Ja taas Mansikat ylikalliita !!
4 euroo kappale.. Jos nyt vähä liiottelen. Mut kalliita on marjat!! Järjetön ylihinta. EN osta.
Kommentit (32)
Kuopion torilla oli 6€/l, kaksi litraa 10€, 10 litraa 40€
Vierailija kirjoitti:
Mammaset ne ei paljon päätään vaivaa niillä asioilla, mitä maailmalla tapahtuu.
Esim Euroopan helleaalto, Venezuelan maanjäristys.
Miten noi asiat liittyy mansikoiden hintaan?
Pari isoa laatikkoa pitää kesässä syödä . Namnam. Vielä en ole ostanut. Eka laatikko minkä näin oli 75e!! . Järkky. Nyt nähny 55 ja 45. Sillä 45 voin jo ostaa jos ei alemmas mene hinta. Kaiholla muistelen kun sai 25 ison laatikon mutta siihen tarvittas jo ihme et sillä hintaa enää tulis.
Vierailija kirjoitti:
Kuopion torilla oli 6€/l, kaksi litraa 10€, 10 litraa 40€
Lidlissä 4,20e/250g.
Aika kallis on kilohinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Osta tai vuokraa peltoa.
2. Ala viljelemään mansikkaa.
Jaa leikatulla toimeentulotuella ?? No nyt en ala.. ap
Leikattu toimeentulotuki tarkoittaa, ettet täyttänyt työnhakuvelvoitettasi tai muuten lusmuilet. Taidat olla Konala itse. Rahat loppu kun joit ne noin viikossa. Jatkossa juot sitten puolet vähemmän, eiköstä.
Ostin 7e rasian ja olivat ihan mauttomia, harmitti.
En ole huomannut että mansikoita pakkomyytäisiin. Mutta ostan kyllä kun sillä tuulella olen. Söin juuri kaurapuuroa ja sitä ennen paistoin karjalanpiirakoita. Ei ihminen helposti nälkään kuole jos on käsistään ja aivoistaan terve.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on kallista. Pitää vaan budjetoida käytettävissä oleva raha sen mukaan mitä pitää oikeasti tärkeänä.
Kuten kaljaan, rakennekynsiin, tatskoihin.
Ei sitten olekaan vitosta mansikoihin
Ja mauttomia ja vielä puolet paketissa homeisia, ai että 😍
Vierailija kirjoitti:
Ostin 7e rasian ja olivat ihan mauttomia, harmitti.
Joo tää kun ei ne maistu miltään
Vierailija kirjoitti:
Mammaset ne ei paljon päätään vaivaa niillä asioilla, mitä maailmalla tapahtuu.
Esim Euroopan helleaalto, Venezuelan maanjäristys.
Mene sinne Venezuelaan hyvesignalisoimaan.
Ei helevetti, taas yksi kommunisti. "Mikä on sinun, on myös minun. Mikä on minun, ei ole sinun"
Luuletko tosiaan että ne mansikkapellot on vapaasti käytössä.