Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pride tekopenis-kurssi lapsille

Vierailija
25.06.2026 |

Vihervasemmistolainen sukupuolisekavuutta levittävä Pride opettaa tekopenisten tekoa 13 vuotiaille lapsille suunnatulla kurssilla.

Luulin jo nähneeni kaiken mutta erehdyin.

https://pride.fi/tapahtuma/packer-ja-packer-pussin-ompelutyopaja-nuoril…

Kommentit (394)

Vierailija
261/394 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tolla menolla kohta tonne saadaan alaikäisten ryhmämasturbaatio -kurssi. Kaikki alaikäisiksi identifioituvat vaan paikalle! 

"Hauskana" tietona. Pridessä on ollut reilu vuosikymmen oma lippu alaikäisistä liian kiinnostuneille aikuisille. Yksi syy, miksen missään nimessä anna lapsen mennä kys. tapahtumiin ja miksi vältän koko porukkaa. 

Mitä liikkuu aikuisen ihmisen päässä, joka lietsoo tällaisia valheita? Kohdistuen myös vähemmistöön kuuluviin lapsiin ja nuoriin? Heillä ei ilmeisesti ole mielestäsi tarpeeksi vaikeaa? 

Kritiikkini ei kohdistu nuoriin vaan aikuisiin, joilla ei pelaa harkintakyky. Avaisitko, mikä väitteessäni oli valetta?

No katsoisitko sitten peiliin, kun en pidä harkintakykyäsi kovin hyvänä, kun maalailet tuollaisia työpajoja, joita kukaan ei ole järjestämässä ja levität valhetta Pride lipuista. Jos joku tulee Pride kulkueeseen hakaristilipun kanssa, niin sekään ei ole Pride lippu, vaikka joku sen kulkueeseen veisi. Ok? 

Johan rapakon takana on ollut tyyliin dragqueenejä twerkkaamassa ja vetämässä tankotanssia päiväkotilaisille. Väitätkö, ettei ole valitettavasti mahdollista, että näemme jotain vastaavaa myös Suomessa? 

Toki harmittaa, että tuli annettua idean tynkää setalle. 

Vierailija
262/394 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

PEdofiliasta tuomittujen persutalebanien kannattais olla ihan hissukseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/394 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Transihmisiä on oikeasti minimaalisen pieni määrä väestöstä, mutta nyt isolle joukolle nepsyjä ja muuten identiteettinsä kanssa hukassa olevia lapsia ja nuoria on saatu vakuutettua siitä, että heidän huono olonsa johtuu sukupuolidysforiasta, jota voi helpottaa mm. tukemalla tekomunan pöksyihin. 🤦

Niin, mutta onko se transsukupuolisten itsensä syy? Jokuhan tätä asiaa on lähtenyt suurella rahalla ja medianäkyvyydellä markkinoimaan, mutta yksittäinen transihminen, joka haluaa vain elää elämäänsä rauhassa, ei ole syyllinen siihen.

Vierailija
264/394 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tolla menolla kohta tonne saadaan alaikäisten ryhmämasturbaatio -kurssi. Kaikki alaikäisiksi identifioituvat vaan paikalle! 

"Hauskana" tietona. Pridessä on ollut reilu vuosikymmen oma lippu alaikäisistä liian kiinnostuneille aikuisille. Yksi syy, miksen missään nimessä anna lapsen mennä kys. tapahtumiin ja miksi vältän koko porukkaa. 

Mitä liikkuu aikuisen ihmisen päässä, joka lietsoo tällaisia valheita? Kohdistuen myös vähemmistöön kuuluviin lapsiin ja nuoriin? Heillä ei ilmeisesti ole mielestäsi tarpeeksi vaikeaa? 

Kritiikkini ei kohdistu nuoriin vaan aikuisiin, joilla ei pelaa harkintakyky. Avaisitko, mikä väitteessäni oli valetta?

Se on valetta, että pridessä olisi oma lippu pedofiileille. 

Tietenkin kritiikkisi kohdistuu ihan yhtälailla seksuaali- ja sukupuolivähemmistöihin kuuluviin nuoriin, ja heille se on tietenkin kaikkein haitallisinta. 

Ai sori, "minor attracted person" (pedo) termillä löytyy sellainen sinikeltaisesta vaaleanpunaiseen liukuva lippu. Ja olet oikeassa, se on tehtykin vasta 2018.

Sanotko seuraavaksi, että ikä on vaan identiteetti? 

Niin, pedojen itse tekemä lippu, ellei jopa jonkun 4chanin tai vastaavan masinoima trollaus, he ovat ihan oikeasti olleet melko aktiivisia tuollaisten pikku jäynien saralla. Se ei ole osa Prideä eikä LGBTQ-kirjainrömpsyä eikä kukaan ota sitä vakavasti.

Vierailija
265/394 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Transihmisiä on oikeasti minimaalisen pieni määrä väestöstä, mutta nyt isolle joukolle nepsyjä ja muuten identiteettinsä kanssa hukassa olevia lapsia ja nuoria on saatu vakuutettua siitä, että heidän huono olonsa johtuu sukupuolidysforiasta, jota voi helpottaa mm. tukemalla tekomunan pöksyihin. 🤦

Käsittämätöntä aina tää teidän nepsyjen infantilisointi muuten. Että jos on autisti, niin ei muka voi oikeasti tietää ihan itse omaa sukupuoli-identiteettiään. 

Mun tytär on autisti, ja lesbo, mutta ei hän ole transsukupuolinen, eikä hänelle kukaan sellaista onnistuisi vakuuttamaan. 

Vierailija
266/394 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä lapsi 13-vuotias on? 5-12-vuotias on lapsi. 13-19-vuotiaat ovat teinejä eli nuoria.

Eikö 13-15 vuotiaista puhuta lapsina, jos jotain rikollista tekevät?

Eivät ole rikosoikeudellisessa vastuussa, koska eivät ole tarpeeksi kypsiä. Mutta transaktivistit olisi mielellään jo leikkelemässä näiltä ruumiinosia pois ja tunkemassa hormoneja, eli hoitoja jotka on peruuttamattomia, vaikka mieli voi nuorella vaihtua vielä moneen kertaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
267/394 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko nää pride kuukaudet aiemmin olleet tällaista idioottimaista tappelua ja vääntöä koko kesäkuun.


Ja siis molemmilta osapuolilta yhtä ala-arvoista suunsoittoa. Viisas ihminen olis hiljaa.

Viisas ihminen ei olisi hiljaa silloin, kun lgbtq-ihmisiin kohdistuu poikkeuksellisen voimakas vihamielisyyden, vastustuksen ja disinformaation aalto, vaan avaisi suunsa ja tuomitsisi tuollaisen öyhäämisen. Ei tarvitse haukkua tai huutaa. Yksinkertaisesti olla maltillinen. 

 

Ihan mielenkiinnosta onko "viisas ihminen" silloinkin hiljaa, kun naisiin kohdistuu seksismiä tai maahanmuuttajiin rasismia. Ihan vain siksi ettei "soittaisi suutaan".

Puhuin nyt pride kuukaudesta. Mitä kenenkään tuohon loanheittoon kannattaa lähteä, oli sit puolesta tai vastaan.

Kun lähtee sikojen kanssa painimaan, likaantuu vaan itsekin.

No ei siinä, annetaan öyhöjen lietsoa epäluuloa ja vihaa rauhassa. Sillain se maailma paranee. Kritiikkini kohdistui siihen, että näet viisaana olla hiljaa. Voisihan sitä viisaasti myös puolustaa vähemmistöjä maltillisesti ja asiallisella tiedolla.

En ole nähnyt kummankaan juupas-eipäs osapuolen maltillisia tai asiallisia tietoja.

Vierailija
268/394 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tolla menolla kohta tonne saadaan alaikäisten ryhmämasturbaatio -kurssi. Kaikki alaikäisiksi identifioituvat vaan paikalle! 

"Hauskana" tietona. Pridessä on ollut reilu vuosikymmen oma lippu alaikäisistä liian kiinnostuneille aikuisille. Yksi syy, miksen missään nimessä anna lapsen mennä kys. tapahtumiin ja miksi vältän koko porukkaa. 

Mitä liikkuu aikuisen ihmisen päässä, joka lietsoo tällaisia valheita? Kohdistuen myös vähemmistöön kuuluviin lapsiin ja nuoriin? Heillä ei ilmeisesti ole mielestäsi tarpeeksi vaikeaa? 

Kritiikkini ei kohdistu nuoriin vaan aikuisiin, joilla ei pelaa harkintakyky. Avaisitko, mikä väitteessäni oli valetta?

No katsoisitko sitten peiliin, kun en pidä harkintakykyäsi kovin hyvänä, kun maalailet tuollaisia työpajoja, joita kukaan ei ole järjestämässä ja levität valhetta Pride lipuista. Jos joku tulee Pride kulkueeseen hakaristilipun kanssa, niin sekään ei ole Pride lippu, vaikka joku sen kulkueeseen veisi. Ok? 

Johan rapakon takana on ollut tyyliin dragqueenejä twerkkaamassa ja vetämässä tankotanssia päiväkotilaisille. Väitätkö, ettei ole valitettavasti mahdollista, että näemme jotain vastaavaa myös Suomessa? 

Toki harmittaa, että tuli annettua idean tynkää setalle. 

Suomessa on olut trans story houreita jo pitkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
269/394 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko 13 vuotias jo sanoa olevansa joku "transmaskuliini" tai mikä lie

Joo, voi sanoa olevansa. Minunkin tuttavapiirini ulkokehällä oli tällainen hyvin nuori transidentifioituva nuori, tai lapsihan hän oli, kun hän jo päätyi lehtiinkin kertomaan identiteetistään. Aloitti hoidot heti täysi-ikäistyttyään, mutta huomasi sitten, että hän ei ollutkaan poika. Valitettavasti poistettuja rintoja ei saa takaisin.

Tuo on pääongelma tässä sekoilussa, kun lapsi voi erilaisista someryhmistä ja Setan tuputuksesta saada päähänsä kuuluvansa johonkin ns. muodissa olevaan ryhmään. Myöhäistä katua sitten, kun oma sukupuoli on jo pilattu leikkelyllä ja hormonikuureilla.

Valitettavasti esim. Frans Frangenista tulee mielikuva tällaisesta tapahtumankulusta. Hänelle on lapsesta saakka jankutettu, ettei tarvitse olla poika tai tyttö jos ei halua ja nyt hän kokee ettei voi olla kumpaakaan ollakseen mieliksi.

No Franssihan nyt vaan haluaa teitä huudattaa ja hyvin siinä onnistuulin.

Ai huudattaa mitä? Kuuletko nytkin jostain huutoa? Onko huuto kanssasi samassa huoneessa?

Vierailija
270/394 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. Facessa tää pride ” keskustelu” on ihan umpisurkeeta. Viisas olis hiljaa, ei siellä mitään älykästä aikaansaa, vaikka yrittäis kuinka olla asiallinen.

Ehdotuksia? Miten nää öyhöt deradikalisoituu, jos heidät jättää vaan keskenään lietsoontumaan? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
271/394 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelin vähän tätä keskustelua. Viesti on kahdenlainen: toisaalta pridea pitää tukea, sitä pitää liputtaa ja arvot allekirjoittaa. Se pitää olla kaikilla sydämessä, muuten on kauhea fasisti. Mutta tähän kuuluu se, että ohjelmaa ei kuitenkaan saa tutkia eikä siitä saa olla muuta mieltä kuin että hienoa, hienoa. Jännittävä kaksoisviesti. Toisaalta pitää ottaa asia omaksi, mutta toisaalta sitä ei saa ajatella. Ehkä se onkin se juttu: pitää vain nielaista kaikki sellaisenaan ja jättää ajatteleminen muille.

Vierailija
272/394 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puriden tarkoitus on lasten seksualisointi ja sukupuolenvaihdon mahdollistaminen alaikäisille omalla "päätöksellä" eli rahakas bisnes

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
273/394 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Transihmisiä on oikeasti minimaalisen pieni määrä väestöstä, mutta nyt isolle joukolle nepsyjä ja muuten identiteettinsä kanssa hukassa olevia lapsia ja nuoria on saatu vakuutettua siitä, että heidän huono olonsa johtuu sukupuolidysforiasta, jota voi helpottaa mm. tukemalla tekomunan pöksyihin. 🤦

Käsittämätöntä aina tää teidän nepsyjen infantilisointi muuten. Että jos on autisti, niin ei muka voi oikeasti tietää ihan itse omaa sukupuoli-identiteettiään. 

Mun tytär on autisti, ja lesbo, mutta ei hän ole transsukupuolinen, eikä hänelle kukaan sellaista onnistuisi vakuuttamaan. 

Ei tämä ole "meidän" nepsyjen infantilisointia, vaan ihan transpolin lääkärin haastattelussa kertomaa, että nepsyt ja mt-ongelmaiset nuoret siellä ramppaa vaikka ongelmat on ihan muualla.

Vierailija
274/394 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on packer??

Peenisjäljitelmä joka saa peeniksen näyttämään isommalta lapsen housussa.

Heidän mielestä on ok katsoa lapsen haarovälejä???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
275/394 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tolla menolla kohta tonne saadaan alaikäisten ryhmämasturbaatio -kurssi. Kaikki alaikäisiksi identifioituvat vaan paikalle! 

"Hauskana" tietona. Pridessä on ollut reilu vuosikymmen oma lippu alaikäisistä liian kiinnostuneille aikuisille. Yksi syy, miksen missään nimessä anna lapsen mennä kys. tapahtumiin ja miksi vältän koko porukkaa. 

Mitä liikkuu aikuisen ihmisen päässä, joka lietsoo tällaisia valheita? Kohdistuen myös vähemmistöön kuuluviin lapsiin ja nuoriin? Heillä ei ilmeisesti ole mielestäsi tarpeeksi vaikeaa? 

Kritiikkini ei kohdistu nuoriin vaan aikuisiin, joilla ei pelaa harkintakyky. Avaisitko, mikä väitteessäni oli valetta?

Se on valetta, että pridessä olisi oma lippu pedofiileille. 

Tietenkin kritiikkisi kohdistuu ihan yhtälailla seksuaali- ja sukupuolivähemmistöihin kuuluviin nuoriin, ja heille se on tietenkin kaikkein haitallisinta. 

Ai sori, "minor attracted person" (pedo) termillä löytyy sellainen sinikeltaisesta vaaleanpunaiseen liukuva lippu. Ja olet oikeassa, se on tehtykin vasta 2018.

Sanotko seuraavaksi, että ikä on vaan identiteetti? 

Voihan kuka vaan tehdä jonkun lipun. Ja kuka vaan voi sitten sanoa sitä Pride-lipuksi. Itse veikkaan, että tuotakin lippua jakaa ja levittää lähinnä öyhöt. 

Luulen, että on priden omaa porukkaa, sillä öyhöt käyttäneen enemmän x tai 4chan kuin thumblr. 

Vierailija
276/394 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Packing on sitä, kun transihminen haluaa näyttää siltä kuin hänellä olisi housuissa penis ja siihen tarkoitukseen tehdään topattu tekstiililisäke. Tämä on ilmeisesti paholaisesta.

 

Ennen vanhaan pojat opettivat toisilleen miten housuihin asetellaan sukkia niin, että ne näyttävät aidolta (enemmän tai vähemmän) pullotukselta. Tämä on kuulemma normaalia.

Kyse on 13v tytöistä. 

Ei ole tytöille tämä, eikä 13-vuotiaille, vaan 13 - 17 -vuotiaille nuorille, joilla on pojan sukupuoli-identiteetti. 

Mistä johtuu, että näitä "on" nykyään näin paljon?

 

Tuttuni lapsi on autistinen, äiti mt-ongelmainen. Tytöllä murrosiässä haasteita ja mt-ongelmat nousi hänelläkin pintaan. Liekö perittyä. Äiti vei lapsen prideen ja kannusti ja paapoi, huomioi tyttöä aivan eri sfääreissä kuin lapsena, kun äiti silloin oli masentunut eikä jaksanut piitata eikä huomioda lastaan yhtään. 

Näkeehän sen sokea erkkikin, että lapsi haluaa vahvistaa tapaa, jolla saa vinksahtaneen äitinsä huomion. Nyt sakkaa sitten mielenterveys ja kovaa, kun on vaikeuksia perua nimen muutos ja on kynnys palata tytön vaatteisiin kun on uskotellut niin kaikille. Sitten pyöritään loputtomassa kehässä ja jäädäänkin työkyvyttömyyseläkkeelle kun ei pää kestä.

 

Nåitä on ja tämäkin ihan läheltä nähty. Säälittävää, kurjaa ja yhteiskunnallisesti kestämätöntä.

Minulla tuttavapiirissä kaksi tällaista. Aina jotain pahaa häikkää siinä äitisuhteessa (ja äiti toki kunnon feministi) tai joku traumakokemus lapsena. Aina. 

Mites kaikki ne transsukupuoliset, joilla ei ole mitään tuollaista. Ne, joiden vanhemnat eivät hyväksy transsukupuolisuutta? 

Ensinnäkään, "transsukupuolisuutta" ei ole olemassakaan. Ja näytä yksikin toiseen sukupuoleen identifioituva, joka ei ole autismin kirjolla, jolla ei ole öyhöfeministiä äitinä, seksuaalista ahdistelua lapsena, traumataustaa jne. 

Ystäväni on transmies. Ainut trauma hänellä on siitä, että joutui elämään pitkään inhoamassaan kehossa ilman minkäänlaista tukea. Nyt paljon onnellisempi mutta käy vielä terapiassa sen takia. Lasketaanko transsukupuolisuuden aiheuttama trauma transsukupuolisuuden kumoavaksi todisteeksi? :D

Vierailija
277/394 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tolla menolla kohta tonne saadaan alaikäisten ryhmämasturbaatio -kurssi. Kaikki alaikäisiksi identifioituvat vaan paikalle! 

"Hauskana" tietona. Pridessä on ollut reilu vuosikymmen oma lippu alaikäisistä liian kiinnostuneille aikuisille. Yksi syy, miksen missään nimessä anna lapsen mennä kys. tapahtumiin ja miksi vältän koko porukkaa. 

Mitä liikkuu aikuisen ihmisen päässä, joka lietsoo tällaisia valheita? Kohdistuen myös vähemmistöön kuuluviin lapsiin ja nuoriin? Heillä ei ilmeisesti ole mielestäsi tarpeeksi vaikeaa? 

Kritiikkini ei kohdistu nuoriin vaan aikuisiin, joilla ei pelaa harkintakyky. Avaisitko, mikä väitteessäni oli valetta?

No katsoisitko sitten peiliin, kun en pidä harkintakykyäsi kovin hyvänä, kun maalailet tuollaisia työpajoja, joita kukaan ei ole järjestämässä ja levität valhetta Pride lipuista. Jos joku tulee Pride kulkueeseen hakaristilipun kanssa, niin sekään ei ole Pride lippu, vaikka joku sen kulkueeseen veisi. Ok? 

Johan rapakon takana on ollut tyyliin dragqueenejä twerkkaamassa ja vetämässä tankotanssia päiväkotilaisille. Väitätkö, ettei ole valitettavasti mahdollista, että näemme jotain vastaavaa myös Suomessa? 

Toki harmittaa, että tuli annettua idean tynkää setalle. 

Ihan varmasti joo. Ehkä sun ei kantsis kuitenkaan uskoa kaikkea, mitä netissä väitetään. 

Vierailija
278/394 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PEdofiliasta tuomittujen persutalebanien kannattais olla ihan hissukseen

Voitko olla vielä yksinkertaisempi ja tyhmempi niin saadaan nauraa sun kaltaisille ihan kunnolla? 

Vierailija
279/394 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Transihmisiä on oikeasti minimaalisen pieni määrä väestöstä, mutta nyt isolle joukolle nepsyjä ja muuten identiteettinsä kanssa hukassa olevia lapsia ja nuoria on saatu vakuutettua siitä, että heidän huono olonsa johtuu sukupuolidysforiasta, jota voi helpottaa mm. tukemalla tekomunan pöksyihin. 🤦

Käsittämätöntä aina tää teidän nepsyjen infantilisointi muuten. Että jos on autisti, niin ei muka voi oikeasti tietää ihan itse omaa sukupuoli-identiteettiään. 

Mun tytär on autisti, ja lesbo, mutta ei hän ole transsukupuolinen, eikä hänelle kukaan sellaista onnistuisi vakuuttamaan. 

Ei tämä ole "meidän" nepsyjen infantilisointia, vaan ihan transpolin lääkärin haastattelussa kertomaa, että nepsyt ja mt-ongelmaiset nuoret siellä ramppaa vaikka ongelmat on ihan muualla.

Onhan se infantilisointia, että esitetään, että autisti ei voisi itse tietää omaa sukupuoli-identiteettiään. 

Vierailija
280/394 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä lapsi 13-vuotias on? 5-12-vuotias on lapsi. 13-19-vuotiaat ovat teinejä eli nuoria.

Eikö 13-15 vuotiaista puhuta lapsina, jos jotain rikollista tekevät?

Eivät ole rikosoikeudellisessa vastuussa, koska eivät ole tarpeeksi kypsiä. Mutta transaktivistit olisi mielellään jo leikkelemässä näiltä ruumiinosia pois ja tunkemassa hormoneja, eli hoitoja jotka on peruuttamattomia, vaikka mieli voi nuorella vaihtua vielä moneen kertaan.

Mistähän tämä luulo nyt on lähtöisin, että kukaan olisi antamassa hormoneita tai leikkelemässä lapsia ja nuoria? Jossain YLEn keskusteluohjelmassakin joku on joskus väittänyt, että Seta ajaisi fyysisiä hoitoja nuorille.

Fyysisiä hoitoja nuorille ei ole kukaan ajamassa.

Toistan vielä: fyysisiä hoitoja lapsille ja nuorille ei ole kukaan ajamassa.

Johan järkikin sanoo, että alaikäisille ei tehdä mitään peruuttamattomia toimenpiteitä. Jos jotkut radikaalit jossain netissä on sanoneet, että lapsille kuuluu hormoniblokkerit niin voin kertoa, että se kertoo tasan sen yhden marginaaliporukan näkemyksistä, ei mistään virallisista hoitolinjauksista eikä siitä, että kukaan olisi oikeasti vakavissaan sellaista ehdottamassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän