Kyllä se vastaantulija väistää
Ajoin 150 km maantiellä ja kolme kertaa piti jarrutella ja väistää pientareelle vastaantulevaa ohittajaa. Mikä vttu teitä vaivaa. Oma henki ei ole minkään arvoinen eikä muiden.
Kommentit (25)
Ohi pitää päästä. Ihan sama tuleeko autoja vastaan.
Monenlaista suharia liikenteessä näkee. Oletteko kännissä tai huumeissa?
MIllä hiekkatiellä oikein ajelit jos piti pientarelle väistää? Normi maantiellä mahtuu hyvin kaksikin autoa rinnakkain.
Voiko kameravideon lähtettää poliisille?
Vierailija kirjoitti:
MIllä hiekkatiellä oikein ajelit jos piti pientarelle väistää? Normi maantiellä mahtuu hyvin kaksikin autoa rinnakkain.
Normimaantiellä. Niitä ei ole tarkoittettu ajettavaksi kolmerinnan.
Vierailija kirjoitti:
MIllä hiekkatiellä oikein ajelit jos piti pientarelle väistää? Normi maantiellä mahtuu hyvin kaksikin autoa rinnakkain.
Sinulla ei korttia taida olla. Ainakaan ajokorttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIllä hiekkatiellä oikein ajelit jos piti pientarelle väistää? Normi maantiellä mahtuu hyvin kaksikin autoa rinnakkain.
Normimaantiellä. Niitä ei ole tarkoittettu ajettavaksi kolmerinnan.
Miksi olisi kolme rinnan? Ei niissä ole kuin max kaksi ohitustilanteessa tai jos vastaan tulee auto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIllä hiekkatiellä oikein ajelit jos piti pientarelle väistää? Normi maantiellä mahtuu hyvin kaksikin autoa rinnakkain.
Normimaantiellä. Niitä ei ole tarkoittettu ajettavaksi kolmerinnan.
Miksi olisi kolme rinnan? Ei niissä ole kuin max kaksi ohitustilanteessa tai jos vastaan tulee auto.
Oletko idiootti?
150 on kai ylinopeutta? (maksimi 120) joten ilmoitithan rikoksesi poliisille, ap?
Vierailija kirjoitti:
150 on kai ylinopeutta? (maksimi 120) joten ilmoitithan rikoksesi poliisille, ap?
eiku hups, km eikä km/h.
Vierailija kirjoitti:
150 on kai ylinopeutta? (maksimi 120) joten ilmoitithan rikoksesi poliisille, ap?
150 km. Ei 150 km/h. Osaatko lukea ja ymmärtää lukemasi?
Vierailija kirjoitti:
150 on kai ylinopeutta? (maksimi 120) joten ilmoitithan rikoksesi poliisille, ap?
0/5
Vastaantulijan väistämiseen ei kannata liikaa luottaa. Vaimo aina ajelee autolla selaten puhelinta maantieajossa.
Hirvittää itseäni sen ajelu, ja pitää aina muistuttaa, että jos välillä katselisi tietäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
150 on kai ylinopeutta? (maksimi 120) joten ilmoitithan rikoksesi poliisille, ap?
150 km. Ei 150 km/h. Osaatko lukea ja ymmärtää lukemasi?
no et sinäkään osannu het tullutta korjaustani...
Näitä näkee paljon. Juuri viikonloppuna jouduin jarruttamaan voimakkaasti, kun auto lähti ohittamaan minua todella typerässä paikassa samalla kun vastaantulevia oli jo lähellä. Todella vaarallista leikkiä omalla ja toisten hengillä. Kortti pois näiltä!
Noku kiire kiire kiire!! Pitää ehtiä appivanhempien mökille huutavan lapsilauman kanssa 2 sekuntia aikaisemmin.