Mihin Kelan pääjohtaja tarvitsee autonkuljettajaa?
Oikeasti, eikö se voi itse ajaa autoaan? Ei ihme, että verorahat eivät riitä mihinkään tarpeelliseen.
Kommentit (15)
Köyhät ajavat itse.
Rahamies istuu takapenkillä. Oikealla puolella. Mahdollisimman suuri sedan tai limusiini mallinen auto.
Mihin Helsingin yliopiston rehtori tarvitsee autonkuljettajaa?
Istuu ydinkeskustassa, muutama kymmenen askelta metroon, ratikkaan, busseille. Taksit kulkevat.
Mitä järkeä?
Pitäis lopettaa tollaset ihmiset, joilla on autonkuljettaja.
Ei uskalla taxin kyytiin. Raiskataan.
Tiedät ap varmaan itse asiakkaana, miten kurjaa olisi, jos tuen maksatuspäivää lykättäisiin määrittämättömäksi ajaksi päätöksen mahdottomuuden vuoksi... Auton kuljettaja hoitaa johtajan paikalle ja johtaja ratkaisee viime kädessä sen, mitä alainen ei pysty...
Etätyöt voisivat olla mahdollisuus, mutta ensin pitäisi tehdä tuensaajista julkista ainesta, jottei haitta sekään, mikäli etäkanava hakkeroidaan ja vuodetaan julki, asiakasturvallisuus ja yksityisyys ei vaarannu...
Olet ap typerä!
Että pääsee toimistolle lähitöihin. Ei kai hän voi rahvaan seassa jossain ruuhkavankkureissa matkata. Siinä voisi jotain ikävää sattuakin jos joku kansalainen antaisi palautetta palvelusta.
Mihin kukaan muukaan valtion viraston/yhtiön pääjohtaja tarvitsee kuljettajaa? Näillä on korkeammat palkat kuin ministereillä joten hankkikoon itse kuljettajansa jos ei itse voi ajaa.
Valtion virka-autot ja kuljettajat vain presidenteille, ministereille ja diplomaateille. Muut saa suoriutua töihinsä omin neuvoin.
Vierailija kirjoitti:
Köyhät ajavat itse.
Rahamies istuu takapenkillä. Oikealla puolella. Mahdollisimman suuri sedan tai limusiini mallinen auto.
Niin OMILLA RAHOILLAAN , ei kuulu Kelan rahoilla ajaa
Stubbikaan ei tarvii autonkuljettajaa, ihan hyvässä kunnossa on voisi ajaa metrolla ratikalla ja polkupyörällä tai juosta triathlonin eduskunnalle
Suomessako ei muka ole korruptiota, nepostismia ja muuta epärehellistä kähmintää.
Kuka tutkimuksissa valehtelee?
Vierailija kirjoitti:
Kännissä ei saa ajaa?
Mutta johtaja tsaa olla töissä.
Se on niin vanha että ei saa enää uusittua ajokorttia.