Mies ei saa aikaiseksi aamupalaa lapsille
Pyysin että hoitaa asian mutta on autotallissa ja lapset koira ruokkimatta. On kuin olisi aikuinen pikkulapsi perheessä.
Kommentit (60)
Tee aamupala itse? Onpa vaikeaa taas. Samalla kun valitat olisit tehnyt aamupalan jo.
Eikö kersat saa edes muroja kaadettua itse lautaselleen? Koiralle olisi mies voinut toki laittaa valmiiksi kuppiin nappulat ja vedet ennen autotalliin häipymistä.
heittäkää wolttia vaan. Mäkkäristä saa hyvää aamiaista. Nam...P baagelia donitsia ja burgeria.
Vierailija kirjoitti:
Eikö hän syö itse? Samalla kun leikkaa leipää itselleen, luulisi, että voisi leikata pari palaa lapsillekin.
Leipää saa valmiina siivuina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö hän syö itse? Samalla kun leikkaa leipää itselleen, luulisi, että voisi leikata pari palaa lapsillekin.
Leipää saa valmiina siivuina.
Ja jopa valmiilla täytteillä.
Onpa taas vaikeeta
Meillä on kokki tota varten. Tekee aamiaiset ja poistuu sitten palveluväen siipeen oottelee lounaan aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko vielä miksi sinä itse et laita sitä aamupalaa lapsille ja ruoki koiraa?
Miksi äijä ei anna lapsille ruokaa samalla kun se äijä kuitenkin sitä ruokaa saa omaan suuhunsa tungettua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko vielä miksi sinä itse et laita sitä aamupalaa lapsille ja ruoki koiraa?
Miksi äijä ei anna lapsille ruokaa samalla kun se äijä kuitenkin sitä ruokaa saa omaan suuhunsa tungettua?
Ylimääräistä vaivaa. Ei siitä sille makseta
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen laittaa ja syö aamiaista. Pikkuvauvat lässyttää "aamupalasta".
Ei. Aamupala on aamulla syöty eväs.
Aamiainen on ennalta sovittu tapaaminen.
T. salonkikelpoinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko vielä miksi sinä itse et laita sitä aamupalaa lapsille ja ruoki koiraa?
Miksi äijä ei anna lapsille ruokaa samalla kun se äijä kuitenkin sitä ruokaa saa omaan suuhunsa tungettua?
Kai ap:kin saisi sen samalla tehtyä kun ruokaa tunkee omaan suuhunsa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko vielä miksi sinä itse et laita sitä aamupalaa lapsille ja ruoki koiraa?
Miksi äijä ei anna lapsille ruokaa samalla kun se äijä kuitenkin sitä ruokaa saa omaan suuhunsa tungettua?
Niin? Tungethan sinäkin luultavasti oman aamiaisen naamaasi joten miksi et tunge sitä pershedelmillesikin?
Vierailija kirjoitti:
Eikö kersat saa edes muroja kaadettua itse lautaselleen? Koiralle olisi mies voinut toki laittaa valmiiksi kuppiin nappulat ja vedet ennen autotalliin häipymistä.
Hyi sokeriaamiainen. Kylläs se puuroa pitää olla, pala leipää, kurkkua, tomaattia, salaatinlehti, juustoa ja vähäsuolainen leike. Myös luonnonjogurtti ja marjat menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen laittaa ja syö aamiaista. Pikkuvauvat lässyttää "aamupalasta".
Ei. Aamupala on aamulla syöty eväs.
Aamiainen on ennalta sovittu tapaaminen.
T. salonkikelpoinen
Aamiainen eli aamupala on aamulla nautittava kevyt tai tukeva ateria, joka nautitaan yleensä pian heräämisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kersat saa edes muroja kaadettua itse lautaselleen? Koiralle olisi mies voinut toki laittaa valmiiksi kuppiin nappulat ja vedet ennen autotalliin häipymistä.
Hyi sokeriaamiainen. Kylläs se puuroa pitää olla, pala leipää, kurkkua, tomaattia, salaatinlehti, juustoa ja vähäsuolainen leike. Myös luonnonjogurtti ja marjat menee.
Ei ei... Palstan mukaan vain voissa paistettu muna, pekoni ja naudanlihapihvi kelpaa. Höysteeksi voi kaataa kuohukermaa.
Leipä ja maitotuotteet on illuminaatin salajuoni. Samoin kuin suurin osa hedelmistä koska sokeri.
Vierailija kirjoitti:
heittäkää wolttia vaan. Mäkkäristä saa hyvää aamiaista. Nam...P baagelia donitsia ja burgeria.
Me tilattiin joskus duuniin tollanen kakkosaamiainen. Koska teki mieli.. :P
Tuu kertoo miten lounas meni? Kohta on sen aika
Vierailija kirjoitti:
heittäkää wolttia vaan. Mäkkäristä saa hyvää aamiaista. Nam...P baagelia donitsia ja burgeria.
Niin varmaan, lähimpään Mäkkäriin matkaa 60 km.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
heittäkää wolttia vaan. Mäkkäristä saa hyvää aamiaista. Nam...P baagelia donitsia ja burgeria.
Niin varmaan, lähimpään Mäkkäriin matkaa 60 km.
No paikallinen pitsakebab sitten. niitä löytyy joka niemestä ja notkelmasta.
Keitäppä tyttö kahvit....
Ai et vai? No perhana. Teen ite sit. Keitänkö sullekkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen laittaa ja syö aamiaista. Pikkuvauvat lässyttää "aamupalasta".
Sulla ei varmastikaan ole juuri kavereita? Miksi muuten kutsut iltapalaa?
En syö, koska en ole pikkuvauva. Päätän päiväni päivällisellä.
Taitaa olla enemmän kavereita kuin sulla, ja vielä vähän tasokkaampiakin. Harmittaako?
Myrkytät oman ruokasi? Vai ammutko itsesi ruokapöytään? Kepeitä multia!
Ehkä se on mennyt juuri sitä piiloon sinne talliin? Pidemmissä suhteissa ihan luonnollinen kehityssuunta.