Mistä tietää, että puoliso rakastaa
Sinä joka olet naimisissa/parisuhteessa, mistä kumppanisi arkisista teoista ja käyttäytymisestä tiedät, että hän välittää sinusta?
Jos olet eronnut tai eroamassa mitä merkkejä on mahdollisesti ollut päinvastaisesta?
Kysyn siksi koska olen alkanut kyseenalaistamaan sen, välittääkö oma mieheni minusta todellisuudessa juurikaan… Hän ei halua erota, mutta hän on usein hyvin välinpitämätön minua kohtaan, varsinkin silloin kun eniten tarvitsisin hänen tukeaan. Ehkäpä hän ei vain lasten takia haluaisi erota..
Kommentit (297)
Pienet jutut arjessa merkkaa minulle enemmän kuin suuremmat juhlassa.
Vierailija kirjoitti:
A4 esiin ja alat tenttaamaan
Tämä! MeNaisten ja Iltapulujen "vastaa 10 kymysystä oikein ja olet nero"-kilpailuista saat hyviä vinkkejä mitä voit laittaa kysymysten vastausvaihtoehdoiksi. Laadi sellainen puolensataa kohtaa a, b, ja c-vaihtoehdoin. Esim. kysymys: 1. Rakastatko minua? ja vastausvaihtoehdot: a) katin pylly, b) kais sen tiiät, c) jees, rakas kultamussukani, tottakai mää sua rakastan ja ilmoitan varmasti jos tilanne muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Se haluaa pelastaa surkimuksen pulasta ja hankkia asunnon tillsammans.
Lovely woman. You aaar an angel...
"Mistä noita löytyy?"
Vierailija kirjoitti:
Antaa anteeksi. Anteeksianto kuuluu niin vahvasti rakkauteen.
Siis toinen osapuoli antaa kaikenaikaa anteeksi kun toinen ei osaa osoittaa sitä paitsi muutamalla arkisella/tylyllä kommentilla- niinkö??
Vaimon tulee kunnioittaa ja rakastaa myös itseään ettei hyväksy ihan mitä tahansa käytöstä etenkään tunneperäisesti tai fyysisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ei välitä. Sinuna jättäisin ja alkaisin lipittää viiniä.
Just näin. Sanos sille et "mee sää vaa sinne piilopaikkaas(ravintola vantaalla), mää lähden epsanjaan(lipittää Manolon kaa sit viinii).
Minulla kesäloma, puoliso jatkaa töitä (etätöitä) ilman lomia.
Viime viikolla erehdyin kysymään häneltä kesken työpäivän, että mitä ruokaa tänään syötäisiin. Puoliso hermostui mielestäni suhteettoman voimakkaasti, hän karjaisi ettei nyt mieti tuollaisia ja käski pitää suuni kiinni; sanoi vielä loppuun että voisin olla koko heinäkuun turpa tukossa.
Niinpä, puoliso tekee siis töitä aamusta yöhön saakka viikonloppuja myöten. Itse olen vielä nukkumassa, kun aloittaa työt ja nukkumassa kun lopettaa työt.
Meillä omat rahat ja tilit, joten puolison jatkuva työnteko ei minua millään tavoin palkitse, päinvastoin vietän paljon aikaa yksin.
Tässä totesin pari vuotta sitten hänelle, että jatkuva työnteko ei tee hyvää, voit kuolla ennenaikojaan siihen ettet levännyt koskaan. Hän siihen, että tuletko haudalle sitten ilkkumaan?
Hän ei taida rakastaa eikä välittää minusta pätkän vertaa?
Vierailija kirjoitti:
Spontaanit huomioivat eleet. Esim suuseksi aamusella tai ihan vaan yllättäen missä välissä tahansa. Arkiset teot ja perusjutuissa auttaminen. Hieronnat yms. Ja ihan vaan, että tekee niitä asioita mistä puoliso on sanonut pitävänsä. Harva edes ymmärtää tätä.
Puhe ja sanat kuten "Olet rakas" ovat ihan merkityksettömiä, jos ei teot vastaa sitä. En ymmärrä miksi tuota hoetaan, kun sitä ei tarkoiteta.
K.rpää suuhun. OMG
Vierailija kirjoitti:
Yksi kaksi vuotta söpöilyä ja valhettelua
Kokemusasiantuntijako
Vierailija kirjoitti:
Ottaa suihin pyytämättä.
Nielusyöpää ja hammasmätää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se haluaa pelastaa surkimuksen pulasta ja hankkia asunnon tillsammans.
Lovely woman. You aaar an angel...
"Mistä noita löytyy?"
Ei voi olla totta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla kesäloma, puoliso jatkaa töitä (etätöitä) ilman lomia.
Viime viikolla erehdyin kysymään häneltä kesken työpäivän, että mitä ruokaa tänään syötäisiin. Puoliso hermostui mielestäni suhteettoman voimakkaasti, hän karjaisi ettei nyt mieti tuollaisia ja käski pitää suuni kiinni; sanoi vielä loppuun että voisin olla koko heinäkuun turpa tukossa.
Niinpä, puoliso tekee siis töitä aamusta yöhön saakka viikonloppuja myöten. Itse olen vielä nukkumassa, kun aloittaa työt ja nukkumassa kun lopettaa työt.
Meillä omat rahat ja tilit, joten puolison jatkuva työnteko ei minua millään tavoin palkitse, päinvastoin vietän paljon aikaa yksin.
Tässä totesin pari vuotta sitten hänelle, että jatkuva työnteko ei tee hyvää, voit kuolla ennenaikojaan siihen ettet levännyt koskaan. Hän siihen, että tuletko haudalle sitten ilkkumaan?
Hän ei taida rakastaa eikä välittää minusta pätkän vertaa?
En tiedä, mutta ei tuo hyvältä kuulosta.
No minun mies kertoo, että rakastaa ja näyttää sen kans joka päivä. Puhuu ja pussaa. Ei kyllä riidellä mistään ja lemmitään ihan yhtenään. Pian seitsemäs hääpäivä meillä. Ei tarvi ainakaan minun arvailla.
Siitä, kun sanoo sen suoraan kumppanilleen oma-aloitteisesti ja näyttää sen myös arjessa.
Vierailija kirjoitti:
Ottaa suihin pyytämättä.
On sulla ihana mies.
Puhuu AINA minulle kunnioittavasti, vaikka käsittelyssä olisi vaikeakin asia. Harrastaa kanssani silloin tällöin anaaliseksiä, koska tietää että se on mieluisinta herkkuani.
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa jo, miehet eivät halua naisia kavereiksi. Naisia siedetään seksioption vuoksi.
Miks mun mies ei halua seksiä eikä eroa?
Enpä kyllä enää tiedä eli ei vissiin rakasta. Ehkä mun vastaus on että jos ei sille tunnu, niin ei rakasta. Ei mikään imurointi tai treffeillä käynti pelasta jos tunne on yksinäinen/ei-rakastettu.
Antaa nahkavisansa rajattoman käyttöoikeuden.
Se nielee.