Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käsittämätöntä miten paljon pelkästään se että sanot roskaruoan ja alkoholin vetämisen olevan haitallista voi triggeröidä suurinta osaa

Vierailija
24.06.2026 |

Terveessä yhteiskunnassa 100% ihmisistä jakais ton mielipiteen. Epäterveessä missä ihmisille on syötetty valheita läpi elämän ja saatu ne uskoteltua siihen että pullo viinaa tai hesen tuplamega ateria on parempi vaihtoehto itsensä palkitsemiselle kuin normaali pihvi tai kirjolohi on absurdia :D

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Triggeröi lähinnä tuossa tuo itsestään selvyyden jankutus. #Kuultu noin 99449548468677752 kertaa jo.

Vierailija
2/10 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei ole varaa pihviin tai kirjoloheen, eivätkä kaikki edes halua syödä niitä. Mitähän valheita sinulle on syötetty kun kuvittelet niitä terveellisiksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et edes tiedä mistä roskaruoan nimitys tulee.

Vierailija
4/10 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesustelu usein vituttaa ihmisiä.

Vierailija
5/10 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ei ole varaa pihviin tai kirjoloheen, eivätkä kaikki edes halua syödä niitä. Mitähän valheita sinulle on syötetty kun kuvittelet niitä terveellisiksi?

Ei varaa pihviin? Ateria hesessä on sen 12 euroa. Naudan ulkofilepihvi maksaa kaupassa n. 23 €/kg. 

Jos syön herneet, 250g pihvin sekä isin kasan perunoita, tulee hinnaksi noin 7 euroa. Eli söisin kaksikin ISOA annosta heseen verrattuna. 

Vierailija
6/10 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tietenkin se on haitallista? Ei itseäni ainakaan vaan kiinnosta elää 100% terveellisesti ja joka hetki terveyttä optimoiden.

Nytkin tässä tuijotan ruutua ja makoilen, ei terveellistä ollenkaan. Eilen söin tryffelisipsiä, toissapäivänä suklaata.

Lisäksi aion lähiaikoina polttaa röökiä. Saatan siemailla myös skumppaa kesällä. 

Hampurilaiset teen itse, mutta niihin tulee epäterveelliset sämpylät ja ultraprosessoitu juusto, jonka lisäksi juon hampurilaisen kanssa PepsiMaxia. Karkkikin pelkkää tulehdusta aiheuttavaa pskaa, silti syön sitä viikottain. 

Voisin toki jättää karkit ja sipsit pois, ja syödä pelkkiä itse tehtyjä tai konditorioista hankittuja fresh leivoksia. Tai ainakin karkeista voisin luopua, karkit on vähän noloja. Sipsit ja mätidippi sen sijaan jees.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään ihminen tällä planeetalla ei elä 100% terveellisesti 24/7. Jos ihminen ei suo itselleen mitään nautintoja koskaan niin ei elämä kovin pitkä ole. 

Vierailija
8/10 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesustelu usein vituttaa ihmisiä.

Jep. Ja MUIDEN Ihmisten tapoihin ja elämään puuttuminen !!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vegaani ja tykkään vodkasta.

Vierailija
10/10 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pihvikään nykyään enää ole terveellistä. ;) Sä vaan luet trollien juttuja ja jäät ihmettelemään