Mistä tietää, miten toimia oikein? Ihmiset ovat vastanneet tylysti
Mielestäni en ole ollut asiaton vaan ihan asiallisesti kysynyt jostain, ja sitten vastataan tylysti joko sähköpostilla tai livenä. Mistä tietää, miten pitäisi toimia ns. oikein, ettei tällaista tapahtuisi?
Edellinen viestini poistettiin jostain syystä.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isännöitsijätkin joutuu kaiken maailman torspojen sähköposteja lukemaan ja niihin vastailemaan, epäilen että metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan.
Oliko sinun kommenttisi asiallinen?
Oli. Isännöitsijä ei ole erotuomari, juoksupoika eikä varsinkaan sinun psykoterapeuttisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isännöitsijätkin joutuu kaiken maailman torspojen sähköposteja lukemaan ja niihin vastailemaan, epäilen että metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan.
Oliko sinun kommenttisi asiallinen?
Oli. Isännöitsijä ei ole erotuomari, juoksupoika eikä varsinkaan sinun psykoterapeuttisi.
Enpä ole sellaista pyytänytkään.
Ap
1 ap:n kaltainen asuu ikävä kyllä joka taloyhtiössä. Joskus kitisijät on pariskunta. Aina kysymässä asiattomia, valittamassa tyhjästä ja jankuttamassa muille selvästä asiasta. Vaikea siinä on vastata juuta tai jaata kun jo kysymys on harhainen, syyttävä tai epämääräinen. Käytöksen nimi on kverulatiivisuus eli ammattivalittaminen.
Isännöitsijä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isännöitsijätkin joutuu kaiken maailman torspojen sähköposteja lukemaan ja niihin vastailemaan, epäilen että metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan.
Oliko sinun kommenttisi asiallinen?
Oli. Isännöitsijä ei ole erotuomari, juoksupoika eikä varsinkaan sinun psykoterapeuttisi.
Enpä ole sellaista pyytänytkään.
Ap
No etpä niin, jankutitpa vain huomiontarpeessasi samoin kuin täällä.
Vierailija kirjoitti:
Ap on sinkku. Ei ystäviä.
Aha. Entäs sinä?
Vierailija kirjoitti:
1 ap:n kaltainen asuu ikävä kyllä joka taloyhtiössä. Joskus kitisijät on pariskunta. Aina kysymässä asiattomia, valittamassa tyhjästä ja jankuttamassa muille selvästä asiasta. Vaikea siinä on vastata juuta tai jaata kun jo kysymys on harhainen, syyttävä tai epämääräinen. Käytöksen nimi on kverulatiivisuus eli ammattivalittaminen.
Isännöitsijä
Vika on siis aina asiakkaassa?
Ap: "Yhyy Virtanen kattoi mua viistoon ja sen auto on välillä jopa 10 min pihatiellä kun se lastaa tai purkaa autoaan byhyy. Ja Koistisen lapset potkii palloa pihalla vaikka minä kiellän."