Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tietää, että puoliso rakastaa

Vierailija
24.06.2026 |

Sinä joka olet naimisissa/parisuhteessa, mistä kumppanisi arkisista teoista ja käyttäytymisestä tiedät, että hän välittää sinusta? 

Jos olet eronnut tai eroamassa mitä merkkejä on mahdollisesti ollut päinvastaisesta?

Kysyn siksi koska olen alkanut kyseenalaistamaan sen, välittääkö oma mieheni minusta todellisuudessa juurikaan… Hän ei halua erota, mutta hän on usein hyvin välinpitämätön minua kohtaan, varsinkin silloin kun eniten tarvitsisin hänen tukeaan. Ehkäpä hän ei vain lasten takia haluaisi erota..

Kommentit (234)

Vierailija
221/234 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni toi minulle juuri 50 kypsää ahomansikkaa. Yhden joka yhteiselle vuodelle. Oli poiminut ne mökkimetsästä. 🍓🌲🌳

Vierailija
222/234 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 vuosi uutuudenviehätystä 

T. Mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/234 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1 vuosi uutuudenviehätystä 

T. Mies

Entäs sen jälkeen? Jotkut on onnellisesti yhdessä 60-70v.

Vierailija
224/234 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisista tietää etukäteen että EI rakasta miestänihmisenä vaan rakastaa niitä miehestämirtisaatavia hyötyjä. Miehet rakastaa muutenkin aidommin kun naiset

Vierailija
225/234 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauempaa seuranneena ja monelta muulta kuulleena…

Jos ”mies” uhkailee pöytien kaateluilla kun keskustelu aikuisten oikeesti ei onnistu enää, valehtelee ”maailman täyteen”, mustamaalaa inhokkejaan ja huolella kun ”muissahan se vika on”, puuttuu (lue: pahoinpitelee) fyysisesti niin vapaa-ajalla kuin töissä, yrittää suisiidia kokeilemalla ajaa suojatiellä auton alle, sekoittaa omat ja toisten rahat eikä ilman sanktioita, haluaisi mennä pimeään huoneeseen muksimaan pomonsa, viettää pitkiä sairaslomajaksoja vailla tolkun syytä, kulkee poikkeuksetta surun raskas ja valitettavan aito viitta synkillä kasvoilla minkä perusteella myös hallitsee pelolla lähipiiriä arvaamattomana ja saa lähipiirin tekemään erinäisiä ”palveluksia”, ”kasvattaa” nuorisoa hyvin kyseenalaisilla, fyysisyyteen perustuvilla harjoitteilla (jotka ovat työelämässä potkujen väärti mm nöyryyttävyytensä takia), hakee ja löytää ratkaisuja syvistä vesielementeistä. Alko maistuu minkä voi nähdä aggressivisen yksi-ilmeisestä ns ”viinanaamasta” ja käsien tärinästä. Kaikki ei liene ok. 
Mitä puolisoon tulee niin tämä tekee matalapalkka-alalla jostakin syystä lähes pelkkää yötuuria. 
Miten rakastaa ketään jos oma elämä on päin prinkkalaa - aina ollut? Elämä kun on selviytymistä päivästä toiseen ja varuillaanoloa - on ehdittävä ”iskeä” ensin hutivaarasta huolimatta. Kotona rauhassa alko auttaa.

(Tämä casehan on tietysti täysin fiktiivinen - leffoista ja kirjoista ympätty. Ei yhteyksiä tosielämään. Passeli stoori palstalle.)

Vierailija
226/234 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei kurista...tai kuristaa vain vähän. Vaimo ei vertaa kullia mustaan suurmulkkuun.

Mee tyhmä muualle tältä palstalta tyhmine juttuinesi!

Mene estynyt mummo pois täältä. Tai pidä suusi kiinni.

Vierailija
227/234 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei kurista...tai kuristaa vain vähän. Vaimo ei vertaa kullia mustaan suurmulkkuun.

Mee tyhmä muualle tältä palstalta tyhmine juttuinesi!

Milläs oikeudella sinä määräilet? Moni on tuota mieltä. Hyväksy erilaisuus.

Vierailija
228/234 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan näistä teoista: käy vieraissa, panee sun ystävää, ei osallistu käskemättä mihinkään kotitöihin, ei osallistu kodin kuluihin, huoltoon, ruokaostoksiin, ei siivoa jälkiään, ei edes vaatteita saa likapyykkikoriin, tulee - ja menee ilmoittamatta ennakkoon, työ - ja ura ensin, sitten kaverit, omat menot ja jos aikaa jää niin sitten makaa kotona. Vieraiden aikana esittää huolehtivaa puolisoa, lomamatkat tekee yksin, ostelee mitä sattuu esim. uuden auton.  Pitää puolisoa itsestään selvänä, jonka tehtävä on pitää koti kunnossa ja hoitaa huollot, pihat, lapset.

Etsin juuri uutta taloa, jonne lasten kanssa muutan. Enkä jätä edes hyvästi lappua. 

Jos teillä on yhteiset tilit, niin hoida raha-asiasi kuntoon siirtämällä vähintään puolet omalle tilillesi plus extraa jos jotain erikoismaksuja tulossa!!

Terv ent. pankkiiri:)

Vierailija
229/234 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että mun mies rakastaa mua koska: 

Puhuu mulle aina nätisti. 
Tarkistaa aina että onko meillä jotain yhteisiä suunnitelmia ennen kuin tekee omiaan. 

Hoitaa lapsen ja koirat aina viikonloppuaamuisin, koska tietää että olen aamu-uninen. 

Sanoo että rakastaa mua joka päivä. 

Kiittää usein ja kaikesta. 

Halaa ja silittää. 

On ystävällinen mun vanhemmille ja ystäville. 

Ostaa kaupasta mun lempiherkkuja. 

Kannustaa mua työelämässä ja harrastuksissa. 

Mun rakkauden kieleni on teot ja mies tietää sen :) Mulle merkitsee enemmän se miten ihminen rakkauttaan osoittaa kuin se kuinka usein hän sanoo rakastavansa. Tekojen ja sanojen pitää olla sopusoinnussa. 

Ystäväni mies aikalailla samanlainen, mutta niinpä vaan ryhtyi harrastuksensa seurauksena parin yksinäisen naisen kanssa puhelinjutteluun viikoittain. Siinä sitten tutustuttiin varsin hyvin monien kuukausien aikana ja lopulta miestä ei kiinnostanut mikään mitä vaimo teki tai sanoi paitsi, että kotihommat sujui tavalliseen tahtiin ja ruokaa oli ajallaan.

Eron partaalle siinä päädyttiin, vaikka lopulta mies tajusi idioottimaisuutensa ja ero peruuntui. Ihan totta ukot ja akat, älkää puuttuko avioparien asioihin eli liian liki!

Vierailija
230/234 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän sitä rakkautta pitää todistella, sen varmemmin sitä ei ole. Äärimmäisen noloa jossain vauva-palstalla vakuutella toimivaa avioliittoaan. Kummasti on aikaa täällä roikkua, mies tuskin saa kotona mitään huomiota. 

Vierailija
231/234 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori nyt, mutta kuka täällä jankuttaa samaa, aiheen vierestä koko ajan. Häipyisit, ellet pysy otsikossa.

Omat juttuni kirjoitin jo, tahtoisin lukea oikeita juttuja lisää!

Dorishullu ilmiannettu. Moden tuttu, poistuu trollauksensa pian.

Yksi komppaa itseään, kymmenittäin trollausta.

Tuttu tyyppi monista ketjuista.

Ilmoitettu asiattomaksi.

Vierailija
232/234 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva arvostelu,toisen toiveiden ja haaveiden tallominen,'ei' kaikkeen, ei kuuntele mitä puhut on asia miten tärkeä vaan, mulkoilee sinua kun luulee ettet huomaan.

1000% varmat toimet edellä mainitut että itsekunnioituksesi säilyttämiseksi nosta kytkintä sanoo siihen mitä vaan. Kandee avata arkku ja kertoa kaikki mistä on ollut tyytymätön:se sun arvostelu häneen mitä on jauhanut susta vuosia niin lähdön lähelle että ymmärtää sinun olleen kohtelias että olet ollut hiljaa kaikista 'urpon kanssa elän' jutuista.

Vierailija
233/234 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kirjoittaa täällä, että "odotan, että lapset kasvavat" tms syyksi, ettei vielä eroa.

Mä olisin toivonut, että äiti olisi ottanut eron, kun olin lapsi. Olisin mieluummim asunut köyhempänä vuokrakodissa kuin lukaalissa, jossa joutui kävelemään munankuorilla narsku-isän takia ja oli paljon muutakin epätervettä. Kulissit oli toki kunnossa.

Saatiin hyvin epäterve miehenmalli ja malli parisuhteesta siskon kanssa tuossa kodissa.

Vierailija
234/234 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tietää...pähkäilee Ap.  Kysäise!