Tunnetteko henkilöitä, jotka nauttivat, kun kuulevat ikäviä asioita ihmisestä ja halukkaasti niitä levittävät.
Määrätyn tyyppiset ihmiset ovat innokkaita mustamaalaamaan ihmisiä.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset naiset puhuvat eniten pahaa muista ihmisistä. Naismaiset miehet myös mielellään levittävät juoruja.
Se määrä mitä miehet juoruaa ja puhuu paskaa nykyään on järkyttävä. Ei mitään eroa sukupuolilla tässä asiassa.
Miesten pahantahtoisuus tuntuu liittyvän enemmän työelämään. Yritetään erilaisilla tavoilla pilata jonkun kaverin hyvin alkanut työura, levitetään eteenpäin ikäviä puolitotuuksia ja tehdään kaikki mahdollisinen, ettei toinen pääse etenemään.
Vierailija kirjoitti:
Juoruiluun taipuvaiset ihmiset ovat samankaltaisia. He nauttivat, jos jollain menee huonosti tai jos joku mokailee. Naiset ja naiselliset miehet levittävät huhuja eniten.
En ole varma nauttivatko jotkut toisen epäonnesta ja alkavat sen takia juoruilla. Se voi yhtä lailla olla huomionkipeyttä juoruilijan taholta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset naiset puhuvat eniten pahaa muista ihmisistä. Naismaiset miehet myös mielellään levittävät juoruja.
Se määrä mitä miehet juoruaa ja puhuu paskaa nykyään on järkyttävä. Ei mitään eroa sukupuolilla tässä asiassa.
Miesten pahantahtoisuus tuntuu liittyvän enemmän työelämään. Yritetään erilaisilla tavoilla pilata jonkun kaverin hyvin alkanut työura, levitetään eteenpäin ikäviä puolitotuuksia ja tehdään kaikki mahdollisinen, ettei toinen pääse etenemään.
Tai jos sattuu olemaan naisesta kyse. On äkkiä toinen huono jätkä silloin kun sille naiselle kun puhuvat.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen. Vatvoo ja pyörittelee asioita jopa kymmenen vuoden takaa. Hankkii tuttavistaan mielellään vähän epäsuotuisia yksityisiä tietoja ja levittelee niitä sitten taivastellen ympäriinsä. Hakee draamaa
Suurin osa tuntemistaan ihmisistä on "siis niin outoja", ja jos eivät ole nyt, niin pian ovat. Elämä tuntuu menevän skandaalista skandaaliin. Äärimmäisen uuvuttava ihminen. Mitään rentoa tai vapautunutta oloa ei tämän seurassa voi kokea, koska se tarkkailee kirjaimellisesti silmä kovana koko ajan, mistä voisi napata kiinni ja alkaa juoruta.
Varmaan on parasta jättää tämä tuttavuus.
Vierailija kirjoitti:
Juoruiluun taipuvaiset ihmiset ovat samankaltaisia. He nauttivat, jos jollain menee huonosti tai jos joku mokailee. Naiset ja naiselliset miehet levittävät huhuja eniten.
"Heimon koossapitäjä: Evoluutiopsykologi Robin Dunbarin mukaan kieli on kehittynyt paljolti juoruilun tarpeisiin. Kun ihmisyhteisöt kasvoivat, pelkkä fyysinen hoivaaminen (kuten apinoiden sukiminen) ei riittänyt lauman koossapitämiseen. Juoruilu toimi sosiaalisena liimana.Maine ja luottamus: Juorujen avulla selvitettiin, keneen voi luottaa, kuka on yhteisön vapaamatkustaja ja kuka käyttäytyy sääntöjen vastaisesti. Tämä auttoi pitämään yllä sosiaalista järjestystä."
Tämähän pätee tänäkin päivänä, keneen voit luottaa ja keneen et
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juoruiluun taipuvaiset ihmiset ovat samankaltaisia. He nauttivat, jos jollain menee huonosti tai jos joku mokailee. Naiset ja naiselliset miehet levittävät huhuja eniten.
"Heimon koossapitäjä: Evoluutiopsykologi Robin Dunbarin mukaan kieli on kehittynyt paljolti juoruilun tarpeisiin. Kun ihmisyhteisöt kasvoivat, pelkkä fyysinen hoivaaminen (kuten apinoiden sukiminen) ei riittänyt lauman koossapitämiseen. Juoruilu toimi sosiaalisena liimana.Maine ja luottamus: Juorujen avulla selvitettiin, keneen voi luottaa, kuka on yhteisön vapaamatkustaja ja kuka käyttäytyy sääntöjen vastaisesti. Tämä auttoi pitämään yllä sosiaalista järjestystä."
Tämähän pätee tänäkin päivänä, keneen voit luottaa ja keneen et
Homma on kieroutunut netin ja somen myötä, niin paljon löytyy pahantahtoisia myrkynkeittäjiä ja nukkemestareita. Sellainen on niin helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen. Vatvoo ja pyörittelee asioita jopa kymmenen vuoden takaa. Hankkii tuttavistaan mielellään vähän epäsuotuisia yksityisiä tietoja ja levittelee niitä sitten taivastellen ympäriinsä. Hakee draamaa
Suurin osa tuntemistaan ihmisistä on "siis niin outoja", ja jos eivät ole nyt, niin pian ovat. Elämä tuntuu menevän skandaalista skandaaliin. Äärimmäisen uuvuttava ihminen. Mitään rentoa tai vapautunutta oloa ei tämän seurassa voi kokea, koska se tarkkailee kirjaimellisesti silmä kovana koko ajan, mistä voisi napata kiinni ja alkaa juoruta.
Kuvasit ex.anoppini.
Sillä ei ole (ylläri ylläri) yhtään ystävää.
Tiedän useamman. Sama joukko kokoontui paikallisen shellin kaikkitietävien pöytiin ja jokainen kilpaili kenellä on viimeisin tieto asioista, sitten levittelivät "tietojaan". Parasta oli, jos satuin kyseiseen kahvilaan ostamaan jotain, niin koko pulju hiljeni ja katsoi. Toki ennen sisälle menoa sut haukutaan ja lähtiessä myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen. Vatvoo ja pyörittelee asioita jopa kymmenen vuoden takaa. Hankkii tuttavistaan mielellään vähän epäsuotuisia yksityisiä tietoja ja levittelee niitä sitten taivastellen ympäriinsä. Hakee draamaa
Suurin osa tuntemistaan ihmisistä on "siis niin outoja", ja jos eivät ole nyt, niin pian ovat. Elämä tuntuu menevän skandaalista skandaaliin. Äärimmäisen uuvuttava ihminen. Mitään rentoa tai vapautunutta oloa ei tämän seurassa voi kokea, koska se tarkkailee kirjaimellisesti silmä kovana koko ajan, mistä voisi napata kiinni ja alkaa juoruta.
Varmaan on parasta jättää tämä tuttavuus.
On jäänyt jo, mutta sen verran sinnikäs sissi, että aina jollain keinolla ajautuu eteen. Suomessa on niin pienet piirit, että jos jonkun haluaa kaivaa esiin, se on suht helppoa.
Inhoan ihmisiä, jotka puhuvat pahaa toisen selän takana. Olen tavannut tällaisia naisia. On yleistä, että nainen, joka on mustasukkainen jostain miehestä, yrittää mustamaalaamalla miehen naisystävää saada näiden suhteen kariutumaan.
Kateellisia ihmisiä, jotka kärsivät tekemistään huonoista taloudellisista valinnoista
Musta naisporukka pani matkaan juoruja saadakseen miessuhteeni rikottua. Onneksi miesystäväni ei uskonut juoruja.
Henkilölle, josta levitetään ilkeitä juoruja, saattaa asiasta koitua paljon vahinkoa. Kannattaa ilmoittaa asiasta poliisille ja vaatia levittäjille rangaistuksia.
Eikö ole hieman liioiteltua, että jonkin ympärille olisi usutettu vuosikymmeniä gang stalking vaino, missä ei vain puhuta paskaa selön takana, mutta myös tehdään pahaa? Todella pahoja. Sabotoida kaikkea elämässä Tehdään jopa rikoksia.
Sitten hönelle kuitataan: No oletko itse mukamas aina ollut niin hyvä ihminen ja aina käyttäytynyt korrektisti ja puhunut ja ajatellut vain hyviä toisista?
Haloo? Onko äly kadonnut?
Miten tuo vastaus kelpaa vastaukseksi siihen, että joku on ollut vainon ja pahanteon kohde vuosia? Se että itsessäänkin on jotain vikoja? Ei kai kukaan ostaisi tuollaista väitettä?
Lisäksi kyseisessä tapauksessa kyseisen henkilön vaino alkanut jo lapsena. Ei ole siis alksnut siitä millainen henkilö on tai mitä puhunut.
Eli koska sinäkään et ole niin hyvä ihminen aina ollut, pitää vähän kestää myös sitä, että sulle on tehty törkeitä rikoksia ja olet ollut asiattoman gang stalking vainon kohde? Vaikka et itse ole tehnyt pahoja tai rikoksia kenellekään?
Jos verrataan niin jotain oikeaa vertailupohjaa sitten please.