Wille Rydman pöyristyi!
Wille Rydman pöyristyi: "Äärimmäisen vakava loukkaus"
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012101600.html
Mitä luulette? Vieläkö perussuomalaisen prinsessan patjan alle voi vielä toimittaa lisää herneitä?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Rydman on edelleen perussuomalainen mieslapsi, joka kuvittelee, että kaikki pyörii hänen ministeriauton korokeistuimen ympärillä.
Rydman ei ymmärrä, että hän on ajatustensa kanssa yksin, sillä kaikki muut puolueet vastustavat Rydmanin ajatuksia. Miksi Rydman leikkii Napoleonia, vaikka tietää, että Napoleonin pituudella ei keksipurkille ylletty?
Ei keksipurkille, mutta hillotolpan juurta voi nuolla ja hangata sitäkin innokkaammin.
ÄlyKÄÄPIÖLLÄ on melkoiset suuruusharhat tulilla.
Shokkiyllätys! Peppukipuinen ja myös henkisesti alamittainen reppana uhriutuu!
Orpo saa luvan heittää tämän ilkeän pikkumiehen ulos hallituksesta.
Kokoomuksessa hössöttäessän Wille Rydman yritti valjastaa veteraanikeräyksen osaksi omaa vaalikampanjaansa. veteraanit älähtivät ja nyt Rydman pääsee kostamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuksessa hössöttäessän Wille Rydman yritti valjastaa veteraanikeräyksen osaksi omaa vaalikampanjaansa. veteraanit älähtivät ja nyt Rydman pääsee kostamaan.
https://www.is.fi/vaalit2011/art-2000000390007.html
https://seura.fi/asiat/ajankohtaista/suomen-sisun-kokoomuslainen-tiedot…
Kuulostaa ihan siltä, että muutaman lihavan tantan stea-rahoitus on uhattuna eikä niillä tietysti ole osaamattomina virkaläskeinä mitään mahdollisuutta työllistyä muualle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puoluetoveri voi valehdella, mutta Rydman ei pöyristy..... hupaisaa.
Siinä kans yksi jonninjoutava pölhökustaa ilman minkäänlaista osaamista. Uho on ollut kova mutta tuloksia ei ole pahemmin näkynyt.
Kivat korvat sillä ainakin on.
Wille: hannujen homorummutukselta, Lieksan som#aleilta ja kommarien woke-tutkimukselta rahoitus pois, haista sinä Petteri vit#tu - minä päätän!
Kokoomus ja Rkp: Lopettakaa nyt oikeasti persut toi lapsellinen venkoilu
Ryde/persut: Se ei meille käy! Olen pöyristynyt, muut persut: Rkp:n on erottava hallituksesta.
Mesimäyrien kesäteatteri taas vauhdissa esittämässä jokavuotista puskafarssia.