Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ja taas Mansikat ylikalliita !!

Vierailija
25.06.2026 |

4 euroo kappale.. Jos nyt vähä liiottelen. Mut kalliita on marjat!! Järjetön ylihinta. EN osta.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Osta tai vuokraa peltoa.

2. Ala viljelemään mansikkaa.

Vierailija
2/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me on syöty jo joku 4 litraa... parin viikon aikana. Ostomarjoja, omalla pihalla kasvaa metsämansikat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saatiin omasta mansikkamaasta 2l eilen ja tänäänkin näyttäs olevan 1-2l.

Vierailija
4/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Osta tai vuokraa peltoa.

2. Ala viljelemään mansikkaa.

Jaa leikatulla toimeentulotuella ?? No nyt en ala.. ap

Vierailija
5/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tarvitse jättää mansikoita ostamatta hinnan vuoksi, kesässä ihan parhaita asioita.

7-10€/rasia olleet ja ostettu viimeisen 3-4vkon sisällä ainakin 7 rasiaa, eilen viimeksi, iso boxi.

Vierailija
6/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän on muutaman kympin (50?) semmonen iso loota mistä syö jo pari päivää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä maksoi 8 euroa puoli litraa

Vierailija
8/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja ne mansikat on kerätty vielä ulkomaalaisilla poimijoilla alipalkalla.  Huono palkka on kyseessä koska suomalaisia ei juuri pelloilla näe.  Ajatelkaa myös niitä viljelyssä käytettyjä myrkkyjä ja mansikkamuovia jotka pilaa ympäristöä. Tätä ei ymmärrä ennen kuin näkee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas Linnanmäen liput ylikalliita!!

Ja taas jäätelökioskin jäätelö on ylikallista!

Vierailija
10/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mansikalle allerginen. Selvää säästöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Osta tai vuokraa peltoa.

2. Ala viljelemään mansikkaa.

Jaa leikatulla toimeentulotuella ?? No nyt en ala.. ap

Tuollahan tienaa älyttömästi! Älä ole noin hankala.

Vierailija
12/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nehän on muutaman kympin (50?) semmonen iso loota mistä syö jo pari päivää

50e on mulle noin 8 päivän ruuat. . Arvaa ostanko koskaan marjoja,, EN.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja ne mansikat on kerätty vielä ulkomaalaisilla poimijoilla alipalkalla.  Huono palkka on kyseessä koska suomalaisia ei juuri pelloilla näe.  Ajatelkaa myös niitä viljelyssä käytettyjä myrkkyjä ja mansikkamuovia jotka pilaa ympäristöä. Tätä ei ymmärrä ennen kuin näkee.

Älä sitten syö mansikoita - minkään maalaisia.

Vierailija
14/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mansikoiden syöminen ole mikään perusoikeus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on kallista. Pitää vaan budjetoida käytettävissä oleva raha sen mukaan mitä pitää oikeasti tärkeänä.

Vierailija
16/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Osta tai vuokraa peltoa.

2. Ala viljelemään mansikkaa.

Jaa leikatulla toimeentulotuella ?? No nyt en ala.. ap

Tuottaa jo ensimmäisenä vuotena vähän ja sitten alkaa rahaa tulemaan kunnola  kun mansikat on kalliita.  Tuottajallahan ei juuri kuluja ole.

Vierailija
17/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene pellolle keräämään vai eikö p * rse nouse sohvalta?

Vierailija
18/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Osta tai vuokraa peltoa.

2. Ala viljelemään mansikkaa.

Jaa leikatulla toimeentulotuella ?? No nyt en ala.. ap

Sit ei auta kuin valittaa., se ei kuitenkaan hintaa laske

Manskian taimi olisi maksanut pari euroa kappale senhän voi laittaa vaikka mihin kasvamaan niin nyt olisi mansikkaa

Vierailija
19/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan suoraan viereiseltä mansikkatilalta, 35€ se iso laatikko

Vierailija
20/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammaset ne ei paljon päätään vaivaa niillä asioilla, mitä maailmalla tapahtuu.

Esim Euroopan helleaalto, Venezuelan maanjäristys. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi