Pride tekopenis-kurssi lapsille
Vihervasemmistolainen sukupuolisekavuutta levittävä Pride opettaa tekopenisten tekoa 13 vuotiaille lapsille suunnatulla kurssilla.
Luulin jo nähneeni kaiken mutta erehdyin.
https://pride.fi/tapahtuma/packer-ja-packer-pussin-ompelutyopaja-nuoril…
Kommentit (740)
Feikki peniskö parantaa masennuksen tai sukupuolidysforian?? :) Jäljitelmiä. t. oikeisiin peniksiin mieltynyt nainen
Lapsi se trans lapsikin on. Vaikuttaa siltä, että näissä piireissä trans lapset nähdään jotenkin kehittyneempinä kuin lapset yleensä. Ei ole ok, että 13 vuotias lapsi virkkaa aikuisten avustuksella sukupuolielimiä. Jotenkin tuntuu, että tässä yritetään typistää lapsen ja nuoren kehitys pelkästään seksuaaliseksi. Entä se lapsen oikeus olla ihan vaan lapsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa vaaliuurnilla, että punavihreät puolueet ovat asettaneet poliittisiin tavoitteisiinsa lasten transiuttamisen helpottamisen, blokkereiden saamisen helpottamisen, itsemäärittelyn laajentamisen alaikäisille ja kolmannen juridisen sukupuolimerkinnän. Vihervassut ovat täysin transaktivistien käsinukkeja, kaikki tietävät kenen käsi perseessä liikuttelee vihervassun huulia.
Transiuttaminen 😂
Transiuttaminen, eli prosessi, jossa terveestä ihmisestä transiutetaan transhenkilö väärän sukupuolen hormoneilla, terveiden kehonosien amputaatioilla ja genitaalien mutiloinnilla. Valtaosa transitustoimista on peruuttamattomia, eli kerran transiutettu on aina trans, vaikka kaduttaisikin.
Ja alkaahan se tosiaan jo siitä, että vaihdetaan nimi kun se äidin ja isän alkama nimi alkoi niin kauheesti ahdistaan. Sitten sidotaan rinnat ja aiheutetaan sillä jo pientä fyysistä vahinkoa itselle. Seuraavaksi ruvetaan virkkaamaan packereita kerhossa ja koko ajan taustalla häärii vanhempi kokemusasiantuntija lyömällä lisää löylyä. Aika tehokkaan prosessin ovat kehittäneet, kieltämättä. Aikuisenkin on vaikea irrottautua esim. uskonnollisista liikkeistä tai edes sanoa ei jollekin rasittavalle tuttavalle. Miten vaikea lapsen onkaan nähdä, mitä hänelle tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Antaa hyvänen aika nuorten kokeilla. Jotkut toppaa tuossa iässä rintaliivinsä, niin miksei joku voi kokeilla topata etumustaan jos siltä tuntuu? Tässä on siis kyse tytöistä, jotka on maskuliinisia ja haluavat korostaa miehisyyttä.
Sanotaanko nyt näin: maskuliinisuus ja miehekkyys eivät ensimäisenä juolahda mieleen näistä keijuniityistä ja mesipuroista. Ja miksi kytket penikset ja pullotukset miehekkyyteen, kun homomiesten pitäisi kiihottua rinnoista ja vaginoista?
Jos sinulla on penis, olet mies. Jos sinulla ei ole penistä, olet nainen. Fakta.
Vierailija kirjoitti:
Hauska nähdä taas kun persuje ja saastojen eli persujen päiväkerhossa valepeukutetaan Tor-selaimet kuumana🤣🤣🤣
Onhan se tuokin tapa käsitellä todellisuutta, kun totuus ei miellytä🤣
Ketäköhän se tässä ei totuus miellytä? Sinulla menee yli ymmärryksen että ihmiset ihan oikeasti ovat kyllästyneet teidän mielisairaiden friikkisirkukseen.
Ei ole ok tuputtaa lapsille aikuisten toimesta seksuaalista sisältöä, oli se lähtökohta mikä tahansa. Varsinkin kun kyseessä amatöörit ja lapset laitetaan askartelemaan sukupuolielimiä. Haloo!
No hyi. Tuollaiset packerit hikisessä hellesäässä housuissa hieromassa. Tulee ihottumaa ja tulehduksia ja hiivaa. Aikuisille naisille toitotetaan koko ajan, että ei saa pitää pikkuhousunsuojia vaan pimppiä pitää tuulettaa ja on nukuttava alasti.
Vierailija kirjoitti:
Lapsi se trans lapsikin on. Vaikuttaa siltä, että näissä piireissä trans lapset nähdään jotenkin kehittyneempinä kuin lapset yleensä. Ei ole ok, että 13 vuotias lapsi virkkaa aikuisten avustuksella sukupuolielimiä. Jotenkin tuntuu, että tässä yritetään typistää lapsen ja nuoren kehitys pelkästään seksuaaliseksi. Entä se lapsen oikeus olla ihan vaan lapsi?
Tämän trans-sanan käyttö on ollut jokin kummallinen lupalappu ja sumuverho altistaa nämä nuoret asioille ja toiminnalle, joita muuten pidetään haitallisina ja tuomittavina. Kukaan lapsi tai nuori ei ole trans, kyseinen diagnoosi voidaan antaa vain aikuisille. Vain pienestä osasta tulee aikuisena trans, jos heidän annetaan KASVAA RAUHASSA. On ihan pimeää, että tätä joutuu ihan erikseen huutamalla vaatimaan. Tämän paskan on ihan oikeasti loputtava, loputtava nyt. Jokainen saa olla mitä on, samalla lailla täältä voivat toisen laidan öyhöt mennä roskikseen, mutta lapsia EI manipuloida ja altisteta kaiken sortin hyväksikäytölle. Ei minkään taikasanan varjolla.
Vieläkö joku väittää, että valtion avustuksien anto on väärin pridelle ?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ok tuputtaa lapsille aikuisten toimesta seksuaalista sisältöä, oli se lähtökohta mikä tahansa. Varsinkin kun kyseessä amatöörit ja lapset laitetaan askartelemaan sukupuolielimiä. Haloo!
Eikä vain askarrella vaan myös kokeillaan ja sovitellaan miltä tuntuu käyttää packingia. On tää hulluksi mennyt nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Mikä lapsi 13-vuotias on? 5-12-vuotias on lapsi. 13-19-vuotiaat ovat teinejä eli nuoria.
Sivuseikka ja saivartelua tässä yhteydessä.
Miksi alakouluikäisiä ei päästetä pervojen kullikurssille? Onko pervolaiset jotain ikärasisteja?
Vierailija kirjoitti:
No hyi. Tuollaiset packerit hikisessä hellesäässä housuissa hieromassa. Tulee ihottumaa ja tulehduksia ja hiivaa. Aikuisille naisille toitotetaan koko ajan, että ei saa pitää pikkuhousunsuojia vaan pimppiä pitää tuulettaa ja on nukuttava alasti.
Teinityttöjen käytettyjä pikkareita ja packereita voi sitten myydä pervoille sedille nuuhkittavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ok tuputtaa lapsille aikuisten toimesta seksuaalista sisältöä, oli se lähtökohta mikä tahansa. Varsinkin kun kyseessä amatöörit ja lapset laitetaan askartelemaan sukupuolielimiä. Haloo!
Tämä. On täysin eri asia, jos se lapsi keskustelee näistä asioista vaikka psykologian ammattilaisen kanssa. Tarkistaako näiden "vertaistukevien" seta-ihmisten taustoja ja toiminnan motiiveja kukaan? Mikä on heidän koulutuksensa ja osaamisensa?
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla ap, kaikki kunnossa? Etkö mahtunut mukaan tuolle kurssille, vai mikä sulla on hätänä? Sä kilahdit samasta asiasta jo eilen? Onko tämä sulle jotenkin henkilökohtainen ongelma, vai mikä mättää?
En ole ap, mutta tällaista täyttä hulluutta ei voi liikaa tuoda ihmisten tietouteen. Tälle on pakko saada loppu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Transsukupuolisiudessa ei ole kyse vain seksuaalisesta identiteedistä vaan ihmisen identiteedistä kokonaisuudessaan. Jos joku luulee, että nainen tai mies oleminen tarkoittaa vain seksuaalisuutta, en oikeasti voi mitään kuin ihmetellä, muten joku voi olla näin yksinkertainen.
Jos sinulla on penis, olet mies. Jos sinulla ei ole penistä, olet nainen. Miksi pitää yksinkertaisesta asiasta tehdä niin monimutkaista.
