Mies ei saa aikaiseksi aamupalaa lapsille
Pyysin että hoitaa asian mutta on autotallissa ja lapset koira ruokkimatta. On kuin olisi aikuinen pikkulapsi perheessä.
Kommentit (86)
Eikö lapset ite osaa tehdä. Ennen kyllä osattiin. Nykyään lapsista tehdään avuttomia. Tietysti eriasia jos ovat hyvin nuoria.
Mä olen varmaan kamala äiti, mutta meillä on lapset kasvaneet ilman äidin tai isän laittamaa aamupalaa jo aikuisiksi. Sen jälkeen kun tulivat siihen ikään, että saattoivat ottaa itse, ei sellaisia ole laitettu. Meillä on perheessä niin eri ikäistä porukkaa, että jokaisella eri menot eri aikaan, ei ole koskaan ollut mitään sellaista istumme aamiaspöydässä yhtä aikaa. Ruokaa on kyllä laitettu arkisin kerran, ja viikonloppuisin ja lomilla kahdesti päivässä, mutta kaikki välipalat, iltapalat ym. on lapset joutuneet ottamaan itse.
Kaurapuuroa mikrossa, voisilmä, tai hillosilmä. Maitolasi, ja ruisleivän pala, jonka päällä juustoa.
Viisi minuuttia menee korkeintaan.
Olette te aikamoisten helmien kanssa naimisissa, kun eivät osaa edes lapsista alkeellisesti huolehtia.
Vaihtoon tollaset sekoboltsit, oikeitakin miehiä on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Olette te aikamoisten helmien kanssa naimisissa, kun eivät osaa edes lapsista alkeellisesti huolehtia.
Vaihtoon tollaset sekoboltsit, oikeitakin miehiä on olemassa.
Harvassa ovat palstan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö lapsi osaa itse otaa leipää kaapista ja laittaa haluamaansa sen päälle? Aika avutonta lasta olet kasvattamassa.
Kyllä aikuisen tehtävä on katsoa pienten lasten aamutoimet. Isommat kannattaakin osallistaa aamutoimien ja aamupalan tekoon, mutta kyllä vastuu silti on aikuisella. Lapsiahan ne vielä on. Ei päiväkoti-ikäinen osaa hampaitaan harjata kunnolla ja pieniä pitää auttaa vielä pukemisessakin. Kouluikäinen osaa jo aika paljon.
En tiedä onko provoaloitus ja miesten mollaamista, mutta onhan noita tyyppejä jotka ei välitä kuin itsestään.
Suurin osa meistä miehistä on kuitenkin ihan maalaisjärkisiä ja osataan nyt itsemme ja lapset hoitaa sekä tykätään ja rakastetaan lapsiamme.
Ohi, mutta syökö kaikki leipää aamupalaksi? Onko väärin jos syö puuroa, jukurttia, hedelmiä tai pähkinöitä? Juusto ja makkarat ummettaa.
Vierailija kirjoitti:
heittäkää wolttia vaan. Mäkkäristä saa hyvää aamiaista. Nam...P baagelia donitsia ja burgeria.
Tämänkö haluat opettaa lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Olette te aikamoisten helmien kanssa naimisissa, kun eivät osaa edes lapsista alkeellisesti huolehtia.
Vaihtoon tollaset sekoboltsit, oikeitakin miehiä on olemassa.
Tässä tapauksessa äippä on kännissä aamulla eikä kykene huolehtimaan perheestään, miehen vaihtaminen on ratkaisu?
Siellä mies valmistautuu jo syksyn suoritukseen (eli renkaiden vaihtoon) ryyppäämällä voimajuomaa (kaljaa), katselemalla työkalusarjaa ja karjumalla miehekkäästi kuin leijona.
Jaa, kuinka monen mies on vielä kotona lasten aamiaisaikaan arkena? Karvaperseduunari menee seiskaksi kuitenkin. Toki jotkut naisetkin.
Vai pitääkö lapset herättää aamupalalle jo ennen kuutta?
Vierailija kirjoitti:
Eikö lapset ite osaa tehdä. Ennen kyllä osattiin. Nykyään lapsista tehdään avuttomia. Tietysti eriasia jos ovat hyvin nuoria.
Olen syntynyt 70-vulla ja äiti laittoi aamupalan valmiiksi. Kavereilla sama homma.
Miehen ei tarvitse muuta kuin ottaa ero eukosta, joka on juoppo eikä kykene huolehtimaan perheestään.
Vierailija kirjoitti:
Miehen ei tarvitse muuta kuin ottaa ero eukosta, joka on juoppo eikä kykene huolehtimaan perheestään.
Tää.
Monet "miehet" jättävät huolehtimatta persehedelmistään.
Vierailija kirjoitti:
Pistä vaihtoon koko ukko.
Eukkohan on tuossa se juoppo.
Korkki kiinni tai lasu.