Miksi miehet eivät enää nykyään tavoittele ja kosiskele naisia?
Siis jos on kiinnostunut jostain naisesta. Miksi ei määrätietoisesti tee asialle jotain?
Tuntuu että naisen pitää nykyään tehdä kaikki aloitteet ja se työ. Siinä ei vain tunne itseään kovin halutuksi...
Kommentit (211)
Kerronpa vielä lisää tuosta vanhemman miehen taktiikasta. Hän oli kymmenkunta vuotta mua nuorempi, vähän allw viisikymppinen ja meni sitten muualle istumaan kun seurueeni tuli. Kun hain juomia hän vielä jututti mua ja rukoili saisiko edws kaksi minuuttia pitää mua sylissään😁 Hän oli niin söpö ja taitava että teki kyllä
mieli! Mutta koska olen varattu en tietenkään mennyt istumaan, jutskailtiin vain muuta. Jos kaikki miehet olisivat yhtä reippaita ja taitavia naisten kanssa, ei olisi seurasta puutetta. Toivottavasti myöhemmin illalla onnisti.
johtuu siitä, että valtaosa naisista äänestää vihreitä ja vasemmistoa, ovat valtava taloudellinen riski miehelle, ovat itsenäisiä ja voimaantuneita minäminä prinsessoja. draamaa riittää ja some on elämän tärkein asia. kuka mies tällaista haluaa ottaa taakakseen? ei kukaan.
Feministinen yhteiskunta on takonut miehille päähän, että vain ne komeimmat, menestyneimmät, varakkaimmat tai jännämiehimmät saavat lähestyä. Ujo ja kiltti mies on ällötys, jos sellainen naiselle juttelee niin sen voi hyvin kuvata someen maailman pilkattavaksi sekä metoo-syytteiden myötä leivättömän pöydän eteen.
Itse en ole ikinä saanut MINKÄÄNLAISTA huomiota elämäni aikana naisilta. Tästä olen päätellyt, että tällä ulkonäöllä ei kannata edes yrittää yrittämistä. Nyt ikää on jo sen verran paljon, että alkaa olla myöhäistä - vain taivaalta tupsahtava lottovoitto tai muu suuromaisuus voi tilanteeni korjata.
Siksi kun naiset etsii äpeistä sitä unelmien prinssiä ja mikään muu ei kelpaa.
Toisaalta ulkoinen olemus on usein muokattu tiktok-lookiksi, joten ei oikein kelpaa moiset markkinoilla luonnossa.
Vierailija kirjoitti:
Kerrataas vielä ne suomalaisen naisen kanssa toimimisen periaatteet.
1) Älä lähesty naista randomisti kadulla, hän on menossa jonnekin, ei kiinnosta.
2) Jos nainen näyttää odottavalta, seisoskelee yksin, älä lähesty koska hän odottaa jotain, ja se et ole sinä.
3) Älä lähesty lenkillä, se on aina creepyä. Eikä se luurit päässään edes kuule mitään.
4) Älä lähesty harrastuksessa, nainen on harrastamassa.
5) Älä lähesty töissä, se on työpaikka eikä mikään seuranhakupaikka. Sitä paitsi kaikki ovat varattuja.
6) Älä lähesty iltapaikassa, nainen on kavereidensa kanssa pitämässä hauskaa, ei kiinnosta.
7) Älä lähesty kaupassa tai kirjastossa, siellä ollaan asioilla tai hakemassa luettavaa.
8) Älä lähesty asiakaspalvelijaa, on töissä eikä missään lihatiskissä.
Bonus: älä koskaan anna mitään kohteliaisuutta suomalaiselle naiselle, hän kokee sen vain vttuiluna.
Eli mitkä olivatkaan vaihtoehdot?
Olen täysin samaa mieltä. Kukaan mies ei uskalla lähestäö, kun heti iskee someraivo ahdistelusyyttein. T. Miesasianainen
Vierailija kirjoitti:
Kiitos Meetoo. Kaikki yritykset liehitellä naisia koetaan ahdisteluna
Älä liehittele vaan tutustu kuten ihmiseen tutustutaan. Kun et alusta asti ole heti vonkaamassa treffeille vaan käyttäydyt kuin ihminen niin todennäköisyys niille treffeille pääsyyn itse asiassa kasvaa.
