Miksi miehet eivät enää nykyään tavoittele ja kosiskele naisia?
Siis jos on kiinnostunut jostain naisesta. Miksi ei määrätietoisesti tee asialle jotain?
Tuntuu että naisen pitää nykyään tehdä kaikki aloitteet ja se työ. Siinä ei vain tunne itseään kovin halutuksi...
Kommentit (211)
Miksi pitäisi aina tuntemattomalle viehkottarelle jotain kahvittelua ehtottaa, se on niin metsolamaista. Miksei voi pyytää vaikka kävelyllertämään
Kannattaa puhua silkastaan sille kulle varmasti tietää olevansa kyllin viehättävä. Pakit syövät itsetuntoa kuin happo silmää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään naisetkin saa kosiskella. Ja mies tuntea olevansa haluttu. Miksi kuvittelet olevasi etuoikeutettu?
Korjaus. Suomessa nykyään VAIN naiset saavat kosiskella ja tehdä aloitteita. He saavat jopa heittää ainakin baarissa pikkutuhmia kommenttejakin, joista mies saa vastaavasti ahdistelusyytteen.
Laitapa nyt vihdoin näkyviin edes yksi uutinen miehen tuollaisessa tilanteessa saamaata ahdistelusyytteestä, kun kohteena oli aikuinen nainen. Toistelet palstalla tuota perusteetonta väitettäsi tämän tästä.
M60+
Vierailija kirjoitti:
Nykyään välttelen naisia. Olen saanut poistettua naiset muuten kokonaan elämästäni, paitsi töissä joutuu olemaan vielä tekemisissä muutaman kanssa.
👍 Olen tehnyt saman miesten kanssa.
Sivusta naiselta
Ei oo kukaan käskenyt tehdä sellaista
M-1965 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään naisetkin saa kosiskella. Ja mies tuntea olevansa haluttu. Miksi kuvittelet olevasi etuoikeutettu?
Korjaus. Suomessa nykyään VAIN naiset saavat kosiskella ja tehdä aloitteita. He saavat jopa heittää ainakin baarissa pikkutuhmia kommenttejakin, joista mies saa vastaavasti ahdistelusyytteen.
Laitapa nyt vihdoin näkyviin edes yksi uutinen miehen tuollaisessa tilanteessa saamaata ahdistelusyytteestä, kun kohteena oli aikuinen nainen. Toistelet palstalla tuota perusteetonta väitettäsi tämän tästä.
Jos sillä ei olisi tuota tekosyytä niin se olisi itse aiheuttanut yksinäisyytensä kun ei tehnyt aloitteita. Nyt se omassa päässään välttää vastuun ja syyttää muita pahasta olostaan.
Miksi pitää niin ns. kosiskella? Oletko joku kuningatar jalustallasi vai kuvittelet olevasi?
Mies pitää naista joko liian rumana tai sitten liian kauniita, jolloin mies ei usko omiin mahdollisuuksiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Mies pitää naista joko liian rumana tai sitten liian kauniita, jolloin mies ei usko omiin mahdollisuuksiinsa.
Jos ei tee aloittetta eikä huomioi toista edes pienillä asioilla niin varmasti jää yksin. Kyssäri olikin se että miksi pitää ehdoin tahdoin pilata ne mahdollisuutensa. Pessimisti ei pety?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrataas vielä ne suomalaisen naisen kanssa toimimisen periaatteet.
1) Älä lähesty naista randomisti kadulla, hän on menossa jonnekin, ei kiinnosta.
2) Jos nainen näyttää odottavalta, seisoskelee yksin, älä lähesty koska hän odottaa jotain, ja se et ole sinä.
3) Älä lähesty lenkillä, se on aina creepyä. Eikä se luurit päässään edes kuule mitään.
4) Älä lähesty harrastuksessa, nainen on harrastamassa.
5) Älä lähesty töissä, se on työpaikka eikä mikään seuranhakupaikka. Sitä paitsi kaikki ovat varattuja.
6) Älä lähesty iltapaikassa, nainen on kavereidensa kanssa pitämässä hauskaa, ei kiinnosta.
7) Älä lähesty kaupassa tai kirjastossa, siellä ollaan asioilla tai hakemassa luettavaa.
8) Älä lähesty asiakaspalvelijaa, on töissä eikä missään lihatiskissä.
Bonus: älä koskaan anna mitään kohteliaisuutta suomalaiselle naiselle, hän kokee sen vain vttuiluna.
Eli mitkä olivatkaan vaihtoehdot?
Tämä kulttuuri on tuotu Suomeen wokedeimetoo ideologian myötä Yhdysvalloista. Suurimmassa osassa Eurooppaa suomea lukuunottamatta ihmiset voivat ja saavat jutella toisilleen lähes kaikissa tilanteissa, se on jopa toivottavaa. Esim. Espanjassa kaikki juttelevat kaikille, olipa tarkoitus hieroa tuttavuutta tai muuten vain. Flirttikin on täysin sallittua, eikä sitä edes oteta heti vakavasti, vaan se kuuluu normi seurusteluun. Siellä kuulee guapa ja guapo usein, eikä kenenkään tarvitse pelät että toisen kauneuden tai komeuden kehuminen on ahdistelua. Torimyyjäkin huikkailee ohi meneville että guapa tule ostoksille.
Kyllä, myös torimyyjä mummo kehuu nuorta poikaa komeaksi pojaksu kun ojentaa hänelle ostokset. Siellä naiset on ylpeästi femiinisiä ja miehet maskuliinisia nuoresta vanhaksi. Ihana kulttuuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrataas vielä ne suomalaisen naisen kanssa toimimisen periaatteet.
1) Älä lähesty naista randomisti kadulla, hän on menossa jonnekin, ei kiinnosta.
2) Jos nainen näyttää odottavalta, seisoskelee yksin, älä lähesty koska hän odottaa jotain, ja se et ole sinä.
3) Älä lähesty lenkillä, se on aina creepyä. Eikä se luurit päässään edes kuule mitään.
4) Älä lähesty harrastuksessa, nainen on harrastamassa.
5) Älä lähesty töissä, se on työpaikka eikä mikään seuranhakupaikka. Sitä paitsi kaikki ovat varattuja.
6) Älä lähesty iltapaikassa, nainen on kavereidensa kanssa pitämässä hauskaa, ei kiinnosta.
7) Älä lähesty kaupassa tai kirjastossa, siellä ollaan asioilla tai hakemassa luettavaa.
8) Älä lähesty asiakaspalvelijaa, on töissä eikä missään lihatiskissä.
Bonus: älä koskaan anna mitään kohteliaisuutta suomalaiselle naiselle, hän kokee sen vain vttuiluna.
Eli mitkä olivatkaan vaihtoehdot?
Tämä kulttuuri on tuotu Suomeen wokedeimetoo ideologian myötä Yhdysvalloista. Suurimmassa osassa Eurooppaa suomea lukuunottamatta ihmiset voivat ja saavat jutella toisilleen lähes kaikissa tilanteissa, se on jopa toivottavaa. Esim. Espanjassa kaikki juttelevat kaikille, olipa tarkoitus hieroa tuttavuutta tai muuten vain. Flirttikin on täysin sallittua, eikä sitä edes oteta heti vakavasti, vaan se kuuluu normi seurusteluun. Siellä kuulee guapa ja guapo usein, eikä kenenkään tarvitse pelät että toisen kauneuden tai komeuden kehuminen on ahdistelua. Torimyyjäkin huikkailee ohi meneville että guapa tule ostoksille.
Kyllä, myös torimyyjä mummo kehuu nuorta poikaa komeaksi pojaksu kun ojentaa hänelle ostokset. Siellä naiset on ylpeästi femiinisiä ja miehet maskuliinisia nuoresta vanhaksi. Ihana kulttuuri.
Joku Kulttuuri estää Suomessa tarinasi miestä olemasta naiselle kohtelias ja tutustumasta tähän ihmisenä? Samainen Kulttuuri pakottaa tuon miehen lausumaan tökeröitä iskurepliikkejä heti kohtaamistilanteessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies pitää naista joko liian rumana tai sitten liian kauniita, jolloin mies ei usko omiin mahdollisuuksiinsa.
Jos ei tee aloittetta eikä huomioi toista edes pienillä asioilla niin varmasti jää yksin. Kyssäri olikin se että miksi pitää ehdoin tahdoin pilata ne mahdollisuutensa. Pessimisti ei pety?
Ei sille voi mitään, jos mies pitää vain selvästi itseään nuoremmista ja todella kauniista naisista. Niitä on kuitenkin todella vaikea saada Suomesta.
Nykynainen ei ole enää kovin haluttava. Muistuttaa enemmän miestä kuin hentoa ja hellää feminiinistä sukupuolta joka herättäisi miehen primitiivisen suojeluvaiston. Sen sijaan nykynaisesta saa sellaiset vibat että suurinpiirtein hampaisiin asti aseistettuna veitsen kanssa pitää naista etäisesti muistuttava suomineito kohdata.
Kyllä tavoittelevat, ainakin vanhemmat miehet vanhempia naisia. Ihan normisti baarissa lähestytään kuten ennenkin. Ja nopeasti. Kun olin ekaa kertaa vuosikymmeniin baarissa, alle kahdessa minuutissa oli mulla sulhasehdokas vieressä. Ja oli vielä komea, fiksu mies.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tavoittelevat, ainakin vanhemmat miehet vanhempia naisia. Ihan normisti baarissa lähestytään kuten ennenkin. Ja nopeasti. Kun olin ekaa kertaa vuosikymmeniin baarissa, alle kahdessa minuutissa oli mulla sulhasehdokas vieressä. Ja oli vielä komea, fiksu mies.
Vanhat vielä osaavat, kun se oli ainoa keino ennen, lähestyä livenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tavoittelevat, ainakin vanhemmat miehet vanhempia naisia. Ihan normisti baarissa lähestytään kuten ennenkin. Ja nopeasti. Kun olin ekaa kertaa vuosikymmeniin baarissa, alle kahdessa minuutissa oli mulla sulhasehdokas vieressä. Ja oli vielä komea, fiksu mies.
Vanhat vielä osaavat, kun se oli ainoa keino ennen, lähestyä livenä?
Nuoret miehet ovat ehdollistettu välttämään naisten lähestymistä julkisesti.
Kiitos Meetoo. Kaikki yritykset liehitellä naisia koetaan ahdisteluna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tavoittelevat, ainakin vanhemmat miehet vanhempia naisia. Ihan normisti baarissa lähestytään kuten ennenkin. Ja nopeasti. Kun olin ekaa kertaa vuosikymmeniin baarissa, alle kahdessa minuutissa oli mulla sulhasehdokas vieressä. Ja oli vielä komea, fiksu mies.
Vanhat vielä osaavat, kun se oli ainoa keino ennen, lähestyä livenä?
Nuoret miehet ovat ehdollistettu välttämään naisten lähestymistä julkisesti.
Nuoret miehet Suomessa eivät varmaankaan ole tahdottomia olioita vaan huomattuaan tilanteen ryhtyvät korjaamaan asennettaan. Sille elävässä elämässä kohtaamiselle on edelleen mahdollisuuksia vaikkapa sosiaalisten harrastusten parissa, kuten monasti kerrottu. Esimerkkinä https://www.vauva.fi/keskustelu/6552564/haluaisin-menna-lavatansseihin-…
Tätä elävässä elämässä harrasteiden parissa kohtaamista on palstalla tietenkin aika turhaa tuoda esille, sillä asiasta vastaan inttävä(t) henkilö(t) ovat samat vastaukset saaneet jo moneen kertaan. Mutta mainitaan nyt kuitenkin jos sattuisi joku näitä myöhemmin lukemaan.
M60+
Johtuu osin siitä että yleistäminen yksilön teoista tai kommenteista kaikkiin miehiin tai naisiin on tällä hetkellä palstan suosituin tapa trollata.
M60+