Miksi miehet eivät enää nykyään tavoittele ja kosiskele naisia?
Siis jos on kiinnostunut jostain naisesta. Miksi ei määrätietoisesti tee asialle jotain?
Tuntuu että naisen pitää nykyään tehdä kaikki aloitteet ja se työ. Siinä ei vain tunne itseään kovin halutuksi...
Kommentit (211)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kukaan nainen ei katsele miestä kadulla, kaupassa, työpaikalla ym. romanttisella silmällä, siitä mies voi vetää johtopäätöksen, että mistään muualtakaan ei voi saada naista. Tällöin on pakko luovuttaa naisen etsiminen, ja keskittyä vain muuhun elämään.
Naiset ovat valitettavasti keskittyneet noissa paikoissa tehtävien hoitamiseen ja suorittamiseen. Meidän arki on usein valitettavan karua ja suorituskeskeistä. Suomalaisessa kulttuurissa voisi olla enemmän lämmintä kohtaamista ja viatonta flirttiä. Kourimiset ja panemisten ehdottelut alaikäisille on sitten asia erikseen, niitäkin kokeneena en sellaista kaipaa.
Kaupan kassat ja kerran kalamestaritar flirttailivat minulle kun olin nuori. Kerran myös parturi ihastui minun (tai ehkä paksuihin hiuksiini). Nykyisin 30 vuotta myöhemmin kukaan nainen ei enää katsele sillä silmällä.
Vierailija kirjoitti:
Kerrataas vielä ne suomalaisen naisen kanssa toimimisen periaatteet.
1) Älä lähesty naista randomisti kadulla, hän on menossa jonnekin, ei kiinnosta.
2) Jos nainen näyttää odottavalta, seisoskelee yksin, älä lähesty koska hän odottaa jotain, ja se et ole sinä.
3) Älä lähesty lenkillä, se on aina creepyä. Eikä se luurit päässään edes kuule mitään.
4) Älä lähesty harrastuksessa, nainen on harrastamassa.
5) Älä lähesty töissä, se on työpaikka eikä mikään seuranhakupaikka. Sitä paitsi kaikki ovat varattuja.
6) Älä lähesty iltapaikassa, nainen on kavereidensa kanssa pitämässä hauskaa, ei kiinnosta.
7) Älä lähesty kaupassa tai kirjastossa, siellä ollaan asioilla tai hakemassa luettavaa.
8) Älä lähesty asiakaspalvelijaa, on töissä eikä missään lihatiskissä.
Bonus: älä koskaan anna mitään kohteliaisuutta suomalaiselle naiselle, hän kokee sen vain vttuiluna.
Eli mitkä olivatkaan vaihtoehdot?
Tämä kulttuuri on tuotu Suomeen wokedeimetoo ideologian myötä Yhdysvalloista. Suurimmassa osassa Eurooppaa suomea lukuunottamatta ihmiset voivat ja saavat jutella toisilleen lähes kaikissa tilanteissa, se on jopa toivottavaa. Esim. Espanjassa kaikki juttelevat kaikille, olipa tarkoitus hieroa tuttavuutta tai muuten vain. Flirttikin on täysin sallittua, eikä sitä edes oteta heti vakavasti, vaan se kuuluu normi seurusteluun. Siellä kuulee guapa ja guapo usein, eikä kenenkään tarvitse pelät että toisen kauneuden tai komeuden kehuminen on ahdistelua. Torimyyjäkin huikkailee ohi meneville että guapa tule ostoksille.
Nykynaiset eivät vain enää ole vaivan arvoisia.
Vain typerys ottaisi sellaisen taakakseen saati näkisi vaivaa saadakseen itselleen vedettäväksi kalliin kivireen.
Molempien neitsyystilanne tarttis selvittää heti kärkeen. Impipoiak toki tahtoo impitytön, olivat het sitten 18 tahi 122-vuotiaita. BC kun molemmilla nollissa niin siinttä on otollisinta ryhtyä avioliiton luontiin
yksinkertaisesti syy on siinä että liika koulutus on karsinut suomi uroista sen alkukantaisuuden pois ja testo tasot ovat lähes nollilla. Lisäksi yhteiskunta on tavallaan tutustumista vastaan, jos joku mies erehtyy tekemään yllätystutustumisen niin neito ei todennäköisesti pidä siitä. Suomalaisten rakastama alkukantainen luolamiesmetodiikka on siis sivistyksen takia karsittu pois.
Olisi mukavaa kun miehet juoksis naisten perässä kuten vanhoissa elokuvissa. Olis niin romanttista juoksennella miestä karkuun. Ja sitten jonkun koivun luona mies saisi kiinni ja suudeltais. Nykyään taitaa olla toisinpäin tai ei kumminkaanpäin. Romantiikka vois tulla takas. Ois se ihanaa.
opettajanni julisti luokalleni lukiossa ainakin n 25 vuotta sitten etten välitä tytöistä. Olen siinttä tölväyksestä yhtä niin lukossa etten voi keimailla kellekkään enkä käy ehottelemaankaan mitääm
Vierailija kirjoitti:
Kun en ole sellainen ajatustenlukija että tietäisin milloin nainen haluaa että lähestytään. Joten jätän lähestymättä. Naiset voivat itse lähestyä kiinnostavia miehiä?
Joka takuuvarmasti en ole minä. Joten pitäkää tunkkinne!
Ei tarvi tavoitella eikä kosia jollei ole avioliittolahjoja. Silloin vaan pysyy niin siivona kuin kykenee ja vaikka runkkaa loppuiän tahi aseksuaalistaaa itsensä, jos runkkaus tuntuu liian syntiseltä ja tressaavalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ja kun naisen omaksuma ulkoinen habitus, on karski "kyllä mä pärjään, kiitti vaan pirusti" tyyppinen, ja kuten popeda laulaa: Sun äänesi saa kokoon kivekset, niin se käytös tai persoonallisuus, vie pohjan perinteiseltä, romanttiselta lähestymisyritykseltä. Ajat muuttu, näköjään. Tällä mennään.
Palstamiesten mukaan naiset käyttää miehiä hyväkseen ihan sillä, että haluaa miehen kantavan painavammat kassit ruokaostostosten jälkeen. Pakko siinä on olla karski, että saa ruuat kotiin.
Oletko muuten käynyt ruokaostoksilla niin, että kotiin tullessa kannat portaita pitkin kolmanteen kerrokseen vauvan, taaperon ja kaksi muovikassillista ruokaa? Luuletko, että onnistuu ilman kyllä minä pärjään -asennetta?
Ilmankos se on myös Sinun valintasi. Samalla voi siinä täydessä kiukussa punnertaessaan, antaa vasemman aivopuoliskon työstää kokoon voima-ajatuksia siitä, mitä kaikkea paskaa miehet ON, ja mitä ne EI KOSKAAN OLE?
Itse koen sen niin, että naiset jahtaa aggressiivisesti. Mitä muuta jää miehen harteille kuin järjestää tapaamispaikka. Nainen osallistuu itsensä viettelyyn, ja tarvii vain ymmärtää, mikä viettelyn tahti on. Turha etuilla tahdittomana, selvästi kiinnostunut nainen tekee aina niin kuin hän itse haluaa. Se on mies joka jarruttelee.
Vierailija kirjoitti:
Olisi mukavaa kun miehet juoksis naisten perässä kuten vanhoissa elokuvissa. Olis niin romanttista juoksennella miestä karkuun. Ja sitten jonkun koivun luona mies saisi kiinni ja suudeltais. Nykyään taitaa olla toisinpäin tai ei kumminkaanpäin. Romantiikka vois tulla takas. Ois se ihanaa.
salskea joruba ja vetävä pashtu lähtevät taatusti perään jos wokin liepeille menet keimaamaan itseäsi
Se vielä puuttuu, että punnertaa koko helvetin kevään ja kesän jossain lavatanssikurssilla, jonka kiinnostavuus on nolla prosenttia. Ja jos kaikki menee todella putkeen ja nappiin, saa vaivoikseen jonkun nalkuttavan, kylmän kalan?
