Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ja taas Mansikat ylikalliita !!

Vierailija
25.06.2026 |

4 euroo kappale.. Jos nyt vähä liiottelen. Mut kalliita on marjat!! Järjetön ylihinta. EN osta.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene pellolle keräämään vai eikö p * rse nouse sohvalta?

Ei helevetti, taas yksi kommunisti.  "Mikä on sinun, on myös minun.  Mikä on minun, ei ole sinun"

Luuletko tosiaan että ne mansikkapellot on vapaasti käytössä.

Vierailija
22/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopion torilla oli 6€/l, kaksi litraa 10€, 10 litraa 40€

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammaset ne ei paljon päätään vaivaa niillä asioilla, mitä maailmalla tapahtuu.

Esim Euroopan helleaalto, Venezuelan maanjäristys. 

Miten noi asiat liittyy mansikoiden hintaan?

Vierailija
24/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari isoa laatikkoa pitää kesässä syödä . Namnam. Vielä en ole ostanut. Eka laatikko minkä näin oli 75e!! . Järkky. Nyt nähny 55 ja 45. Sillä 45 voin jo ostaa jos ei alemmas mene hinta. Kaiholla muistelen kun sai 25 ison laatikon mutta siihen tarvittas jo ihme et sillä hintaa enää tulis. 

Vierailija
25/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuopion torilla oli 6€/l, kaksi litraa 10€, 10 litraa 40€

Lidlissä 4,20e/250g. 

Aika kallis on kilohinta.

Vierailija
26/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Osta tai vuokraa peltoa.

2. Ala viljelemään mansikkaa.

Jaa leikatulla toimeentulotuella ?? No nyt en ala.. ap

Leikattu toimeentulotuki tarkoittaa, ettet täyttänyt työnhakuvelvoitettasi tai muuten lusmuilet. Taidat olla Konala itse. Rahat loppu kun joit ne noin viikossa. Jatkossa juot sitten puolet vähemmän, eiköstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin 7e rasian ja olivat ihan mauttomia, harmitti.

Vierailija
28/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut että mansikoita pakkomyytäisiin. Mutta ostan kyllä kun sillä tuulella olen. Söin juuri kaurapuuroa ja sitä ennen paistoin karjalanpiirakoita. Ei ihminen helposti nälkään kuole jos on käsistään ja aivoistaan terve.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on kallista. Pitää vaan budjetoida käytettävissä oleva raha sen mukaan mitä pitää oikeasti tärkeänä.

Kuten kaljaan, rakennekynsiin, tatskoihin.

Ei sitten olekaan vitosta mansikoihin

Vierailija
30/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mauttomia ja vielä puolet paketissa homeisia, ai että 😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin 7e rasian ja olivat ihan mauttomia, harmitti.

Joo tää kun ei ne maistu miltään

Vierailija
32/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammaset ne ei paljon päätään vaivaa niillä asioilla, mitä maailmalla tapahtuu.

Esim Euroopan helleaalto, Venezuelan maanjäristys. 

Mene sinne Venezuelaan hyvesignalisoimaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi