Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyöräilyharrastajille kalusto ja varusteet on siis itse pyöräilyä tärkeämpiä?

Vierailija
25.06.2026 |

Eli käyttää rahansa mielummin siihen että näyttää uskottavalta.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilyharrastajan aivot on yleensä perseessä.

Vierailija
2/30 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyöräilyharrastajan aivot on yleensä perseessä.

Ja ryhti kuin Quasimodolla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pyöräillään ilman pyörää?

Vierailija
4/30 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset harrastaa polkupyöriä ja toiset polkupyöräilyä.

Vierailija
5/30 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee kaikissa lajeissa.

Vierailija
6/30 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset harrastaa polkupyöriä ja toiset polkupyöräilyä.

Suurin osa varmaan molempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/30 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kiva näyttää typerältä.

Vierailija
8/30 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ilman hyvää pyörää ole kiva pyöräillä pitkiä matkoja ja kovia nousuja. Hyvin huollettuna pyörä on kestävä hankinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/30 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyöräilyharrastajan aivot on yleensä perseessä.

Siellä perseessä on kyllä autoilijoidenkin aivot, sen verran törkeää käyttäytymistä näkee liikenteessä.

Vierailija
10/30 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilyharrastus on se tärkein juttu monelle ja siinä varusteiden puunailu on tärkeintä. 

Sitten on nämä pyöräilijät joille tärkeintä on vaan siirtyä pyörällä paikasta toiseen. Nämäkin pitävät huolta fillarista mutta eivät hanki säämiskähousuja ja muuta turhaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/30 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee. Lihava keski-ikäinen DI ostaa kymppitonnin Pinarellon jolla ajaa muutaman 25 km/h porukkalenkin muiden vastaavien kanssa.

Vierailija
12/30 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä potastaa ja aivopieruilua taas, onko autoiluharrastajan auto ikivanha romu, koska autoiluhan se on tärkeämpää kuin itse auto. Miten sitten juoksija eihän juoksija mitään kalliita lenkkareita tarvitse vaan voihan sitä juosta paljasjaloinkin, siinähän sitä saa hyvän fiiliksen juoksemiseen kun kivet tuntuvat kunnolla jaloissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/30 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ilman hyvää pyörää ole kiva pyöräillä pitkiä matkoja ja kovia nousuja. Hyvin huollettuna pyörä on kestävä hankinta.

Hyvä pyörä joo. Mutta ne saatanan kuteet joilla yritetään näyttää joltain kilpapyöräilijältä. Eilen näin jollain aerodynaamisen kypäränkin, samaa tyyliä kuin syöksylaskijoilla. Ukko oli kaukana kilpapyöräilijästä.

 

Ja mikä vttu siinä on, ettei voi pysyä siellä pyörätiellä silloin kun sellainen on? Ja mikä vttu siinä on, että mutkatiellä täytyy veivata rinnakkain? Kiihottaako se?

 

Ja kyllä, käytän itsekin fillaria joka päivä ja ympäri vuoden.

Vierailija
14/30 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvällä pyörällä ja varustuksella tietää, että lopputulos on itsestään kiinni.

Ei sitä hautajaisiin farkuissa mennä, vaan otetaan asianmukainen varustus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/30 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ilman hyvää pyörää ole kiva pyöräillä pitkiä matkoja ja kovia nousuja. Hyvin huollettuna pyörä on kestävä hankinta.

Hyvä pyörä joo. Mutta ne saatanan kuteet joilla yritetään näyttää joltain kilpapyöräilijältä. Eilen näin jollain aerodynaamisen kypäränkin, samaa tyyliä kuin syöksylaskijoilla. Ukko oli kaukana kilpapyöräilijästä.

 

Ja mikä vttu siinä on, ettei voi pysyä siellä pyörätiellä silloin kun sellainen on? Ja mikä vttu siinä on, että mutkatiellä täytyy veivata rinnakkain? Kiihottaako se?

 

Ja kyllä, käytän itsekin fillaria joka päivä ja ympäri vuoden.

Jos tien oikealla puolella ei ole kevyenliikenteenväylää, saa siellä ajaa pyörällä vaikka vasemmalla puolella sellainen kulkisi.

Vierailija
16/30 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko harrastuksen suolahan onkin se fiilistely, että voi jumpe kun on nyt hyvät varusteet ja pyöräkin kiiltää kuin sian mulkku, pitäsköhän lähtee ihan pyöräilemään.

Vierailija
17/30 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pyöräillään ilman pyörää?

Samalla tavalla kuin jotkut miehet pitää rehvakkaana HD takkia, lippistä ja bandanaa vaikkeivät ole istuneet kuin Suzuki PV:n selässä ysärillä

Vierailija
18/30 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvällä pyörällä ja varustuksella tietää, että lopputulos on itsestään kiinni.

Ei sitä hautajaisiin farkuissa mennä, vaan otetaan asianmukainen varustus.

Kyllä mä olen ollut farkuissa hautajaisissa. Vainajan toive kun oli rento ja normaali meno kaikin puolin.

Vierailija
19/30 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin ihan OK pyörä, mutta kuljen usein työpaikan työvaatteet päällä. Myös vapaa-aikana. Rahaa kyllä olisi ostaa, mutta itse en ole ns. pukeutujatyyppi.

 

Säästäähän siinä rahaakin vähän.

Vierailija
20/30 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikolla näin jonkun porukan ajavan ei-sähköpyörillään kovaa autojen seassa vaikka molemmilla puolilla oli kevyenliikenteen väylät. Yhdellä oli edessä punainen vilkkuva valo. Ei kai polkupyörässä saa  olla vilkkuvaa punaista valoa eteenpäin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi