Milloin olet käynyt viimeksi metsässä?
Itse eilen, Teijon kansallispuistossa. Kerro myös, missä metsässä kävit.
Kommentit (127)
Viikonloppuna, ihan omassa metsässä. Katselin, että pitäisi laittaa tukkipuuta myyntiin muutama tuhat kuutiota.
Vuosia sitten. Muuta luontoa täällä vähän on. Kaupunki.
Asun Virnamäen metsän reunassa Turussa. Viimeksi tunti sitten menin iltakävelyllä metsän läpi Aurajoen rantapoluille.
Vierailija kirjoitti:
Asun Virnamäen metsän reunassa Turussa. Viimeksi tunti sitten menin iltakävelyllä metsän läpi Aurajoen rantapoluille.
🥰🥰
Luonnonsuojelualue metsineen ihan tuossa vieressä, mutta ei ole nyt pariin vuoteen tullut käytyä siellä.
Viime talvena. Kevättalvi metsätöissä omalla tontilla ja nyt kesällä on niin paljon puuhaa tässä pihalla, etten kaipaakaan metsään, on jatkuvasti puutarhatöitä - itse asiassa meillä kasvaa pihallakin metsä, lasketaanko sitä?
Joka päivä laajennan ponille aitausta omaan metsään. Se ei kestä laidunruohon sokeria joten laiduntaa metsässä ja raivaa sieltä pusikkoa. Siksi laajennetaan joka päivä pieni alue lisää, ettei syö liikaa kerralla.
Eilen tiistaina lähellä olevalla luonnonsuojelualueella, jossa mukavia metsäpolkuja ja järvenrantaa. Se on sopivan vaihtelevaa lenkkeilymaastoa.
En minä tuon meidän tontilla olevan metsän nimeä tiedä. Siellä tulee käytyä påivittäin.
Olen käynyt useissa eri metsissä viikon aikana.
Jouluna kuusivarkaissa naapurin metsässä. Tai "varkaissa", on siihen joskus saatu lupa.
Täällä maaseudulla ei metsillä ole nimiä. Ne ovat ihan vain metsiä.
Vierailija kirjoitti:
4-5 vuotta sitten lähimetsässä.
Pelkäätkö että tulee karhu vastaan tai joudut susien syömäksi? Tosin niitä punkkeja kannattaa varoa enemmän ja koirat aiheuttavat suurimman osan puremahaavoista Suomessa.
Ap:n aloitus: Kuinka kertoa olevansa kaupunkilainen kertomatta olevansa kaupunkilainen.
Jos puistoja ei lasketa, niin joskus 90-luvulla.
kun etsin piilottamaani kaljakätköä, hitto niitä puita oli aika monta siellä metässä...kyllä se vielä löytyy
Varmaan joskus 90-luvulla. Tuolla meidän puupellolla käyn kyllä päivittäin, mutta minulle on kerrottu ettei se ole metsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4-5 vuotta sitten lähimetsässä.
Pelkäätkö että tulee karhu vastaan tai joudut susien syömäksi? Tosin niitä punkkeja kannattaa varoa enemmän ja koirat aiheuttavat suurimman osan puremahaavoista Suomessa.
En vaan sairauden takia kävely on ollut kovin vaikeaa.
Juhannusaattona. Olin menossa laavulle grillaamaan mutta jouduin juoksemaan ampiaisparvea karkuun kuusikossa. Söin sitten eväät kylmänä kannon nokassa hakkuuaukossa, kun sain ne karistettua.
4-5 vuotta sitten lähimetsässä.