Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet eivät enää nykyään tavoittele ja kosiskele naisia?

Vierailija
25.06.2026 |

Siis jos on kiinnostunut jostain naisesta. Miksi ei määrätietoisesti tee asialle jotain? 

 

Tuntuu että naisen pitää nykyään tehdä kaikki aloitteet ja se työ. Siinä ei vain tunne itseään kovin halutuksi... 

Kommentit (211)

Vierailija
161/211 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tavoittelevat, ainakin vanhemmat miehet vanhempia naisia. Ihan normisti baarissa lähestytään kuten ennenkin. Ja nopeasti. Kun olin ekaa kertaa vuosikymmeniin baarissa, alle kahdessa minuutissa oli mulla sulhasehdokas vieressä. Ja oli vielä komea, fiksu mies.

Tavoittelee ne nuoremmatkin.

Vierailija
162/211 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tavoittelevat, ainakin vanhemmat miehet vanhempia naisia. Ihan normisti baarissa lähestytään kuten ennenkin. Ja nopeasti. Kun olin ekaa kertaa vuosikymmeniin baarissa, alle kahdessa minuutissa oli mulla sulhasehdokas vieressä. Ja oli vielä komea, fiksu mies.

Vanhat vielä osaavat, kun se oli ainoa keino ennen, lähestyä livenä?

Nuoret miehet ovat ehdollistettu välttämään naisten lähestymistä julkisesti. 

No ei ole. Jopa teinit pariutuu ihan normaalisti. Tutustuvat koulussa.

T:äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/211 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos Meetoo. Kaikki yritykset liehitellä naisia koetaan ahdisteluna

Väärin. On mahdollista että kaikki sinun yrityksesti koetaan ahdisteluna, mutta tämä ei ole yleinen ilmiö. Tässäkin ketjussa on pari kertonut uskaltautuneensa pokaamaan naista, saivat pakitkin mutta eivät syytettä tai joutuneet vankilaan.

Vaikka sä kuinka jankkaat samaa lausetta ns totuutena, sori, mutta ei tuollaset naurettavuudet mene läpi ihmisille, jotka elää oikeassa maailmassa.

Vierailija
164/211 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

johtuu siitä, että valtaosa naisista äänestää vihreitä ja vasemmistoa, ovat valtava taloudellinen riski miehelle, ovat itsenäisiä ja voimaantuneita minäminä prinsessoja. draamaa riittää ja some on elämän tärkein asia. kuka mies tällaista haluaa ottaa taakakseen? ei kukaan.

Heh, sä itkisit onnesta, jos joku vassarinainen edes hymyilisi sulle.

Vierailija
165/211 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feministinen yhteiskunta on takonut miehille päähän, että vain ne komeimmat, menestyneimmät, varakkaimmat tai jännämiehimmät saavat lähestyä. Ujo ja kiltti mies on ällötys, jos sellainen naiselle juttelee niin sen voi hyvin kuvata someen maailman pilkattavaksi sekä metoo-syytteiden myötä leivättömän pöydän eteen. 

On hieman jenkkisomea tiktokkia seurattu kenties 🤣🤣

Vierailija
166/211 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole ikinä saanut MINKÄÄNLAISTA huomiota elämäni aikana naisilta. Tästä olen päätellyt, että tällä ulkonäöllä ei kannata edes yrittää yrittämistä. Nyt ikää on jo sen verran paljon, että alkaa olla myöhäistä - vain taivaalta tupsahtava lottovoitto tai muu suuromaisuus voi tilanteeni korjata.

Niin varmaan. Kukaan naisopettaja tai lastentarhantäti ei ole koskaan sanonut sulle sanaakaan. Äitisi ei ole ikinä sanonut sulle sanakaan tai koskenut sinuun. Kaupan kassatäti ei ole tervehtinyt eikä sanonut edes maksettavaa summaa. Ihan varmana et ole saanut minkäänlaista huomiota, juujuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
167/211 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap nyt vaan ei ole haluttava. 

Vierailija
168/211 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

65+ miehiäkin olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
169/211 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ovat mädättäneet sielunsa kaikenlaisella paskalla. Ei voi antaa ruusuja jos on vaan paskaa.

Vierailija
170/211 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrataas vielä ne suomalaisen naisen kanssa toimimisen periaatteet. 

1) Älä lähesty naista randomisti kadulla, hän on menossa jonnekin, ei kiinnosta. 

2) Jos nainen näyttää odottavalta, seisoskelee yksin, älä lähesty koska hän odottaa jotain, ja se et ole sinä. 

3) Älä lähesty lenkillä, se on aina creepyä. Eikä se luurit päässään edes kuule mitään. 

4) Älä lähesty harrastuksessa, nainen on harrastamassa. 

5) Älä lähesty töissä, se on työpaikka eikä mikään seuranhakupaikka. Sitä paitsi kaikki ovat varattuja. 

6) Älä lähesty iltapaikassa, nainen on kavereidensa kanssa pitämässä hauskaa, ei kiinnosta. 

7) Älä lähesty kaupassa tai kirjastossa, siellä ollaan asioilla tai hakemassa luettavaa. 

8) Älä lähesty asiakaspalvelijaa, on töissä eikä missään lihatiskissä. 

Bonus: älä koskaan anna mitään kohteliaisuutta suomalaiselle naiselle, hän kokee sen vain vttuiluna. 

Eli mitkä olivatkaan vaihtoehdot?

näin minäkin olen mediasta oppinut.

miehille tätä on toitotettu vuosia, joten tämän sukupolven kaikki oppimiskykyiset miehet ovat sen omaksuneet.

Niin. Eihän tosta jääkään jäljelle kuin mm 

Tanssit ja tanssikurssit (erityisesti paritanssit, joissa parinvaihto lennosta)

Liikuntaryhmät (kuten Crossfit, jooga ja juoksukoulut)

Kiipeilypaikat (boulderointiseinillä reittien pohtiminen yhdessä)

Taidepiirit ja käsityökurssit (esim. keramiikka, valokuvaus, maalaus tai puutyöt)

Kielikurssit (etenkin keskustelukurssit, joissa tehdään paljon paritehtäviä)

Improvisaatioteatteri (nauru ja heittäytyminen rikkovat jään sekunneissa)

Vapaaehtoistyöt (hyväntekeväisyys järjestöissä tai tapahtumien talkoot)

Koirapuistot (lemmikit toimivat luonnollisina jäänmurtajina)

Kirjakerhot ja kirjastojen lautapeli-illat (valmis teema, josta jutella)

Ystävien järjestämät juhlat ja illanistujaiset (luotettava ja turvallinen ympäristö)

Konsertit, festivaalit ja katujuhlat (ihmiset ovat valmiiksi rentoutuneessa juhlatunnelmassa)

Museot ja galleria-avajaiset (taide antaa helpot puheenaiheet)

Pubivisat (voi mennä mukaan ja kysyä paikkaa vajaasta joukkueesta)

Baarit ja ravintolat (klassiset paikat ilta-aikaan)

Opiskelu ja kohdistetut tapaamiset

Opiskelijatapahtumat (sadoittain erilaisia bileitä, sitsejä ja harrastekerhoja)

Erityiset sinkkutapahtumat (esim. speed dating tai sinkkubileet, joissa kaikki etsivät seuraa)

Deittisovellukset (Tinder, Bumble, Hinge jne., joissa aikeet ovat heti selvät)

Luulisi että tuosta listasta löytyy edes jotain, mitä haluat itse tehdä.

PS: Edes kurssilla kaikki eivät halua, että vieras tuppautuu heti seuraan. Anna tilanteen kehittyä rauhassa.  Tutustu ajan kanssa useampiin ryhmäläisiin ja katso rauhassa, kuka tuntuu kivalta.  Aloita varsinainen flirttailu tai pokaaminen vasta sitten, kun olet oppinut tuntemaan ihmisen paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
171/211 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ovat mädättäneet sielunsa kaikenlaisella paskalla. Ei voi antaa ruusuja jos on vaan paskaa.

Äläs nyt. Vaan osa miehistä on mädättänyt itsensä. Suurin osa on ihan normaaleja yhä ja löytää naisia.

Vierailija
172/211 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

65+ miehiäkin olisi.

Nyt puhutaan miehistä, ei geriatrikoista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
173/211 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feministinen yhteiskunta on takonut miehille päähän, että vain ne komeimmat, menestyneimmät, varakkaimmat tai jännämiehimmät saavat lähestyä. Ujo ja kiltti mies on ällötys, jos sellainen naiselle juttelee niin sen voi hyvin kuvata someen maailman pilkattavaksi sekä metoo-syytteiden myötä leivättömän pöydän eteen. 

Jouduit vankilaan flirttailusta? Nyt taisit jättää jotain kertomatta... Sinun on täytynyt tehdä jotain todella pahaa, törkeää väkivaltaa naista kohtaan, ja toistuvasti, että olet saanut ehdottoman tuomion. 

Vierailija
174/211 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään, että nimenomaan nainen tekee aloitteen. Tietää varmasti olevansa hänelle toivottua seuraa, eikä vain mikä tahansa tuppautuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
175/211 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feministinen yhteiskunta on takonut miehille päähän, että vain ne komeimmat, menestyneimmät, varakkaimmat tai jännämiehimmät saavat lähestyä. Ujo ja kiltti mies on ällötys, jos sellainen naiselle juttelee niin sen voi hyvin kuvata someen maailman pilkattavaksi sekä metoo-syytteiden myötä leivättömän pöydän eteen. 

Jouduit vankilaan flirttailusta? Nyt taisit jättää jotain kertomatta... Sinun on täytynyt tehdä jotain todella pahaa, törkeää väkivaltaa naista kohtaan, ja toistuvasti, että olet saanut ehdottoman tuomion. 

Se työntää tuota provoaan syytteeseen joutumisesta jokaiseen keskusteluun, jossa puhutaan treffeille pyytämisestä. Sama on jatkunut jo kauan eli sen höpinät kannattaa ohittaa antamatta trollille huomiota.

Vierailija
176/211 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä ne miehet edelleen kilpailevat upeista naisista. Tavallisista naisista ei kilpailla eikä jahdata.

Kukaan ei ole minkään "kilpailun" arvoinen.

Kaikki on nähty jo. Ihan sama.

M

Vierailija
177/211 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käväsin eilen pitkästä aikaa juottolassa bändiä kuuntelemassa. Edelleenkään ei tarvitse tehdä aloitteita, kuten ei koskaan aikaisemminkaan. Kyllä siellä oli kaikennäköistä oman elämänsä Casanovaa tyrkyttämässä itseään naisille. Muutamaa epätoivoista naista piti väistellä, kun he olivat jo kolunneet muut miehet läpi tai eivät kelvanneet edes paikan juokaleille. Kuuntelin bändin ja lähdin kotiin.

Vierailija
178/211 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia on että saa olla rauhassa ja saa tehdä hyvillä mielin mitä haluaa.

M

Vierailija
179/211 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteet ja "rakkaudet" on nähty jo. Ei todellakaan kannata moinen pelleily.

Vierailija
180/211 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on osalla miehistä niin hulluja kommentteja, että ihan hyvä vain, jos pysyvät omissa oloissaan.