Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko henkilöitä, jotka nauttivat, kun kuulevat ikäviä asioita ihmisestä ja halukkaasti niitä levittävät.

Vierailija
25.06.2026 |

Määrätyn tyyppiset ihmiset ovat innokkaita mustamaalaamaan ihmisiä. 

Tunnetteko henkilöitä, jotka nauttivat, kun kuulevat ikäviä asioita ihmisestä ja halukkaasti niitä levittävät.

Vaihtoehdot

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin narsisti ja psykopaatti yhdessä levittivät kaikenlaista pskaa. Psyko oli sen verran ovela että käytti hölmöjä idiootteja juorujen levitykseen. Sitten kun kävi asioiden oikea tola ilmi oli näiden juorujen levittäjien maine omalta osaltaan mennyt pskanpuhujina ja valehtelijoina. Totuus tulee aina ilmi, aina. 

Vierailija
42/53 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateelliset naiset puhuvat eniten pahaa muista ihmisistä. Naismaiset miehet myös mielellään levittävät juoruja.

Miehet ovat paljon kovempia juoruajia ja ilkeämpiä selkäänpuukottajia, vaikka ovatkin mielellään projisoineet nämä ominaisuudet naisiin.  Huomasin itse tämän heti kun astuin työelämään, miehiltä puuttuu lojaalius työkaveria kohtaan. Naiset taas ovat solidaarisia ja mukavia työkavereita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen. Hänen naamalle nousee aina sadistinen hymy kun hän levittää jotain oikein mehevää juttua. Ne jutut ovat usein paljastuneet keksityiksi.

On todellakin ihmisiä, jotkä hymyilevät tyytyväisesti, jos näkevät, että joku mokailee. He ovat hymyssä suin, kun kuulevat uusia ikäviä huhuja jostain henkilöstä.

Tiiminjohtajamme on sellainen. Hyvin esittää empaattista ylemmilleen.

Vierailija
44/53 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama koulu"kaveri" aikoinaan tykkäsi levittää kaiken maailman juttuja minusta. Ikinä en saanut tietää, miksi. Tosin, yksi oli vähän tyhmä, toinen taisi olla psyko ja kolmas taisi olla homo (eli oli ihastunut minuun eikä kyennyt sitä käsittelemään). Olen itse siis ihan hetero.

Vierailija
45/53 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateelliset naiset puhuvat eniten pahaa muista ihmisistä. Naismaiset miehet myös mielellään levittävät juoruja.

Miehet ovat paljon kovempia juoruajia ja ilkeämpiä selkäänpuukottajia, vaikka ovatkin mielellään projisoineet nämä ominaisuudet naisiin.  Huomasin itse tämän heti kun astuin työelämään, miehiltä puuttuu lojaalius työkaveria kohtaan. Naiset taas ovat solidaarisia ja mukavia työkavereita. 

Tämä oikeasti nauratti

Vierailija
46/53 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetan välttää niin 

pitkälle 

kuin mahdollista. Ei

esimerkiksi 

hajuakaan, kuka tässä 

talossa nykymuodossaan

tekee mitäkin

työkseen; tienaa tai 

monesko avo/avioliitto

menossa. En uusimpien

tyyppien nimiä edes tiedä.

Ei kiinnosta vähääkään.

E

Vierailija
47/53 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jelena kipper koivu

Ulostaa valhetta aamusta iltaan 

Vierailija
48/53 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkuni mainitsi

juhannusjuhliltaan

ohimennen yhteisen

miesserkkumme,

jonka olen viimeksi 

nähnyt kymmeniä 

vuosia sitten.

Nyt vasta sain tietää, 

että tuon 

serkkumme aikuinen 

lapsi on kouluttautunut 

lääkäriksi. Kun emme 

me heistä juorua..

En minä tiennyt. E

Vierailija
49/53 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mulle luottamuksella uskottuja tietoja levittele, mutta joskus voi tulla vaikka joku virallista kanavaa leviävä tieto jonka joku yhteisön jäsen kuitenkn missaa, niin kyllä sellaisen voin kertoa. Siis jos vaikka pitkällä saikulla oleva työkaveri on pyytänyt pomoa kertomaan työyhteisölle, että hänellä on syöpä, mutta pari kollegaa onkin siitä kokouksesta pois. 

Mun mielestä muiden ihmisten tavallisesta poikkeavat kuulumiset on mielenkiintoisia. Ihminen on laumaeläin ja olisi ankeaa toimia ammatissa, jossa on tarkoitus auttaa muita, jos muiden ongelmat ei oikeasti yhtään kiinnostaisi. En täysin ymmärrä, miksi tämä on ongelma. 

Vierailija
50/53 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen armahtanut lainrikkojani.

En ole tehnyt rikøsilmoitusta kenestäkään.

Minulle tietysti kuuluisi korvaukset, tämä on itsestäänselvää, mutta henkikultani on sen verran kallis, etten savolaisten kanssa lähde

juridisiin prosesseihin. 

Heissä on jtn kylmäävää, selkärankaan kalseita väreitä tuovaa latenttia julmuudenhäivettä/kostønhimoisuutta,

mikä puistattaa minua. -E

Vierailija
51/53 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä yhdistää kateellisuus, matala koulutus ja epäonnistuneet sijoitukset.

Vierailija
52/53 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, anoppini. Hän kertoo juttuja jotenkin muka vaivihkaa puoliksi kuiskutellen ja varovasti sanansa asetellen, mutta todellisuudessa nauttii siitä, että saa kertoa mahdollisimman räävittömiä juttuja. Osa on paljastunut hänen keksimikseen, joita sitten kielsimme enää levittämästä. Lisäksi hänelle on äärettömän tärkeää tietää, onko kuulija jo kuullut asiasta sekä erityisesti se, MILLOIN tämä kuuli asiasta (eli kehuskellakseen sitten kuulleensa siitä jo paaaaaljon aikaisemmin). Kun tajusin jutun juonen, aloin huvikseni keksiä päästäni aikamääreitä tyyliin "ai, kuulin siitä jo puoli vuotta sitten". Anopin ilmeet olivat näkemisen arvoisia :D

Vierailija
53/53 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta vain MERKATUT,

Helenaa en seuraa lainkaan.

Yhden Hellu-ketjun olen

kahden vuoden aikana

avannut. Heillä korvaussumma

lienee 5 miljoonan hujakoilla;

meillä korvausvaateen