Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyöräilyharrastajille kalusto ja varusteet on siis itse pyöräilyä tärkeämpiä?

Vierailija
25.06.2026 |

Eli käyttää rahansa mielummin siihen että näyttää uskottavalta.

Kommentit (31)

Vierailija
21/30 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikolla näin jonkun porukan ajavan ei-sähköpyörillään kovaa autojen seassa vaikka molemmilla puolilla oli kevyenliikenteen väylät. Yhdellä oli edessä punainen vilkkuva valo. Ei kai polkupyörässä saa  olla vilkkuvaa punaista valoa eteenpäin?

Valo teki tehtävänsä kun huomasit

Vierailija
22/30 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikolla näin jonkun porukan ajavan ei-sähköpyörillään kovaa autojen seassa vaikka molemmilla puolilla oli kevyenliikenteen väylät. Yhdellä oli edessä punainen vilkkuva valo. Ei kai polkupyörässä saa  olla vilkkuvaa punaista valoa eteenpäin?

Eikös räjähdekuljetuksissa käytetty punaista vilkkuvaloa joskus sata sukupolvea sitten? Jos sillä oli paskahätä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi tuollaisten pyöräletkojen edellä kävellä punaista lippua heiluttava järjestysmies, ehkä saman voisi palauttaa autoillekin.

Vierailija
24/30 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ainakin ihan OK pyörä, mutta kuljen usein työpaikan työvaatteet päällä. Myös vapaa-aikana. Rahaa kyllä olisi ostaa, mutta itse en ole ns. pukeutujatyyppi.

 

Säästäähän siinä rahaakin vähän.

Olen tosiaan se tyyyppi jolla on turvakengät jalassa ja: 

-työvaatteet päällä töissä

-työvaatteet päällä, kun tekee kotona pihatöitä

-työvaatteet päällä mökillä

-työvaatteet päällä Prismassa tai Citymarketissa

-työvaatteet päällä kesäteatterissa

-työvaatteet päällä polkupyöräillessä

-työvaatteet päällä kalassa

Vierailija
25/30 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ainakin ihan OK pyörä, mutta kuljen usein työpaikan työvaatteet päällä. Myös vapaa-aikana. Rahaa kyllä olisi ostaa, mutta itse en ole ns. pukeutujatyyppi.

 

Säästäähän siinä rahaakin vähän.

Olen tosiaan se tyyyppi jolla on turvakengät jalassa ja: 

-työvaatteet päällä töissä

-työvaatteet päällä, kun tekee kotona pihatöitä

-työvaatteet päällä mökillä

-työvaatteet päällä Prismassa tai Citymarketissa

-työvaatteet päällä kesäteatterissa

-työvaatteet päällä polkupyöräillessä

-työvaatteet päällä kalassa

Sekä työvaatteet päällä kotona. Suihku kerta viikkoon.

Vierailija
26/30 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvällä pyörällä ja varustuksella tietää, että lopputulos on itsestään kiinni.

Ei sitä hautajaisiin farkuissa mennä, vaan otetaan asianmukainen varustus.

Mikä on se kaivattu lopputulos. Ajatko kilpaa ja tavoittelet menestystä. Vai kuvitteletko olevasi lähes kilpapyöräilija pukiessasi hölmöt ajohousut jalkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/30 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vähänkään tykkää ajaa pidempiä lenkkejä, kyllä silloin pyörällä on väliä. On aivan eri asia ajaa painavalla kivireellä kuin kevyellä kiiturilla. 

 

Kyllähän autollakin ajava pyrkii valitsemaan itselleen mieluisen auton, vai miksi jotkut sitten ajavat valtavilla katumaastureilla, vaikka yhtä hyvin voisi ostaa käytettynä jonkun viime vuosituhannen ruosteisen rotiskon. 

Vierailija
28/30 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpä harrastuksessa ei näin olisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/30 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvällä pyörällä ja varustuksella tietää, että lopputulos on itsestään kiinni.

Ei sitä hautajaisiin farkuissa mennä, vaan otetaan asianmukainen varustus.

Mikä on se kaivattu lopputulos. Ajatko kilpaa ja tavoittelet menestystä. Vai kuvitteletko olevasi lähes kilpapyöräilija pukiessasi hölmöt ajohousut jalkaan.

Ei vaan kuvittelen ettei peffa olisi niin kipeä lenkin jälkeen.
eri

Vierailija
30/30 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvällä pyörällä ja varustuksella tietää, että lopputulos on itsestään kiinni.

Ei sitä hautajaisiin farkuissa mennä, vaan otetaan asianmukainen varustus.

Mikä on se kaivattu lopputulos. Ajatko kilpaa ja tavoittelet menestystä. Vai kuvitteletko olevasi lähes kilpapyöräilija pukiessasi hölmöt ajohousut jalkaan.

Hyvällä pyörällä pääsee nopeaa ja ajaminen on nautinto. Lopputuloksena on hyvä kunto ja liikunnan ilo.

 

Kokeile kelata 100 km kitisevällä mummopyörällä tai kevyellä maantiepyörällä. Huomaat eron. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/30 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvällä pyörällä ja varustuksella tietää, että lopputulos on itsestään kiinni.

Ei sitä hautajaisiin farkuissa mennä, vaan otetaan asianmukainen varustus.

Mikä on se kaivattu lopputulos. Ajatko kilpaa ja tavoittelet menestystä. Vai kuvitteletko olevasi lähes kilpapyöräilija pukiessasi hölmöt ajohousut jalkaan.

Ei vaan kuvittelen ettei peffa olisi niin kipeä lenkin jälkeen.
eri

tarinan opetus on ettei kannata tehdä juttuja mitä perce ei kestä ilman apukeinoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi