Nuo mun jalat haittaa elämää
Kommentit (3)
Kaikelle, mikä haittaa elämää, pitää tehdä jotakin. Itse. Jos se, mitä olet tehnyt tähän asti, ei toimi, pitää tehdä jotakin radikaalia. Ajoissa. Eikä pelätä ja istua ja seurata miten toimivat päivä päivältä yhä huonommin. Tee jotain. Älä valita. Muuten elämä menee ohi. Mieti jotakin oikein energistä ja voimakastahtoista ihmistä lähelläsi. Mitä hän olisi tehnyt tai tekisi, jos olisi samassa tilanteessa?
Vierailija kirjoitti:
Kaikelle, mikä haittaa elämää, pitää tehdä jotakin. Itse. Jos se, mitä olet tehnyt tähän asti, ei toimi, pitää tehdä jotakin radikaalia. Ajoissa. Eikä pelätä ja istua ja seurata miten toimivat päivä päivältä yhä huonommin. Tee jotain. Älä valita. Muuten elämä menee ohi. Mieti jotakin oikein energistä ja voimakastahtoista ihmistä lähelläsi. Mitä hän olisi tehnyt tai tekisi, jos olisi samassa tilanteessa?
Mennyt yksityiselle gynekologille ja saanut estrogeeniä. Mulla ei ole varaa.
Sahaa pois.