M60+
Miehillä ei ole tavoitteena (enää) rakastava ihmissuhde, avioliitto, perhe.
Tavoite on reikä. Melkein kuka tahansa käypi. Kuka milloinkin.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä ei ole tavoitteena (enää) rakastava ihmissuhde, avioliitto, perhe.
Tavoite on reikä. Melkein kuka tahansa käypi. Kuka milloinkin.
Kertoo paljon naisista itsestään tuo reikä vähättely ajattelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä ei ole tavoitteena (enää) rakastava ihmissuhde, avioliitto, perhe.
Tavoite on reikä. Melkein kuka tahansa käypi. Kuka milloinkin.
Kertoo paljon naisista itsestään tuo reikä vähättely ajattelu.
Eri, mutta.. Mitä se siis kertoo naisista että tuollaisia miehiä on?
Koska itse en ainakaan tee mitään, en mi-tään miehellä, joka hakee vain nylkytysreikää. Tai miehellä joka hakee panoa ja murheidensa kuuntelijaa ja selkäfinniensä tutkijaa, joka on 100% uskollinen hänelle, mutta samalla mies katselee muita ja toivoo, ettei suhdetta "turhaan määritellä" 🤔
Mitä olen sinkkuystäviä kuunnellut niin tämä on oikea ongelma, etenkin epärehellisyys ja jopa aggressiiviset reaktiot sen ympärillä.
Eri asia jos on ihan avoin panokaverimeininki molemmilla ja ainoat velvoitteet liittyy testeissä käymiseen ja ehkäisystä huolehtimiseen.
Itse olen noin intiimiä kontaktia jakanut vain avoliitossa ja minun mieheni kyllä kosiskeli ja teki sataprosenttisen selväksi että haluaa minut ja ettei hänellä ole aikaa jahkailla ettei joku muu ehdi ensin. Mutta toisenlaisiakin on. Pahimmillaan roikottavat naiivia naista vuosia lupailemalla sitoutumista, lapsia ja avioliittoakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö naisille laittaa liikennevalohatut päähän.
- Punainen, ei saa lähestyä
- Keltainen, saa lähestyä jos on rikas
- Vihreä, saa lähestyä
Pitäisikö sinulle laittaa hattu päähän jossa selvästi kerrottaisiin että olet misogyyni?
Kaikki fiksut ihmiset tietäisivät pysyä sinusta erossa.
Eiköhän fiksut osaa jo kiertää hänet kaukaa
Vierailija kirjoitti:
Tervejärkistä miestä ei suomalaiset naiset kiinnosta. Päätyy vielä vankilaan.
Sori, mutta tervejärkiset ja normaalit miehet kohtaa naisia joka päivä. Jos tuo on sulle vaikeaa, sä et ole normaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies saa heti pakit jos lähestyy naista ja syyte tulee ahdistelusta. Ei kannata ottaa riskiä vaan pysyä kaukana naisista.
Juu, koskee suomalaisia naisia joten ne on sama skipata suosiolla ja siirtyä ulkomaisiin naisiin.
Niissä on perinteistä naisellisuutta ja ymmärrystä mitä tarkoittaa mies ja nainen, sekä miksi se on niin. Niiden kanssa ei tarvi kuunnella naukumista mistään olemattomista mielikuvitus-ongelmista ja karhuista.
Heh, kukakohan se tässä naukuu ja ulisee josset sinä?
Ja saanen muistuttaa, että metoo on lähtöisin sieltä sun rakkaista ULKOMAISTA ja isompi ilmiö siellä kuin Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vähän aikaa sitten tein asialle jotain ja kysäisin yhtä naista kahville, no pakit eipä siinä. No ehkä varmaan jotain muuta jutustelua alkuun olisi ollut hyvä mutta jos on sosiaalisesti kömpelö ja tilanne jännitti aivan hemmetisti niin vaikea siinä on muuta sanottavaa keksiä. Sitten jos olisi lähtenyt niin se järkyttävä alkujännitys ja sosiaalinen kömpelyys vähän helpottaa kun pääsee enemmän juttelemaan.
Sait pakit, mutta uskalsit silti tehdä aloitteen!
PS. Kirjoitat tänne, niin ilmeisesti et ole vankilassakaan, vaikka muut kirjoittat väittävät niin käyvän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän aikaa sitten tein asialle jotain ja kysäisin yhtä naista kahville, no pakit eipä siinä. No ehkä varmaan jotain muuta jutustelua alkuun olisi ollut hyvä mutta jos on sosiaalisesti kömpelö ja tilanne jännitti aivan hemmetisti niin vaikea siinä on muuta sanottavaa keksiä. Sitten jos olisi lähtenyt niin se järkyttävä alkujännitys ja sosiaalinen kömpelyys vähän helpottaa kun pääsee enemmän juttelemaan.
Minäkin sain kerran pakit kun kysyin naista treffeille. Sarasvuo sanoi telkkarissa sisäisen vastakohdan olevan pelkuri. Tämän takia kysyin naista treffeille, mutta pakit tuli.
Sinäkään et ole vankilassa, vaikka teit aloitteen. Outo juttu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies pilaisi elämänsä?
Jaa. Miksi olet pilannut elämäsi? Katkeruutesi on havaittavissa jo noin lyhyestä viestistä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää niin ns. kosiskella? Oletko joku kuningatar jalustallasi vai kuvittelet olevasi?
SUlla on vähän käsitteet hakusessa. Jospa googlettaisit mitä kuningatar tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies pitää naista joko liian rumana tai sitten liian kauniita, jolloin mies ei usko omiin mahdollisuuksiinsa.
Jos ei tee aloittetta eikä huomioi toista edes pienillä asioilla niin varmasti jää yksin. Kyssäri olikin se että miksi pitää ehdoin tahdoin pilata ne mahdollisuutensa. Pessimisti ei pety?
Ei sille voi mitään, jos mies pitää vain selvästi itseään nuoremmista ja todella kauniista naisista. Niitä on kuitenkin todella vaikea saada Suomesta.
SOri, mutta toisten maitten inselit ei ole muuallakaan haluttua kamaa.
Vierailija kirjoitti:
Nykynainen ei ole enää kovin haluttava. Muistuttaa enemmän miestä kuin hentoa ja hellää feminiinistä sukupuolta joka herättäisi miehen primitiivisen suojeluvaiston. Sen sijaan nykynaisesta saa sellaiset vibat että suurinpiirtein hampaisiin asti aseistettuna veitsen kanssa pitää naista etäisesti muistuttava suomineito kohdata.
Heh, nykynainen sitä ja nykynainen tätä. Ettet vaan vertaisi vanhoihin suomi-filmeihin? Newsflash: elokuvat eivät ole totta!
Kokemuksesi naisesta on mitätön, joten et edes tunne naisia sen vertaa että tietäisit, miten feminiinisiä he ovat. Paitsi äitisi. Ymmärrän, ettet pidä hän haluttavana.
Mieheni tavoitteli minua jopa hieman häiritsevän sinnikkäästi, mutta perääntyi kun ärähdin asiasta. Olin itsekin todella kiinnostunut, mutta huomattavasti häntä pidättyväisempi mitä romantiikkaan ja sitoutumiseen tulee.
Myös minulle epäkiinnostavat miehet ovat lähestyneet selkeästi ja reippaasti, esimerkiksi yhteisessä harrastusporukassa, kylmiltään isommassa harrastusmiitissä, somen kautta... Ja tietenkin myös siellä netin deittimaailmassa mitä olen tasan kerran kokeillut ja tuo nykyinen aviomies löytyi käytännössä heti.
Että en ole huomannut. Sen sijaan paljon saa varmasti suodattaa kaikkia kepillä jäätä kokeilevia miehiä joilla on mielessä vain pikapilde tai epämääräinen säätö.
Ehkä vastasin turhaan ajatuksella jos aloitus onkin joku "miehet ei uskalla kosiskella koska miituu..."
Ei kukaan saa mitään r...syytettä jos pyytää kiinnostavaa naista reippaasti ja asiallisesti treffeille ja ottaa mahdollisen torjunnan hyvin. Saati jos osoittaa jo treffatessa sitoutumiskykynsä 😅