Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei saa aikaiseksi aamupalaa lapsille

Vierailija
25.06.2026 |

Pyysin että hoitaa asian mutta on autotallissa ja lapset koira ruokkimatta. On kuin olisi aikuinen pikkulapsi perheessä.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakkaa antamasta äijälle vakoa!

Ehkä se on mennyt juuri sitä piiloon sinne talliin? Pidemmissä suhteissa ihan luonnollinen kehityssuunta. 

Vierailija
42/60 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee aamupala itse? Onpa vaikeaa taas. Samalla kun valitat olisit tehnyt aamupalan jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kersat saa edes muroja kaadettua itse lautaselleen? Koiralle olisi mies voinut toki laittaa valmiiksi kuppiin nappulat ja vedet ennen autotalliin häipymistä. 

Vierailija
44/60 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

heittäkää wolttia vaan. Mäkkäristä saa hyvää aamiaista. Nam...P baagelia donitsia ja burgeria. 

Vierailija
45/60 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö hän syö itse? Samalla kun leikkaa leipää itselleen, luulisi, että voisi leikata pari palaa lapsillekin.

Leipää saa valmiina siivuina.

Vierailija
46/60 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö hän syö itse? Samalla kun leikkaa leipää itselleen, luulisi, että voisi leikata pari palaa lapsillekin.

Leipää saa valmiina siivuina.

Ja jopa valmiilla täytteillä. 

 

Onpa taas vaikeeta 

 

Meillä on kokki tota varten. Tekee aamiaiset ja poistuu sitten palveluväen siipeen oottelee lounaan aikaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/60 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko vielä miksi sinä itse et laita sitä aamupalaa lapsille ja ruoki koiraa?

Miksi äijä ei anna lapsille ruokaa samalla kun se äijä kuitenkin sitä ruokaa saa omaan suuhunsa tungettua?

Vierailija
48/60 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko vielä miksi sinä itse et laita sitä aamupalaa lapsille ja ruoki koiraa?

Miksi äijä ei anna lapsille ruokaa samalla kun se äijä kuitenkin sitä ruokaa saa omaan suuhunsa tungettua?

Ylimääräistä vaivaa. Ei siitä sille makseta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/60 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen laittaa ja syö aamiaista. Pikkuvauvat lässyttää "aamupalasta".

Ei. Aamupala on aamulla syöty eväs.

Aamiainen on ennalta sovittu tapaaminen.

 

T. salonkikelpoinen

Vierailija
50/60 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko vielä miksi sinä itse et laita sitä aamupalaa lapsille ja ruoki koiraa?

Miksi äijä ei anna lapsille ruokaa samalla kun se äijä kuitenkin sitä ruokaa saa omaan suuhunsa tungettua?

Kai ap:kin saisi sen samalla tehtyä kun ruokaa tunkee omaan suuhunsa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/60 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko vielä miksi sinä itse et laita sitä aamupalaa lapsille ja ruoki koiraa?

Miksi äijä ei anna lapsille ruokaa samalla kun se äijä kuitenkin sitä ruokaa saa omaan suuhunsa tungettua?

Niin? Tungethan sinäkin luultavasti oman aamiaisen naamaasi joten miksi et tunge sitä pershedelmillesikin?

Vierailija
52/60 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kersat saa edes muroja kaadettua itse lautaselleen? Koiralle olisi mies voinut toki laittaa valmiiksi kuppiin nappulat ja vedet ennen autotalliin häipymistä. 

Hyi sokeriaamiainen. Kylläs se puuroa pitää olla, pala leipää, kurkkua, tomaattia, salaatinlehti, juustoa ja vähäsuolainen leike. Myös luonnonjogurtti ja marjat menee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/60 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen laittaa ja syö aamiaista. Pikkuvauvat lässyttää "aamupalasta".

Ei. Aamupala on aamulla syöty eväs.

Aamiainen on ennalta sovittu tapaaminen.

 

T. salonkikelpoinen

Aamiainen eli aamupala on aamulla nautittava kevyt tai tukeva ateria, joka nautitaan yleensä pian heräämisen jälkeen.

Vierailija
54/60 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kersat saa edes muroja kaadettua itse lautaselleen? Koiralle olisi mies voinut toki laittaa valmiiksi kuppiin nappulat ja vedet ennen autotalliin häipymistä. 

Hyi sokeriaamiainen. Kylläs se puuroa pitää olla, pala leipää, kurkkua, tomaattia, salaatinlehti, juustoa ja vähäsuolainen leike. Myös luonnonjogurtti ja marjat menee. 

Ei ei... Palstan mukaan vain voissa paistettu muna, pekoni ja naudanlihapihvi kelpaa. Höysteeksi voi kaataa kuohukermaa. 

 

Leipä ja maitotuotteet on illuminaatin salajuoni.  Samoin kuin suurin osa hedelmistä koska sokeri. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/60 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

heittäkää wolttia vaan. Mäkkäristä saa hyvää aamiaista. Nam...P baagelia donitsia ja burgeria. 

Me tilattiin joskus duuniin tollanen kakkosaamiainen. Koska teki mieli.. :P 

Vierailija
56/60 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu kertoo miten lounas meni? Kohta on sen aika

Vierailija
57/60 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

heittäkää wolttia vaan. Mäkkäristä saa hyvää aamiaista. Nam...P baagelia donitsia ja burgeria. 

Niin varmaan, lähimpään Mäkkäriin matkaa 60 km.

Vierailija
58/60 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

heittäkää wolttia vaan. Mäkkäristä saa hyvää aamiaista. Nam...P baagelia donitsia ja burgeria. 

Niin varmaan, lähimpään Mäkkäriin matkaa 60 km.

No paikallinen pitsakebab sitten. niitä löytyy joka niemestä ja notkelmasta. 

Vierailija
59/60 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitäppä tyttö kahvit.... 

 

 

Ai et vai? No perhana. Teen ite sit. Keitänkö sullekkin? 

Vierailija
60/60 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen laittaa ja syö aamiaista. Pikkuvauvat lässyttää "aamupalasta".

Sulla ei varmastikaan ole juuri kavereita? Miksi muuten kutsut iltapalaa?

En syö, koska en ole pikkuvauva. Päätän päiväni päivällisellä.

Taitaa olla enemmän kavereita kuin sulla, ja vielä vähän tasokkaampiakin. Harmittaako?

Myrkytät oman ruokasi? Vai ammutko itsesi ruokapöytään? Kepeitä multia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi