Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei saa aikaiseksi aamupalaa lapsille

Vierailija
25.06.2026 |

Pyysin että hoitaa asian mutta on autotallissa ja lapset koira ruokkimatta. On kuin olisi aikuinen pikkulapsi perheessä.

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse pysty tekemään aamuaista lapsille koska olen juovukssa mies ei välitä lapsista ainoastaan niitten tekemisestä tykkää 

Korkki kiinni tai lasu.

Vierailija
62/86 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet kännissä aamulla ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lapset ite osaa tehdä. Ennen kyllä osattiin. Nykyään lapsista tehdään avuttomia. Tietysti eriasia jos ovat hyvin nuoria.

Vierailija
64/86 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varmaan kamala äiti, mutta meillä on lapset kasvaneet ilman äidin tai isän laittamaa aamupalaa jo aikuisiksi. Sen jälkeen kun tulivat siihen ikään, että saattoivat ottaa itse, ei sellaisia ole laitettu. Meillä on perheessä niin eri ikäistä porukkaa, että jokaisella eri menot eri aikaan, ei ole koskaan ollut mitään sellaista istumme aamiaspöydässä yhtä aikaa. Ruokaa on kyllä laitettu arkisin kerran, ja viikonloppuisin ja lomilla kahdesti päivässä, mutta kaikki välipalat, iltapalat ym. on lapset joutuneet ottamaan itse. 

Vierailija
65/86 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuroa mikrossa, voisilmä, tai hillosilmä. Maitolasi, ja ruisleivän pala, jonka päällä juustoa.

Viisi minuuttia menee korkeintaan.

Vierailija
66/86 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette te aikamoisten helmien kanssa naimisissa, kun eivät osaa edes lapsista alkeellisesti huolehtia. 

Vaihtoon tollaset sekoboltsit, oikeitakin miehiä on olemassa. 

Vierailija
67/86 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette te aikamoisten helmien kanssa naimisissa, kun eivät osaa edes lapsista alkeellisesti huolehtia. 

Harvassa ovat palstan mukaan.

Vierailija
68/86 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö lapsi osaa itse otaa leipää kaapista ja laittaa haluamaansa sen päälle? Aika avutonta lasta olet kasvattamassa.

Kyllä aikuisen tehtävä on katsoa pienten lasten aamutoimet. Isommat kannattaakin osallistaa aamutoimien ja aamupalan tekoon, mutta kyllä vastuu silti on aikuisella. Lapsiahan ne vielä on. Ei päiväkoti-ikäinen osaa hampaitaan harjata kunnolla ja pieniä pitää auttaa vielä pukemisessakin. Kouluikäinen osaa jo aika paljon.

En tiedä onko provoaloitus ja miesten mollaamista, mutta onhan noita tyyppejä jotka ei välitä kuin itsestään. 
Suurin osa meistä miehistä on kuitenkin ihan maalaisjärkisiä ja osataan nyt itsemme ja lapset hoitaa sekä tykätään ja rakastetaan lapsiamme.

Vierailija
69/86 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohi, mutta syökö kaikki leipää aamupalaksi? Onko väärin jos syö puuroa, jukurttia, hedelmiä tai pähkinöitä? Juusto ja makkarat ummettaa.

Vierailija
70/86 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

heittäkää wolttia vaan. Mäkkäristä saa hyvää aamiaista. Nam...P baagelia donitsia ja burgeria. 

Tämänkö haluat opettaa lapsille. 

Vierailija
71/86 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä tapauksessa äippä on kännissä aamulla eikä kykene huolehtimaan perheestään, miehen vaihtaminen on ratkaisu?

Vierailija
72/86 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä mies valmistautuu jo syksyn suoritukseen (eli renkaiden vaihtoon) ryyppäämällä voimajuomaa (kaljaa), katselemalla työkalusarjaa ja karjumalla miehekkäästi kuin leijona.

Vierailija
73/86 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, kuinka monen mies on vielä kotona lasten aamiaisaikaan arkena? Karvaperseduunari menee seiskaksi kuitenkin. Toki jotkut naisetkin.

Vai pitääkö lapset herättää aamupalalle jo ennen kuutta?

Vierailija
74/86 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö lapset ite osaa tehdä. Ennen kyllä osattiin. Nykyään lapsista tehdään avuttomia. Tietysti eriasia jos ovat hyvin nuoria.

Olen syntynyt 70-vulla ja äiti laittoi aamupalan valmiiksi. Kavereilla sama homma. 

Vierailija
75/86 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ei tarvitse muuta kuin ottaa ero eukosta, joka on juoppo eikä kykene huolehtimaan perheestään.

Vierailija
76/86 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vieläkin juovuksissa.

ap

Vierailija
77/86 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen ei tarvitse muuta kuin ottaa ero eukosta, joka on juoppo eikä kykene huolehtimaan perheestään.

Tää.

Vierailija
78/86 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä vaihtoon koko ukko.

Vierailija
79/86 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet "miehet" jättävät huolehtimatta persehedelmistään.

Vierailija
80/86 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistä vaihtoon koko ukko.

Eukkohan on tuossa se juoppo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi