Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pride tekopenis-kurssi lapsille

Vierailija
25.06.2026 |

Vihervasemmistolainen sukupuolisekavuutta levittävä Pride opettaa tekopenisten tekoa 13 vuotiaille lapsille suunnatulla kurssilla.

Luulin jo nähneeni kaiken mutta erehdyin.

https://pride.fi/tapahtuma/packer-ja-packer-pussin-ompelutyopaja-nuoril…

Kommentit (4153)

Vierailija
4141/4153 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ihmisen sukupuoli ei muutu friikkionnettomuudessa eikä kirurgisesti mutiloimalla."

Ei niin. Sekä transmies että onnettomuudessa ollut cismies ovat miehiä vaikkei heillä penistä olisikaan. Mutta jos heille voidaan sellainen (tai kelvollinen korvike) kirurgisesti luoda ja se auttaa heitä tuntemaan olonsa paremmaksi omassa kropassaan niin se on hyvä asia

Sivusta. Missä muussa yhteydessä tehdään tuhoava ja mittava hoito ja kirurginen operaatio (pötkylä käsivarren kudoksesta jalkoväliin), joka tekee potilaasta terveydenhuollon asiakkaan lopuksi ikää (osteoporoosi, hormonaaliset ongelmat jne.), jotta "hän tuntisi olonsa paremmaksi omassa kropassaan"? Ihmisillä on oikeasti vaikeita mielenterveyden ongelmia, psykooseja ja muuta, eikä niidenkään hoito yllä lähellekään tuota tasoa. 

Vierailija
4142/4153 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse koetan luoda isoa kuvaa asiasta ja yhdellä kanavalla kerrottiin että kaiken alku ja juuri on globaali väestökontrolli. Nämä sateenkaarijutut vähentävät syntyvyyttä etenkin länsimaissa jo voimakkaasti. Muita pelottelu/kontrollihankkeita ovat ilmastodystopia, huumeet, aborttimyönteisyys feminismiin käärittynä "vapautena hirveästä riesasta", prostituution promotointi (ratkaisuna mihin??),  lapsilla käytävä kauppa tasa-arvon nimissä. Kaikki jollain tavoin ihmisyyttä/elämänlaatua tuhoavia ja mielenterveyttä hajottavia. Koska jotkut jossain ovat sitä mieltä että joutavatkin mennä! Millä oikeudella he tuon kaiken tekevät?? He eivät ole sen ylempänä kuin mekään, he vain luulevat olevansa.

Nämä sateenkaarijutut eivät todellakaan "vähennä voimakkaasti" syntyvyyttä länsimaissa tai yhtään missään. 

Muutenkin sun jutut on ihan harhaista salaliittoteoriakamaa. 

Kehollinen transiutus, blokkerit, muuntohormonit, sukurauhasten poisto ja genitaalien mutilointi eivät mielestäsi vaikuta lisääntymiskykyyn? Ja se, että näihin groomataan aina vain nuorempaa ja tasapainottomampaa porukkaa?

Transihmiset ovat kärpäsenpaska mitä syntyvyyteen tulee. 

Transiutuksen ja aktivismin kohteena ovatkin autismikirjolaiset ja homoseksuaalit, jotka tämä aktivistiporukka tahtoo pois geenipoolista.

Höpsis. Me autistit ei todellakaan olla minkään transiutuksen ja aktivismin kohteena. Lakkaa käyttämästä meitä noissa jutuissasi, kiitos. 

Kuka sinut nimitti autistien puhehenkilöksi ja millä valtuuksilla?

Lakkaapa sinä käyttämästä lesbojan eheytysretoriikkasi kohteena. Penis ei kuulu lesbon eikä lesboseksin määritelmään, kiitos.

Eli autisti ei saa puhua autistien puolesta, mutta sinä saat?

Kuka siis nimitti sinut autistien edustajaksi?

Aika paksua ulista autistien puolesta, kun itse olette määritelleet penikset lesbon ja lesboseksin määritelmään validoidaksenne fetissimiesten sukupuolifantasiat.

Herramunjee, tuota penis-pakkomiellettä.

-eri

Onhan se aikamoinen pakkomielle sisällyttää penis naisen, lesbon ja lesboseksin määritelmiin, ihan vain validoidakseen fetisistejä ja larppaajia.

Ei siis oikeasti, ajatteletko sinä mitään muuta kuin lesboja ja peniksiä? Ja kosketteletko sinä itseäsi kirjoittaessasi noita viestejä?

Olen eri, mutta minua suututtaa se, että vaikka kaikessa tässä on taustalla aina seksuaaliset parafiliat, lasten ymppääminen aikuisten pervoiluun valheellisella ymmärtämisellä ja "kivalla" askartelulla tai vaikka satutunneilla vaippafetisistin kanssa, niin sitten se olen kuitenkin minä, joka olen ahdasmielinen, äärikristitty ja äärioikeistolainen. Jotenkin minä olen nyt se, josta vihjaillaan, että tästä kieroutuneesta seksismistä ärsyyntyminen kertoo, että minä olen jotenkin epäilyttävä.  Pride-juhlinnan lieveilmiöt tursuilevat jo perähikiän mummonkin tietoisuuteen, vaikka ne pervoilut (verileikit, seksikeinut, lasten penispajat, jne.) yritetäänkin pitää piilossa ja hyssyteltynä ettei tapahtuman maine "koko perheen iloisena juhlana" vaarannu. Kai se sitten se perähikiän mummokin "koskettelee itseään", kun lukee uutista Pirhan anteeksipyynnöistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4143/4153 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse koetan luoda isoa kuvaa asiasta ja yhdellä kanavalla kerrottiin että kaiken alku ja juuri on globaali väestökontrolli. Nämä sateenkaarijutut vähentävät syntyvyyttä etenkin länsimaissa jo voimakkaasti. Muita pelottelu/kontrollihankkeita ovat ilmastodystopia, huumeet, aborttimyönteisyys feminismiin käärittynä "vapautena hirveästä riesasta", prostituution promotointi (ratkaisuna mihin??),  lapsilla käytävä kauppa tasa-arvon nimissä. Kaikki jollain tavoin ihmisyyttä/elämänlaatua tuhoavia ja mielenterveyttä hajottavia. Koska jotkut jossain ovat sitä mieltä että joutavatkin mennä! Millä oikeudella he tuon kaiken tekevät?? He eivät ole sen ylempänä kuin mekään, he vain luulevat olevansa.

Nämä sateenkaarijutut eivät todellakaan "vähennä voimakkaasti" syntyvyyttä länsimaissa tai yhtään missään. 

Kehollinen transiutus, blokkerit, muuntohormonit, sukurauhasten poisto ja genitaalien mutilointi eivät mielestäsi vaikuta lisääntymiskykyyn? Ja se, että näihin groomataan aina vain nuorempaa ja tasapainottomampaa porukkaa?

Transiutuksen ja aktivismin kohteena ovatkin autismikirjolaiset ja homoseksuaalit, jotka tämä aktivistiporukka tahtoo pois geenipoolista.

No lol. Olen bi ja autisti. Transtuttuja on kymmenittäin, osa heistä aktiivisia aktivisteja, mutta ei kukaan ole yrittänyt minua käännyttää. Saan olla juuri omanlaiseni.

Kuinka paljon autistimiehissä on transidentifioivia autistinaisiin verrattuna? Kyllä autismikirjon tytöt ja naiset taitavat olla yliedustettuja juuri niistä syistä, mistä täällä on aiemminkin puhuttu. 

Voisko olla siksi, kun tutkimukset viittaa siihen, että sikiöaikainen testosteronialtistus voi liittyä sekä autismiin että transsukupuolisuuteen? 

Testosteronialtistus ei vaikuta siihen, miten yksikö kohtaa tai samastuu sukupuolistereotyyppeihin, normeihin ja odotuksiin.

Eihän noista olekaan kyse. 

Täällä on jo myönnetty, että autistinaisten sosiaalinen kömpelyys ja vaikeus samastua naiseuden stereotyyppeihin, odotuksiin ja normeihin on transidentifioitumisen taustalla.

En ole nähnyt yhdenkään autistin "myöntävän" tuollaista täällä. 

Mutta jos ihminen ei tuollaisista syistä kokisi itseään naiseksi, niin miksi pitäisi? 

Ongelma on transsukupuolisuuden määritelmän vaihtaminen rampauttavasta kehodysforiasta sukupuolen epätyypilliseksi ilmaisuksi ja sukupuoliristiriidaksi. Sukupuoliristiriita kohdistuu sukupuolistereotyyppeihin, normeihin ja odostuksiin, eikä henkilöllä välttämättä ole kehodysforiaa ollenkaan.

Huomaatko, miten autismikirjolaisuus asettuu kuvioon?

Autismikirjoon liittyvä sosiaalinen kömpelyys ja naiseuteen liitettykjen stereotyyyppien ja normien vieraus tulkitaan usein virheellisesti transsukupolisuudeksi. Mikä voisikaan mennä pieleen.

Haluaisitko kuitenkin vastata nyt tuohon, että missä täällä on "myönnetty, että autistinaisten sosiaalinen kömpelyys ja vaikeus samastua naiseuden stereotyyppeihin, odotuksiin ja normeihin on transidentifioitumisen taustalla."? 

Minä en ole ikinä tulkinnut näin autistinaisena mitään tuollaisia asioita itsessäni transsukupuolisuudeksi, eikä kyllä ole kukaan mun autistiystävistäni, eikä kumpikaan autistityttäristäni. Meillä on kaikilla ihan selkeä syntymäsukupuolen mukainen sukupuoli-identiteetti. 

Että entä jos ne transsukupuoliset autistit nyt vaan on transsukupuolisia? 

Transsukupuolisuutta ei ole olemassa. 

Eri

Vierailija
4144/4153 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Oliko sinulla tarjota argumenttia kaasuvalotuksen ja solvausten lisäksi?"

Argumenttia mihin? Siihen että olet kirjoittanut tänne palstalle varmaan tuhat viestiä jossa intät jotain sekavaa lesboista ja peniksistä? 

Jaa, ei ne mun mielestä ole olleet sekavia. Sukupuolella on väliä. Sillä on väliä sekä heteroille, että homoseksuaaleille. Transit nyt vaan ei sovi tähän kuvioon, vaikka miten yrittäisitte. Transnaiset on limaisia ällötyksiä ja transmiehet on säälittäviä raukkoja. Transnaisille ei heru yhtään sympatiaa, vaikka voin kuvitella, että miehen testosteronitasojen kanssa voi olla vaikea elää sen parafiliansa kanssa. Transmiehille: teistä ei ikinä tule miehiä, ei lähellekään. 

Vierailija
4145/4153 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on Finelian sosiaalinen sukupuoli ja kumman sukupuolen tiloihin hän kuuluu?

https://www.hs.fi/alueet/art-2000010510853.html

https://www.facebook.com/photo/?fbid=30341766538801198&set=pb.100001837…

En ymmärrä mikä Finelian olemuksessa nyt muka olisi niin ihmeellistä? Nainen siinä missä me muutkin. Ei minua ainakaan yhtään haittaisi olla samassa pukukopissa Finelian kanssa. Kertoo vain toisten ihmisten suvaitsemattomuudesta, ettei Finelialle haluta myöntää samoja ihmisoikeuksia, kuin muillakin on, nih.

Vierailija
4146/4153 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä on niin järisyttävä asia? Pelkäättekö että joku vie lapsenne väkisin aivopesulaitokseen ja syöttää siellä kauheuksia? Vai pelkäättekö itsenne puolesta, itseänne?

Aika harva täällä omasta puolestaan pelkää, mutta lasten puolesta toki. Se on se tämän ketjun aihe. Yksi transaatteen vastenmielisimmistä piirteistä on juurikin tuo lasten ja nuorten värvääminen liikkeeseen. Heille juuri halutaan voimakas sosiaalinen transitio ja koko ympäröivän yhteiskunnan hyväksyntä tälle ja siitä sitten vikkelästi hormonaaliselle ja kirurgiselle polulle. Sitten voidaan huokaista helpotuksesta, koska sieltä palaaminen on ihmiselle erittäin vaikeaa. Nykyään kuitenkin on tullut jo harmittavasti tavaksi detransitioituminen, mutta niitä pitää sitten piilotella ja vähätellä mahdollisimman paljon, esim. käyttämällä tunnettua "et koskaan ollut mikään oikea trans" -tekniikkaa. Hassua sinänsä, että aikuisille taas halutaan juuri päinvastaista, ei hormoneja, ei kirurgiaa vaan täysi vapaus kutsua itseään vastakkaisen sukupuolen edustajaksi pelkän tuntemuksen perusteella. 

Vierailija
4147/4153 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä on niin järisyttävä asia? Pelkäättekö että joku vie lapsenne väkisin aivopesulaitokseen ja syöttää siellä kauheuksia? Vai pelkäättekö itsenne puolesta, itseänne?

Aika harva täällä omasta puolestaan pelkää, mutta lasten puolesta toki. Se on se tämän ketjun aihe. Yksi transaatteen vastenmielisimmistä piirteistä on juurikin tuo lasten ja nuorten värvääminen liikkeeseen. Heille juuri halutaan voimakas sosiaalinen transitio ja koko ympäröivän yhteiskunnan hyväksyntä tälle ja siitä sitten vikkelästi hormonaaliselle ja kirurgiselle polulle. Sitten voidaan huokaista helpotuksesta, koska sieltä palaaminen on ihmiselle erittäin vaikeaa. Nykyään kuitenkin on tullut jo harmittavasti tavaksi detransitioituminen, mutta niitä pitää sitten piilotella ja vähätellä mahdollisimman paljon, esim. käyttämällä tunnettua "et koskaan ollut mikään oikea trans" -tekniikkaa. Hassua sinänsä, että aikuisille taas halutaan juuri päinvastaista, ei hormoneja, ei kirurgiaa vaan täysi vapaus kutsua itseään vastakkaisen sukupuolen edustajaksi pelkän tuntemuksen perusteella. 

No et sinä lasten takia pelkää.

Vierailija
4148/4153 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Argumenttia mihin? Siihen että olet kirjoittanut tänne palstalle varmaan tuhat viestiä jossa intät jotain sekavaa lesboista ja peniksistä? 

Jaa, ei ne mun mielestä ole olleet sekavia. Sukupuolella on väliä. Sillä on väliä sekä heteroille, että homoseksuaaleille. Transit nyt vaan ei sovi tähän kuvioon, vaikka miten yrittäisitte. Transnaiset on limaisia ällötyksiä ja transmiehet on säälittäviä raukkoja. Transnaisille ei heru yhtään sympatiaa, vaikka voin kuvitella, että miehen testosteronitasojen kanssa voi olla vaikea elää sen parafiliansa kanssa. Transmiehille: teistä ei ikinä tule miehiä, ei lähellekään. 

Kuulostat inhottavalta ja vihamieliseltä ihmiseltä. 

Vierailija
4149/4153 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsis. Me autistit ei todellakaan olla minkään transiutuksen ja aktivismin kohteena. Lakkaa käyttämästä meitä noissa jutuissasi, kiitos. 

Kuka sinut nimitti autistien puhehenkilöksi ja millä valtuuksilla?

Lakkaapa sinä käyttämästä lesbojan eheytysretoriikkasi kohteena. Penis ei kuulu lesbon eikä lesboseksin määritelmään, kiitos.

Eli autisti ei saa puhua autistien puolesta, mutta sinä saat?

Kuka siis nimitti sinut autistien edustajaksi?

Aika paksua ulista autistien puolesta, kun itse olette määritelleet penikset lesbon ja lesboseksin määritelmään validoidaksenne fetissimiesten sukupuolifantasiat.

Herramunjee, tuota penis-pakkomiellettä.

-eri

Onhan se aikamoinen pakkomielle sisällyttää penis naisen, lesbon ja lesboseksin määritelmiin, ihan vain validoidakseen fetisistejä ja larppaajia.

Ei siis oikeasti, ajatteletko sinä mitään muuta kuin lesboja ja peniksiä? Ja kosketteletko sinä itseäsi kirjoittaessasi noita viestejä?

Olen eri, mutta minua suututtaa se, että vaikka kaikessa tässä on taustalla aina seksuaaliset parafiliat, lasten ymppääminen aikuisten pervoiluun valheellisella ymmärtämisellä ja "kivalla" askartelulla tai vaikka satutunneilla vaippafetisistin kanssa, niin sitten se olen kuitenkin minä, joka olen ahdasmielinen, äärikristitty ja äärioikeistolainen. Jotenkin minä olen nyt se, josta vihjaillaan, että tästä kieroutuneesta seksismistä ärsyyntyminen kertoo, että minä olen jotenkin epäilyttävä.  Pride-juhlinnan lieveilmiöt tursuilevat jo perähikiän mummonkin tietoisuuteen, vaikka ne pervoilut (verileikit, seksikeinut, lasten penispajat, jne.) yritetäänkin pitää piilossa ja hyssyteltynä ettei tapahtuman maine "koko perheen iloisena juhlana" vaarannu. Kai se sitten se perähikiän mummokin "koskettelee itseään", kun lukee uutista Pirhan anteeksipyynnöistä. 

Tällaiset öyhötykset eivät estä ihmisiä olemasta mitä ovat. Nuoret saavat muualta asiallista tietoa. Tällaista on mutta ei kukaan yritä tuputtaa. Tällaiset ketjut herättävät huomiota ja nuoret alkavat miettiä mitä nämä ihmiset sekoilevat. 

Vierailija
4150/4153 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perinteisesti transmiehet ovat virkkailleet diy-päkkereitä siinä kohtaa, kun alkavat transitioitumaan sosiaalisesti. Joten mihin tarkoitukseen 13-17-vuotias näitä askartelee? Pakko aloittaa seiskaluokka housut pullottaen?

Sosiaalinen transitio ei onnistu ilman läpimenevää kehollista transitiota. Uskottavan tason saavuttamiseen menee vuosikausia, joten pullotus teinitytön housuissa on lähinnä koomista ja kehodysforian karnevalisoimista.

13-vuotias voi vielä näyttääkin pojalta oikeilla vaatteilla ja hiustyylillä. Mutta tuon ikäinen tuskin ajattelee niin pitkälle, että se murrosikä etenee armotta ja sitten tarvitaankin päkkerin lisäksi binderiä. Ja testoa. Salaisuuden pitämisestä tulee koko ajan hankalampaa.

Siksi nuorten ei pitäisi transitioitua sosiaalisesti, vaan olla avoimesti poikatyttöjä ja mekkopoikia.

Ei se salaisuuden pitäminen ole se päämäärä, vaan se, että tuntee olonsa mahdollisimman mukavaksi omissa nahoissaan. Valtaosalla transsukupuolisista siihen auttaa se, että transitioituu sosiaalisesti ja saa identiteettinsä mukaista viittausta sekä kohtelua, vaikka ei olisi fyysisesti läpimenevä.

"saa identiteettinsä mukaista viittausta sekä kohtelua, vaikka ei olisi fyysisesti läpimenevä"

Tuo on juuri sitä aistihavaintojen vastaiseen toimintaan pakottamista, josta genderideologiaa ja sen ajamaa itsemäärittelyä on kritisoitu. Se pakottaa naiset ja homoseksuaalit luopumaan omista määritelmissän, oikeuksistaan ja tiloistaan.

Aito transsukupuolinen transitioituu sosiaalisesti ja vaihtaa henkilöpaperit vasta siinä vaiheessa, kun kehollinen transitio alkaa olla läpimenevällä tasolla.

Tekopenis teinitytön housuissa ei anna minkäänlaista käsitystä peniksen kanssa syntymisestä ja elämisestä, eikä miessukupuoleen syntymisestä, mieheksi sosiaalistamisesta ja miehenä kohdatuksi tulemisesta. Aidolle transille mieheyden kokemus syntyy vasta kehollisen transition myötä, kun muu yhteiskuntaa kohtaa ja kohtelee häntä miehenä.

Tekopenis housuissa. Siinäpä olisikin melkoinen juttu. Pitäisi olla hyvin väljät housut että sinne voisi tekopeniksen mahduttaa.

Kyllähän tuo packer aikalailla tekopenikseltä nättää. Tulee pedarihtavat vibat, että asiaa aletaan sievistelemään jollain pikkulasten kuosilla. Samaa settiä kuin nämä vaippafetissin omaavat aikuisvauvat.

Näyttääkö tuo siis sinusta joltain, joka pystyttäisiin valmistamaan ompelemalla? 

Ompeluaspekti on tässä se sievistelevä ja pedarihtava aspekti. Kaikki tietävät, mitä tässä tavoitellaan. 13-vuotiaan tytön housuihin tavoitellaan illuusiota peniksen pullotuksesta ja sulle on suurin ongelma sen nimeäminen tekopenikseksi? On myös mautonta ja halventavaa karnevalisoida oikeiden transmiesten kehodysforia Priden ohjelmanumeroksi.

Ei se ongelma ole mutta kun toppaus ei ole tekopenis.

Eipä ei. Se laitetaan housuihin, paikalle jossa penis olisi, tarkoituksena luoda vaikutelma että siellä olisi penis. Ihan eri asia siis, kun vaan joku kertoisi miten.

Se on nimenomaan vaikutelma.

Vierailija
4151/4153 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teinityttöjen ompelupiiri nyt ei niinkään ole mitään järistyttävää vaan mitä siellä ommeltiin ja MIKSI.

Eikä lapsia tarvitse edes viedä mihinkään aivopesulaitoksiin kun ne laitokset ollaan kätevästi tuotu kouluihin.

Eipä ole koulussa tuollaista ollut. Olisit huvittava jos et olisi täysi tollo.

Sielläpä taas vahvaa argumentointia.

Litteän maan teoriat sukupuolen moninaisuudesta on upotettu opetussuunnitelmiin ja oppimateriaaleihin, pimppipojat ja synnyttävät menkkamiehet.

Eipä ole. Ei tosiaankaan. Luulo ei ole tiedon väärti.

Ketä sä kuvittelet enää sumuttavasi:

"Sukupuolen moninaisuudesta voi jakaa ikätasoisesti tietoa lapsille kertomalla esimerkiksi, että joillain pojilla on pimppi tai on mahdollista kasvaa aikuiseksi naiseksi, vaikka olisi syntymässä määritelty pojaksi."

Kohdassa "Sukupuolen moninaisuus": https://www.oph.fi/fi/opettajat-ja-kasvattajat/osallisuus

Opetushallitus linjaa, että sukupuolen moninaisuus tulee huomioida kaikessa varhaiskasvatuksessa ja opetuksessa.

Aivan, täytyy huomioida. Ei suinkaan painostaa. 

Vierailija
4152/4153 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat inhottavalta ja vihamieliseltä ihmiseltä. 

No kuule, kun olen seurannut kolmen trans"miehen" elämää, niin kyllä hiljaiseksi vetää. Kukaan heistä ei ole missään vaiheessa matkaansa ollut mielenterveydellisesti paremmassa kunnossa. Päinvastoin. Jokaisen elämänlaatu on huonontunut miljoona prosenttia ja yksi on romahtanut täysin. Kaikki nämä nuoria naisia, joilla (olisi ollut) elämä edessä. Ja kuka mahtaa olla vastuussa teininä tehdyistä päätöksistä? Ei tietenkään kukaan, ei etenkään seta, pride, idiootti feministiäiti tai transideologia. Ihan itse kantavat seuraukset, loppuelämä pilalla. 

Ja tiedoksi, minua ei kiinnosta sinun mielipiteesi lainkaan. 

Vierailija
4153/4153 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä konservatiivikristittyjen ongelma on juuri tämä, etteivät erota edes packerin ja peniksen eroa. Eli ihan vaan yleinen typeryys.

Sittenhän sen hernepussin voi laittaa roikkumaan vaikka kainaloon, eikö? Jos se kerta on täysin viaton toppaus vaan. 

t. Äärioikeistolainenkonservatiivikristittytyperys

Ei se tekokainalo olisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän