Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet eivät enää nykyään tavoittele ja kosiskele naisia?

Vierailija
25.06.2026 |

Siis jos on kiinnostunut jostain naisesta. Miksi ei määrätietoisesti tee asialle jotain? 

 

Tuntuu että naisen pitää nykyään tehdä kaikki aloitteet ja se työ. Siinä ei vain tunne itseään kovin halutuksi... 

Kommentit (211)

Vierailija
61/211 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-1965 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei maksa vaivaa. Naisiin on vaikea saada, ainakin itselläni, kunnollista yhteyttä sovelluksella tai edes whatsapilla. Ennakkotutustuminen on tehty vaikeaksi. Omista harrastuksista, töistä, lähipiiristä tai kotikunnan tai naapurikunnan piiristä ei juuri kumppania hakevia sinkkunaisia löydy. En tiedä mitä pitäisi tehdä. Kaikki tuntuvat, itse mukaan lukien toki, olevan uppoutuneita omaan elämään niin, ettei kellään tunnu olevan aikaa tai väylää edes alustavalle tutustumiselle. Sinkkunaisista ei tunnu olevan pulaa Helsingissä tai Tampereella, mutta sieltä päin ei juuri tule vastausviestiä takaisin päin, jos matkaa on junallakin tunti sinne päin.

Mitä jos laajennat omaa harrastuspiiriäsi? Jos aloitat vaikka tanssia salsaa tai argentiinalaista tangoa, on siellä miehistä kova kilpailu.

Sama tilanne on lähes kaikissa paritansseissa sekä kursseilla että lavalla tai tanssibileissä. Miehistä on krooninen pula. Toissapäivän bachata - opetuksessa Pavilla oli kolmasosa (15...20 kpl) naisista vailla paria. Aiemmissa tiistain tanssiopetuksissa sama tilanne.

Tässä kai puhuttiin kosiskelusta, eikä sinun harrastuksestasi.

Ja kuten todettua, naiset EIVÄT ole harrastuksissa etsimässä pariutumiskumppania, vaan harrastamassa sitä harrastusta.

Sen toivoisi jokaisen miehen jo ymmärtäneen näin metoo:n jälkeisessä maailmassa.

Vierailija
62/211 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi menisit puhumaan kenellekään, joka haluaa mieluimmin tavata karhun metsässä kuin miehen?

Kysynpähän vain.

Miksi ei? Karhu on aika ennalta-arvattava, ihmiset taas voivat keksiä mitä tahansa. Näen karhuja aina silloin tällöin, eivät ne minua pelota. Vieras ihminen taas metsässä kyllä saattaa pelottaa. 

Minusta kuulostaa ainoastaan järkevältä, että ei ole täysin luottavainen vieraita kohtaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/211 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse naista elämääni.

Vierailija
64/211 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi menisit puhumaan kenellekään, joka haluaa mieluimmin tavata karhun metsässä kuin miehen?

Kysynpähän vain.

Onneksi niitä metsässä tapahtuvia karhukohtaamisia (karhu pakenisi) kaipaavia on naisista vähemmistö.

Joka tapauksessa kaupunkiolosuhteissa aika harva nainen mieluummin kohtaisi karhun kuin miehen. Eli älä etsi naista metsästä vaan taajama-alueela niin ongelmasi on ratkaistu.

Toivottavasti tästä ohjeesta on sinulle apua.

Vierailija
65/211 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervejärkistä miestä ei suomalaiset naiset kiinnosta. Päätyy vielä vankilaan.

Vierailija
66/211 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt eletään TASA-ARVON AIKAA, arvon ulisijainen!🤗

Se aika milloin naisilla oli vain oikeuksia, olla vailla sitä, tätä ja tuota, on ohi. Naiset on itse halunneet tätä, sitä on nyt saatu. Lopeta ulinasi ja ala mennä tekemään niitä aloitteita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/211 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lapset oppii, tai ainakin niille näytetään homoutta, eräs typerä saippuasarja näyttää  sellaista rivoa homoutta ja lapsi ei ymmärrä oikein todellisuutta, koska hänelle näytetään miten hienoa on olla homo, lapset ei opi normaalia elämäntapaa. 

Kukaan ei enää uskalla sanoa olevansa hetero, koska homoja pidetään parempina, järjestetään oikein kulkueita homoille. Tällaisesta elämäntavasta johtuu vähäinen syntyvyys. 

Olisivat homot vaan pysyneet kaapissaan, tai pysyisivät kaikkine lippuineen pois ihmisten iloilta.

Vierailija
68/211 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies keskittyy visuaaliseen puoleen. Puhelimen ruudulle saa parilla klikkauksella näkyviin ulkomuodoltaan sen verran upeita naisia, ettei niitä reaalimaailman naisia edes kaipaa. Pääasia on saada se tyydytys itselleen nettinaisen mahdollistamana. Sen jälkeen voikin sitten mies loppupäivän keskittyä omiin projekteihinsa. 

Ja maksaa peräti 0 euroa. 

Eikä tarvi perustaa sirkusta ja alkaa sen sirkuksen ainoaksi ja pääpelleksi, vain sen vuoksi että saa kuunnella naisten vittuilua päin näköä ja katsella sitä niskojen nakkelua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/211 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun en ole sellainen ajatustenlukija että tietäisin milloin nainen haluaa että lähestytään. Joten jätän lähestymättä. Naiset voivat itse lähestyä kiinnostavia miehiä?

Tämähän se olisi.

 

Niin ei tarvi naukua sitten mistään olemattomasta "häirinnästä" kun se aloite-osasto on siellä naisten päädyssä, kuten ovat itse halunneet. 

70/211 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M-1965 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei maksa vaivaa. Naisiin on vaikea saada, ainakin itselläni, kunnollista yhteyttä sovelluksella tai edes whatsapilla. Ennakkotutustuminen on tehty vaikeaksi. Omista harrastuksista, töistä, lähipiiristä tai kotikunnan tai naapurikunnan piiristä ei juuri kumppania hakevia sinkkunaisia löydy. En tiedä mitä pitäisi tehdä. Kaikki tuntuvat, itse mukaan lukien toki, olevan uppoutuneita omaan elämään niin, ettei kellään tunnu olevan aikaa tai väylää edes alustavalle tutustumiselle. Sinkkunaisista ei tunnu olevan pulaa Helsingissä tai Tampereella, mutta sieltä päin ei juuri tule vastausviestiä takaisin päin, jos matkaa on junallakin tunti sinne päin.

Mitä jos laajennat omaa harrastuspiiriäsi? Jos aloitat vaikka tanssia salsaa tai argentiinalaista tangoa, on siellä miehistä kova kilpailu.

Sama tilanne on lähes kaikissa paritansseissa sekä kursseilla että lavalla tai tanssibileissä. Miehistä on krooninen pula. Toissapäivän bachata - opetuksessa Pavilla oli kolmasosa (15...20 kpl) naisista vailla paria. Aiemmissa tiistain tanssiopetuksissa sama tilanne.

Tässä kai puhuttiin kosiskelusta, eikä sinun harrastuksestasi.

Ja kuten todettua, naiset EIVÄT ole harrastuksissa etsimässä pariutumiskumppania, vaan harrastamassa sitä harrastusta.

Sen toivoisi jokaisen miehen jo ymmärtäneen näin metoo:n jälkeisessä maailmassa.

Tässä puhuttiin naisen kohtaamisesta harrastusten parissa. Oman ja monien muidenkin kokemusten perusteella se on osoittautunut toimivaksi tavaksi löytää elämänkumppani. Sosiaalisissa harrastuksissa ollaan sosiaalisia eikä vain tehdä sitä omaa juttua noise cancelling - kuulokkeet korvilla estämässä keskustelua. Yksin onnistuvissa harrastuksissa tilanne on toinen ja silloin lähestyminen voi oikeasti häiritä.

Oma sosiaalinen harrastukseni oli yksi vaihtoehto monien muiden joukossa. Se toimi minulle, mutta ei toimi jos mieheltä puuttuu rytmitaju tai koordinaatio. Kuubalaisen salsan tapauksessa rytmitajun lisäksi pitää osata löytää se oikea rytmi vaikka orkesteriin on tarkoituksella palkattu 5 miestä lisää tuottamaan oikeasta rytmistä poikkeavia hämäysääniä.

M60+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/211 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies saa heti pakit jos lähestyy naista ja syyte tulee ahdistelusta. Ei kannata ottaa riskiä vaan pysyä kaukana naisista.

Juu, koskee suomalaisia naisia joten ne on sama skipata suosiolla ja siirtyä ulkomaisiin naisiin.

Niissä on perinteistä naisellisuutta ja ymmärrystä mitä tarkoittaa mies ja nainen, sekä miksi se on niin. Niiden kanssa ei tarvi kuunnella naukumista mistään olemattomista mielikuvitus-ongelmista ja karhuista. 

Vierailija
72/211 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itsellä tutkitusti matalat testosteronit  terveistä elämäntavoista ja kovasta treenistä huolimatta, ei vaan kiinnosta naiset enää niin paljoa, että jaksaisi heitä "jahdata" saati uskaltaisi ottaa riskiä ja tehdä aloitetta M29v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
73/211 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-1965 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata pelata peliä missä ei voi voittaa (muuta kuin ahdistelusyytteet ellet ole top 2% leukachad-alfa).

Miksi toistat tätä valhetta vaikka väitteesi on jo monasti osoitettu paikkansapitämättömäksi? 

Yhtään kertaa et aiemminkaan ole pyynnöistä huolimatta osannut esittää tilannetta, jossa täysi-ikäistä naista kohteliaasti lähestynyt mies olisi saanut syytteen tuon lähestymisen vuoksi.

Edelleen odottelen niitä esimerkkejä täysi-ikäistä naista lähestyneen miehen saamista syytteista vain tuon lähestymisen vuoksi. 

M60+

Vierailija
74/211 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailu ja kosiskelu on nykyään kuin olisi mustaleski-hämähäkin kanssa. Joko hyväksyy tai olet kuvottava limainen pervo. Paree pysyä erossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/211 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi menisit puhumaan kenellekään, joka haluaa mieluimmin tavata karhun metsässä kuin miehen?

Kysynpähän vain.

Karhumiehen tapaaminen on naiselle turvallista. EIvät ole naisista kiinnostuneita.

Vierailija
76/211 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ihan tosissaan kysyy tätä?
Rautalangasta väännettynä.
Miksi miehet ovat passiivisia ja keskittyvät mieluummin pleikkariin kuin naisiin? Siksi, koska te naiset halusitte lopettaa vakiintumisen luotettavan miehen kanssa nuorina. Te halusitte juoksut kolmekymppisiksi saakka ja luotettavan miehen vasta kun on kiirekiire perustaa perhe. Nyt sitten harmittaa kun miehet eivät odotelekaan kiltisti vaihtopenkillä vuosikymmentä ja ryntää innoissaan pelaamaan kun paikka tulee.
Miksi miehet eivät tee aloitteita? Siksi koska te naiset halusitte estää sen, ettei vain epäviehättävä mies häiritsisi teidän elämäänne sekuntiakaan. Te ajattelitte valkkaavanne Tinderistä sen Herra Täydellisen sitten kun te sellaisen haluatte. Nyt sitten vingutaan kun sellaista ei saatukaan sitoutettua parisuhteeseen, ja ne tavalliset miehet tekevät kuten on käsketty, eli jättävät teidät rauhaan.
Ja kolmanneksi, te ette ole tavoittelemisen arvoisia. Kun vertaan naisia nyt naisiin ennen, taso on romahtanut. Alkaen käytöksestä, luotettavuudesta, painosta, jne.

Vierailija
77/211 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä ei kiinnosta lukuisissa suhteissa ollut nainen. Mieluummin ilman vaan kuin Hilman kaa.

Vierailija
78/211 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M-1965 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei maksa vaivaa. Naisiin on vaikea saada, ainakin itselläni, kunnollista yhteyttä sovelluksella tai edes whatsapilla. Ennakkotutustuminen on tehty vaikeaksi. Omista harrastuksista, töistä, lähipiiristä tai kotikunnan tai naapurikunnan piiristä ei juuri kumppania hakevia sinkkunaisia löydy. En tiedä mitä pitäisi tehdä. Kaikki tuntuvat, itse mukaan lukien toki, olevan uppoutuneita omaan elämään niin, ettei kellään tunnu olevan aikaa tai väylää edes alustavalle tutustumiselle. Sinkkunaisista ei tunnu olevan pulaa Helsingissä tai Tampereella, mutta sieltä päin ei juuri tule vastausviestiä takaisin päin, jos matkaa on junallakin tunti sinne päin.

Mitä jos laajennat omaa harrastuspiiriäsi? Jos aloitat vaikka tanssia salsaa tai argentiinalaista tangoa, on siellä miehistä kova kilpailu.

Sama tilanne on lähes kaikissa paritansseissa sekä kursseilla että lavalla tai tanssibileissä. Miehistä on krooninen pula. Toissapäivän bachata - opetuksessa Pavilla oli kolmasosa (15...20 kpl) naisista vailla paria. Aiemmissa tiistain tanssiopetuksissa sama tilanne.

Tässä kai puhuttiin kosiskelusta, eikä sinun harrastuksestasi.

Ja kuten todettua, naiset EIVÄT ole harrastuksissa etsimässä pariutumiskumppania, vaan harrastamassa sitä harrastusta.

Sen toivoisi jokaisen miehen jo ymmärtäneen näin metoo:n jälkeisessä maailmassa.

Harrastukseen mennään harrastamaan asiaa x. Harrastuksessa, jossa on muitakin ihmisiä, tutustuu heihin. Joidenkin kanssa tulee paremmin juttuun ja sitten heidän kanssaan ystävystyy. Jonkun/joidenkin kanssa tutustuu ja ystävystyy niin hyvin, että hänen/heidän kanssaan haluaa olla yhteydessä muulloinkin kuin pelkässä harrastuksessa. Joskus kummallakin mukaan tulee romanttisia tunteita toista kohtaan ja siitä voi seurata parisuhde.

Se ei toimi, jos harrastukseen menee katsomaan toisia panisin-en panisi -ilmeellä. Normaali kanssakäyminen ihmisten kanssa on tuollaisille vierasta.

Vierailija
79/211 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ja kun naisen omaksuma ulkoinen habitus, on karski "kyllä mä pärjään, kiitti vaan pirusti" tyyppinen, ja kuten popeda laulaa: Sun äänesi saa kokoon kivekset, niin se käytös tai persoonallisuus, vie pohjan perinteiseltä, romanttiselta lähestymisyritykseltä. Ajat muuttu, näköjään. Tällä mennään.

Vierailija
80/211 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin noin 25 vuotta sitten kaupan kassaa treffeille, mutta nainen sanoi olevansa varattu.