Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pyöräilijä käyttäisi Edgen sijasta jotain Garminin kelloa?

Vierailija
25.06.2026 |

Edge on jokaisessa mielessä parempi pyöräilyyn.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla parempi? Garmin riittää minulle hyvin ihan kaikkeen liikuntaan. Sieltä menevät tiedot Stravaan, jossa voi niitä tutkailla. Mitä pyöriä omistat? 

Vierailija
2/16 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jos harrastaa juoksua, hiihtoa, uintia, rullaluistelua esim niin en minä pyöräilyyn osta erikseen mitään edgeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, jospa pyöräilijä katselisi liikennettä sen kellon sijaan ja opettelisi liikennesäännöt kellojen vertailun sijaan? Tänään taas yritti pyöräilijä hieno kypärä päässä takaa päälle JALKAKÄYTÄVÄLLÄ vaikka oli selvästi täyttänyt 12 vuotta yli 50 vuotta sitten 

Vierailija
4/16 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tollanen Citizen. Katon lähtiessä, että ahaa kello on noin paljon ja palatessa näen sitten, kauanko lenkki kesti.

Vierailija
5/16 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei halua ostaa montaa eri laitetta.

Vierailija
6/16 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä opin jo lapsena polkemaan ilman mitään kelloja. Onnistuu kyllä vieläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla parempi? Garmin riittää minulle hyvin ihan kaikkeen liikuntaan. Sieltä menevät tiedot Stravaan, jossa voi niitä tutkailla. Mitä pyöriä omistat? 

Alumiinirunkoinen gravel ja asiointipyörä.

Vierailija
8/16 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen soittokello on riittänyt minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Alumiinirunkoinen gravel ja asiointipyörä."

 

No ihan ei vielä tuolla harrastamisella kannata leijua yhdellä Edgellä.

Vierailija
10/16 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Alumiinirunkoinen gravel ja asiointipyörä."

 

No ihan ei vielä tuolla harrastamisella kannata leijua yhdellä Edgellä.

Montako niitä oikein tarvitaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Alumiinirunkoinen gravel ja asiointipyörä."

 

No ihan ei vielä tuolla harrastamisella kannata leijua yhdellä Edgellä.

Montako niitä oikein tarvitaan?

Viisi pitää olla tosiharrastajalla. Ei niillä ajaa tarvitse mutta on ne oltava

Vierailija
12/16 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Alumiinirunkoinen gravel ja asiointipyörä."

 

No ihan ei vielä tuolla harrastamisella kannata leijua yhdellä Edgellä.

Montako niitä oikein tarvitaan?

Ainakin 7 hinnaltaan vähintään 5648€ kappale.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Montako niitä oikein tarvitaan?"

 

Leijua ei kannata millään määrällä. Toki on ymmärrettävää että jos omistaa viisi kallista pyörää niin sitten se muukin varustus on samaa sarjaa. Mutta erityisen hassua se leijuminen on jos omistaa juuri ja juuri yhden ns. harrastuspyörän.

Vierailija
14/16 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa kello mitä tarvitsisivat olisi lehmänkello kaulaan, kuulisi näitä helpommin. Suhahtelevat kantapäitä hipoen hullunkiilto silmissään milloin mistäkin ja milloin mihinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Montako niitä oikein tarvitaan?"

 

Leijua ei kannata millään määrällä. Toki on ymmärrettävää että jos omistaa viisi kallista pyörää niin sitten se muukin varustus on samaa sarjaa. Mutta erityisen hassua se leijuminen on jos omistaa juuri ja juuri yhden ns. harrastuspyörän.

Miksi pitäisi omla useampi pyörä?

Vierailija
16/16 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Alumiinirunkoinen gravel ja asiointipyörä."

 

No ihan ei vielä tuolla harrastamisella kannata leijua yhdellä Edgellä.

Montako niitä oikein tarvitaan?

Viisi pitää olla tosiharrastajalla. Ei niillä ajaa tarvitse mutta on ne oltava

Meillä on varasto täynnä puolison pyöriä. Hän harrastaa triathlonia, kisapyörän lisäksi kaikkiin mahdollisiin olosuhteisiin pitää (kuulemma) olla. Minulle riittää kaksi, toinen hybridi ja toinen kännipyörä, jolla mennään festareille ja terassille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän