Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei saa aikaiseksi aamupalaa lapsille

Vierailija
25.06.2026 |

Pyysin että hoitaa asian mutta on autotallissa ja lapset koira ruokkimatta. On kuin olisi aikuinen pikkulapsi perheessä.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies huolehtii että kaikilla on jatkuvasti ruokaa. 

Palstan mukaan jatkuvasti ei saisi syödä. Lihoaa helposti

Vierailija
22/60 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoppo haukkuu miestään kun ei itse hoida äidin roolia...

Sulla unohtui isän rooli incel

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko lapset sai ruokaa? Eikö kukaan ajattele tässä LAPSIA?

Vierailija
24/60 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa antamasta äijälle vakoa!

Vierailija
25/60 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

woltatkaa. Luotolla. Kohta saa kaliaakin samalla kertaa. 

Vierailija
26/60 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukitkaa ukko sinne talliin ja menkää pizzalle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/60 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se koira osaa ottaa itse aamupalaa jääkaapista? Huonosti ootte kouluttaneet. 

Vierailija
28/60 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulla on mies joka ei saa mitään aikaiseksi. Mies kannattaa vaihtaa sellaisee joka saa tehtyä aamupalaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/60 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen laittaa ja syö aamiaista. Pikkuvauvat lässyttää "aamupalasta".

Sulla ei varmastikaan ole juuri kavereita? Miksi muuten kutsut iltapalaa?

En syö, koska en ole pikkuvauva. Päätän päiväni päivällisellä.

Taitaa olla enemmän kavereita kuin sulla, ja vielä vähän tasokkaampiakin. Harmittaako?

Vierailija
30/60 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinulla on mies joka ei saa mitään aikaiseksi. Mies kannattaa vaihtaa sellaisee joka saa tehtyä aamupalaa.

Saa se itselleen. Lapset on eri juttu. Luonnollisesti. Eihän se ukko akallekkaan oo aamiasta vääntämässä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/60 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen laittaa ja syö aamiaista. Pikkuvauvat lässyttää "aamupalasta".

Sulla ei varmastikaan ole juuri kavereita? Miksi muuten kutsut iltapalaa?

Menepä syömään banskua, ja sitten voit mennä katsomaan heppoja. Sen jälkeen tulee tuutuu-uni, titityy.

Vierailija
32/60 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisemmin saat lapset opetettua tekemään itse itselleen aamiasta kuin miehen tekemään yhtään mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/60 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisemmin saat lapset opetettua tekemään itse itselleen aamiasta kuin miehen tekemään yhtään mitään. 

Miksei kukaan oo opettanut sitä koiraa? Se voisi tehdä kaikille aamiaiset kun oikein opettaa. 

Vierailija
34/60 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö lapsi osaa itse otaa leipää kaapista ja laittaa haluamaansa sen päälle? Aika avutonta lasta olet kasvattamassa.

Meillä äiti kattoi hyvän aamiaispöydän ennen kouluun lähtöämme ja viikonloppusin. Ei minusta kuitenkaan tullut avutonta. Oli kiva herätä valmiseen pöytään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/60 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. 

 

2/5 

 

Ei ihan paska kuitenkaan

Vierailija
36/60 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä ap teki sillä aikaa? 

Vierailija
37/60 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaapit täynnä ruokaa ja lapsi kuolee nälkään. Onko kaapit lukossa tai jotain?

Vierailija
38/60 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muksut voi vetää kuivaa pussinuudelia paketista. 

 

Koululaiset oikeesti tekee tota? :D Maistuu ohuesti hotrodilta tms sipsiltä. 

Vierailija
39/60 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä ap teki sillä aikaa? 

Raportoi tilanteen epäkohdista luonnollisesti

Vierailija
40/60 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko vielä miksi sinä itse et laita sitä aamupalaa lapsille ja ruoki koiraa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi