Milloin olet käynyt viimeksi metsässä?
Itse eilen, Teijon kansallispuistossa. Kerro myös, missä metsässä kävit.
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
En minä tuon meidän tontilla olevan metsän nimeä tiedä. Siellä tulee käytyä påivittäin.
Täytyyhän teidän tontilla nimi olla, hyvänen aika sentään. Meilläkin on omassa pihassa metsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä tuon meidän tontilla olevan metsän nimeä tiedä. Siellä tulee käytyä påivittäin.
Täytyyhän teidän tontilla nimi olla, hyvänen aika sentään. Meilläkin on omassa pihassa metsää.
Ei kai tontin nimi ole sama asia kuin metsän nimi? -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä tuon meidän tontilla olevan metsän nimeä tiedä. Siellä tulee käytyä påivittäin.
Täytyyhän teidän tontilla nimi olla, hyvänen aika sentään. Meilläkin on omassa pihassa metsää.
Meillä metsä ei ole pihassa. Olisi aika ikävää, jos niin olisi.
Toissa päivänä kansallispuistossa. Mieli lepäsi, aurinkoa, lämmin sää ja luonnon ääniä. Teki hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä tuon meidän tontilla olevan metsän nimeä tiedä. Siellä tulee käytyä påivittäin.
Täytyyhän teidän tontilla nimi olla, hyvänen aika sentään. Meilläkin on omassa pihassa metsää.
Tonteilla ei ole nimiä. Jos kyseessä on esim. sukutila, sillä voi olla jokin nimi. Mutta se tilan nimi ei ole metsän nimi.
Vierailija kirjoitti:
Viikonloppuna, ihan omassa metsässä. Katselin, että pitäisi laittaa tukkipuuta myyntiin muutama tuhat kuutiota.
Sit alkaa olla kiire. Muuten linnunpoikaset ehtii siivilleen ennen puiden kaatoa. Iso avohakkuu tosin auttaa vähän. Muista aurata koko hakattu alue täyteen äijänkorkuisia ojia.
Kävin joskus 80-luvulla Hietaniemen hautausmaalla, kun oli vaarin hautajaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä tuon meidän tontilla olevan metsän nimeä tiedä. Siellä tulee käytyä påivittäin.
Täytyyhän teidän tontilla nimi olla, hyvänen aika sentään. Meilläkin on omassa pihassa metsää.
Kait siinä nyt sukunimi lukee siinä teidän postilaatikossa? Mitä siinä lukee?
Tänään käytiin kissojen kanssa "kävelyllä" lähimetsässä. Ei ne kyllä kauheasti kävele, mutta hengattiin siinä kuitenkin hetki. Pikkukaupunki, pk-seutu, metsä alkaa kotipihan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä tuon meidän tontilla olevan metsän nimeä tiedä. Siellä tulee käytyä påivittäin.
Täytyyhän teidän tontilla nimi olla, hyvänen aika sentään. Meilläkin on omassa pihassa metsää.
Kait siinä nyt sukunimi lukee siinä teidän postilaatikossa? Mitä siinä lukee?
Sukunimi on ihmisen nimi, ei metsän nimi. Minun postiluukussani lukee "ei mainoksia".
eri
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joskus 90-luvulla. Tuolla meidän puupellolla käyn kyllä päivittäin, mutta minulle on kerrottu ettei se ole metsää.
Kateellisten panettelua koko nimitys. Nimittelijöillä ei itsellään ole varaa ostaa edes muutaman sadan neliön omaa tonttia, saati sitten edes yli hehtaarin tonttia, josta saisi edes omatarvepuut.
Vierailija kirjoitti:
Toissa päivänä kansallispuistossa. Mieli lepäsi, aurinkoa, lämmin sää ja luonnon ääniä. Teki hyvää.
Missä kansallispuistossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä tuon meidän tontilla olevan metsän nimeä tiedä. Siellä tulee käytyä påivittäin.
Täytyyhän teidän tontilla nimi olla, hyvänen aika sentään. Meilläkin on omassa pihassa metsää.
Kait siinä nyt sukunimi lukee siinä teidän postilaatikossa? Mitä siinä lukee?
Sukunimi on ihmisen nimi, ei metsän nimi. Minun postiluukussani lukee "ei mainoksia".
eri
Kai teillä nyt sentään nimi on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä tuon meidän tontilla olevan metsän nimeä tiedä. Siellä tulee käytyä påivittäin.
Täytyyhän teidän tontilla nimi olla, hyvänen aika sentään. Meilläkin on omassa pihassa metsää.
Ei kai tontin nimi ole sama asia kuin metsän nimi? -eri
Kyllä jokaisella tilalla nimi on, mitä sinä höperehdät?
Atalassa metsässä kävin pari päivää sitten. Mustarastaan poikanen huuteli emojaan.
Kyllä jokaisella tilalla nimi on, mitä sinä höperehdät?
Mistä tilasta sinä höperehdät? Ei meillä mitään maatilaa ole, vaikka metsää omistammekin.
t. se, joka ei tiedä metsänsä nimeä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä tuon meidän tontilla olevan metsän nimeä tiedä. Siellä tulee käytyä påivittäin.
Täytyyhän teidän tontilla nimi olla, hyvänen aika sentään. Meilläkin on omassa pihassa metsää.
Kait siinä nyt sukunimi lukee siinä teidän postilaatikossa? Mitä siinä lukee?
Sukunimi on ihmisen nimi, ei metsän nimi. Minun postiluukussani lukee "ei mainoksia".
eri
Kai teillä nyt sentään nimi on!
Teillä on, mutta metsillä ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä tuon meidän tontilla olevan metsän nimeä tiedä. Siellä tulee käytyä påivittäin.
Täytyyhän teidän tontilla nimi olla, hyvänen aika sentään. Meilläkin on omassa pihassa metsää.
Ei kai tontin nimi ole sama asia kuin metsän nimi? -eri
Kyllä jokaisella tilalla nimi on, mitä sinä höperehdät?
Kaikilla rekisteröidyillä tiloilla (kiinteistöillä) ei aina ole virallista nimeä. Jokaisella tilalla on kuitenkin aina virallinen numeerinen kiinteistötunnus, jonka avulla se yksilöidään viranomaisten rekistereissä (kuten Maanmittauslaitoksen kiinteistörekisterissä).
Tänään. Ei nyt ihan luoonometsää Vantaalla mutta olen kyllä suoraansanottuna mennyt metsään monestikin viime päivinä. Rakastan! Varsinkin vapautunutta varpupissaa.
Tänään viimeksi, eipä sitä oikein muuten pääse kotoa pois.