Avioliittoa varten täytyisi eka tsempata ja sielunhoidattaa itsensä mieliterveeksi alfaksi mutta ei mielisairaana kandea lähteä neitsytmetsälle vaimotettavaa etthimään. Tämä on herran totuus
Vähän aikaa sitten tein asialle jotain ja kysäisin yhtä naista kahville, no pakit eipä siinä. No ehkä varmaan jotain muuta jutustelua alkuun olisi ollut hyvä mutta jos on sosiaalisesti kömpelö ja tilanne jännitti aivan hemmetisti niin vaikea siinä on muuta sanottavaa keksiä. Sitten jos olisi lähtenyt niin se järkyttävä alkujännitys ja sosiaalinen kömpelyys vähän helpottaa kun pääsee enemmän juttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi menisit puhumaan kenellekään, joka haluaa mieluimmin tavata karhun metsässä kuin miehen?
Kysynpähän vain.
Miksi näissä kommenteissa yleistetään ihan kauheasti. Jos yksi osa naisia halua tavata metsässä karhun, sitten se tarkoittaa, että kaikki naiset haluavat tavata karhun. Itse naisena en valitsisi karhua. Mistä se yleistämisen vimma johtuu? Oletteko te jotenkin yksinkertaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vähän aikaa sitten tein asialle jotain ja kysäisin yhtä naista kahville, no pakit eipä siinä. No ehkä varmaan jotain muuta jutustelua alkuun olisi ollut hyvä mutta jos on sosiaalisesti kömpelö ja tilanne jännitti aivan hemmetisti niin vaikea siinä on muuta sanottavaa keksiä. Sitten jos olisi lähtenyt niin se järkyttävä alkujännitys ja sosiaalinen kömpelyys vähän helpottaa kun pääsee enemmän juttelemaan.
Jos seuraa haluat niin se "jotain muuta jutustelua alkuun" on aika oleellinen asia. Sitä ilman saat todennäköisesti suoraan pakit.
Itselläni "jotakin muuta jutustelua" - vaihe kesti viimeksi nelisen kuukautta.
M60+
minua eräs viehättävä 5 v minua nuorempi plikka koitti keimata ehkäpä viikon kaks yli 20 vuotta sitten kaikkensa antaen, mutta burgeroin niin massiivisesti enkä annellut mitään vastakaikulia (vaikka piirsin hänestä kuvankin, joka on yhä tallessani) että se lopetti liehittelynsä kuin seinään.
Pari vuotta myöhemmin kirjoitin sille jotain irkki-kalluriassa eka tunnistamattomana, niin vastasi; Hihhih, kukas oot ja ku paljastin kasvoni niin totesi vain : Voi helvetti.
Yhä tässä siis neitsyt ollaan
Vierailija kirjoitti:
Vähän aikaa sitten tein asialle jotain ja kysäisin yhtä naista kahville, no pakit eipä siinä. No ehkä varmaan jotain muuta jutustelua alkuun olisi ollut hyvä mutta jos on sosiaalisesti kömpelö ja tilanne jännitti aivan hemmetisti niin vaikea siinä on muuta sanottavaa keksiä. Sitten jos olisi lähtenyt niin se järkyttävä alkujännitys ja sosiaalinen kömpelyys vähän helpottaa kun pääsee enemmän juttelemaan.
Minäkin sain kerran pakit kun kysyin naista treffeille. Sarasvuo sanoi telkkarissa sisäisen vastakohdan olevan pelkuri. Tämän takia kysyin naista treffeille, mutta pakit tuli.
Siinä hyvä lista turhien virheiden välttämiseksi. Huonoin mahdollinen palaute on täydellinen mykistyminen, selkeän vastauksen sijasta kuten "sori olen varattu" tms.