Puhelimen räpläys muiden seurassa?
Kommentit (10)
Älyvapaa luuri niin aika vähän tulee räplättyä.
En räplää. Jos pitää laittaa viestiä niin sanon jotain tyyliin "oota mä laitan tän viestin". Jedkutyn dins seuralaiseeni. Pidän moukkana sellaisia, jotka toisen ihmisen seurassa tuijottavat vain puhelintaan.
Räplää mieluimmin klittaa tai pipeleetä
Erityisesti kiinnitän siihen huomiota kuinka käytän puhelinta lasten tai puolison seurassa. Lapsille pyrin osoittamaan, että puhelin ei ole ajanviettolaite. Somen selaaminen jne on oman elämän aliarviointia. Parisuhde on aina puhelimen edellä ja kahdestaan ollessa käytän puhelinta minimit
Lapsille annettava malli on tärkein. Olla nyt sitten ruutua tuijottava sohvaperuna. Siitä se elämä etenee
Joskus jos olen lasta nukuttaessa puhelinta käyttänyt niin heti nukahtaminen on kestänyt ja kestänyt ja kestänyt.....Nykyään se on hyvä hetki katsella kattoon ja järjestää ajatuksia
Minua inhottaa jos vaikka kotona joskus puoliso heittäytyy sohvalle puhelimen kanssa.
Moukkamaista hommaa. Sopii psykopatiaoireisiin.
En räppää puhelinta seurassa. Ymmärrän riippuvuuksia, mutta koen silti pienenä loukkauksena, jos toinen kaivaa puhelimen esille.
Jonkin verran joo, mutta keskityn silloin asioiden hoitamiseen. Jos olen muiden seurassa niin vältän puhelimen käyttöä