Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, joita ghostaaminen ei haittaa?

Vierailija
20.01.2024 |

Musta on tosi kätevää, että ei jäädä vatvomaan tai selittelemään. Jos kiinnostaa, niin silloin toimitaan, jos ei kiinnosta, niin ei sitä tarvii selitellä. 

Sama pätee kavereihin. En ota itseeni, jos jostakusta ei kuulu. Jos taas myöhemmin kuuluu, niin se on ok. 

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi oo ghostaamista. Ghostaaminen on sitä että katkaiset yhteydet ilman selityksiä etkä vastaa enää mihinkään ja mahdollisesti blokkaat. Ghostaaminen on teoriassa sitä että joku yhtäkkiä pitää sulle mykkäkoulua eikä suostu kertomaan miksi.

Se mistä sä puhut on ihan normaalia ihmissuhteiden aaltoilua.

Vierailija
2/39 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa isosti, jos on annettu ymmärtää että kiinnostaa ja sitten häviää kuin tuhka tuuleen ilman mitään selitystä. Olis vaikka sanonut että ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaa isosti, jos on annettu ymmärtää että kiinnostaa ja sitten häviää kuin tuhka tuuleen ilman mitään selitystä. Olis vaikka sanonut että ei kiinnosta.

Miks täytyy sanoo, jos teot kertoo sen jo (nopeammin ja selvemmin)?

Vierailija
4/39 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska katoaminen voi olla täysin ristiriidassa sen kuvan kanssa, jonka ghostaaja on antanut. Sen takia se on mielelle aika rankkaa kun pitää itse keksiä selityksiä asialle.

Vierailija
5/39 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Mikä on selvempi viesti? Ei muo kiinnosta lässyttää.

Vierailija
6/39 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaan itsekin, koska minuakin ghostataan.

Vierailija
7/39 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa vaan silloin, jos on ollut jo jotain fyysistä. Tinderissä ghostaaminen ei haittaa.

Vierailija
8/39 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en, koska tiedän miten p*skalta sellainen voi tuntua.

Vierailija
9/39 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toi oo ghostaamista. Ghostaaminen on sitä että katkaiset yhteydet ilman selityksiä etkä vastaa enää mihinkään ja mahdollisesti blokkaat. Ghostaaminen on teoriassa sitä että joku yhtäkkiä pitää sulle mykkäkoulua eikä suostu kertomaan miksi.

Tämmöinen löytyi tuttvapiiristä. Aina nokka solmussa jostain ja sitten ghostattiin. Ja taas otti yhteyttä, kunnes taas oli nokka solmussa jostain ja taas ghostattiin. "Unohti" vastata omien väitteittensä mukaan, tai jätti muuten vaan vastaamatta.

Todella typerä ja keskenkasvuinen persoona. Ei enää häntä elämääni, kiitos.

Vierailija
10/39 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaaminen saattaa harmittaa, jos on ollut joku uusi kiinnostava tyyppi kiikarissa. En kuitenkaan jää märehtimään, aina ei voi saada vastakaikua! Olen itsekin ghostannut monestikin, ja tullut ghostatuksi vähintään yhtä monesti. Se on nykykulttuuria, en ymmärrä miksi ihmissuhteen tai tutustumisen päättymisestä pitäisi käydä joku keskustelu kun sen keskustelun voi käydä juuri ghostaamalla. Silloinhan on selvää, että kemiaa ei ollut eikä energiaa kannata käyttää kyseiseen ihmiseen enempää. 

11/39 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toisaalta, ei kai se ole liian iso vaiva lähettää esim. Tälläinen viesti: "oli mukavaa tutustua sinuun, mutta en näe syytä tavata uudelleen". Toisen ei sitten tarvii alkaa miettiä, että haluaako se toinen enää tavata vai ei 

Vierailija
12/39 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Mutta toisaalta, ei kai se ole liian iso vaiva lähettää esim. Tälläinen viesti: "oli mukavaa tutustua sinuun, mutta en näe syytä tavata uudelleen". Toisen ei sitten tarvii alkaa miettiä, että haluaako se toinen enää tavata vai ei 

Eipä siinä vaiheessa tarvitse enää mitään miettiä, kun toinen on jo poistanut, estänyt ja kadonnut. 

Vierailija
13/39 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska katoaminen voi olla täysin ristiriidassa sen kuvan kanssa, jonka ghostaaja on antanut. Sen takia se on mielelle aika rankkaa kun pitää itse keksiä selityksiä asialle.

Eikö selitykseksi riitä, että toista ei kiinnosta. Että teot merkkaa enemmän kuin sanat. 

Vierailija
14/39 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en, koska tiedän miten p*skalta sellainen voi tuntua.

Ei se paranna sitä ghostaamista. Samalla mitalla vastaaminen voi laittaa ajattelemaan. Jos sekään.

Vierailija
15/39 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ghostaaminen saattaa harmittaa, jos on ollut joku uusi kiinnostava tyyppi kiikarissa. En kuitenkaan jää märehtimään, aina ei voi saada vastakaikua! Olen itsekin ghostannut monestikin, ja tullut ghostatuksi vähintään yhtä monesti. Se on nykykulttuuria, en ymmärrä miksi ihmissuhteen tai tutustumisen päättymisestä pitäisi käydä joku keskustelu kun sen keskustelun voi käydä juuri ghostaamalla. Silloinhan on selvää, että kemiaa ei ollut eikä energiaa kannata käyttää kyseiseen ihmiseen enempää. 

Ei ole iso vaiva kertoa jos ei sillä kertaa napannut. Ei siitä kannata ottaa itseensä. Maailmassa on miljardeja ihmisiä, olisi aika hassua jos jokaisen deitin pitäisi tykästyä just suhun.

Vierailija
16/39 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ghostannut ja tullut ghostatuksi ja se on ok. Aika usein käy niin, että yhtäkkiä kumpikaan ei enää sano mitään ja sitten mä teen ratkaisun ja poistan tän toisen osapuolen snäpistä. Kumpi silloin on se ghostaaja?

Vierailija
17/39 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Tuossa on 2 keskenään ristiriitaista viestiä. Jos oli mukava tutustua, miksi ei haluaisi nähdä uudelleen? Niin, kohteliaisuuttahan tuo alku vain on. Mutta jos toinen on ihastunut, mieli tarttuu siihen, ja on vaikeampi päästää irti. 

Jos toisesta ei vain kuulu, se on itsessään jo selkeä viesti. 

Vierailija
18/39 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämmöinen löytyi tuttvapiiristä. Aina nokka solmussa jostain ja sitten ghostattiin. Ja taas otti yhteyttä, kunnes taas oli nokka solmussa jostain ja taas ghostattiin. "Unohti" vastata omien väitteittensä mukaan, tai jätti muuten vaan vastaamatta.

Todella typerä ja keskenkasvuinen persoona. Ei enää häntä elämääni, kiitos.

Mikk ja Tomppa. Kuka teille kahdelle on mennyt väittämään pitkäkestoisen terapian tarkoittavan ilmaisen kotirouvan saamista? Oon monesti kertonut hakeneeni apua,poistaneeni kaverilistalta haitalliset ihmiset ja aikomukseni pysyä lopullisesti sinkkuna. Niin että kiitos. 

Vierailija
19/39 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ghostannut ja tullut ghostatuksi ja se on ok. Aika usein käy niin, että yhtäkkiä kumpikaan ei enää sano mitään ja sitten mä teen ratkaisun ja poistan tän toisen osapuolen snäpistä. Kumpi silloin on se ghostaaja?

Mutta eihän tuo ole ghostaamista! 😯

Vierailija
20/39 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. En yleensäkään jää henkeä pidätellen odottamaan yhteydenottoa. Jos itse olen tosi kiinnostunut, otan kyllä yhteyttä paljon odottelematta. Jos vastausta ei tule, asia ymmärretty.

Joskus on ollut vähän kiusallisia tilanteita, kun toinen haluaa ihan hirveästi selittää että miksi nyt ei nappaa. Minusta ei ole tarpeen selittää mitään. Mutta voin kuunnella jos se toisen oloa parantaa.

Toki ghostauksen käsitettä on laajennettu niin että jotkut puhuvat ghostaamisesta jopa silloin kun puoliso muuttaa pois ilman selityksiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän