Tanssii Tähtien kanssa 2026
Kesä menee nopeasti ja pian alkaa TTK millaisia tyyppejä toivotte syksyn ohjelmaan.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4070)
Jani Halme ja Claudia tuovat tälle kaudelle hauskuutta. Iloa.
Saarinen ei ollut mielestäni ollenkaan hyvä valinta tähän.
Parkkalissa on sitä tarvittavaa virtaa ja nuoruuden iloa tekemisissään!
Kuka oli tänä vuonna Anssin pari? En muista…? Joku vanhempi nainen?
Tämän kauden naislaulajalle annan aplodit seisoaltaan; iho meni kananlihalle siitä paso dople- kappaleesta. Mikä syvyys ja tunne äänessä.
Vierailija kirjoitti:
Jaakko Parkkali yllättää ja voittaa! Hänestä tulee vielä huippu.
Enpä usko.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin jakson toiseen kertaa ja tapahtui jota en olis uskonut. Olen kyllästynyt Jormaan! Hänen kommentit ovat täysin arvattavissa saman toistoa koko ajan. En tajua, sillä aiemmin ei mitään negatiivisia fiiliksiä ja tänään tuli negatiivinen fiilis yhtä äkkiä.
Ei olisi pahitteeksi, vaikka menisi nuo tuomarit kaikki vaihtoon.
Parkkali on jo kolmikymppinen mutta niin lapsellinen. Mahtaneeko Kastanja saada siitä tanssijaa. Hyville opettajille tuli haastavat oppilaat. Myös Riihilahdella on sellainen. Toivon heille parasta mutta noista tatskoista en pidä.
Eikös tämän voita melkein aina joku esiintyvä taiteilija.Hyvä kun Marko ja Sami saivat hyvät oppilaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin jakson toiseen kertaa ja tapahtui jota en olis uskonut. Olen kyllästynyt Jormaan! Hänen kommentit ovat täysin arvattavissa saman toistoa koko ajan. En tajua, sillä aiemmin ei mitään negatiivisia fiiliksiä ja tänään tuli negatiivinen fiilis yhtä äkkiä.
Ei olisi pahitteeksi, vaikka menisi nuo tuomarit kaikki vaihtoon.
Voi sitä haukkumista ja huutamista mitä uudet tuomarit saisivat osakseen. Silloin taas nämä nykyiset olisikin niin täydellisiä ja kaivattuja. Tietyn luonteiset ihmiset valittavat läpi elämänsä aivan kaikesta. Mikään ei heillä ole koskaan hyvin.
Tavallaan on hyvä ettei opettaja saa automaattisesti hyvää tanssijaa. Toisaalta mistä tietää kuka sitten on hyvä?Kastanja on saanut fiksuja nuoria miehiä jotka ovatkin pärjänneet. Niistä on jo aavistaneet että oppivat tanssimaan. En tiedä arpooko ne tanssiparit? Ei ehkä sentään. Pituuskin varmaan huomioidaan. Jos Kastanja olisi saanut Saarisen partnerikseen niin jo alussa olisi nähty huippuosaamista.
Mielestäni olisi kaikkien pitänyt tanssia ainakin kolme tanssia tai mielellään kaikki lajit.Putoajat ovat ne jotka vähiten kiinnostaa mutta voisivat olla jopa huipulla jos olisivat saaneet jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Miks tota Jannen koko ajan kehumaan? Jotain epäilyttävää ja falskia hänessä, mun mp. Olisko vähän itseriittoisen ja kerskailevan oloinen? Ja miksi tunkee joka paikkaan missä on vaan TV-kamerat? Erikoinen kaveri. Mulla toiset suosikit. Tämä tietysti joku Jorman suosikki nyt koko kauden. Tulee vähän mieleen se holopainen, joka intopinkeenä hyppeli yhden kauden.
Niinpä! Kyllä suomalaisen pitää aina ja joka tilanteessa olla vaatimaton ja mieluiten asenteella et en mää nyt mittään! Jos kokee osaavansa ja nauttii tekemisistään niin missään nimessä sitä ei saa näyttää! Eikä hymyillä kun on liian valkoiset hampaat ja suu olisi kauniimpi ilman hymyä. Tätä(kin) Jannen kohdalla arvosteltiin tanssin jälkeen tällä palstalla! Olen 74v ja minusta on ihana seurata hänen elämäniloaan. Täällä arvosteltu, että yhtä vanhan (30v) Parkkalin tohottaminen on nuoruudenintoa ja näin hyväksyttävää ja kivaa seurattavaa
Vitsit et tykkään Veronicasta juontajana. On hillity eikä hihittele.
Jaakko on jannea parempi. On luonnollisempi ja aidompi esiintyjä. Tykkään parkkalista.
Vierailija kirjoitti:
Jaakko on jannea parempi. On luonnollisempi ja aidompi esiintyjä. Tykkään parkkalista.
Parkkali ei ole yhtään se luonnollisempi tai aidompi. On vaan ollut esillä jo niin paljon ja on joku nuorison suosima tubettaja tms. Hänellä on myös paljon julkkiskavereita, sekin vaikutta suosioon., jotkut seuraavat näitäkin vanavedessä. Janne on näyttelijä ja luultvasti osaa myös laulaa. Urheilija, ikävä kyllä kokenut onnettomuuden, jätti jälkensä ja hänen kertomansa mukaan vaikuttaa elämään. Tässä mielessä arvostan enemmän Jannea ja hänen iloisuuttaan ja avoimuuttaan. Parkkalilla esilläolo on rutinoitua ja tietää miten esiintyä saadakseen suosiota. Jannella iloisuus on myötäsyntyinen piirre, tuntuu olevan myös ystävällinen ja sydämellinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vitsit et tykkään Veronicasta juontajana. On hillity eikä hihittele.
Hiukan liiankin väritön, oma persoona ei välity. Juontajassa saa olla särmää ja ilman, että menee toiseen laitaan niin antaa oman leimansa juonnolle. Tiedän, on nähty vasta yksi lähetys, mutta on ollut samantyyppinen jo muissa aikaisemmissa tv-ohjelmissaan.
Vierailija kirjoitti:
Miks tota Jannen koko ajan kehumaan? Jotain epäilyttävää ja falskia hänessä, mun mp. Olisko vähän itseriittoisen ja kerskailevan oloinen? Ja miksi tunkee joka paikkaan missä on vaan TV-kamerat? Erikoinen kaveri. Mulla toiset suosikit. Tämä tietysti joku Jorman suosikki nyt koko kauden. Tulee vähän mieleen se holopainen, joka intopinkeenä hyppeli yhden kauden.
Mun mielestä on myös falski. Sillä on kylmäkiskoisen ja viekkaan ihmisen silmät.
Vasta nyt tunnistin Saran. Oli tutunnäköinen iso daami mutten Sieppiin osannut yhdistää.
Sami ja Anna ovat taas tyylikkäitä yhdessä. Parissa on elämänkokemusta ja se tulee hyvällä tavalla näkymään yhteisessä duunissa.