Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä te muut 48-49-vuotiaat naiset näytätte aamuisin heränneenä ilman meikkiä ja tukka sekaisin!

Vierailija
24.06.2026 |

Entä uimarannalla bikineissä? Itse masentunut, koska 40 kg tullut painoa esivaihdevuosissa.

Ja kasvot, löystynyt, vaikka luulin, että kilot estää  ettei rutut näkys.


Kysymys on 45+ ikäisille.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uimarannalla näytän, koska mitat 163cm/52kg ja rasvaprossa 17,5. Naama toki näyttää jo vähän ikäiselleen, mutta olen siihenkin suht tyytyväinen vielä.

Vähän ikäiselleen :D , tarkoittaa 65v.


Eräs 38v kuivakassa kunnossa oleva PT on tekoälyn mukaan kasvoiltaan 55-60v.  Miltähän näyttää kun päälle käynnistyy vaihtarit kymmenen vuoden päästä. Nyt jo rummo.

Sekä myös ylpeilee kunnollaan ja hyrox skeidalla. Vieläkö ylpeilee, kun ikää 49? Veikkaan ei. Naiset saa 4-kympin villityksen mutta se päättyy aika pian turvotukseen, nivelkipuihin, hiekkavulvaan ja ryppyihin viim. 50v.

Hmm. Itse 52 v ja menopaussi jo tapahtunut, mutta mitään muita kuin vähän ryppyjä ei ole näkynyt. Enkä käytä edes mitään hormonikorvaushoitoja. Itse asiassa nekin vähäiset vaivat, joita vaihdevuosiprosessiin liittyi, loppuivat kaikki sitten menopaussiin. 10 vuotta ennen sitä oli kyllä jonkinlaista lievää oireilua, lämpöaaltoa, jalkateräkipua yms. Mutta siinä ne meni ohi.

Vierailija
22/40 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuisin näytän täysin samalta, kuin muinakin vuorokauden aikoina. Tukka saa hapsottaa rauhassa ja meikkiä en viitsi laittaa. Näky ei ole kaunis, mutta ei meikillä tai kammalla mitään isompaa muutosta saisi aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniilta.

Vierailija
24/40 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö, itseltäni. Miltä pitäisi? 

Onko sinä itse todella reilusti ylipainoinen? Alkujaan..?

Vierailija
25/40 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö, itseltäni. Miltä pitäisi? 

Perään varmasti vihellellään?

Kieltämättä joskus, etenkin ulkomailla, kun on 178/64 ja pitkät vaaleat hiukset. 

Vierailija
26/40 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyl itseäni panis. Yök.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/40 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö, itseltäni. Miltä pitäisi? 

Onko sinä itse todella reilusti ylipainoinen? Alkujaan..?

En. Neljän lapsen jälkeen samoissa mitoissa kuin 18-vuotiaana. Hyvät geenit mös äitini ja äidin äitini oli pitkiä ja hoikkia 🥰 Yllättävästi näytän silti itseltäni aamuisin. Ja rannalla.n

 

T se pitkä ja hoikka

Vierailija
28/40 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyneeltä, painoa ei ole tullut yhtään ylimääräistä vaikka olen 54 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/40 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rypyt on aamulla syvemmät. Yksikin ryppy poskella näyttää melkein arvelta, niin syvä se on. Päivällä naama vähän siliää.

 

Onko muuten vinkkejä noihin syviin ryppyihin, siis jotain meikkiä? Botoxia en halua.

Vierailija
30/40 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rypyt on aamulla syvemmät. Yksikin ryppy poskella näyttää melkein arvelta, niin syvä se on. Päivällä naama vähän siliää.

 

Onko muuten vinkkejä noihin syviin ryppyihin, siis jotain meikkiä? Botoxia en halua.

Valo ja varjo! Rypyn pohjalle ihoa vaaleampaa peiteväriä. Sen reunoille jotka on korkeammalla hieman tummempaa, niin että korkeusero rypyn pohjan ja muun ihon välillä pehmenee. Sitten yleensäkin, kannattaa välttää kovin vaaleaa tai hohtavaa meikkipohjaa, mieluummin vähän ihoa tummempi kuin vaaleampi, koska se vaalea tuo ihon ryppyineen enemmän esiin, tumma häivyttää.

Sitten toki kannattaa hyödyntää esim. kampaus ja muu meikki siinä, että vetää katsetta pois ryppyisiltä alueilta. Esim. jos syviä ryppyjä, kaulahelttaa tms. on alakasvoilla, ei välttämättä kannata vetää sinne huomiota esim. värikkäällä huulipunalla, vaan ohjata katse ylöspäin keskittymillä kulmiin, silmiin ja ehkä kampaukseen päälle korkeutta tai yksityiskohtia. Jos taas pääongelma on esim. ryppyinen silmienympärys ja silmänaluspussit- tai kuopat, niin sitten ei vahvaa silmämeikkiä, katseen silmiin vetävää otsatukkaa yms, vaan mieluummin huulipainottainen meikki ja hiukset pois kasvoilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/40 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalta näytän kuin päivälläkin. No hiukset voi olla sotkuisemmat, mutta puolipitkä suora tukka on niin ei se nyt niin erilainen ole harjattuna. En meikkaa. 

Vierailija
32/40 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rypyt on aamulla syvemmät. Yksikin ryppy poskella näyttää melkein arvelta, niin syvä se on. Päivällä naama vähän siliää.

 

Onko muuten vinkkejä noihin syviin ryppyihin, siis jotain meikkiä? Botoxia en halua.

Hiero kasvojasi muutama minuutti aamulla esim. aamupesun yhteydessä. Perusrasvaa runsaasti naamaan ja hiero, sen jälkeen huuhtele lämpimällä vedellä kasvot. Perusrasva siksi, koska se ei ärsytä ihoa, vaan päinvastoin kosteuttaa. Hieronta rentouttaa ja sileyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/40 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok:lta vielä näytän, mitä nyt joskus on silmänaluset vähän turvonneet. En käytä alkoholia enkä liikaa suolaa, vaan johtuu ehkä kireistä niskalihaksista. Kroppa on vielä hoikka ja kiinteä. Yhdelle kaverille on tullut esivaihdevuosissa isot raskaat ns. mummotissit mutta mulla se ei ole todennäköistä koska rinnat pienet. Nuorena harmittelin rintojen kokoa mutta näin keski-ikäisenä ja tulevaisuutta kohti mentäessä pienirintaisuus onkin nuorekkaaksi tekevä ominaisuus. Tällä kaverilla oli ennestään isot rinnat ja painon noustessa pari kiloa se kaikki meni tisseihin.

Vierailija
34/40 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok:lta vielä näytän, mitä nyt joskus on silmänaluset vähän turvonneet. En käytä alkoholia enkä liikaa suolaa, vaan johtuu ehkä kireistä niskalihaksista. Kroppa on vielä hoikka ja kiinteä. Yhdelle kaverille on tullut esivaihdevuosissa isot raskaat ns. mummotissit mutta mulla se ei ole todennäköistä koska rinnat pienet. Nuorena harmittelin rintojen kokoa mutta näin keski-ikäisenä ja tulevaisuutta kohti mentäessä pienirintaisuus onkin nuorekkaaksi tekevä ominaisuus. Tällä kaverilla oli ennestään isot rinnat ja painon noustessa pari kiloa se kaikki meni tisseihin.

Itselläni on käynyt tämä. 40-vuotiaana mun kuppikoko oli D. Nyt 52-vuotiaana se on H. Ja ilman liivejä tissit kirjaimellisesti riippuu vyötäröllä. Onneksi ei sentään mitään kipuja ole tullut isoista rinnoista, joten siinäpä saavat mukana heilua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/40 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten rinnat voi kasvaa vaihdevuosissa? Eikö niiden pitäisi pienentyä, kun estrogeenikin vähenee? Miksi joillain kasvaa ihan huomattavasti ja toisilla kutistuu? Kaikilla kuitenkin ne hormonit vähenee, niin miksi näin päinvastaiset "oireet"?

Vierailija
36/40 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten rinnat voi kasvaa vaihdevuosissa? Eikö niiden pitäisi pienentyä, kun estrogeenikin vähenee? Miksi joillain kasvaa ihan huomattavasti ja toisilla kutistuu? Kaikilla kuitenkin ne hormonit vähenee, niin miksi näin päinvastaiset "oireet"?

En ole kans koskaan tätä ymmärtänyt. Kai se on vaan rasvakudosta eli kun lihoo vähän niin se rasvakudos menee tisseihin sit? Eli ei jotain estrogeenistä johtuvaa vaan geeneistä.

Vierailija
37/40 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hirveetä kattoo...

Vierailija
38/40 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalalta. Laitettuna muistutan rölli Riitasointua.

Vierailija
39/40 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoilla cpap-laitteen jäljet, turvotusta ja silmäpussit.

Vierailija
40/40 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohtiikohan miehet koskaan tuollaista? 

Pohdin jatkuvasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän