Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pride tekopenis-kurssi lapsille

Vierailija
25.06.2026 |

Vihervasemmistolainen sukupuolisekavuutta levittävä Pride opettaa tekopenisten tekoa 13 vuotiaille lapsille suunnatulla kurssilla.

Luulin jo nähneeni kaiken mutta erehdyin.

https://pride.fi/tapahtuma/packer-ja-packer-pussin-ompelutyopaja-nuoril…

Kommentit (478)

Vierailija
221/478 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tolla menolla kohta tonne saadaan alaikäisten ryhmämasturbaatio -kurssi. Kaikki alaikäisiksi identifioituvat vaan paikalle! 

"Hauskana" tietona. Pridessä on ollut reilu vuosikymmen oma lippu alaikäisistä liian kiinnostuneille aikuisille. Yksi syy, miksen missään nimessä anna lapsen mennä kys. tapahtumiin ja miksi vältän koko porukkaa. 

Mitä liikkuu aikuisen ihmisen päässä, joka lietsoo tällaisia valheita? Kohdistuen myös vähemmistöön kuuluviin lapsiin ja nuoriin? Heillä ei ilmeisesti ole mielestäsi tarpeeksi vaikeaa? 

Kritiikkini ei kohdistu nuoriin vaan aikuisiin, joilla ei pelaa harkintakyky. Avaisitko, mikä väitteessäni oli valetta?

No katsoisitko sitten peiliin, kun en pidä harkintakykyäsi kovin hyvänä, kun maalailet tuollaisia työpajoja, joita kukaan ei ole järjestämässä ja levität valhetta Pride lipuista. Jos joku tulee Pride kulkueeseen hakaristilipun kanssa, niin sekään ei ole Pride lippu, vaikka joku sen kulkueeseen veisi. Ok? 

Vierailija
222/478 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko DDT, bensalyijyt, uudet kemikaalit, joita ei ole luonnossa, lääkeaineet, huumeettms. syynä nykyiseen lisääntyneisiin pride, trans- ja muihin villityksiin, joita ei aiemmin e des tunnettu termitasollakaan?

Homoseksuaaleja ja transsukupuolisia on kyllä ollut aina. 

En nuoruudessani tavannut kumpiakaan. Tai kerran.. bussissa vanha äijä vieressäni tunki kättään jalalleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/478 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän työpajan järjestäjät ja myös kaupungin tuen antaneet edustajat esiin. Lapsiin kohdistuvaa seksuaalista härintää sekä viattomien lasten hyväksikäyttöä. Nyt on ylitetty täysin raja siitä mitä SETA saa julistaa ja tehdä. Lapsiin kohdistuvaa törkeää sukupuolista vaikuttamista!

Valtion rahoitus lopetettava!

Vierailija
224/478 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko DDT, bensalyijyt, uudet kemikaalit, joita ei ole luonnossa, lääkeaineet, huumeettms. syynä nykyiseen lisääntyneisiin pride, trans- ja muihin villityksiin, joita ei aiemmin e des tunnettu termitasollakaan?

Homoseksuaaleja ja transsukupuolisia on kyllä ollut aina. 

En nuoruudessani tavannut kumpiakaan. Tai kerran.. bussissa vanha äijä vieressäni tunki kättään jalalleni.

Silloin varmaan olivat enemmän kaapissa. 

Ehkä ei kannata tehdä kovin laajoja tulkintoja maailmasta sen perusteella, ettei ole itse joskus johonkin törmännyt. 

Vierailija
225/478 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko DDT, bensalyijyt, uudet kemikaalit, joita ei ole luonnossa, lääkeaineet, huumeettms. syynä nykyiseen lisääntyneisiin pride, trans- ja muihin villityksiin, joita ei aiemmin e des tunnettu termitasollakaan?

DDT- ja lyijyjäämiähän on murto-osa siitä, mitä 50-60 vuotta sitten oli.

Mutta vaikuttaneet isovanhempien ja vanhempien siittiöihin ja munasarjoihin ja sitä kautta DNAhan jälkeläisissä.

Vierailija
226/478 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän työpajan järjestäjät ja myös kaupungin tuen antaneet edustajat esiin. Lapsiin kohdistuvaa seksuaalista härintää sekä viattomien lasten hyväksikäyttöä. Nyt on ylitetty täysin raja siitä mitä SETA saa julistaa ja tehdä. Lapsiin kohdistuvaa törkeää sukupuolista vaikuttamista!

Valtion rahoitus lopetettava!

Koko asiaan ei liity mitään seksuaalista, niin ei siitä kyllä saa seksuaalista häirintää väännettyä sitten niin mitenkään. 

Ei ole mitään lapsiin kohdistuvaa vaikuttamista tarjota työpajoja transnuorille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
227/478 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko DDT, bensalyijyt, uudet kemikaalit, joita ei ole luonnossa, lääkeaineet, huumeettms. syynä nykyiseen lisääntyneisiin pride, trans- ja muihin villityksiin, joita ei aiemmin e des tunnettu termitasollakaan?

Homoseksuaaleja ja transsukupuolisia on kyllä ollut aina. 

En nuoruudessani tavannut kumpiakaan. Tai kerran.. bussissa vanha äijä vieressäni tunki kättään jalalleni.

Silloin varmaan olivat enemmän kaapissa. 

Ehkä ei kannata tehdä kovin laajoja tulkintoja maailmasta sen perusteella, ettei ole itse joskus johonkin törmännyt. 

Mutta oli parempi, kun eivät ah is tel leet.

Vierailija
228/478 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko nää pride kuukaudet aiemmin olleet tällaista idioottimaista tappelua ja vääntöä koko kesäkuun.


Ja siis molemmilta osapuolilta yhtä ala-arvoista suunsoittoa. Viisas ihminen olis hiljaa.

Viisas ihminen ei olisi hiljaa silloin, kun lgbtq-ihmisiin kohdistuu poikkeuksellisen voimakas vihamielisyyden, vastustuksen ja disinformaation aalto, vaan avaisi suunsa ja tuomitsisi tuollaisen öyhäämisen. Ei tarvitse haukkua tai huutaa. Yksinkertaisesti olla maltillinen. 

 

Ihan mielenkiinnosta onko "viisas ihminen" silloinkin hiljaa, kun naisiin kohdistuu seksismiä tai maahanmuuttajiin rasismia. Ihan vain siksi ettei "soittaisi suutaan".

Puhuin nyt pride kuukaudesta. Mitä kenenkään tuohon loanheittoon kannattaa lähteä, oli sit puolesta tai vastaan.

Kun lähtee sikojen kanssa painimaan, likaantuu vaan itsekin.

No ei siinä, annetaan öyhöjen lietsoa epäluuloa ja vihaa rauhassa. Sillain se maailma paranee. Kritiikkini kohdistui siihen, että näet viisaana olla hiljaa. Voisihan sitä viisaasti myös puolustaa vähemmistöjä maltillisesti ja asiallisella tiedolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
229/478 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantelu tästä Helsigin kaupungille sekä lapsasiainvaltuutetulle. Törkeä lapsen sukupolen loukkaus,intiimin koskemattomuuden ylitys.

Vierailija
230/478 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Packing on sitä, kun transihminen haluaa näyttää siltä kuin hänellä olisi housuissa penis ja siihen tarkoitukseen tehdään topattu tekstiililisäke. Tämä on ilmeisesti paholaisesta.

 

Ennen vanhaan pojat opettivat toisilleen miten housuihin asetellaan sukkia niin, että ne näyttävät aidolta (enemmän tai vähemmän) pullotukselta. Tämä on kuulemma normaalia.

Kyse on 13v tytöistä. 

Ei ole tytöille tämä, eikä 13-vuotiaille, vaan 13 - 17 -vuotiaille nuorille, joilla on pojan sukupuoli-identiteetti. 

Mistä johtuu, että näitä "on" nykyään näin paljon?

 

Tuttuni lapsi on autistinen, äiti mt-ongelmainen. Tytöllä murrosiässä haasteita ja mt-ongelmat nousi hänelläkin pintaan. Liekö perittyä. Äiti vei lapsen prideen ja kannusti ja paapoi, huomioi tyttöä aivan eri sfääreissä kuin lapsena, kun äiti silloin oli masentunut eikä jaksanut piitata eikä huomioda lastaan yhtään. 

Näkeehän sen sokea erkkikin, että lapsi haluaa vahvistaa tapaa, jolla saa vinksahtaneen äitinsä huomion. Nyt sakkaa sitten mielenterveys ja kovaa, kun on vaikeuksia perua nimen muutos ja on kynnys palata tytön vaatteisiin kun on uskotellut niin kaikille. Sitten pyöritään loputtomassa kehässä ja jäädäänkin työkyvyttömyyseläkkeelle kun ei pää kestä.

 

Nåitä on ja tämäkin ihan läheltä nähty. Säälittävää, kurjaa ja yhteiskunnallisesti kestämätöntä.

Minulla tuttavapiirissä kaksi tällaista. Aina jotain pahaa häikkää siinä äitisuhteessa (ja äiti toki kunnon feministi) tai joku traumakokemus lapsena. Aina. 

Mites kaikki ne transsukupuoliset, joilla ei ole mitään tuollaista. Ne, joiden vanhemnat eivät hyväksy transsukupuolisuutta? 

Ensinnäkään, "transsukupuolisuutta" ei ole olemassakaan. Ja näytä yksikin toiseen sukupuoleen identifioituva, joka ei ole autismin kirjolla, jolla ei ole öyhöfeministiä äitinä, seksuaalista ahdistelua lapsena, traumataustaa jne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
231/478 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tolla menolla kohta tonne saadaan alaikäisten ryhmämasturbaatio -kurssi. Kaikki alaikäisiksi identifioituvat vaan paikalle! 

"Hauskana" tietona. Pridessä on ollut reilu vuosikymmen oma lippu alaikäisistä liian kiinnostuneille aikuisille. Yksi syy, miksen missään nimessä anna lapsen mennä kys. tapahtumiin ja miksi vältän koko porukkaa. 

Mitä liikkuu aikuisen ihmisen päässä, joka lietsoo tällaisia valheita? Kohdistuen myös vähemmistöön kuuluviin lapsiin ja nuoriin? Heillä ei ilmeisesti ole mielestäsi tarpeeksi vaikeaa? 

Kritiikkini ei kohdistu nuoriin vaan aikuisiin, joilla ei pelaa harkintakyky. Avaisitko, mikä väitteessäni oli valetta?

Se on valetta, että pridessä olisi oma lippu pedofiileille. 

Tietenkin kritiikkisi kohdistuu ihan yhtälailla seksuaali- ja sukupuolivähemmistöihin kuuluviin nuoriin, ja heille se on tietenkin kaikkein haitallisinta. 

Ai sori, "minor attracted person" (pedo) termillä löytyy sellainen sinikeltaisesta vaaleanpunaiseen liukuva lippu. Ja olet oikeassa, se on tehtykin vasta 2018.

Sanotko seuraavaksi, että ikä on vaan identiteetti? 

Vierailija
232/478 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä te hihhulipersut aina kaivatte nämä esiin. Sitten porukalla haukutaan henkeä. Kiinnostaa, niin hirveästi mutta ei voi myöntää. 
Mitä jos eläisitte. Jos kiinnostaa, menkää kurssille. Jos ei kiinnosta, tehkää jotain muuta. 
Ymmärrän, että epävarmuus omasta seksuaalisesta suuntautumisesta on piinaavaa. Tällä tavalla se ei kuitenkaan helpota. Kieltäminen ja tälläiset julkiset performanssit vain vahvistavat epävarmuutenne ympäröiville ihmisille. 

Miten niin mistä tämä on kaivettu? No Helsinki Priden ohjelmasta. Se on julkinen. Ei tarvitse kaivaa. Hihhulipersu olet itse. 

Miksi te hihhuli persut kuola valuen ja huohottaen selaatte priden ohjelmaa. Sitten järkytytte kun sirllä on, no priden ohjelmaa. 

Onhan tämä nyt esillä joka paikassa. Mullekin tuli aittakummun video aamulla ennen viittä

Aittakummun??? En tiedä kuka hän on. 

Mä elän varmaan todella heteroissa piireissä. Kuulen pridestä vain ja ainoastaan kauhistelevilta hihhuleilta. Oikeasti, vain ja ainoastaan hihhuleilta. 

No niinhän tuokin oli kuullut aiheesta Aittakummulta. Näillä on joku oma Pride kampanja menossa, missä ilmeisesti yritetään mahdollisimman monelle tiedottaa näistä heidän kauhistelemista asioista ja varmistaa se, että esim. näihin tämänkin työpajan nuoriin suhtaudutaan mahdollisimman kielteisesti ja epäluuloisesti. Koska heihin tällainen pöyristely osuu. He kokevat seuraukset, kun tämä näiden "lastensuojelijoiden" armeija touhottaa menemään. 

No levittäähän ne samalla tietoutta kurssin olemassaolosta näistä jutskista kiinnostuneille. Eli ihan positiivistakin toi tiedotus voi olla. Joku hörhö vielä kiinnostuu lisää, kun kurssi aiheuttaa kutkuttavasti pahennusta!

Vihan kautta tapahtuva vaikuttaminen kertoo vihaajan pienuudesta ja hänen olemattomasta moraalistaan.

Tuo Aittakumpukin, pappismies, helvetti! pilkkaa Jumalaa käytöksellään ja ulostuloillaan. 

Jeesus opetti rakastamaan lähimmäistä niinkuin itseä. Pekka vihaa lähimmäistään kuten itseään. Onko äijä aina ollut yhtä sekaisin vai vasta vaimon lähdettyä kuluvana vuonna?  Hirttikö persulle ryyppy päälle.

Tajuatteko te tuputtajat, että terveet normaalit aikuiset ihmiset on oikeasti järkyttyneitä, että tarviiko noin nuori vielä mitään "läskipukuja"? Miksei voi olla oma itsensä? Tai miettiä rauhassa näitä juttuja ja antaa ajan tehdä tehtävänsä? 

Nyt on jo nähty näitä tapauksia, kuinka ei edes ne leikkaukset ja hormonien syönti tee ihmisestä onnellista, kun sukupuoli-identiteetti on sekaisin.

Vaikea kasvaa onnelliseksi kaltaistesi vihaajien painostuksessa.

Et nyt ymmärtänyt lukemaasi. Täällä halutaan, että nuoret saisi kasvaa vapaina kuin taivaan linnut. Ilman mitään aikuisten painostusta suuntaan tai toiseen. 

Olette menneet äärimmäisyydestä toiseen, ennen pakotettiin heteroiksi, sitten pakotettiin homostelemaan, nyt pakotetaan sekoboltseiksi.

Ei kukaan painosta ketään tuolle kurssille. Ja jos oikeasti saisi elää vapaasti, niin olisi paljon vähemmän ongelmia. Mutta osa kritisoi , jos tytöt leikkaa pitkät hiukset tai poika käyttää meikkiä tai kynsilakkaa. Saari sitten ne, jotka eivät tiedä mitä ovat ja etsivät identiteettiään monin tavoin. Jos oletuksissa ei olisi ahtaita rajoja, niin ihmiset olis onnellisempia sellaisina kuin on, eikä kirurgiaa tai muuta tarvittaisi nykyistä määrää. Kaikki johtuu tiukoista oletuksissa. 

Ja osa kritisoi, että maalla asuvat on tyhmiä ja maanviljelijät tuhoaa ympäristön. Jostain syystä en ole nähnyt mitään kurssituksia siihen, että jaksaa elää jatkuvasti syyllistettynä asiasta, johon ei ole syyllinen. Miksi vain alapää kiinnostaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
233/478 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ohjaajat ohjelman mukaan tutkivat tyttöjä käsin. Näin saadaa oikeankokoinen tekopenis tehtyä. Eikös tuo ole rikos? Ainiin se on pridejuttuja. Meidän pitää kumartaa niitä

Vierailija
234/478 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen tekopenis? Ompelevat housujen täytteitä niille, joilla ei ole täytettä omasta takaa. Kätevä jos esimerkiksi larppaa ropessa kassillista ja tarttis olla katu-uskottava. Menee minusta samaan kategoriaan kuin binderit. Kätevä, jos tarvitsee rooliasun alle.

Rooliasu!

Tulihan se sieltä. Eli sukupuoli on vain rooli?

No siis..

 

https://www.kielitoimistonsanakirja.fi/Sukupuolirooli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
235/478 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa inho lbgtxxxx-ilmiöön on geneettistä ikiaikojen takaista. Nyt yritetään vain aivopesulla muuttaa sitä.

Voi olla tai sitten ei. Onhan sinulla geneettinen tarve esim. ulostaa ja paritella, mutta teet sen kulttuurin takia vähän eri tavalla kuin vaikkapa simpanssi. Jos alan spontaanisti paritella seuraavan kivannäköisen vastaantulijan kanssa, koska niin esi isämme saattoivat tehdä 200 000 vuotta sitten, tulee syystäkin sanktioita. Onhan meidät aivopesty käyttämään vesivessaa ja vaikkapa syömään haarukalla ja veitsellä. Ei kaikissa paikoissa näin ole.

Ja ennen kun käyt henkilöön, olen maltillinen konservatiivi, ja vastustan woketusta. Vastustan myös huonoja argumentteja.

Vierailija
236/478 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Packer ei ole seksilelu.

Tarkoitus ei siis ole opettaa nuorille miten dildoja askarrellaan.

Packerin tarkoitus on tehdä miehekäs kohouma housuihin, hyödyllinen jos on transsukupuolinen, mutta tarkalleen ottaen siihen ei tarvita mitään erityistä välinettä, vaan saman efektin saa esim. sukkaparilla.

Tosin täytyy todeta sekin, että pelkkä sukkapari/packer/mikä vaan housuissa ei tee teinitytöstä vielä miestä.

Vierailija
237/478 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Packing on sitä, kun transihminen haluaa näyttää siltä kuin hänellä olisi housuissa penis ja siihen tarkoitukseen tehdään topattu tekstiililisäke. Tämä on ilmeisesti paholaisesta.

 

Ennen vanhaan pojat opettivat toisilleen miten housuihin asetellaan sukkia niin, että ne näyttävät aidolta (enemmän tai vähemmän) pullotukselta. Tämä on kuulemma normaalia.

Kyse on 13v tytöistä. 

Ei ole tytöille tämä, eikä 13-vuotiaille, vaan 13 - 17 -vuotiaille nuorille, joilla on pojan sukupuoli-identiteetti. 

Mistä johtuu, että näitä "on" nykyään näin paljon?

 

Tuttuni lapsi on autistinen, äiti mt-ongelmainen. Tytöllä murrosiässä haasteita ja mt-ongelmat nousi hänelläkin pintaan. Liekö perittyä. Äiti vei lapsen prideen ja kannusti ja paapoi, huomioi tyttöä aivan eri sfääreissä kuin lapsena, kun äiti silloin oli masentunut eikä jaksanut piitata eikä huomioda lastaan yhtään. 

Näkeehän sen sokea erkkikin, että lapsi haluaa vahvistaa tapaa, jolla saa vinksahtaneen äitinsä huomion. Nyt sakkaa sitten mielenterveys ja kovaa, kun on vaikeuksia perua nimen muutos ja on kynnys palata tytön vaatteisiin kun on uskotellut niin kaikille. Sitten pyöritään loputtomassa kehässä ja jäädäänkin työkyvyttömyyseläkkeelle kun ei pää kestä.

 

Nåitä on ja tämäkin ihan läheltä nähty. Säälittävää, kurjaa ja yhteiskunnallisesti kestämätöntä.

Minulla tuttavapiirissä kaksi tällaista. Aina jotain pahaa häikkää siinä äitisuhteessa (ja äiti toki kunnon feministi) tai joku traumakokemus lapsena. Aina. 

