Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää, miten toimia oikein? Ihmiset ovat vastanneet tylysti

Vierailija
25.06.2026 |

Mielestäni en ole ollut asiaton vaan ihan asiallisesti kysynyt jostain, ja sitten vastataan tylysti joko sähköpostilla tai livenä. Mistä tietää, miten pitäisi toimia ns. oikein, ettei tällaista tapahtuisi?


Edellinen viestini poistettiin jostain syystä.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: "Yhyy Virtanen kattoi mua viistoon ja sen auto on välillä jopa 10 min pihatiellä kun se lastaa tai purkaa autoaan byhyy. Ja Koistisen lapset  potkii palloa pihalla vaikka minä kiellän."

Vierailija
42/48 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isännöitsijätkin joutuu kaiken maailman torspojen sähköposteja lukemaan ja niihin vastailemaan, epäilen että metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan.

Oliko sinun kommenttisi asiallinen?

Oli. Isännöitsijä ei ole erotuomari, juoksupoika eikä varsinkaan sinun psykoterapeuttisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isännöitsijätkin joutuu kaiken maailman torspojen sähköposteja lukemaan ja niihin vastailemaan, epäilen että metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan.

Oliko sinun kommenttisi asiallinen?

Oli. Isännöitsijä ei ole erotuomari, juoksupoika eikä varsinkaan sinun psykoterapeuttisi.

Enpä ole sellaista pyytänytkään.


Ap

Vierailija
44/48 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 ap:n kaltainen asuu ikävä kyllä joka taloyhtiössä. Joskus kitisijät on pariskunta. Aina kysymässä asiattomia, valittamassa tyhjästä ja jankuttamassa muille selvästä asiasta. Vaikea siinä on vastata juuta tai jaata kun jo kysymys on harhainen, syyttävä tai epämääräinen. Käytöksen nimi on kverulatiivisuus eli ammattivalittaminen. 

Isännöitsijä

Vierailija
45/48 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isännöitsijätkin joutuu kaiken maailman torspojen sähköposteja lukemaan ja niihin vastailemaan, epäilen että metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan.

Oliko sinun kommenttisi asiallinen?

Oli. Isännöitsijä ei ole erotuomari, juoksupoika eikä varsinkaan sinun psykoterapeuttisi.

Enpä ole sellaista pyytänytkään.


Ap

No etpä niin, jankutitpa vain huomiontarpeessasi samoin kuin täällä.

Vierailija
46/48 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on sinkku. Ei ystäviä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/48 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on sinkku. Ei ystäviä. 

Aha. Entäs sinä?

Vierailija
48/48 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1 ap:n kaltainen asuu ikävä kyllä joka taloyhtiössä. Joskus kitisijät on pariskunta. Aina kysymässä asiattomia, valittamassa tyhjästä ja jankuttamassa muille selvästä asiasta. Vaikea siinä on vastata juuta tai jaata kun jo kysymys on harhainen, syyttävä tai epämääräinen. Käytöksen nimi on kverulatiivisuus eli ammattivalittaminen. 

Isännöitsijä

Vika on siis aina asiakkaassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi