Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää, että puoliso rakastaa

Vierailija
24.06.2026 |

Sinä joka olet naimisissa/parisuhteessa, mistä kumppanisi arkisista teoista ja käyttäytymisestä tiedät, että hän välittää sinusta? 

Jos olet eronnut tai eroamassa mitä merkkejä on mahdollisesti ollut päinvastaisesta?

Kysyn siksi koska olen alkanut kyseenalaistamaan sen, välittääkö oma mieheni minusta todellisuudessa juurikaan… Hän ei halua erota, mutta hän on usein hyvin välinpitämätön minua kohtaan, varsinkin silloin kun eniten tarvitsisin hänen tukeaan. Ehkäpä hän ei vain lasten takia haluaisi erota..

Kommentit (234)

Vierailija
201/234 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että kyllä sen vaan huomaa.

Itse luulen että omalla kohdalla ei rakasta enää.

Tekee kotitöitä muttei omaksi ilokseni vaan velvollisuudentunnosta.

On ennemmin harrastuksissa poissa kotoa. Ei vietä aikaa kanssani laisinkaan.

Tekee ruokaa itselleen ja lapsille, ennen teki kaikille.

Katselee urheilua kokoajan vaikka muut eivät halua sitä katsoa.

Ei kysele yhtään mitään minun päivästäni tai elämästäni yleensäkään. Ei keskustella olleenkaan mistään. Kuollut on. Odotan että lapset kasvaa.

Joooo, haluaa rangaista sinua jostakin olemattomasta syystä…ei saa Sitä tarpeeksi, ei saa kiittelyä tarpeeksi jos vaikka putsas kengkänsä eteisessä, ei saa myöskään kehuja tarpeeksi ymym.

Toisaalta, voi olla jo joku, jota katselee ja jolle kelpaa toisen aviomieskin.

Vierailija
202/234 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kysele yhtään mitään minun päivästäni tai elämästäni yleensäkään. Ei keskustella olleenkaan mistään. Kuollut on. Odotan että lapset kasvaa.

Joooo, haluaa rangaista sinua jostakin olemattomasta syystä…ei saa Sitä tarpeeksi, ei saa kiittelyä tarpeeksi jos vaikka putsas kengkänsä eteisessä, ei saa myöskään kehuja tarpeeksi ymym.

Kiittelyä, kehuja tai sitä? Miksi mun pitäs antaa yhtään mitään tollasia koska en niitä itsekään saa? Mä toimin siten miten mua kohdellaan myös takas. En mä kiittele tai kehu jossei itse saa koskaan mitään muuta ku vittuilua tai motkotusta ja rutinaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/234 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisinpäin ensin, rakastatko itse puolisoasi? Miten kohtelet häntä?

Pienten lasten äidille en osoittaisi tuollaista kysymystä, se työmäärä mikä äidillä on heitä hoitaessaan ansaitsee kyllä aviomieheltä rakkaudellista huomiota, joka helv. pv!

Vierailija
204/234 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiittelyä, kehuja tai sitä? Miksi mun pitäs antaa yhtään mitään tollasia koska en niitä itsekään saa? Mä toimin siten miten mua kohdellaan myös takas. En mä kiittele tai kehu jossei itse saa koskaan mitään muuta ku vittuilua tai motkotusta ja rutinaa.

Toi kommentti ei ollut tarkoitettu ap:lle moitteeksi, vaan miten mies ei hiffaa missä mennään, kun ei osaa arvostaa lastensa äidin työmäärää. Mun hyvä ystävä oli vuosia kotiäitinä ja sanoi, että itki ilosta kun pääsi työelämään aikuisten ihmisten kanssa!! 
Kukaan, joka ei ole kokenut sitä vankilaa olla ilman yhtään apua joka ikinen vuorokausi vuosien ajan pienten lasten kanssa pitäköön suunsa tiukasti kiinni.

Vierailija
205/234 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, mutta ota aloite ja kokeile, että kiität jostain asiasta! Seuraa sitten tarkkaan seurauksia ja kerro täällä!

Vierailija
206/234 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastaa = yksi vuosi hömpötystä.

Vierailija
207/234 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastamisen tietää siitä että toinen haluaa sinun kaikkein pahan hajuisimpia ja likaisimpia paikkojasi.

Vierailija
208/234 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään.

Vierailija
209/234 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskokaa jo, miehet eivät halua naisia kavereiksi. Naisia siedetään seksioption vuoksi.

Toivottavasti saat mielenterveytesi kuntoon ja lääkityksen kohdalleen.

Vierailija
210/234 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään. Ei rakasta. Vuosi on 2026.

Pelkkäbpill.unreikä.

Vierailija
211/234 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoo kauniisti päivittäin, taputtelee pepulle ohi mennessään ja sanoo rakastavansa viikottain. Tekee usein pieniä palveluksia - kuten minäkin hänelle. Ollaan oltu yhdessä 15 vuotta.

Vierailija
212/234 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeehän sen jokapäiväisessä tekemisessä, huomavaisuus, kuuntelu, sanat, käytös. Esim perjantaina sanoin sivulauseessa, että olisi kiva vaihtaa olohuoneen matto, lauantaina mieheni sanoin aamusta että joko mennään katselee mattoja. Lopulta ostettiin olohuoneeseen kaksi mattoa ja keittiöön yksi, sen lisäksi mieheni sanoin ett käydään samalla Bypiaksessa, josta hän osti mulle neuleen ja kengät. Kiva yllätys ja vieläpä toi hyvän näköiset.

Vierailija
213/234 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaksi vuotta söpöilyä ja valhettelua

Vierailija
214/234 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkii sulle vuokra-asunnon. Ne teot.

Vierailija
215/234 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisessa arjessa yllättää korjaamalla jonkun mun risan jutun, tarjoutuu tekemään perennatukea yms. Muistaa merkkipäivät.

Vierailija
216/234 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kyllä että rakastaa. Haluaa että mulla on kaikki hyvin ja ottaa ehkä liiankin raskaasti omalle kontolleen jos mulla on ollut haastava elämäntilanne tms. Arkisesti näkyy niin, että keittää aamukahvit valmiiksi, haluaa tehdä asioita yhdessä ja on kiinnostunut musta ihmisenä. Jos sanon jossain sivulauseessa että onpas tää puhelin vähän risa, pitäiskö vaihtaa niin seuraavana päivänä hän tulee esittelemään mulle parhaimmat vaihtoehdot eri hintakategorioista. Nyt kun on pidemmällä työreissulla, soittaa mulle joka aamu hyvät huomenet vaikka hän voisi nukkua pidempään. 

Vierailija
217/234 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spontaanit huomioivat eleet. Esim suuseksi aamusella tai ihan vaan yllättäen missä välissä tahansa. Arkiset teot ja perusjutuissa auttaminen. Hieronnat yms. Ja ihan vaan, että tekee niitä asioita mistä puoliso on sanonut pitävänsä. Harva edes ymmärtää tätä.

Puhe ja sanat kuten "Olet rakas" ovat ihan merkityksettömiä, jos ei teot vastaa sitä. En ymmärrä miksi tuota hoetaan, kun sitä ei tarkoiteta.

Vierailija
218/234 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet eleet, ilmeet, hassuttelut, yhteiset vitsit

Vierailija
219/234 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei kannata rähistä, on ystävällinen ketju.

Vierailija
220/234 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toisista pareista vaan näkee, että ovat juuri sopivat toisilleen. Ei niitä suuria huomionosoituksia niinkään, vaan pienet. Vanha pari kävelee käsi kädessä, onko suloisempaa?