoituja ihmisiä, jotka jotenkin liittyvät Youtubeen ja podcasteihin.
Mun mielestä eilinen jakso oli taas osoitus siitä, että TTK on menossa parempaan suuntaan. Huima parannus oli orkesterin ja toisen juontajan vaihtuminen.
Tästä eikun vaan ylöspäin.
Jennie Storbacka oli ihana. Aivan upea. Ernest on todella hyvä eikä Veronicakaan huono ollut. Kaunis, ihana tukka eikä sekoillut kertaakaan sanoissaan, ei takellellut, vaikka paikka paikoin en saanutkaan selvää, ehkä kuulon alenema. Mutta toivottavasti hän ei kaiva niitä eskarilaisten piirtämiä leijonankuvisia käsivarsiansa esiin. Asu oli todella kaunis hänelle. Toivottavasti jatkaa samaa linjaa. Suosittelen myös nipsukorviksia, että saa korvanlehdet peittoon.
Joillain on korvalehtitrauma.
Veronica oli muuten ihan hyvä, mutta…
Oliko IHAN PAKKO apinoida Vappua ja kloonata KAIKKI ilmeet, eleet ja muut maneerit omaan juontamiseensa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseä henk koht häiritsee että sellainen meriitti ja titteli kuin tubettaja lasketaan sellaiseksi saavutukseksi että sillä pääsee ohjelmaan. Noin niinkun tittelinä. On näyttelijää, yrittäjää, laulajaa, juontajaa.. ja tubettaja. Mikä ihmeen tubettaja? ( tiedän kyllä mitä se tarkoittaa). Onko sitten ohjelmaan suostuvat ihmiset vähissä vai vetoaako tubettaja siihen nuoreen sukupolveen?
Tubettaja eli hienommin vaikuttaja.
Vaikuttaja on sellainen, joka kaivaa vaikkua korvastaan ja rahaa vastaan myös muiden korvista.
Vaikuttajaa voi kutsua myös influensseriksi. Eli influenssaksi. Influenssa on kuitenkin inhimillinen kokemus influensseriin verrattuna, koska siitä paranee. Influensserista ei pääse eroon millään.
Wau, Ellinoora! Voitaisiinko tämän esiintymisen jälkeen laittaa ne kaikki vanhat vaaleanpunaiset jättipussilakanaröyhelömekot roskiin? Ne kun tekee nuoren, nätin ja hoikan naisen 150-kiloisen näköiseksi.
Miks tota Jannen koko ajan kehumaan? Jotain epäilyttävää ja falskia hänessä, mun mp. Olisko vähän itseriittoisen ja kerskailevan oloinen? Ja miksi tunkee joka paikkaan missä on vaan TV-kamerat? Erikoinen kaveri. Mulla toiset suosikit. Tämä tietysti joku Jorman suosikki nyt koko kauden. Tulee vähän mieleen se holopainen, joka intopinkeenä hyppeli yhden kauden.
Veronican kannattaa erottautua ihan erilaisena juontajana kuin Vappu. Omat temput kehiin! Ja jäädä muistettavaksi niistä.
Vierailija kirjoitti:
Miks tota Jannen koko ajan kehumaan? Jotain epäilyttävää ja falskia hänessä, mun mp. Olisko vähän itseriittoisen ja kerskailevan oloinen? Ja miksi tunkee joka paikkaan missä on vaan TV-kamerat? Erikoinen kaveri. Mulla toiset suosikit. Tämä tietysti joku Jorman suosikki nyt koko kauden. Tulee vähän mieleen se holopainen, joka intopinkeenä hyppeli yhden kauden.
Aina huvittaa nämä luonnehdinnat kuinka joku "tunkee joka tuotantoon", eiköhän sinne kutsuta eikä vaan itse änkeämällä mennä?
Ernest Lawson on kasvanut nyt hyväksi ykkösjuontajaksi. Ääni, puhe on selkiytynyt ja on paikallaan varma esiintyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina huvittaa nämä luonnehdinnat kuinka joku "tunkee joka tuotantoon", eiköhän sinne kutsuta eikä vaan itse änkeämällä mennä?
No hän näyttäytyy sielläkin missä ei ole tuotantoa, mutta kamerat pyörii. Ja kyllä se näkyvyys on ihan oma pyrkimys.
Veronican on mielestäni helpompi aloittaa tuolta kulmauksesta, se on rennompi paikka ja tanssijat ympärillä. Juttu lentää luonnostaan.
Jaakko Parkkali yllättää ja voittaa! Hänestä tulee vielä huippu.
Ihanaa, että Jurijis on mukana <3
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, että Jurijis on mukana <3
Ja mahtavaa, että sai Johannan parikseen! Voivat yltää nyt vaikka mihin suorituksiin. Tasavertainen pari, hyvä ope ja potentiaalinen oppija.
Ne nipsut menee niistä rei'istä läpi.