Pyöräilyharrastajille kalusto ja varusteet on siis itse pyöräilyä tärkeämpiä?
Eli käyttää rahansa mielummin siihen että näyttää uskottavalta.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Viikolla näin jonkun porukan ajavan ei-sähköpyörillään kovaa autojen seassa vaikka molemmilla puolilla oli kevyenliikenteen väylät. Yhdellä oli edessä punainen vilkkuva valo. Ei kai polkupyörässä saa olla vilkkuvaa punaista valoa eteenpäin?
Eikös räjähdekuljetuksissa käytetty punaista vilkkuvaloa joskus sata sukupolvea sitten? Jos sillä oli paskahätä?
Pitäisi tuollaisten pyöräletkojen edellä kävellä punaista lippua heiluttava järjestysmies, ehkä saman voisi palauttaa autoillekin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ainakin ihan OK pyörä, mutta kuljen usein työpaikan työvaatteet päällä. Myös vapaa-aikana. Rahaa kyllä olisi ostaa, mutta itse en ole ns. pukeutujatyyppi.
Säästäähän siinä rahaakin vähän.
Olen tosiaan se tyyyppi jolla on turvakengät jalassa ja:
-työvaatteet päällä töissä
-työvaatteet päällä, kun tekee kotona pihatöitä
-työvaatteet päällä mökillä
-työvaatteet päällä Prismassa tai Citymarketissa
-työvaatteet päällä kesäteatterissa
-työvaatteet päällä polkupyöräillessä
-työvaatteet päällä kalassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ainakin ihan OK pyörä, mutta kuljen usein työpaikan työvaatteet päällä. Myös vapaa-aikana. Rahaa kyllä olisi ostaa, mutta itse en ole ns. pukeutujatyyppi.
Säästäähän siinä rahaakin vähän.
Olen tosiaan se tyyyppi jolla on turvakengät jalassa ja:
-työvaatteet päällä töissä
-työvaatteet päällä, kun tekee kotona pihatöitä
-työvaatteet päällä mökillä
-työvaatteet päällä Prismassa tai Citymarketissa
-työvaatteet päällä kesäteatterissa
-työvaatteet päällä polkupyöräillessä
-työvaatteet päällä kalassa
Sekä työvaatteet päällä kotona. Suihku kerta viikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Hyvällä pyörällä ja varustuksella tietää, että lopputulos on itsestään kiinni.
Ei sitä hautajaisiin farkuissa mennä, vaan otetaan asianmukainen varustus.
Mikä on se kaivattu lopputulos. Ajatko kilpaa ja tavoittelet menestystä. Vai kuvitteletko olevasi lähes kilpapyöräilija pukiessasi hölmöt ajohousut jalkaan.
Jos vähänkään tykkää ajaa pidempiä lenkkejä, kyllä silloin pyörällä on väliä. On aivan eri asia ajaa painavalla kivireellä kuin kevyellä kiiturilla.
Kyllähän autollakin ajava pyrkii valitsemaan itselleen mieluisen auton, vai miksi jotkut sitten ajavat valtavilla katumaastureilla, vaikka yhtä hyvin voisi ostaa käytettynä jonkun viime vuosituhannen ruosteisen rotiskon.
Missäpä harrastuksessa ei näin olisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvällä pyörällä ja varustuksella tietää, että lopputulos on itsestään kiinni.
Ei sitä hautajaisiin farkuissa mennä, vaan otetaan asianmukainen varustus.Mikä on se kaivattu lopputulos. Ajatko kilpaa ja tavoittelet menestystä. Vai kuvitteletko olevasi lähes kilpapyöräilija pukiessasi hölmöt ajohousut jalkaan.
Ei vaan kuvittelen ettei peffa olisi niin kipeä lenkin jälkeen.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvällä pyörällä ja varustuksella tietää, että lopputulos on itsestään kiinni.
Ei sitä hautajaisiin farkuissa mennä, vaan otetaan asianmukainen varustus.Mikä on se kaivattu lopputulos. Ajatko kilpaa ja tavoittelet menestystä. Vai kuvitteletko olevasi lähes kilpapyöräilija pukiessasi hölmöt ajohousut jalkaan.
Hyvällä pyörällä pääsee nopeaa ja ajaminen on nautinto. Lopputuloksena on hyvä kunto ja liikunnan ilo.
Kokeile kelata 100 km kitisevällä mummopyörällä tai kevyellä maantiepyörällä. Huomaat eron.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvällä pyörällä ja varustuksella tietää, että lopputulos on itsestään kiinni.
Ei sitä hautajaisiin farkuissa mennä, vaan otetaan asianmukainen varustus.Mikä on se kaivattu lopputulos. Ajatko kilpaa ja tavoittelet menestystä. Vai kuvitteletko olevasi lähes kilpapyöräilija pukiessasi hölmöt ajohousut jalkaan.
Ei vaan kuvittelen ettei peffa olisi niin kipeä lenkin jälkeen.
eri
tarinan opetus on ettei kannata tehdä juttuja mitä perce ei kestä ilman apukeinoja.
Valo teki tehtävänsä kun huomasit