Mies ei saa aikaiseksi aamupalaa lapsille
Pyysin että hoitaa asian mutta on autotallissa ja lapset koira ruokkimatta. On kuin olisi aikuinen pikkulapsi perheessä.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Juoppo haukkuu miestään kun ei itse hoida äidin roolia...
Sulla unohtui isän rooli incel
Joko lapset sai ruokaa? Eikö kukaan ajattele tässä LAPSIA?
woltatkaa. Luotolla. Kohta saa kaliaakin samalla kertaa.
Lukitkaa ukko sinne talliin ja menkää pizzalle.
Eikö se koira osaa ottaa itse aamupalaa jääkaapista? Huonosti ootte kouluttaneet.
Miksi sinulla on mies joka ei saa mitään aikaiseksi. Mies kannattaa vaihtaa sellaisee joka saa tehtyä aamupalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen laittaa ja syö aamiaista. Pikkuvauvat lässyttää "aamupalasta".
Sulla ei varmastikaan ole juuri kavereita? Miksi muuten kutsut iltapalaa?
En syö, koska en ole pikkuvauva. Päätän päiväni päivällisellä.
Taitaa olla enemmän kavereita kuin sulla, ja vielä vähän tasokkaampiakin. Harmittaako?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulla on mies joka ei saa mitään aikaiseksi. Mies kannattaa vaihtaa sellaisee joka saa tehtyä aamupalaa.
Saa se itselleen. Lapset on eri juttu. Luonnollisesti. Eihän se ukko akallekkaan oo aamiasta vääntämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen laittaa ja syö aamiaista. Pikkuvauvat lässyttää "aamupalasta".
Sulla ei varmastikaan ole juuri kavereita? Miksi muuten kutsut iltapalaa?
Menepä syömään banskua, ja sitten voit mennä katsomaan heppoja. Sen jälkeen tulee tuutuu-uni, titityy.
Todennäköisemmin saat lapset opetettua tekemään itse itselleen aamiasta kuin miehen tekemään yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisemmin saat lapset opetettua tekemään itse itselleen aamiasta kuin miehen tekemään yhtään mitään.
Miksei kukaan oo opettanut sitä koiraa? Se voisi tehdä kaikille aamiaiset kun oikein opettaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö lapsi osaa itse otaa leipää kaapista ja laittaa haluamaansa sen päälle? Aika avutonta lasta olet kasvattamassa.
Meillä äiti kattoi hyvän aamiaispöydän ennen kouluun lähtöämme ja viikonloppusin. Ei minusta kuitenkaan tullut avutonta. Oli kiva herätä valmiseen pöytään.
Hmm..
2/5
Ei ihan paska kuitenkaan
Kaapit täynnä ruokaa ja lapsi kuolee nälkään. Onko kaapit lukossa tai jotain?
Muksut voi vetää kuivaa pussinuudelia paketista.
Koululaiset oikeesti tekee tota? :D Maistuu ohuesti hotrodilta tms sipsiltä.
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä ap teki sillä aikaa?
Raportoi tilanteen epäkohdista luonnollisesti
Kerrotko vielä miksi sinä itse et laita sitä aamupalaa lapsille ja ruoki koiraa?
Palstan mukaan jatkuvasti ei saisi syödä. Lihoaa helposti