Onneksi olkoon, olet juuri perustellut transnuorelle miksi hän tarvitsee packerin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska nähdä taas kun persuje ja saastojen eli persujen päiväkerhossa valepeukutetaan Tor-selaimet kuumana🤣🤣🤣
Onhan se tuokin tapa käsitellä todellisuutta, kun totuus ei miellytä🤣
Punatautinen persujankuttaja tuli taas multinuolittelemaan omia viestejään ja syyttelee samasta toiminnasta muita :D Nolo luuseri. Mene pervokavereidesi kanssa vaikka tekokulleja tekemään ja jätä tämä palsta täysijärkisille.
Persu mielisa1ras yrittänyt saada aloitusta lentoon koko päivän. Mutta ihmisiä ei kiinnosta. Sehän pistää l00serin kierroksille! Haha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on packer??
Peenisjäljitelmä joka saa peeniksen näyttämään isommalta lapsen housussa.
Onko se joku villasukka joka laitetaan päälle vai mikä?
Dildon kaltainen tekele, jonka tytöt tunkevat haarojen väliin pussukassa, jotta pysyy paikoillaan.
Eikö se vaikeuta kävelyä, pyöräilyä, juoksua jne???
Ei ole kyse mistään dildon kaltaisesta tekeleestä, vaan hernepussipötkylästä tms.
No pistä itse hernepussi jalkojen väliin.
Miehethän valittaa itsekin, että jos on isot nyytit ne haittaa jopa istumista, pyöräilystä nyt puhumattakaan. Miksi joku haluaa haitan?
En minä halua olla mies.
Tuo työpaja on kuitenkin tarkoitettu pojiksi itsensä kokeville. Heillä on oikeus haluta muokata ulkoasuaan pojan näköisiksi.
Pojilla ei pullota mikään. Eikä OIKEAT teinipojat halua että pullotukset näkyisikään.
Tuo on taas jonkun sekoåään konstruktio poikana olemisesta. Tärkeintä on vissiin, että huomio pyörii alapäässä.
Eikö se pitänyt mennä niin, että ei lokeroida tai vahvisteta tai yhdistetä tietynlaista kehonkuvaa kummallekaan sukupuolelle. Mies voi synnyttää ja olla kohdullinen, joten eikö poika voi olla munaton? Menee niin ristiin nämä olemisen halut transuilla, että heikompaa jo hirvittää.
Miltäköhän pojista tuntuu, kun heidän ikäiset tytöt fetisöivät ja virkkailevat aikuisten ohjaamina teinipoikapeniksiä, joita sitten laittavat haarojensa väliin, jotta voivat larpata heitä?
Kyllä olisi tyttönä tuntunut inhottavalta ja ahdistavalta, jos oman ikäiset pojat olisivat pitäneet jotain kerhoa, jossa miettivät, minkäkokoiset rinnat minkäkin ikäisellä teinitytöllä on, joita voisi muovailla sitten itselleen samantyyliset. Keskustelivat siellä keskenään kenelle sopii minkäkinlaiset rinnat. Ja virkkaisivat erilaisia vaginoita häpyhuulineen, joita kiinnittäisivät omien sukuelintensä päälle. Siis miettikää nyt, kuinka sairasta touhua tämä on. Ei se tee siitä yhtään "söpömpää", että asialla ovat tytöt. Tämähän on ihan kamalaa toisen sukupuolen fetisöintiä ja esineellistämistä. Ja sitä opetetaan oikein ohjaajien ja Helsingin nuorisopalveluiden siunauksella.
Huomaatko, että SINUN OMA MIELIKUVITUKSESI tuotti juuri tuon. Tuollaisia siis juuri SINÄ ajattelet.
Mitään tekemistä noilla fantasioillasi ei ole tämän kyseisen työpajan kanssa.
Pojilla ei pullota mikään. Eikä OIKEAT teinipojat halua että pullotukset näkyisikään.
Tuo on taas jonkun sekoåään konstruktio poikana olemisesta. Tärkeintä on vissiin, että huomio pyörii alapäässä.
Eikö se pitänyt mennä niin, että ei lokeroida tai vahvisteta tai yhdistetä tietynlaista kehonkuvaa kummallekaan sukupuolelle. Mies voi synnyttää ja olla kohdullinen, joten eikö poika voi olla munaton? Menee niin ristiin nämä olemisen halut transuilla, että heikompaa jo hirvittää.