Mites kaikki ne transsukupuoliset, joilla ei ole mitään tuollaista. Ne, joiden vanhemnat eivät hyväksy transsukupuolisuutta? 

Ensinnäkään, "transsukupuolisuutta" ei ole olemassakaan. Ja näytä yksikin toiseen sukupuoleen identifioituva, joka ei ole autismin kirjolla, jolla ei ole öyhöfeministiä äitinä, seksuaalista ahdistelua lapsena, traumataustaa jne. 

Tässä yksi tällainen maltillinen "lastensuojelija". Näitä me nyt hiljaa kuunnellaan, että vaikutettais itse "viisailta". 

Vierailija
238/478 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kadulla tulee prideä vastaan, vaihdan toiselle puolen katua.

Se on varmasti kaikkia osapuolia tyydyttävä ratkaisu.

Vierailija
239/478 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ohjaajat ohjelman mukaan tutkivat tyttöjä käsin. Näin saadaa oikeankokoinen tekopenis tehtyä. Eikös tuo ole rikos? Ainiin se on pridejuttuja. Meidän pitää kumartaa niitä

Pyh

Eihän niiden housuissa edes ole mitään kopeloitavaa, paitsi joku hernepussi. Missä on se työpaja, jossa pääsee puristelemaan poikien palleja?

Vierailija
240/478 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Packing on sitä, kun transihminen haluaa näyttää siltä kuin hänellä olisi housuissa penis ja siihen tarkoitukseen tehdään topattu tekstiililisäke. Tämä on ilmeisesti paholaisesta.

 

Ennen vanhaan pojat opettivat toisilleen miten housuihin asetellaan sukkia niin, että ne näyttävät aidolta (enemmän tai vähemmän) pullotukselta. Tämä on kuulemma normaalia.

Kyse on 13v tytöistä. 

Ei ole tytöille tämä, eikä 13-vuotiaille, vaan 13 - 17 -vuotiaille nuorille, joilla on pojan sukupuoli-identiteetti. 

Mistä johtuu, että näitä "on" nykyään näin paljon?

 

Tuttuni lapsi on autistinen, äiti mt-ongelmainen. Tytöllä murrosiässä haasteita ja mt-ongelmat nousi hänelläkin pintaan. Liekö perittyä. Äiti vei lapsen prideen ja kannusti ja paapoi, huomioi tyttöä aivan eri sfääreissä kuin lapsena, kun äiti silloin oli masentunut eikä jaksanut piitata eikä huomioda lastaan yhtään. 

Näkeehän sen sokea erkkikin, että lapsi haluaa vahvistaa tapaa, jolla saa vinksahtaneen äitinsä huomion. Nyt sakkaa sitten mielenterveys ja kovaa, kun on vaikeuksia perua nimen muutos ja on kynnys palata tytön vaatteisiin kun on uskotellut niin kaikille. Sitten pyöritään loputtomassa kehässä ja jäädäänkin työkyvyttömyyseläkkeelle kun ei pää kestä.

 

Nåitä on ja tämäkin ihan läheltä nähty. Säälittävää, kurjaa ja yhteiskunnallisesti kestämätöntä.

Minulla tuttavapiirissä kaksi tällaista. Aina jotain pahaa häikkää siinä äitisuhteessa (ja äiti toki kunnon feministi) tai joku traumakokemus lapsena. Aina. 

Mites kaikki ne transsukupuoliset, joilla ei ole mitään tuollaista. Ne, joiden vanhemnat eivät hyväksy transsukupuolisuutta? 

Ensinnäkään, "transsukupuolisuutta" ei ole olemassakaan. Ja näytä yksikin toiseen sukupuoleen identifioituva, joka ei ole autismin kirjolla, jolla ei ole öyhöfeministiä äitinä, seksuaalista ahdistelua lapsena, traumataustaa jne. 

Höpöhöpö. 

Minun sisarukseni ja serkkuni. 70-80-luvuilla,ihan normaalit perheet, ei mitään ulkopuolisia vaikutteita asiasta, ei mitään mainitsemasi kaltaisia traumoja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän