Ja taas Mansikat ylikalliita !!
4 euroo kappale.. Jos nyt vähä liiottelen. Mut kalliita on marjat!! Järjetön ylihinta. EN osta.
Kommentit (32)
Me on syöty jo joku 4 litraa... parin viikon aikana. Ostomarjoja, omalla pihalla kasvaa metsämansikat.
Me saatiin omasta mansikkamaasta 2l eilen ja tänäänkin näyttäs olevan 1-2l.
Vierailija kirjoitti:
1. Osta tai vuokraa peltoa.
2. Ala viljelemään mansikkaa.
Jaa leikatulla toimeentulotuella ?? No nyt en ala.. ap
Onneksi ei tarvitse jättää mansikoita ostamatta hinnan vuoksi, kesässä ihan parhaita asioita.
7-10€/rasia olleet ja ostettu viimeisen 3-4vkon sisällä ainakin 7 rasiaa, eilen viimeksi, iso boxi.
Nehän on muutaman kympin (50?) semmonen iso loota mistä syö jo pari päivää
Täällä maksoi 8 euroa puoli litraa
Niin ja ne mansikat on kerätty vielä ulkomaalaisilla poimijoilla alipalkalla. Huono palkka on kyseessä koska suomalaisia ei juuri pelloilla näe. Ajatelkaa myös niitä viljelyssä käytettyjä myrkkyjä ja mansikkamuovia jotka pilaa ympäristöä. Tätä ei ymmärrä ennen kuin näkee.
Ja taas Linnanmäen liput ylikalliita!!
Ja taas jäätelökioskin jäätelö on ylikallista!
Olen mansikalle allerginen. Selvää säästöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Osta tai vuokraa peltoa.
2. Ala viljelemään mansikkaa.
Jaa leikatulla toimeentulotuella ?? No nyt en ala.. ap
Tuollahan tienaa älyttömästi! Älä ole noin hankala.
Vierailija kirjoitti:
Nehän on muutaman kympin (50?) semmonen iso loota mistä syö jo pari päivää
50e on mulle noin 8 päivän ruuat. . Arvaa ostanko koskaan marjoja,, EN.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja ne mansikat on kerätty vielä ulkomaalaisilla poimijoilla alipalkalla. Huono palkka on kyseessä koska suomalaisia ei juuri pelloilla näe. Ajatelkaa myös niitä viljelyssä käytettyjä myrkkyjä ja mansikkamuovia jotka pilaa ympäristöä. Tätä ei ymmärrä ennen kuin näkee.
Älä sitten syö mansikoita - minkään maalaisia.
Ei mansikoiden syöminen ole mikään perusoikeus.
Kaikki on kallista. Pitää vaan budjetoida käytettävissä oleva raha sen mukaan mitä pitää oikeasti tärkeänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Osta tai vuokraa peltoa.
2. Ala viljelemään mansikkaa.
Jaa leikatulla toimeentulotuella ?? No nyt en ala.. ap
Tuottaa jo ensimmäisenä vuotena vähän ja sitten alkaa rahaa tulemaan kunnola kun mansikat on kalliita. Tuottajallahan ei juuri kuluja ole.
Mene pellolle keräämään vai eikö p * rse nouse sohvalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Osta tai vuokraa peltoa.
2. Ala viljelemään mansikkaa.
Jaa leikatulla toimeentulotuella ?? No nyt en ala.. ap
Sit ei auta kuin valittaa., se ei kuitenkaan hintaa laske
Manskian taimi olisi maksanut pari euroa kappale senhän voi laittaa vaikka mihin kasvamaan niin nyt olisi mansikkaa
Mä ostan suoraan viereiseltä mansikkatilalta, 35€ se iso laatikko
Mammaset ne ei paljon päätään vaivaa niillä asioilla, mitä maailmalla tapahtuu.
Esim Euroopan helleaalto, Venezuelan maanjäristys.
1. Osta tai vuokraa peltoa.
2. Ala viljelemään mansikkaa.