Lue keskustelun säännöt.
Kyllä se vastaantulija väistää
24.06.2026 |
Ajoin 150 km maantiellä ja kolme kertaa piti jarrutella ja väistää pientareelle vastaantulevaa ohittajaa. Mikä vttu teitä vaivaa. Oma henki ei ole minkään arvoinen eikä muiden.
Kommentit (25)
Ihan päivittäistä tommonen. Tarkkana saa olla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Niitä vaivaa krooninen Y-kromosomi ja akuutti saksalainen auto.
Hommaa dashcam niin saat runkkumatskua iltoihisi.
Vierailija kirjoitti:
Hommaa dashcam niin saat runkkumatskua iltoihisi.
Toivottavasti et aja. Idari.
Meno on maanteillä kuin villissä lännessä.