Mistä tietää, että puoliso rakastaa
Sinä joka olet naimisissa/parisuhteessa, mistä kumppanisi arkisista teoista ja käyttäytymisestä tiedät, että hän välittää sinusta?
Jos olet eronnut tai eroamassa mitä merkkejä on mahdollisesti ollut päinvastaisesta?
Kysyn siksi koska olen alkanut kyseenalaistamaan sen, välittääkö oma mieheni minusta todellisuudessa juurikaan… Hän ei halua erota, mutta hän on usein hyvin välinpitämätön minua kohtaan, varsinkin silloin kun eniten tarvitsisin hänen tukeaan. Ehkäpä hän ei vain lasten takia haluaisi erota..
Kommentit (297)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei selvinnyt rakastaako enää, kun olimme kaksi viikkoa mökillä kahden. Mies istua jurotti ristikoita tehden tai lehteä lukien. Karttoi kaikkea läheisyyttä, eikä halunnut keskustella oikein mistään. Silti seuraa varjona joka paikkaan, vaikka muuten olen yhdentekevä. Jo toinen kerta samanlaista tänä kesänä.
Yhteiselo alkaa jo ahdistaa liikaa, kun tällaista on ollut muutenkin jo pitkään. Vaikuttaa, että olen vain joku taloudenhoitajatar enkä vaimo.
Onko potenssivaikeuksia tai huolissaan jostakin miesten vaivasta eikä kehtaa puhua niistä? Kysele hellästi.
Voi mä repeen nauruun.
Kysele kuin lapselta puhuttele hellästi. Tuo on miehisyyden rippeiden tappaja. Reilu tyyli kovalla äänellä ronskisti asiat puhutaan aikuisia kun o.
Siinä onkin arka puheenaihe. Mies lukkiutuu heti ja on kovin salamyhkäinen, jos kyselee vähänkin. Ja lääkäriin ei missään nimessä mene.
Selvä merkki, että siinä se ongelma on. Urologille tutkimuksiin! Yleislääkärikin auttaa alkuun.
Kun ei tarvitse erikseen alkaa kyselemään milloin sitä pillua saisi seuraavan kerran kun joulusta on jo aikaa.
Slaavimuija joka esti aviomiestään imeytymästä ulos lentokoneen rikkoutuneesta ikkunasta ainakin rakastaa miestään.
Tai rakasti. Nythän se uutisvideolla kuvailee miehen kasvojen silpoutuneen pahasti.
Mutta joka tapauksessa jos roikut puolisossa kiinni ettei se imeydy ulos lentokoneen ikkunasta niin siinä on pakko olla kyse rakkaudesta. Olisipa vaan joku helpompi ja turvallisempi tapa testata asia.
Et mistään.
Mies ei rakasta.
Pelkkä reikä ihan sama kelpaa.
Hankkii asunnon kun oot saanu häädön
Puhuu, pussaa, koskettelee, haluaa sekä seksiä että viettää aikaa yhdessä esimerkiksi matkustellen, harrastuksissa, marjametsässä, missä vaan. Lähtee kokeilemaan asioita jotka ovat toiselle tärkeitä. Näistä ainakin omani tiedän.
Kodinhoitaja tai kokki samantekevää v.ttu aivan ..
Sanoo rakastaa. Täkee.
Kai se nyt .ttu osaa puhua lauseita.
Vierailija kirjoitti:
Hankkii asunnon kun oot saanu häädön
Äärimmäinen rakkauden osoitus.
Miten sillä seisoo ja kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että kyllä sen vaan huomaa.
Itse luulen että omalla kohdalla ei rakasta enää.
Tekee kotitöitä muttei omaksi ilokseni vaan velvollisuudentunnosta.
On ennemmin harrastuksissa poissa kotoa. Ei vietä aikaa kanssani laisinkaan.
Tekee ruokaa itselleen ja lapsille, ennen teki kaikille.
Katselee urheilua kokoajan vaikka muut eivät halua sitä katsoa.
Ei kysele yhtään mitään minun päivästäni tai elämästäni yleensäkään. Ei keskustella olleenkaan mistään. Kuollut on. Odotan että lapset kasvaa.
Siis tekee ruokaa perheelle, muttei sulle!!?
Kyllä, en satu syömään mm lasten makaronilaatikkoa eikä hän sitä itsekään kyllä syö.
Vaadit omat erikoissapuskat. Mitä teet niiden eteen.
Vierailija kirjoitti:
Puhuu, pussaa, koskettelee, haluaa sekä seksiä että viettää aikaa yhdessä esimerkiksi matkustellen, harrastuksissa, marjametsässä, missä vaan. Lähtee kokeilemaan asioita jotka ovat toiselle tärkeitä. Näistä ainakin omani tiedän.
Eli vaimoni ei rakasta minua. Yhteinen tekeminen on samassa huoneessa netissä roikkumista. Ei halua tehdä muuta yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Slaavimuija joka esti aviomiestään imeytymästä ulos lentokoneen rikkoutuneesta ikkunasta ainakin rakastaa miestään.
Tai rakasti. Nythän se uutisvideolla kuvailee miehen kasvojen silpoutuneen pahasti.
Mutta joka tapauksessa jos roikut puolisossa kiinni ettei se imeydy ulos lentokoneen ikkunasta niin siinä on pakko olla kyse rakkaudesta. Olisipa vaan joku helpompi ja turvallisempi tapa testata asia.
Ei ne kasvot vaikuta asiaan.
Kai se osaa puhua.
Kuka kattelis mykkäpaskaa?
Jos vaimo ottaa suihin, niin silloin hän rakastaa. Muuten on liitosta rakkaus kadonnut.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista!
Haluaisin vielä lisätä muutaman asian. Mies siis tosiaan sanoo rakastavansa sillon kun olen sitä häneltä suoraan kysynyt. Hänen monet teot mielestäni vain vain puhuvat päinvastaisen puolesta. Tiedän että kaikki tekevät virheitä. Mutta mieheni kohdalla ei vaikuta että olisi kyse vain ajattelemattomuudesta, stressistä jne. vaan enemmänkin tietoisesta loukkaamisesta/halveksunnasta. Pari esimerkkiä kuluneen viikon tilanteista:
Meillä oli vieraita. Meillä oli heille sekä suolaisia että makeita tarjottavia. Yhdessä vaiheessa iltaa toin myös tarjottavaksi hedelmiä, mm. banaaneja. Itse tykkään kuoreltaan hieman vihertävistä banaaneista, mutta meillä oli myös banaaneja joissa oli kuoressa hieman ruskeaa. Tiedän että banaanien suhteen mieltymyksiä on monia joten laitoin tarjolle molemmat. Mieheni nähtyään sen sanoi VIERAIDEN EDESSÄ halveksuvalla äänellä: Ei vieraille ruskeita banaaneja laiteta….
Tyttärillämme on useampi mekko. Yhtenä päivänä olin vahingossa pistänyt yhden nuoremman tytön mekoista vanhemman vaatekaappiin. Hän etsi sitä ja kun ei heti löytänyt niin hermostui. Kun itse löysin mekon väärästä kaapista, jonne olin sen ajatuksissani pistänyt alkoi haukkuminen siitä miten en osaa pitää lasten vaatteita järjestyksessä…
Tuntuu että hänellä on ihan oikea tarve loukata minua. Mutta rehellisesti, loukkaantuisitteko itse vastaavissa tilanteissa vai olisitteko välittämättä?
Helkuttiako se ukolle mitään kuuluu jos teit mekkovirheen :((
Isän tehtävä olisi ollut vaan hymähtää ystävällisesti!
Olisin itse heti kysynyt ukolta; kysyikö joku sun mielipidettä mekkoasiassa??
Jos mies istuu kaikki illat kotona katsomassa futista ja tulee pyydettäessä lihapatojesi ääreen, niin RAKASTAA.